من همش رو خوندم (سرویس شدم
). خیلی توضیحات کامل و تخصصی داده، ولی چیزی که خیلی روش تاکید داشتن این بود که تمام تلاششون این بوده سیستم کاملا بالانس باشه و هیچ گلوگاهی نداشته باشه. اینطوری از تمام منابع به طور کامل استفاده میشه و بیشترین بازدهی رو پیدا میکنه.
در مورد ارتقای GPU گفته میتونستیم 2 تا CU دیگه اضافه کنیم و بشه 14 CU. گفته همه میتونن حساب کنن روی کاغذ اینطوری 17 درصد قدرت GPU افزایش پیدا میکنه، ولی با آزمایش هاشون متوجه شدن در واقعیت 6.6 درصد افزایش کلاک نتیجه بهتری داشته!!
افزایش 150MHz کلاک CPU هم گفته تاثیر خیلی بیشتر از اینی که فکر میکنید داره. توضیح داده بیشتر افت فریم ها به خاطر CPU ـه و اینا خیلی کارهای مختلفی کردن که تا افت فریم به حداقل برسه.
هر دوی این ارتقاها دلیلش بالانس تر شدن سیستم بوده.
در مورد Data Move Engine ها گفته به GPU و CPU کمک می کنند و کارهای اضافیشون رو سبک تر می کنند.
نصف مطلب هم کلا درباره ESRAM ـه که من خیلی هاش رو نفهمیدم
فقط در مورد اینکه گفته میشد کار باهاش سخته، طرف کلی سورپرایز شده
گفته 360 هم eDRAM داشت و ESRAM همون نقش رو داره و نمونه ی کامل تر و بهتر eDRAM ـه 360 ـه. هیچکس هم با eDRAM ـه 360 مشکلی نداشت که هیچ، همه هم بهترین استفاده ها رو میکردن.
در کل خیلی از بالانس سیستم صحبت کرده و گفته Xbox One به شدت بالانسه.