"من فکر میکنم NG II قدیمی و دمده شده. به همین خاطر هست که ما در حال ساخت NG III از ابتدا هستیم."
وقتی از ایشان در مورد تکانی که Bayonetta به ژانر اکشن سه بعدی داد، پرسیده شد، ایشان اضافه کردند که: "Bayonetta نکات جالبی داشت، اما آن هم قدیمی است، اگرچه طراحی بازی هوشمندانه ای داشت."
همچنین در مورد سطح سختی بازی نسبت به بازیهای قبل سری، اینطور توضیح دادند: "تمرکز ما بر روی سطح سختی بازی به عنوان المان اصلی ، نیست. ما بر روی این تمرکز کرده ایم که یک ریو هایابوسای جدید، کاراکتر اصلی Ninja Gaiden III هست. همچنین، هدف ما تبدیل شدن به بازی شماره ی یک ژانر اکشن سه بعدی است. اگر موفق شویم، کار درستی کرده ایم که روی سطح سختی بازی تمرکز نکرده ایم. اهمیتی هم نمیدهیم. اما برای جلوگیری از برداشت های غلط اضافه کنم که، فن های NG واقعا عاشق بازی خواهند شد. این مسئولیت ماست. ما اطمینان می دهیم که فن های سری، از بازی راضی خواهند بود."
منبع