نظرسنجی Mass Effect: Andromeda و انتشار جزئیات جدید، تم استعماری داستان

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
اطلاعاتی درباره عنوان «Mass Effect: Andromeda» توسط یک نظرسنجی پخش شده است که به نظر می‌رسد داستان این اثر ویژگی‌های استعماری شدیدی را شامل شود. با بازی‌سنتر همراه باشید.

v57o_mass-effect-andromeda.png

در حالی که تایید شده است که مس‌افکت: آندرومدا در کهکشان «آندرومدا» و با نقش آفرینی قهرمانی جدید روایت خواهد شد، ولی همچنان چیز خاصی در مورد طرح داستان و موضوع کلی آن نمی‌دانیم.
امروز تصاویری از نظرسنجی «اکترونیک‌آرتز» پیرامون مس‌افکت، توسط «NeoGaf» در سراسر شبکه اینترنت منتشر شد که آنچه را که «یک آینده ممکن» برای سری می‌نامد را توضیح می‌دهد.
سوال اول به طور اجمالی اطلاعاتی از بازی را رائه می‌دهد و از مخاطب می‌پرسد که آیا علاقه‌ای به انجام این بازی دارد یا خیر. این توضیح مختصر شامل اطلاعاتی جزئی است که مواردی درباره داستان آندرومدا را روشن می‌سازد.
با توجه به نظرسنجی، بشر در حال مبارزه برای ایجاد خانه‌ای جدید در کهکشان آندرومدا خواهد بود، اما این حرکت انسان‌ها با مخالفت شدید نژادی بومی همراه می‌شود که قصد دارد بشریت را در این راه متوقف سازد.
نظرسنجی، آندرومدا را در حالی وصف می‌کند که سیاره‌های بسیاری دارد و جهانِ بازِ یکپارچه را شامل می‌شود، اینجاست که شخصیت شما رهبری گروهی از نظامیان آموزش دیده را در دست می‌گیرد و در این راه پیشرفت و شخصی‌سازی «عمیق» چاشنی کار خواهد بود.
نظرسنجی ناشران معمولا اطلاعات دقیقی را پیرامون بازی مورد نظر ارائه می‌دهد که قصد دارد بازاریابی بهتری را برای جذب مخاطب بیشتر داشته باشد.
باید منتظر ماند و دید که اطلاعات منتشر شده تا چه حد از طرف بایوور تایید می‌شوند. مس‌افکت: آندرومدا برای انتشار در اوایل سال 2017 میلادی برنامه ریزی شده است و احتمال می‌رود که در نمایشگاه E3 سال جاری حضور فعالی داشته باشد.

تصاویر مربوط به نظرسنجی:

 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر