نگاهی به Xbox 360 در سال 2010

Bone Crusher

کاربر سایت
Dec 27, 2008
3,872
نام
امیرحسین
سلام


امیدوارم لذت ببرید . اگر مشکلی است به بزرگی خودتون ببخشید .



بی شک امسال پربارترین سال برای برند ایکس باکس در طول حیاتش خواهد بود . شرکت ماکروسافت قول داده تا هر ماه عنوانی را عرضه کند که تجربه کردن آن برای هر گیمری ضروری خواهد بود و سرآخر این سیل عظیم بازی ها به جدید ترین عنوان از دنیای Halo ختم خواهد شد . تنها خود این عناوین هر گیمری را به وجد می آورد ولی , اینها تنها چیزهایی نیستند که هر گیمری راجع به آن صحبت می کند زیرا ماکروسافت قصد دارد تا Natal کنترل جدیدش را در تعطیلات امسال عرضه کند . فقط چند لحظه فکر کنید ! در امسال شاهد عناوینی مانند : Mass Effect 2 , FF 13, Alan Wake, Crackdown 2 , Bioshock 2 , Splintercell : Conviction, Fable 3 خواهیم بودو نهایتا عرضه دستگاه جانبی پرصدا صدایی که حتی اسم رسمی هم ندارد . چه کسی از پتانسیل واقعی این دستگاه عجیب خبر دارد ؟ در حال حاضر اطلاعات راجع به این دوربین 3 بعدی تا حدودی اندک است اما , بی شک اوضاع تابستان امسال در نمایشگاه E3 کاملا تغییر پیدا خواهد کرد . زمانی که ماکروسافت مطمئنا آن را در راس برنامه هایش قرار خواهد داد همچنین بازی های جدیدی برای Natal معرفی خواهد کرد . در حالی که شما از آنها بی اطلاع هستید , چند ماه دیگه ما مشغول به تست آنها خواهیم شد .



xbox_natal.jpg



امسال , سال پر خرجی برای گیمرهای حرفه ای کنسول ایکی باکس 360 خواهد بود . حقیقتا اگر بخواهیم منطقی باشیم این تنها ایرادیست که می توان امسال به این کنسول وارد آورد . کیفیت و تنوع بازی ها بیشتر شده , مشکلات سخت افزاری آن تا حد زیادی برطرف شده , Xbox Live همچنان به روند رو به رشدش ادامه میدهد و به زودی قادر خواهیم بود تا بازی ها را بدون هیچ کنترلی پیش ببریم . حالا که با کنسول خوبی روبه رو هستیم , بیشتر از هرچیزی پیگیر بازی های این کنسول در ماه های آتی خواهیم بود . از Shooter گرفته تا RPG و هر چه بین این دوتاست . کنسول ماکروسافت سال 2010 واقعا تحریک آمیز است .



alan.jpg



Alan Wake


در مورد بازی : صبحی را تصور کنید که از خواب بیدار می شوید و نوشته های کتابی که هیچ چیزی از آن را به یاد ندارید روند زندگی حقیقی شما را تشکیل خواهند داد . ولی یک چیز را فراموش نکید این کتابی نیست که در آن اوضاع بر وقف مراد شما پیشرود و در آخر برنده جایزه قرعه کشی شوید . محتوا این کتاب را ترس , دلهره , وحشت و نگرانی تشکیل می دهد و نقش اول های آن هم شما و همسرتان هستید . شیاطین شهر Bright Falls , واقع در شمال غرب اقیانوس آرام را تسخیر کرده اند و تنها چیزی که شما را از شر آنها خلاص می کند نور است . از شانس بد شما , این موجودات کم کم خود را در شب نشان می دهند و آن زمانیست که هر چیزی برای شما خطرساز خواهد شد .در این بازی psychological Thriller , هر چیزی از یک شهروند معمولی گرفته تا ماشین ها مکانیکی غول پیکر می توانند دشمنان شما را تشکیل دهند .

چه چیزی آن را برجسته کرده : Remedy با عرضه سری مکس پین برای خود نامی و نشانی دست و پا کرد و خود را به دنیای گیم معرفی کرد ولی هم اکنون پنج سال است که به سختی مشغول ساخت جدیدترین عنوان خود ( Alan Wake) هست . با وجود مدت زمان طولانی ساخت آن باز هم اطلاعات زیادی از آن فاش نشده است ولی هر موقعی هم که آن را دیده ایم کاملا حیرت انگیز به نظر می رسید . با الگو قرار دادن اثر هایی مانند X-Files, Twin Peaks و بسیاری دیگر از عناوین Thriller , Remedy توانسته بازی با جو سنگین و پرتنشی را خلق کند . انتظار برای عرضه این بازی از آن نوع طولانیش بود ولی هر آنچیزی که از بازی تا به الان دیده ایم ثابت کرده که این انتظار ارزشش را داشته .



BFB2-1.jpg



Battlefield : Bad Company 2


در مورد بازی : Bad Company برای دومین بار بازگشته تا خون تازه ای در رگ های سری محبوب Battlefield تزریق کند . تلفیق لوکیشن هایی مانند : جنگل های انبوه , روستا های ویران شده در اثر جنگ و همچنین کوه هایی پوشیده از برف محیط بزرگترین عنوان جنگی مبتنی بر وسایل نقلیه را تشکیل می دهند . از نظر مولتی پلیر نه تنها مودهای جدیدی را معرفی می کند بلکه مود محبوب Gold Rush از نسخه اول و همچنین بسیاری دیگر از مودهای محبوب و قدیمی سری را در بر دارد .

چه چیزی آن را برجسته کرده : به عنوان یکی از بزرگترین طرفداران سبک جنگ های تاکتیکی , Bad Company یکی از بازی هایست که به شدت منتظر عرضه آن هستم . همانطور که شما طرفداران این سبک مطمئنا منتظر آن هستید . با وجود تخریب پذیری عمیق تر , کنترل عالی تر ( در نسخه ای که قبل از انتشار بازی آن را عرضه کردند به همگان ثابت شد که این عنوان می تواند گیمر را تا مرز دیوانگی درگیر خود کند ) و تعداد زیادی از تجهیزات و وسایل نظامی به نظر میرسد Bad Company در مسیر درستی قدم برداشته . نسخه اول بازی برای شروع خوب بود سپس EA با عرضه Battlefield 1943 در XLBA به موفقیت عظیمی دست پیدا کرد و حالا Bad Company 2 به جایی رسیده که خیلی ها آن را FPS می دانند که حتما باید آن را تجربه کرد . به علاوه همه این ها تخریب کردن محیط نیز بسیار سرگرم کننده است .



Bioshck.jpg



Bioshock 2


در مورد بازی : شهر زیر آب رپچر محوریت داستان یکی از بهترین عناوین این نسل بود . ولی اوضاع تغییر کرد . ادامه بازی اعلام شد ولی دیگر این استدیوIrrationalنبود که بر روی بازی کار می کند بلکه استدیو 2K Marin که به تازگی متحول شده بود مسئولیت ساخت ادامه این عنوان را بر عهده گرفت . خوشبختانه برای هر چه موفق تر شدن پروژه تعدادی از کارمندان Irrational به این تیم پیوستند . بازی ده سال بعد از وقایع نسخه اول جریان دارد پس با داستانی کاملا جدید رو به رو هستیم . این بار شما در نقش Big Daddy قرار خواهید گرفت پس متقابلا می توانید انتظار اسلحه ها , قابلیت ها و همچنین دشمنان تازه ای را داشته باشید . در این نسخه با استفاده همزمان از پلازمیدها و اسلحه ها می توانید هر چه سریعتر دشمنان خود را مجازات کنید و همچنین تاثیر به سزایی در مبارزات شما علیه دشمنانی که سرتاسر محیط پرسه می زنند دارد .

چه چیزی آن را برجسته کرده : در واقع نکات کمی وجود دارد که می توان گفت در این نسخه بهتر شده اند . ولی از بین آنها می توان به عمیق تر شدن تحقیقات روی دشمنان و نحوه رفتار گیمرها با Little Sister ها اشاره کرد . به جای اینکه از دوربین ها فقط برای گرفتن عکس هایی ساده استفاده کرد , آنها یکسری کارکردهای ابتدایی در بخش ویدیویی پیدا کرده اند که بسیار مفید به نظر می رسند . قبل از شروع حمله دوربین را به کار بیاندازید و سپس خودش صحنه مبارزه را ضبط می کند و با توجه به مهارت و آنچه که در مبارزه به معرض نمایش گذاشته اید سطحی را به شما اختصاص می دهد ( مانند A و B و C و .... ) . این قابلیت باعث می شود که سرعت مبارزات گرفته نشود . بر خورد و طرز رفتار Little Sister ها نیز تغییر پیدا کرده است . از آنجایی که شما در نقش Big Daddy هستید , گزینه جدیدی اضافه شده است که با استفاده از آن می توانید محافظت ازLittle Sister ی را قبول کنید و با او همراه شوید تا از بدن اجساد آدام استخراج کند . گزینه ای که باعث عجیب و پیچیده تر شدن یکی از روابط های مرموز دنیای ویدیوگیم شده . حتی با وجود تعدادی از تغییرات مفید آیا رپچر لوکیشنی جذاب برای این شماره خواهد بود ؟



castlvania.jpg



Castlevania : Lords of Shadow


در مورد بازی : فرض کنید Castlevania و God of War مقابل یکدیگر قرار بگیرند . این موضوع به قدری جالب است که می تواند توجه همگان را به خود جلب کند . حتی Castlevania پتانسیل این را دارد تا بتواند از رقیب سرشناس خود پیشی بگیرد البته به این مهم دست پیدا نمی کند مگر اینکه کارگردانی مانند مرد افسانه ای دنیای گیم Hideo Kojima , همان طور که باعث جاودانه ماندن سری متال گیر شد این بار هم دست به یکی از آن کارهای جادوییش زده و این عنوان را به جایگاه اصلی خود برگرداند . صحنه هایی که ما تا به اینجا از بازی دیده ایم شدیدا زیبا و عالی کار شده بود و همچنین مطمئنا هر موقع فرنچایز کلاسیکی توسط کارگردان دومین فرنچایز مهم دنیای ویدیو گیم رهبری شود , حتما شماره دوم و سومی هم خواهد داشت مخصوصا اینکه هر دو از یک شرکت نیز باشند .

چه چیزی آن را برجسته کرده : Hideo Kojima روی عنوانی از سری Castlevania کار می کنه ؟ چی میشه اگر به یکی از عناوین خوب Castlevania سه بعدی تبدیل بشه ؟ این ها چیز هایی هستند که خیلی دوست دارم آنها تکرار کنم و بشنوم البته , هیچ علاقه ای ندارم تا تقلیدی از GOW به همراه طراحی هنری و موجوداتی متفاوت رو تحویلم دهند . من عاشق اینم تا Castlevaniaسه بعدی مواردی چون , داستانی جذاب , طراحی بصری عالی و همچنین مبارزات هیجان انگیز و درگیر کننده ای را ارائه دهد . از نظر مالی هم این تنها هیدو کوجیماست که می تواند به راحتی جیبم رو خالی کنه , بنابراین به شدت منتظر عرضه آن هستم .



crack.jpg



Crackdown 2


در مورد بازی : آیا هنوز آن بازی عالی که به همراه نسخه بتای Halo عرضه شد را به خاطر دارید ؟ درسته , حال فقط باید منتظر عرضه ادامه آن باشید . به علت غیبت شما بازهم در شهر بزرگ PacificCity آشوب و نا امنی حاکم شده و این وظیفه شماست تا به همراه دوستان خود شهر را از این حالت خارج کنید . محوریت اصلی بازی در این نسخه همکاری و بازی کردن با دوستانتان است . با وجود حالت جدید مولتی پلیر ( که احتمالا در آن یک عده آرامش شهر را تهدید کرده و شما مسئول برقراری آرامش خواهید شد ) , قابلیت های جدید برای کاراکترهایتان و همچنین یک یا دو هلیکوپتر هر آنچیزی که برای این جنگ نفسگیر لازم دارید را در اختیار قرار خواهد گرفت .

چه چیزی آن را برجسته کرده : میشود این طور گفت که نسخه اول بازی به موفقیت چشمگیری دست پیدا نکرد و همچنین بی سرو صدا عرضه شد ولی این بار دیگر هیچ مانعی وجود ندارد تا باعث نادیده گرفتن ادامه آن شود . تنها موضوعی که کمی باعث نگرانی میشد تغییر تیم سازنده بازی بود . یک عده از کارمندان استدیو RealTime World ( استدیو سازنده نسخه اول ) از آن جدا شدند و گرد هم آمدند تا استدیو Ruffin را تاسیس کنند و همچنین مسئولیت نظارت بر ساخت ادامه بازی را بر عهده بگیرند . بنابراین تعداد زیادی از سازندگان نسخه اول روی این نسخه هم کار می کنند پس مشاهده نتیجه کار بسیار هیجان انگیز خواهد بود . با توجه به آنچکه ما تا اینجا از بازی دیده ایم , به نظر میرسد که کارمندان استدیو Ruffin کار خود را به خوبی بلدند و در درجه اول این نسخه را ویژگی هایی مانند : آزادی قابل توجه , اکشن و صحنه های هیجانی , مهارت های بی نظیر برای کاراکتر ها و در نهایت انفجارهای عظیم تشکیل خواهند داد .



Ded_rising.jpg



Dead Rising 2


در مورد بازی : به Fortune City خوش آمدید . کلان شهری بزرگ و شلوغ که چندان بی شباهت به شهر Las Vegas نیست . این شهر بزرگ اینبار پذیرای مهمانانی جدیدی ( یا بهتر بگیم : خرابکاران جدیدی ) خواهد بود . زامبی ها . این بار در نقش Chuck هستید . Frank را فراموش کنید . Frank اینجا نیست . گیمرها در خیابان های این کلان شهر گشت خواهند زد ولی این یک گشت معمولی نخواهد بود بلکه به منظور از بین بردن آلوده شدگان به شدید ترین وجه ممکن است . صحنه های جالب بسیاری را در این عنوان کمدی Survival Horror مشاهده خواهید کرد که نظیر آن را هیچ جای دیگر ندیده اید . از نکات قابل توجه در این قسمت می توان به معرفی شخصیت جدید , نظارت مستقیم کپ کام روی سازنده جدید بازی و همچنین اکشنی محض و مافوق تصور اشاره کرد . شما برای امتحان این تجربه ناب تا اواخر امسال باید صبر کنید ولی با این وجود هر کسی برای قرار دادن این بازی در Wish List خود نیاز به فکر کردن ندارد .

چه چیزی آن را برجسته کرده : آیا واقعا این بازی برجسته است ؟ به نظرتون آیا واقعا چنین سوالی برای این بازی جایز است ؟ خوب ... چیزی که این بازی ارائه می دهد این است : تکه تکه کردن زامبی ها , گشت گذار در Vegas ( او ببخشید منظورم Fortune City بود ) , درست کردن وسایل سلاخی بدست خودتان و همچنین برگزاری مسابقات موتور سواری عجیب و غریبی که موتورهایی مانند Deatch Race2000 هارلی دیویدسون را می توانید در آن مشاهده کنید . بله من واقعا منتظر این بازی هستم . بدجوری در کف به راه انداختن قیامتی برای زامبی ها هستم . به علاوه اینکه بعد از سه روز اقامت داشتن در Vegas شما تقریبا آماده اید تا هر چیزی که پیرامونتان هست را از بین ببرید . آیا این طور نیست ؟ بیایید بار دیگر روش های American Gladiator Altraspheres ها را پیاده کنیم و همان کارهایی که آنها در گذشته انجام می دادند را انجام دهیم !!!



Fable.jpg



Fable III


در مورد بازی : در جدیدترین نسخه از سری Fable بلاخره قرار است که فرمانروای سرزمین Albion شوید . به هرحال , در بتدا باید ثابت کنید که لیاقت چنین مسئولیتی را دارید . این نسخه قابلیت این را دارد که در صورت وجود سیوی از نسخه دوم , آن را بخواند تا بازی را با پسر یا دختری که از شماره اول انتخاب کرده بودید شروع کنید . در ابتدای این نسخه به نظر می رسد که بتوانید کارهایی از قبیل : سیاستمدارانه برخورد کردن در شرایط مختلف , ایجاد نزاع با گروهی و همچنین دادن وعده هایی به مردم در صورتی که بتوانید به تخت پادشاهی برسید را , انجام دهید . در هر صورت این بازی تا حد زیادی اکشن است پس نگران این نباشید که کاراکترتان چاق و تنبل شود و هنگامی که بر تخت پادشاهی تکیه کرده , همیشه مشغول خوردن شراب و ران مرغی بزرگ باشد .

چه چیزی آن را برجسته کرده : در بازی های نقش آفرینی , همیشه جالب بوده تا نظاره گر این باشیم که چگونه اعمالمان روی محیط پیرامونمان تاثیر می گذارند . ولی با این همه , می توان با قرار دادن تعدادی از اتفاقات ثابت و غیر قابل تغییر و مجبور کردن گیمر به انتخاب کردن از بین آنها سر خود و دیگران را کلاه بگذاریم ولی , در حقیقت قرار است وارد فاز جدیدی از بازی های نقش آفرینی شویم . آیا شما رهبری سخاوتمند هستید ؟ یا اینکه سعادت مردم و هدف خود را در ازای مقداری پول به دست فراموشی می سپارید ؟ آیا شما دمدمی مزاج و غیرقابل پیش بینی هستید ؟ یک روز فقیران را مورد ستم قرار می دهید و روز دیگر دودمان افراد سودجو و ظالم را به باد می دهید ؟ به نظر می رسد این بار تصمیمات شما درFable III تغییرات گسترده ای بر وضع زندگی مردم در شهر Albion به وجود خواهند آورد , مردمی که همیشه مراقبند تا کارهایی که انجام می دهند خلاف دستورات شما نباشد . همه ما آرزو می کنیم که این بار هم مثل دفعات گذشته اثری درخشان در کارنامه Lionhead ثبت شود .



halo.jpg



Halo : Reach


در مورد بازی : آنچه که به نظر میرسد این است که نسخه بعدی از سری عظیم Halo عملا جالب ترین آنها خواهد بود . در Halo : Reach شما در نقش یکی از اعضا گروهی از اسپارتان ها خواهید بود که در سیاه Reach مشغول مبارزه با Covenant هستند . اگر شما با داستان دنیای Halo آشنا باشید حتما می دانید که اتفاقات ناگواری انتظار شما را می کشند . اتفاقات در سیاره Reach به نفع انسان ها پیش نخواهد رفت که در نهایت به اتفاقات نسخه اول بازی منتهی می شود ( در حقیقت اتفاقات Reach قبل از اتفاقات نسخه اول بازی به وقوع می پیوندند ) . با وجود مود جدید قسمت سینگل پلیر و مولتی پلیر ( که هنوز اعلام نشده ولی احتمالش زیاده ) این نسخه تجربه و حسی متفاوتر از گذشته دنیای Halo را ارائه خواهد داد . همچنین می توانید منتظر تجربه چنین حسی در قسمت مبارزات بازی نیز باشید .

چه چیزی آن را برجسته کرده : خوب , این هیلویست که توسط بانجی ساخته شده است . همین می تواند تضمینی مطمئن مبنی بر وجود کنترلی محکم و لذت بخش , Soundtrack های عالی و مولتی پلیری عظیم باشد . بانجی اخیرا اعلام کرده که به شدت روی بخش بصری بازی کار کرده که باعث شده به زیباترین هیلو تا به امروز تبدیل شود . وجود قابلیت co-op در قسمت سینگل پلیر بازی که یکی از بخش های غیر قابل چشم پوشی این مود شده و همچنین با نظر به اینکه اسپارتان های این گروه افراد همه چیز تمامی نیستند و هر یک در زمینه خاصی مهارت دارند ( یکی در زمینه استفاده از سلاح های سنگین و دیگری در تک تیر اندازی و ... تبحر دارند ) این فرصت را به وجود آورده تا نهایت لذت را ببرید . آیا Reach تبدیل به بهترین عنوان این سری خواهد شد ؟ این همان چیزیست که کاملا بهش امیدوارم .



fallout.jpg



Fallout : New Vegas


در مورد بازی : بعد از عرضه Fallout 3 ( به همراه آن جو تیره و جنگ زده خود ) در سال 2008 , شرکت Bethsa Software برای مدتی استراحت کرد ولی این هرگز به این معنا نخواهد بود که شما عنوانی از این فرنچایز را در سال 2010 تجربه نخواهید کرد . Bethsa این بار این مسئولیت سنگین را بر عهده شرکت Obsidian ( شرکت سازنده Alpha Protocol) گذاشته تا با عرضه Fallout : New Vegs فاز جدیدی از حماسه Fallout را به نمایش بگذارند . هر دو شرکت از دادن اطلاعات جدید خودداری می کنند ولی تقریبا مطمئن هستیم که این عنوان دنباله ای بر Fallout 3نخواهد بود پس می توانید انتظار مشاهده داستانی مستقل و همچنین کاراکترها و تنظیمات جدیدی در بازی باشید . Obsidian با ساخت دنباله برای بازی ها نا آشنا نیست . آنها قبلا دست به ساخت عناوینی مانند Star Wars Knight Old Republic II : The Sidth Lords و Never Winter Night 2 زده اند که هر دو انصافا از RPG هایهای سطح بالایی بشمار می آیند .

چه چیزی آن را برجسته کرده : همین که یک Fallout جدید عرضه میشود کافیه . می توانید انتظار بازگشت تمام آن چیزهایی را داشته باشید که Bethsa در Fallout 3 آنها را به زیبایی طراحی کرده بود . Bethsa و Obsidian مگر اینکه دیوانه شده باشند که بخواهند قابلیت هایی نظیر V.A.T.S , S.P.E.C.I.A.L و مواردی دیگر از این دست را از این نسخه حذف کنند . ما منتظریم تا دنیای جدیدی که Obsidian در عالم Fallout خلق کرده است را مشاهده کنیم . جایی که بتوان با پنج دلار گوشت موش بزرگی را نوش جان کرد , دقیقا همان جایست که ما انتظارش را می کشیم .



XIII_1.jpg



Final Fantasy XIII


در مورد بازی : فاینال فانتزی , عنوانی که مدت طولانیست که گیمرها انتظار آن را می کشند از طرف دیگر اولین نسخه از سری افسانه ای شرکت اسکوار انیکس است که این نسل از کنسول ها را تجربه می کند . با قرار گیری در نقش لایتینگ , شیرزنی مبارز و همچنین عده ای از شورشی های آزادی خواه , بنظر می رسد که FF 13قصد دارد از سبک JRPG در مقابل RPG های موفق غربی همچون Mass Effect 2 و Dragon Age : Origins که قبل تر عرضه شده اند اعاده حیثیت کند . به غیر از وجود داستانی احساسی که یکی از نشانه های اصلی این سری بوده است , FF 13 از سیستم مبارزاتی پیچیده و مکانیزمی مختلف برای طراحی هر یک از کاراکترها استفاده می کند به نحوی که هر گیمر می تواند کاراکترش را کاملا منحصر به فرد طراحی کند .

چه چیزی آن را برجسته کرده : در ابتدا از این که بازی خطی به نظر می رسید به شدت نگران بودم زیرا این آن چیزی که انتظارش را داشتم نبود . به هر حال گذشت و گذشت تا اینکه اخیرا برای مشاهده اینکه بازی تا چه حدی پولیش داده شده است , از آن دیدن کردم . اگرچه گیمران در هر لحظه قادر به کنترل یک کاراکتر هستند ولی روش های متفاوتی در هنگام مبارزات دراختیار گیمران قرار خواهد گرفت که , تا به اندازه کافی از مبارزات لذت ببرند . این ها می توانند مواردی از قبیل : ارتقا دادن هر کاراکتر در کلاس مورد علاقه خود , تقویت کردن یا بهبود توانایی های کاراکترها و همچنین اصلاح کردن اسلحه ها و زره ها را شامل شوند . اگر FF 13 بتواند داستانی طبق آنچکه تبلیغش را کرده اند داشته باشد پس می توان گفت با یکی از بهترین JRPGهای تمام ادوار تاریخ کنسول ها رو به رو خواهیم بود .



mafia.jpg



Mafia 2


در مورد بازی : تمام گیمران حتما آن قسمت مسابقه نسخه اول بازی را بیاد دارند . درسته ؟ چنین بازی باورنکردنی به همراه سناریو عالی , داستان و کاراکترهای غنی , سوم شخصی درگیر کننده و شیک , اتمسفری بی همتا , پیوستگی و کشش فوق العاده , طراحی بصری عالی ( در زمان خودش ) و در نهایت این مسابقه نحس که می زد کاسه و کوزه بازی رو می شکست و آن را از چشم می انداخت و زمانی هم که آن را با موفقیت به پایان رسانده اید فکر کنم قریب به اتفاق حسی مانند مشاهده خوش آیند طلوع خورشید بعد از طوفانی سهمگین را داشته اید . نسخه دوم بازی از Februray سال 1945 تا یک دهه بعد از آن اتفاقات و حوادثی که برای Vito شخصیت اصلی بازی , کسی که در یک گروه مافیایی عضویت دارد را نشان خواهد داد . مانند نسخه قبلی , Mafia 2 نیز بازی Open World خواهد بود که در محوریت تمام ویژگی هایش داستان آن قرار دارد ( پس تمام ویژگی های بازی آماده اند تا به هرچه بهتر نقل شدن داستان بازی کمک کنند ) . گیم پلی بازی هم مخلوطی از سبک سوم شخص و رانندگی است .

چه چیزی آن را برجسته کرده : هم اکنون بازی های سوم شخص به سبک Open World دیگرآنگونه که در گذشته نایاب بودند , نیستند . این بدین معنی خواهد بود که Mafia 2 باز هم برای خلق شاهکار باید با رقیبان سرسختی رقابت کند اگر واقعا می خواهد شاهکاری باشد . هرکس مانند خودم نسخه اول بازی را امتحان کرده باشد , مطمئنا شدیدا منتظر عنوانیست که 2K Czech عرضه خواهد کرد . خود من به شخصه انتظاراتی مانند : وجود قسمت شخصیت پردازی قوی, داستانی زیبا و ساخته پرداخته شده و توجه عالی به جزییات و حوادثی که در آن دوره اتفاق افتاده را دارم . نحوه پوشش کاراکترها , طراحی و صداگذاری وسایل نقلیه , Soundtrack ها و حس کلی این دنیا تاثیر به سزایی در ایجاد تجربه ای هر چه واقعی تر و زنده تر داشته اند که حس سندیت داشتن بازی را به خوبی منتقل می کند . چیزی که بسیاری سازندگان حتی به خودشان این زحمت را نمی دهند حداقل روش فکر کنند و برای یکبار هم که شده آن را امتحان کنند .



max.jpg



Max Payne 3


در مورد بازی : سری مکس پین . حداقل دو چیز را برای توصیف آن می توان بیان کرد . اول اینکه هنگام بازی کردن به طرز عجیبی برافروخته و عصبی هستید و دوم اینکه دشمنان را به وحشیانه ترین حالت به گلوله خواهید بست . برای انجام این کارها مکس می توانست در سرتاسر محیط شیرجه بزند و لحظاتی تلخ را برای دشمنانتان به وجود آورد و اولین چیزی که بعد از مدتی می توانستید محیط بازی را به آن تشبیه کنید , مخروبه بود . با استفاده از قابلیت آهسته کردن زمان می توانست گروهی از دشمنان را با ظرافت و زیبایی هرچه تمام تر از پای درآورد . این وسط هر چیزی که در محیط بود خرد و خاکشیر میشد تا هر چه بیشتر حس انتقام و خشونت را تداعی کند . البته تمام این ویژگی ها بدون کنترلی عالی میسر نمیشد . Remedy از ساخت سوم شماره از این سری سر باز زد ولی در عوض این Rockstar Vancouverبود که مسئولیت ساخت آن را بر عهده گرفت و هم اکنون سخت مشغول کار بر روی آن است تا بلکه بتواند تجربه حماسی دیگر را در سبک اکشن به وجود آورد .

چه چیزی آن را برجسته کرده : مکس پین از نظر من یکی از ناب ترین تجربه های سبک اکشن بشمار می آید . داستانی که با مسائل شخصی پلیسی تنها گره خورده بود و با معرفی ویژگی هایی عالی و سرگرم کننده , تبدیل به بازی بی نقص شده بود . هیچ عنوانی تا زمان عرضه دو نسخه اول بازی نتوانسته بود بین داستان , شخصیت پردازی و ارائه اکشن ناب تا این حد تعادل ایجاد کند . اما در نسخه سوم کمی اوضاع فرق کرده که شخصا تا حدودی دید مثبتی نسبت به آن دارم زیرا به هیچ عنوان دوست نداشتم که باز هم حس کاملا مشابه دو نسخه قبلی را تجربه کنم . مکس پین اکنون مسن تر و به احتمال زیاد عصبی تر و کم حوصله تر شده است . خیابان های بارانی نسخه های پیشین این بار جای خود را به کوچه های آفتابی شهر Sao Paulo واقع در برزیل داده اند . حال سوال مهم این است که آیا نسخه سوم می تواند آن جو خاص و حس منحصر به فردی که همه ما نسبت به نسخه های قبلی داشتیم را دوباره القا کند ؟ تا به این جای کار چیز زیادی از بازی نشان داده نشده است ولی فکر می کنم Rockstarکار خود را به خوبی بلد است و می داند چگونه آن تجربه ای که همه ما از سری مکس پین سراغ داریم را ارائه دهد .



medal_of_honor.jpg



Medal of Honor


در مورد بازی : EA قصد دارد تا برای اولین بار با عرضه MOH با درجه بندی M جان تازه ای به این سری دهد . تا به اینجا اطلاعات محدودی از بازی منتشر شده است ولی به غیر از این موضوع که بازی برای عرضه در سال جاری میلادی برنامه ریزی شده , این نسخه قرار است در این سری سنت شکنی کند و تجربه ای تازه از آن را به ارمغان آورد . در این نسخه در محوریت داستان تنها یک کاراکتر قرار دارد و در نقش Tier 1 Operator قرار خواهید گرفت . با قرار گیری در ماموریت های Black Ops , به نظر می رسد که با تهدید های جهان واقعی که به احتمال زیاد میتواند حول حوش گروه طالبان باشد روبه رو خواهید شد که این اجازه را به گیمران می دهد تا تقریبا واقعی ترین حس جنگ با تروریست ها را تجربه کنند آن هم از دید سربازانی واقعی .

چه چیزی آن را برجسته کرده : همیشه سعی شده تا سری حس واقعی از عناوین خود القا کند . در حالی که کاملا مشخص است EAبرای تحت شعاع قرار دادن موفقیت های Modern Warfare تلاش می کند , سری MOH اغلب اوقات تجربه ای واقعی از جنگ که حول و حوش سربازانی واقعی اتفاق می افتاد را ارائه می کرد . اگر باز هم این بار به این عادتشان ادامه داده باشند , باید گفت گیمران تقریبا واقعی ترین حوادث را در جنگ های پیشرفته تجربه خواهند کرد که این ویژگی به تنهایی کاملا ترغیب کننده است . خوشبختانه EA حالت Crouch از طریق آنالوگ را در این نسخه هم
قرار داده که تقریبا از اولین حالت های کاورگیری در سبک اول شخص محسوب میشد که می توانستید از طریق آن در خشکی در امان باشید .



milo.jpg



Milo & Kate


در مورد بازی : پیتر مولینیو , Creative Director استدیوهای اروپایی ماکروسافت , برای معرفی بازی خود آن را به مانند " Super Tamagotchi " تشیبه می کند . این تعریفی ساده برای این بازی نه چندان قابل درک به حساب می آید . Milo ستاره درخشان کنفرانس ماکروسافت در E3سال پیش بود که پیتر مولینیو برای نشان دادن قابلیت های ناتال و تجربه جدیدی از گیمینگ که به ارمغان خواهد آورد از آن پرده برداشت . طبق آن چیزی که به نمایش درآمد Milo قادر است تا با گیمران ارتباط برقرار کند و احساسات آنها را درک کند حتی رنگ پیراهنشان را نیز می تواند تشخیص دهد . اگر تا به حال همیشه در این آرزو بودید که دوستی دیجیتالی داشته باشید , Milo می تواند تا حد زیادی به آرزویتان جامه عمل بپوشاند .

چه چیزی آن را برجسته کرده : هر چیزی که مربوط به Project Natal , وسیله جانبی به شکل دوربین که گیمر را تبدیل به کنترلر می کند باشد , برجسته شمرده می شود . به غیر از دمویی که در E3 سال پیش دیدیم اطلاعات بدرد بخور دیگری از بازی منتشر نشده , ولی بر این باوریم که این بازی به اندازه کافی پتانسیل این را دارد که تجربه گیمینگ را عوض کند . از این دسته از بازی ها قبلا نیزعرضه شده اند که از بین آنها می توان به عنوان Seaman روی کنسول Dream Cast اشاره کرد که به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کرد . فاکتورهایی که باعث به وجود آمدن محدودیت هایی در این قبیل از بازی ها میشد ضعف تکنولوژی و هوش مصنوعی بود که با وجود Natal و قرارگیری Lionhead بر راس سکان , به نظر می رسد که این عنوان تبدیل به اثری شایسته و متفاوت خواهد شد .



rage.jpg



Rage


در مورد بازی : جدیدترین عنوان از شرکت id Software اول شخصی زیبا , به همراه قسمت های رانندگی , مبارزات بوسیله خودرو و المان هایی از سبک RPG است . بعد از برخورد شهاب سنگی بزرگ بر زمین و ویرانی آن , شخصیت بازی سعی می کند تا با جستجو در بین مخروبه ها بر این پی ببرد که چه بلایی بر سر افراد دیگر آمده است و از طرفی دیگر از تهدیدات این دنیای وحشی و بی رحم جان سالم بدر ببرد . در این دنیای بی نهایت بزرگ ولی با داستانی خطی , گیمران می توانند از بین جهش پیدا کردگان , مهاجمین و تهدیدهای دیگر که هر چیز جلویشان قرار گیرد را نابود می سازند , یکی را انتخاب کرده و در آن گروه فعالیت کنند .

چه چیزی آن را برجسته کرده : در برانداز اولیه از بازی بر این باور می رسید که شباهت بسیاری بین این عنوان و Fallout 3 وجود دارد . قهرمانی که از زیر زمین پدیدار می شود و به دنبال بازمانده انسان ها می گردد . حتی رانندگی درRage شباهت بسیاری به عنوان Mad Max دارد که با الهام گیری از مود Running Man در آن بازی , می توانید شاهد مسابقاتی با گروهی از تغییر شکل یافته ها باشید . Shootout ها روتین های ثابت بازی نخواند بود از آنجا که می توانید از تورنت هایی برای پشتیبانی استفاده کنید یا اینکه با ماشین RC پر از مواد منفجره به دل دشمن بروید . با وجود ماجراجویی هایی عالی که در جنوب غربی آمریکا انتظار شما را می کشند و تلفیق آنها با صحنه های تیراندازی هیجان انگیز , Rage می تواند به راحتی از فاجعه های دیگر سبک اکشن تمیز داده شود .



red_1.jpg



Red Daed : Redemption


در مورد بازی : تنها سبکی که در دنیای ویدیو گیم شاهد شاهکاری تمام عیار در آن نبوده ایم سبک وسترن می باشد . راک استار بسیار امیدوار است تا با عرضه Red Dead : Redemption نوار ناکامی ها این سبک را پاره کند . Red Dead : Redemption عنوانی اکشن و Open World است . درست است که پیوند های بسیاری بین این عنوان و سری GTAوجود دارد و بسیاری از المان های مشابه سری GTA را می توان در آن مشاهده کرد ولی با همه این وجود تجربه ای منحصر به فرد و اورجینال را عرضه خواهد کرد . شما در نقش John Marston خلفکاری که توبه کرده است قرار خواهید گرفت ولی متاسفانه گذشته تاریک و تلخ او گریبان او را گرفته و زندگی آرام او را بر هم زده . پس او دوباره مجبور می شود بر خلاف میل شخصی سوار بر اسب شود و در حالی که در مرزهای مکزیک و آمریکا با مرگ دست پنجه نرم می کند , کارهایی را انجام دهد که خیلی وقت بود آن را ترک کرده بود . البته خوب یا بد بودن او دست شماست. همیشه با قانون می توان دو کار کرد یا آن را عمل کرد یا اینکه آن را شکست . با وجود دنیای بزرگ , شهرهای متعدد , NPC هایی به نظر زنده و پویا , محتویات فراوان و طراحی بصری مناسب امید فراوانی وجود دارد تا اینکه Red Dead : Redemption بتواند نهایتا به این ناکامی ها پایان دهد .

چه چیزی آن را برجسته کرده : وقتی Open World ی به دنیای ویدیو گیم معرفی می شود بی نهایت دوست دارم نقش آدم بده رو بازی کنم . یه چیزی که برام خیلی جالب و شگفت انگیز است اینکه اگر در عوض نابود کردن شهری آن را نجات دهم و آرامش را به آن برگردانم یا بالعکس آرامش را از آن صلب کنم , رفتار مردم با من چه تغییری پیدا خواهد کرد . آیا بعد از نابودی کامل شهری می توانم به آنجا بازگردم ؟ یا اینکه باید زندگی خود را در دشت ها و بیابان های وسیع بازی بگذرانم ؟ آیا برای بدست آوردن غذا مجبورم شبانگاهان تا به صحر دنبال شکار باشم در حالی که نقشه کار بعدیم را میکشم ؟ دیگر بیشتر از این نمی توانم صبر کنم تا پتانسیل واقعی این بازی را نظاره گر باشم .



splintercell.jpg



Splintercell : Conviction


در مورد بازی : همزمان با عرضه پنجمین نسخه از این سری محبوب , داستان سم فیشر به گونه ایست که تیم سازنده مجبور شده تا بسیاری از المان های نسخه های قبلی را نادیده بگیرد . سم در حالی که مشغول تحقیق در مورد اینکه چه کسی دخترش را کشته است , متوجه می شود که Third Echelon, سازمانی که قبلا در آن فعالیت می کرده بهش خیانت کرده است . با ترک ماموریت ها و سرپیچی از دستورات , سم فیشر مشغول به انجام تسویه حساب هایی شخصی می شود ولی در این بین متوجه فعالیت گروه تروریستی می شود که حضور آن جان میلیون ها انسان را تهدید می کند . گیمران حالا با تجهیزات جدیدی سر و کار دارند و باید با تکیه آنها و نیز توانایی های منحصر به فرد سم فیشر در زمینه مخفی کاری , تک تک دشمنان را در این دنیای جدید و بی رحم از بین ببرند .

چه چیزی آن را برجسته کرده : Conviction آن روی سکه شخصیت سم فیشر همیشه خونسرد را به نمایش خواهد گذاشت . فیشری که بی باک تر , تاریکتر ( Jack Bauer از سریال 24 را تصور کنید که از قید بند قوانین و دستورات خلاص شده باشد ) به نظر می رسد . این بار سم فیشر دست به هر کاری می زند تا بتواند دشمنانش را نابود کند . Infrared Goggles معروف او جایش را به قابلیت های جالبی مانند : سیستم اعتراف گیری جذاب یا هدف گیری خودکار داده است . طبق آن چیزی که تا به اینجای کار از بازی نشان داده شده است به نظر می رسد این نسخه دارای ریتم تندتری نسبت به عناوین قبلیست . از آن جا که دیگر سم فیشر نگرانی بابت پنهان کردن اجساد ندارد , پس مطمئنا می توانید انتظار داشته باشید سم چیزهای مرگبار بسیاری در چنته داشته باشد . به نظر می رسد که این بار دولتمردان گیر بد کسی افتادند .



dtar_wars.jpg



Star wars : Force Unleashed II


در مورد بازی : اطلاعات اندکی راجع به این بازی ارائه شده است . نسخه اول آن به خاطر فیزیک خارق العاده ای که داشت مورد تحسین همگان قرار گرفت و از سوی سایت های متعددی به عنوان برترین عنوان در این زمینه انتخاب شد . نکاتی که مشخص است در بازی وجود دارند , مواردی از قبیل : وجود Starkiller , یک یا چندین Lightsaber , شاید یک Rancor و به احتمال قریب به یقین قابلیت ها و نیروهای متفاوت خواهند بود . در ادامه اطلاعاتی که از بازی ارائه می دهم مربوط به تیزریست که در نمایشگاه VGA سال پیش پخش شد که از بین آنها می توان به وجود Starkiller در صحنه مبارزه , سرگرم کننده بودن تا حد کافی , مبارزه با حیوانی غول پیکر به همراه دندان هایی بزرگ که دو عدد Lightsaber بین آنها دیده میشد و نهایتا Rancory ی مرده اشاره کرد . همچنین شخصیت اول بازی از Force Lighting نیز استفاده کرد .

چه چیزی آن را برجسته کرده : نسخه اول بازی تا حد قابل قبولی زیبا کار شده بود ولی , LucasArtsیکسال و نیم فرصت داشت تا از اشتباهات گذشته اش درس بگیرد و آنها را بهبود دهد تا در راه درستی که قدم برداشته موفق شود . خیلی علاقه مندم تا اطلاعات بیشتری از بازی ارئه دهم ولی حقیقت این است که اطلاعات دیگری به غیر از آنچکه ذکر کردم درز پیدا نکرده . بنابراین مجبورا این خلا را به این نحو پر کنم : Starkiller واقعا ( پسر عمو یا عمو زاده ) Luke است . Starkiller موفق شده تا در گذشته ستاره ای را نابود کند ( احتمالا با 2 Lightsaber این کار را کرده) . The Force Unleashed IIبه نظر نسخه بهینه شده شماره اولش می باشد اما , از دمو های CGو دشمنانی بیشتر تشکیل شده است .



street_fighter.jpg



Super Street Fighter IV


در مورد بازی : ما توقع داشتیم که زمان عرضه , Street Fighter IV تمام انجمن های سبک فایتینگ را تحت شعاع خودش قرار دهد و همچنین منتظر عرضه ادامه آن در آینده نزدیک بودیم . خوشبختانه بهتر است بدانید کپ کام اخیرا از Super Street Fighter IV , نسخه ای کامل تر از فایتینگ فوق العاده محبوب سال 2009 پرده برداشت . از آنجا که نسخه اول بازی یعنی Street Fighter IV یاد آور بازی های 2 بعدی گذشته بود این بار Super Street Fighter IV قصد دارد تا آن ویژگی ناب را بسط داده و زیباتر جلوه دهد . همچنین با اضافه کردن شخصیت ها و مود های جدید و چندین ویژگی دیگر از هر نظر نسبت به نسخه قبلی خود پیشرفت داشته است . شخصیت های محبوب و کارآمدی مانند T.Hawkو Dee Jay بازگشته اند تا لیست مخوف مبارزان را از گذشته هم ترسناکتر کنند و بازی را تقریبا تبدیل به کامل ترین Street Fighter یکند که تا به امروز عرضه شده است .

چه چیزی آن را برجسته کرده : Street Fighter IV به طرز باورنکردنی عالی به نظر می رسید و همچنین عنوانی حیاتی و مهم برای سری Street Fighter به حساب می آمد . Super Street Fighter IV با وجود کاراکترها و مودهای جدید که ارائه میدهد اگر بهتر نباشد حداقل عنوانی هم سطح نسخه پیشین خود خواهد بود . اما نکته بارزی که برای طرفداران سری Street Fighter از هر چیزی مهم تر است بهبود در قسمت گیم پلی بازی است که معمولا با آپدیت هایی که کپ کام در این سری عرضه کرده , نشان داده است که همیشه از این قسمت سربلند بیرون آمده . ایجاد بیشترین بالانس در قسمت مبارزات می تواند امری حیاتی برای افرادی که در تورنمنت های مختلف شرکت می کنند به حساب آید . همچنین مطمئن باشید Super Street Fighter IV گامی دیگر در مسیری درست خواهد بود . از طرفی دیگر مینی گیم محبوب Car-Bashing نیز برگشته . با همه این وجود چطور امکان دارد در مورد آن بدبین باشید ؟



transformers.jpg



Transformers : War For Cybertron


در مورد بازی : ما هیچ وقت با عنوانی درجه یک از سری Transformers رو به رو نبوده ایم , در حالی که دنیای Autobot ها و Decepticon هازمینه خوبی در اختیار سازندگان قرار داده بود تا عنوانی درجه یک را عرضه کنند . خوشبختانه , War For Cybertron همان کاری را برای Optimus Prime انجام خواهد داد که Arkham Asylum برای Batman کرد . سرآخر عنوانی عرضه خواهد شد که این قهرمانی پیچیده را به نحو شایسته معرفی خواهد کرد و از طرفی دیگر از داستانی بهره می برد که در محوریت آن , قدرت دستیابی به افسانه ها قرار دارد . خرابکارها و قهرمانان محبوب سری در این بازی حضور دارند و برای بدست آوردن قدرتی که در دل دنیای Transformers نهاده شده است , مقابل یک دیگر قرار خواهند گرفت . این درگیری ها در اصل جرقه ای بر جنگ Cybertron محسوب می شوند . High Moon , استدیو سازنده بازی آن را عنوان اکشنی در حد Gears of War می داند پس می توانیم انتظار آتش بازی های فراوان , انفجارهای بزرگ و حتی باس هایی بزرگ تر را داشته باشیم . آیا آنچه ما از تیزر دیده ایم Omega Superme بوده است ؟

چه چیزی آن را برجسته کرده : طرفداران سرسخت Transformers, کسانی که بی توجه به ملاعام با مرگ ناگهانی Optimus Prime گریه کردند , از نحوه روایت فیلم که هم تند و هم سست بود گله داشتند و خواستار تغییر آن بودند . War For Cybertron آمده تا اشتباهات گذشته را جبران کند . بازگشت طراحی Generation 1 بسیار خوش یوم بوده , اگرچه انتظار می رود روبوت ها به خودروهایی غیر زمینی تبدیل خواهند شد ( بخاطر داشته باشید آنها که هنوز برای اسکن کردن خودروها و کامیون های ما روی زمین نیامده اند ) . High Moon , استدیو سازنده بازی قول داستانی تیره و جامع را داده است که حتی افسانه Transformers را نیز در بر می گیرد . این موارد می تواند تا ارتباط عجیب پایان غم انگیز امپراتوری یونان با Megatron و Starcream پیچیده باشد . حالا به نظرتون با عنوانی شایسته سر و کار دارید ؟



پایان


 
آخرین ویرایش:

leonk13

کاربر سایت
Sep 8, 2009
2,151
نام
سجاد
لویال خودش یه بار دلیلش رو گفت که یکی اکانتش رو هک کرده و داره عکسایی رو که آپلود کرده رو عوض میکنه تاپیک پیشنمایش یا یه چیزه دیگه ای از split second بود
ولی الان از جال دیگه ای آپ کرده انگار
به هر حال لویال ممنون ازت خیلی مطلب خوبی بود لذت بردیم فراوون!
 

Fëanor

Spirit of Fire
کاربر سایت
Aug 22, 2008
7,258
نام
برهان
سلام.
واقعا کارتون عالی بود، دست شما درد نکنه.

برهان فکر نکنم ایشون این کار رو کرده باشن، این مشکلی هست که بعضا توی سایت های آپلود پیش میاد. کاملا اتفاقی بوده. ایشون زیاد پست نمیدن، وقتی هم میدن پستای مفید و پیش نمایش و FAQ و ... هست. به نظرم نباید بن میشدن. خوب بود اون دوستی که لطف کردن تاپیک رو بالا آوردن یه گزارش تخلف میزدن تا این مشکل پیش نیاد، ولی متاسفانه چند نفر دیگه هم تاپیک رو آپ کردن و...
آره آرش جان من میدونم. خودم هم متن های ایشون رو می خونم و همیشه هم لذت می برم. من هم نگفتم که خودشون گذاشتن فقط گفتم دلیلش این بوده که اگه هم سوتفاهم بوده(که فکر می کنم بوده) مدیران از بن درشون میارن چون که واقعا همیشه مطالب حجیم و زیبا و کاملی می نوشتن که من هم خودم طرفدارش بودم و هستم. من فقط دلیل رو گفتم نگفتم کار ایشون بوده یا از قصد گذاشته و ...........
امیدوارم که درک کنید
 

TyRaX

موجودی خوشحال
کاربر سایت
Oct 21, 2005
1,824
نام
پارسیا
دو دقیقه صبر کنید ببینید چی میشه !
ایشون رو از بن درآوردم. تا ببینیم مشکل از کجا بوده.
اگه اون عکس عمدی بوده که دستشون درد نکنه :D
اگه هم نبوده من به جای کسی که بن کرده معذرت خواهی میکنم :smile:
 

Johnny_23

کاربر سایت
Jul 23, 2007
615
نام
JÄVID
بسیار عالی بود
من این پست رو مشترک شدم
بسیار خوشم اومد
من تازه ایکس باکس خریدم و خوشحالم که انتخاب درستی کردم
زنده باد ایکس باکس
تنها ایرادش اینه که بن میکنن متاسفانه
 

Bone Crusher

کاربر سایت
Dec 27, 2008
3,872
نام
امیرحسین
سلام

واقعا نمی دونم چه کار کنم . کسایی که با بنده ارتباط نزدیک دارند بنده رو بهتر می شناسند . برای اینکه به صحت حرفم پی ببرید لطفا از آقا اشکان بپرسید که آیا بنده از ایشون در مور این موضوع مشورت خواستم یا نه که متاسفانه ایشون پاسخ ندادند . مدیر محترمی که بنده رو بن می کنید اونم 10 روز به نظرتون این کار منطقی که بین کار های خودم اون عکس های مبتذل رو بزارم بعد توقع هم داشته باشم که بن نشم؟ این کار کاملا مشخص که کار بنده نیست . کاش قبلش یه PM می دادید و موضوع رو با بنده درمیان می گذاشتید تا بتونم حداقل از خودم مقابل چنین تهمت بزرگی دفاع کنم . ولی دلم از هیچ کس نگرفته و صریحا اعلام می کنم که خاک پای کل بچه های فهیم بازیسنتر هستم . باز هم از این جا به اون آقای خدانشناس اعلام می کنم که نهایت می خوای به کجا برسی ؟ بس کن دیگه به خدا این کارا نتها هیچ لذتی نداره بلکه بسیار زشت و ناپسند که چی مثلا روز اربعین امام این عکس ها رو میذاری ؟ اگه میخواستی اینو بشنوی پس بشنو . آقا ما کوچیکتیم دست از سر کچل ما وردار . اینهمه چیزای سرگرم کننده وجود داره برو با اونا سرگرم شو .

ویرایش :

راستی برای کدام یک از تاپیکام مشکل به وجود آمده بود ؟ الان که تو قسمت معرفی بازی ها رفتم Dante Inferno رو ندیدم ؟ همین بوده ؟ از مدیران خواش می کنم اگر میشه تاپیکو پاکسازی کنند و دوباره بزارند . اگر پست هایی که توش رد و بدل شده است رو هم PM کنید , بی نهایت خوشحال میشم .

در پناه حق
 
آخرین ویرایش:

ramin cybran

کاربر سایت
Mar 1, 2009
901
نام
رامین
اهههه:eek: من شرمندم يادم نبود اينجا كلاس املاست:biggrin1::biggrin1: در كل ديكتم افتضاحه و شديدا بيدقت:cheesygri

برادر loyal عزيز بابا مشكلي نبود همون اول متوجه شديم چشامونم گرفتيم:biggrin1: و فقط ترجمه عالي و پر بارتونو خونديم خيالتون راحت چشم گوش ما كه لاقل باز نشد:eek::biggrin1:

با اينجور ترد ها كه دوستان ميزنن واقعا خريد مجله هاي گوناگون بيهودست:love:دستت طلا
خدايي كي حال خوندن اينو به زبان انگليسي داره؟؟:confused:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر