همه چیز در مورد Kinect

kasra1986

کاربر سایت
Sep 29, 2009
213
natal4.jpg
مایکروسافت در مورد اطلاعات اعلام شده درباره ی ناتال که از "پشت درهای بسته و تور شرکت ها و استودیوهای بازی سازی انگلیسی" لو رفته بود, واکنش نشان داد.

به گفته ی نیل تامپسون رییس بخش XBOX UK این اطلاعات صحیح نیست و چیزی بیش از شایعه نیست.

همچنین او اضافه کرد: "چیزی برای گفتن درباره ی این موضوع ندارم! ما هنوز با پروژه ی ناتال خیلی کار داریم و تصمیماتی نیز باید درباره ی آن گرفته شود."

کریس لیوییس از شعبه ی اروپایی مایکروسافت نیز گفت: " حالا خودتان بهتر میدانید و نیازی به توجه کردن به شایعات ندارید. ما در زمانی مناسب خبر عرضه را اعلام میکنیم. همان طور که خودتان نیز می توانید تصور کنید ما این تکنولوژی را برای مدتی در اختیار همکارانمان در سراسر دنیا گذاشته ایم و پیشروی آنها در ساخت بازی ها با این تکنولوژی حیرت انگیز است!"

" من نمی توانم تصور کنم که بازی های در حال ساخت برای ناتال چگونه خواهند بود, ولی می توانم بگویم که ما موظفیم بازی هایی عرضه کنیم که حتی اولین بازی که از این تکنولوژی استفاده می کند, در نوع خود بی نظیر, جذاب و بسیار مهیج باشد. چنین اتفاقی باید بیفتد و نیز خواهد افتاد."

هفته ی پیش توسط یک منبع نزدیک به MCV اعلام شد که ناتال به همراه 14 بازی مخصوص آن در نوامبر 2010 و با قیمتی حدود £50 یا حتی با قیمت باور نکردنی £30 عرضه خواهد شد.
منبع
 

kasra1986

کاربر سایت
Sep 29, 2009
213
پروژه ناتال، تحقق یک رویا

در نمایشگاه E3 امسال مایکروسافت از پروژه‌ای برای کنسول Xbox خود به نام ناتال(Project Natal) خبر داد. ناتال شما را از گیم‌پد بی‌نیاز می‌کند، در واقع در ناتال با تشخیص حرکات و چهره و صدای افراد قابلیت تعامل کاملاً طبیعی با بازی‌ها را فراهم می‌کند.
projectnatal.jpg

در دموهایی که از ناتال ارائه شده، شما می‌بینید که کنسول با دیدن چهره افراد قادر به احراز هویت آنان است و افراد با قرار گرفتن در معرض سنسورهای ناتال به راحتی می‌توانند Sign in‌ کنند. البته توانایی‌های ناتال چیزی بیشتر از پردازش تصویر چهره‌هاست.

شما در ناتال، برای بازی نیاز به هیچ دسته بازی ندارید، سنسورهای ناتال حرکات شما را تشخیص داده و بر اساس آن اکشن مناسب را انجام می‌دهند، مثلاً برای راندن ماشین، فقط کافی است که دست‌هایتان را در هوا به گونه‌ای نگه دارید که انگار فرمان ماشین را در دست دارید و بعد ماشین را به همین روش برانید!
microsoftprojectnatalforxbox360.jpg

یکی از دلایلی که مایکروسافت و سونی به کار در حوزه کنترلرهای حرکتی بازی علاقمند کرده است موفقیت کنسول wii‌ نینتندو و اقبال کاربران به بازی‌های wii‌ بوده است.

مزیت فناوری ناتال نسبت به رقبای خود در سونی(Motion Controller) و نینتندو (MotionPlus) این است که فناوری مایکروسافت تنها به صنعت بازی‌های رایانه‌ای محدود نمی‌شود، در واقع پس از نهایی شدن کار ناتال، این فناوری لااقل در تئوری قابلیت استفاده در همه جا را دارد. این در حالی است که کنسول‌های رقیب که برای چنین قابلیتی (تشخیص حرکات) دسته‌های مخصوص به خود را دارند امکان تعامل به این شیوه را تنها در محیط‌های سرگرمی به کاربر می‌دهند.

در ناتال سنسورهای پیشرفته دوربین، تشخیص عمق، میکروفون به همراه یک پردازنده خاص، جادوی تشخیص حرکات به صورت سه‌بعدی و همچنین تشخیص صدا و پردازش اطلاعات را انجام می‌دهند.
natal.jpg

هرچند هنوز برنامه زمانی دقیق و یا قیمتی از سوی مایکروسافت برای عرضه ناتال به بازار اعلام نشده است، اما زمان زیادی طول نخواهد کشید که وارد اتاقی بشویم و ببینیم پسربچه‌ای که دارد با سر و صدا توی هوا مشت و لگد می‌زند در واقع مشغول انجام یک بازی اکشن رایانه‌ای است!
 

kasra1986

کاربر سایت
Sep 29, 2009
213
مایکروسافت ناتال را در Gamefest بیشتر نمایش می دهد .

مایکروسافت تایید کرد که جزئیات بیشتری را از Project Natal در Gamefest خود در ماه فوریه منتشر می کند .



در این فستیوال نشست هایی برگذار می شود که دوربین Natal را به طور اختصاصی معرفی می کنند و در مورد آن توضیحات بیشتری می دهند . یکی از نشست ها در مورد نحوه ی طراحی و شکل ظاهری ناتال است و نشست دیگر در ارتباط با ساختار و نحوه ی عمل کرد آن است .

مایکروسافت تصمیم دارد با قابلیت هایی که ناتال دارد مانند تشخیص حرکت ، تشخیص آواتار ، تشخیص صدا ، پروسس های raw stream پیشرفته و .... کمک بزرگی به ناشرین و سازندگان بازی بکند و در واقع صنعت بازی های کامپیوتری را با این وسیله یک گام جلوتر ببرد.

این فستیوال از 10 تا 11 فوریه در شهر سیاتل واشنگتن برگذار می شود .
 

need to fight

کاربر سایت
Mar 2, 2009
2,059
100% با ناتال موافقم چون برای ورزشکاران و کسانی که نمیتونن همه ورزش ها رو مثل box و ...رو تجربه کنن با این شیوه میتونن تجربه کنن.دیگه بچه شکم گنده نمیبینیم:laughing:اما فکر کنم بعضی محدودیت ها براش بیاد مثلا برای بازی تیکن چون یه مثال معروف هست که میگه(please dont try this at home):biggrin1:
 

BeNamAzy

کاربر سایت
Apr 16, 2009
535
نام
بهنام
ایول امیدوارم هرچه زودتر بیاد ولی من که چشم آب نمیخوره با همچین قیمتی عرضه بشه.
از مایکروسافت بعیده همچین کاری کنه.
 

nimad

کاربر سایت
Nov 20, 2009
18
نام
saeed
فیلم project natal رو ببینید تا بفهمید چه عظمیه.
http://v10.lscache6.c.youtube.com/v...EB6074137F3F0&factor=1.25&id=020594b70d2c6eba

http://v6.cache5.c.youtube.com/vide...r=1.25&id=020594b70d2c6eba&redirect_counter=1

http://v6.cache5.c.youtube.com/vide...r=1.25&id=020594b70d2c6eba&redirect_counter=1

http://v19.lscache7.c.youtube.com/v...D233BC7388FEC&factor=1.25&id=020594b70d2c6eba

اینا 3 کیفیت FLV Low Quality و 3gp Mobile Download و MP4 High Quality
هست بهترین کیفیت سومیه مال سایت youtube هست با ف ی ل ت ر شکن نگران نباشید دانلود میشه;)
 
آخرین ویرایش:

Arman210

کاربر سایت
Apr 26, 2009
714
نام
Arman
قیمت حدود 30 تومن
من مطمئن هستم با این قیمت عرضه میشه :biggrin1:
30 که نمی شه هر بازییه 50 $ پولشه پس 30 خیلی کمه
چشم آب نمی خوره اگه قیمت اصلش 80 باشه تو ایران زیر 150 تومان گیر نمی یاد بدبختی اگر از خارج هم بخری با پوله حملش بیشتر از ایران در می یاد !
 

kasra1986

کاربر سایت
Sep 29, 2009
213
GH6 شايد با قابليت ناتال

آقای Kai Huang، خالق سری بازی‌های Guitar Hero اعلام کرد تيمی که بر روی Guitar Hero 6 کار می‌کند به دنبال امکاناتيست که Project Natal می‌تواند در اين بازی بوجود آورد. او در بخشی از مصاحبه‌ی خود با خبرگذاری Seattle Times می‌گويد:


1259587291.jpg
"ما هنوز هيچ چيز خاصی در مورد اينکه با فناوری‌های جديد در Guitar Hero 6 و نسخه‌های بعد از آن چه خواهيم کرد، اعلام نکرديم، اما يکی از بخش‌هایی که دقيقاً در آن جستجو می‌کنيم تکنولوژی دوربين و کارهايیست که می‌توانيد با آن انجام دهيد، يعنی تشخيص حرکات خاص شما و اعمال دقيق آنها بر روی کارکترتان در تصوير که اين عامل می‌تواند بيش از پيش حس بودن بر روی صحنه را به شما القا کند. به طور کل امکانات فراونی وجود دارد که تکنولوژی‌هايی نظير Natal می‌توانند به همراه داشته باشند و ما قطعاً به دنبال آن‌ها هستيم."

هنوز تاريخ دقيقی برای عرضه‌ی Guitar Hero 6 و حتی Project Natal مشخص نشده است و بايد ديد اين گفته‌ها در نهايت تا چه حد تحقق می‌يابند.
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
قیمت ناتال طبق خبری که در سایت MCV منتشر شده از سوی مایکروسافت حدود 30 تا 50 پوند(یعنی 50 تا 80 دلار)اعلام شده.
اینم دقیقا همون دوربینی که باهاش بازی کردم دوستم برام میل کرد الان رفته دبی وقتی برگشت اگه 360 اش رو نفروخته بود می گم یه عکس در حال بازی هم برام بفرسته.دیگه هم دوست ندارم این بحثو ادامه بدم بعد از اینکه این عکسو دیدین پاکش کنید.
07ce931e20.jpg
ممنونم ازت ! باز خنده رو روی لب های ما آوردی ! این عکسی هم که گذاشتی اصلا ناتال نیستش !

حالا هست یا نیست کارکردنش مثل همون بود.خوبه تاریخش رو گفتم مال کی بود.دیگه نمی خوام بحثو ادامه بدم.
 
آخرین ویرایش:

Trunks

کاربر سایت
Jan 2, 2008
7,173
نام
Shahab
قیمت ناتال طبق خبری که در سایت MCV منتشر شده از سوی مایکروسافت حدود 30 تا 50 پوند(یعنی 50 تا 80 دلار)اعلام شده.
اینم دقیقا همون دوربینی که باهاش بازی کردم دوستم برام میل کرد الان رفته دبی وقتی برگشت اگه 360 اش رو نفروخته بود می گم یه عکس در حال بازی هم برام بفرسته.دیگه هم دوست ندارم این بحثو ادامه بدم بعد از اینکه این عکسو دیدین پاکش کنید.
07ce931e20.jpg
ممنونم ازت ! باز خنده رو روی لب های ما آوردی ! این عکسی هم که گذاشتی اصلا ناتال نیستش !
اینم Rebellion ـه عزیزمه ! از خوده دانته گرفتشم ! ببینید چقدر نازه !!
dante_swordfull.jpg
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,068
نام
آریا
دوست عزیز این عکسی که گذاشتی :
07ce931e20.jpg


مربوط میشه به نمونه اولیه Live Vision که سال 2005 معرفی شد و دوربین قدیمی 360 هست. توی بازیهای محدودی هم کاربرد داره و هیچ ارتباطی با Natal نداره.
 

alirahati

کاربر سایت
Apr 19, 2006
345
نام
Danial
سلام
خداکنه هروقت اومد قیمت جهانی همون 50 باشه که حداقل اینجا بتونیم 150 بگیریم.وگرنه مجبوریم بریم گدایی!!!!!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر