هک Battle.net و پیشنهاد Blizzard به کاربران این سرویس

sontafe

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Feb 8, 2008
ارسال ها
90
طی آخرین اخبار منتشر شده و بیانیه هایی که از Blizzard منتشر شده است اخیرا اکانت های کاربران Battle.net هک شده است و آنها می بایست تمامی مراحل خواسته شده را طی نمایند تا بتوانند از دست برد بیشتر اطلاعات خود جلوگیری کنند. نکته جالب توجه در مورد این حمله توسط هکر ها اینجاست که همی ی رجیون ها جز چین مورد حمله قرار گرفته اند!

مسئولین در این باره می گویند" ما از سرور های آمریکای خود فهمیدیم که آن ها توسط بدست آوردن پسسوورد ها، جواب دادن به سوالات شخصی و یا از روی شماره تلفن افراد صورت گرفته است ولی Blizzard هنوز نمی تواند باور کند که این اطلاعات بتوانند به تنهایی دسترسی به اکانت های Battle.net را فراهم سازند."

وی همچنین افزود" طبق تحقیقاتی که انجام داده ایم Credit Card ها و دیگر حساب های کاربران مورد حمله قرار نگرفته است و می توانیم از این بابت به شما قول بدهیم همچنین در اسرع وقت رمز عبور اکانت خود را تغییر بدهید."

همانطور که خواندید این کمپانی هنوز این هک ها را نتوانسته است بپذیرد مخصوصا در سرورهای آمریکای شمالی که کاربران را به صورت خودکار وادار به تغییر رمز خود کرده است و مسئولین شدیدا در حال پیگیری این موضوع می باشند.

Battle.net یک نوع حفاظ برای حفظ اطلاعات کاربران Blizzard و یک سیستم Matchmaking برای بازی های Diablo III، Starcraft II و Word of Warcraft به حساب می آید.

20120810blizzard.jpg


منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر