همه چیز درباره Xbox One (پست اول تاپیک حتما خوانده شود)

amingp

کاربر سایت
Feb 27, 2010
138
اینو همون اول گفته بودن، منتها تو حجم عظیم حملات گم شد:D
بیشتر از اشغال نشدن پورت HDMI تی-وی، نکته مثبتش اینه که به سرعت با یه voice-command ساده میری تو اون پورت، دوباره به همون سرعت هم برمیگردی تو بازی:D دیگه لازم نیست مثلا دنبال کنترل TV بگردی و اینا.
در نگاه اول چیز خیلی خاصی به نظر نمیاد، ولی یکی از قدم ها در راستای All-in-One شدنه.

HDMI in خوبه فقط تنها ایرادی که ازش می شه گرفت مصرف برق (اتلاف انرژی) بیشتر به عنوان یک واسطه البته امیدوارم مایکرو مصرف برق را به حداقل رسونده باشه در این حالت؛ مثل استندبای.
 

XboxLiveVirus

کاربر سایت
Sep 2, 2012
1,428
نام
علی
Microsoft: Put Xbox One vertical 'at your own risk'
طبق اخطاری که مایکروسافت به کسانی که میخوان این کنسول رو بخرن داده باید این کنسول رو خوابیده گذاشت و استفاده ی عمودی از ایکس باکس وان توصیه نشده.اگر بصورت عمودی از این کنسول استفاده کنید هم به خود کنسول و هم بازی هاش اسیب میرسه.
Microsoft: Put Xbox One vertical 'at your own risk' - XboxMB - Xbox Message Boards
 

Refill

کاربر سایت
Jul 11, 2008
4,250
نام
سروش
من خودم 360 رو عمودی میذارم واقعا بهش میاد ولی x1 افقی بیشتر بهش میاد چون شکل ساده ای داره و بزرگه عمودی شکل برج میشه:d
 

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
OXM یه مقاله ی خیلی خیلی جالب گذاشته با موضوع «11 عنوان مایکروسافت که سزاوار ریبوت برای Xbox One هستند ! »

1. Banjo-Kazooie - Rare, N64, 1998
To be rebooted by 4J Studios

2. 1vs. 100 - Microsoft Game Studios Xbox 360, 2009
To be rebooted by: anyone

3. Black & White -Lionhead, PC, 2001
To be rebooted by: Lionhead

4.Blinx: The Time Sweeper - Artoon, Xbox, 2002
To be rebooted by: Insomniac

5. Brute Force - Digital Anvil, Xbox, 2003
To be rebooted by: People Can Fly

6. Fuzion Frenzy - Blitz Games, Xbox, 2002
To be rebooted by: Ubisoft Paris

7. Perfect Dark - Rare, N64, 2000
To be rebooted by: 343 Industries

8. Jetpac - Ultimate Play the Game, ZX Spectrum, 1983
To be rebooted by: whoever the Geometry Wars guys work for now

9. Microsoft Train Simulator - Kuju Entertainment, PC, 2001
To be rebooted by: Maxis

10. MechAssault -Day 1 Studios, Xbox, 2002
To be rebooted by: Wargaming West

11. Kameo: Elements of Power - Rare, Xbox 360, 2005
To be rebooted by: Rare

متن کامل : Feature: 11 Microsoft classics that deserve an Xbox One reboot - Xbox 360 - The Official Magazine
 

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
از Beyond3d :

I'm just told there are a few changes to gcn that go beyond the changes we know of and should increase performance a bit.

کسی که این حرف رو زده قبلا ثابت شده که حرفاش درسته و اونجا قبول دارن (اگه کسی ادعای insider بودن بکنه و اشتباه باشه بنش میکنن مگه در موراد خاص که اطلاعات اینا درست باشه و مشکل از جای دیگه)
در نتیجه با توجه به این، 99% امکان هرچیزی فضایی و بمبی رو بعضی دوستان از سرشون بیرون کنن چون قرار نیست تو این چند روز آینده اتفاق خاصی بیفته و فقط صحبت Panello برمیگرده به اینکه بیشتر راجع به Processor ها صحبت میکنن. هیچ چیزی تغییر نکرده
 

Eury

کاربر سایت
Jul 13, 2008
4,050
نام
Afshin
Digital Foundry vs. the Xbox One architects • Articles • Eurogamer.net

صحبت با دو تا از طراح های اصلی تیم xbox one. خیلی چیزا رو جواب میدن
11585466684725814006.gif



منتظر میمونیم تا DieDie به زبون آدمیزاد ترجمش کنه:d
 
آخرین ویرایش:

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,102
من همش رو خوندم (سرویس شدم:D). خیلی توضیحات کامل و تخصصی داده، ولی چیزی که خیلی روش تاکید داشتن این بود که تمام تلاششون این بوده سیستم کاملا بالانس باشه و هیچ گلوگاهی نداشته باشه. اینطوری از تمام منابع به طور کامل استفاده میشه و بیشترین بازدهی رو پیدا میکنه.
در مورد ارتقای GPU گفته میتونستیم 2 تا CU دیگه اضافه کنیم و بشه 14 CU. گفته همه میتونن حساب کنن روی کاغذ اینطوری 17 درصد قدرت GPU افزایش پیدا میکنه، ولی با آزمایش هاشون متوجه شدن در واقعیت 6.6 درصد افزایش کلاک نتیجه بهتری داشته!! :D
افزایش 150MHz کلاک CPU هم گفته تاثیر خیلی بیشتر از اینی که فکر میکنید داره. توضیح داده بیشتر افت فریم ها به خاطر CPU ـه و اینا خیلی کارهای مختلفی کردن که تا افت فریم به حداقل برسه.
هر دوی این ارتقاها دلیلش بالانس تر شدن سیستم بوده.

در مورد Data Move Engine ها گفته به GPU و CPU کمک می کنند و کارهای اضافیشون رو سبک تر می کنند.

نصف مطلب هم کلا درباره ESRAM ـه که من خیلی هاش رو نفهمیدم:D فقط در مورد اینکه گفته میشد کار باهاش سخته، طرف کلی سورپرایز شده:D گفته 360 هم eDRAM داشت و ESRAM همون نقش رو داره و نمونه ی کامل تر و بهتر eDRAM ـه 360 ـه. هیچکس هم با eDRAM ـه 360 مشکلی نداشت که هیچ، همه هم بهترین استفاده ها رو میکردن.

در کل خیلی از بالانس سیستم صحبت کرده و گفته Xbox One به شدت بالانسه.
 

BIGnote

کاربر سایت
Apr 14, 2010
1,040
نام
مجید
در مورد ارتقای GPU گفته میتونستیم 2 تا CU دیگه اضافه کنیم و بشه 14 CU. گفته همه میتونن حساب کنن روی کاغذ اینطوری 17 درصد قدرت GPU افزایش پیدا میکنه، ولی با آزمایش هاشون متوجه شدن در واقعیت 6.6 درصد افزایش کلاک نتیجه بهتری داشته!! :D
گفته 14 تا CU داره GPU ولی 2تاشو غیر فعال کردن چون افزاریش 6.6% CU ها پرفرمنس بهتری میده. XB1 های Retail هم 14 تا CU داره.
 

BIGnote

کاربر سایت
Apr 14, 2010
1,040
نام
مجید
نوشته redundancy ـه! خُب اصلا چرا گذاشتن؟:-/ چه فایده ای داره؟
دلیلش اینه طی ساخت و بالانس سیستم متوجه شدن افزایش کلاک موثر تر بوده تا Ghz 800 برای 14 CU
دیگه این چیپ ها هم تا اون موقع به مرحله تولید رسیده بوده.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر