نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت
May 29, 2011
961
نام
kesha


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
اخه مگه تا چقد ادم میخواد ماشین بازی کنه بیشتر از یک مدت ادم حالش بد میشه تازه شما هنوز gt6 ps4 رو ندیدی
دوستان بازی انحصاری ps4 وارد میشود deep down ps4
این بازی بازی ریمدی و forza5 رو قورت میده یک سرچی بکنید میفهمید چی میگم
انگار forza 5 و بازی ریمدی مال ps2 هست و deep down برای ps3

یعنی جک گفتی در حد کلنگ :)) اون وقت چه وری به این نتیجه رسیدی ؟!

- - -ویرایش - - -



در ادرس URL کنسول Xone یافت شده :d


xbox-one-reveal-highlights-link.jpg

این صفحه جعلی کار فن های سونیه :d
 

!AtMoSpHeRe

کاربر سایت
Nov 19, 2005
2,424
میبخشید بازی دسته دوم چه ربطی به کپی خورد داره ؟؟؟

کمتر کسی پیدا میشه بازی رو بخره که بعدش بخواد ردش کنه .. مگه اینکه به پولش نیاز پیدا کنه ... ولی این مسئله فروش نیست ... تو حتی با این شرایط مایکرو نمتونی بازی رو با پروفایل برادرت هم به اشتراک بزاری... دوستان که جای خود داره ... یعنی شما گیریم اوریج باز ... بدت نمیاد با دوستات بازی مبادله کنی و یا بازی ازشون بگیری ...

والا اول نسل قبل دارندگان PS3 مرفحین بی درد و بچه مایه دار ... و سونی جهان خوار بود ... ولی الان شدن دزد کپی خورد ... و طرفداران مایکرو شدن وظیفه شناس و متعهد به قانون و عاشق کمپانی.... الان دقیقا منو پوکر فیس کردی ...
الکی دلتونو خوش نکنید که کپی خور بشه یا هر چیز دیگه ای ، اگه بخواد بشه دوتاش با هم میشه . احتمال xone بیشتره، نسل قبل هم بعداز 4-5 سال تونستن کنسول رو هک کنن ایندفعه دیگه فکر نکنم بشه با این طرحی که سونی پیاده کرده .
احیاناً میدونی که کپی خور چقدر تاثیر داره توی فروش و محبوبیت یک کنسول؟!
 

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
55874606911200168583.gif


میدونی هزینه های بازی های aaa تو این نسل چقدر بود ... نسل بعد پیش کش .... 30 -40 تا ... :|=))

بهاین میگن هزینه ثابت هر واحد تولید شده . این هزینه رابطهمعکوس با تعداد تولید داره . یعنی هر چی تولید بره بالا ، هزینه کاهش پیدا میکنه و اگه تولید کمتر باشه ، هزینه بیشتر میشه . تو مسل بعد وقتی تعداد تولید بازیها بره بالا ، هزینه به صورت ثابت برای مشتری چیزی حدود 60 دلار در میاد .
 

Red Dev!ls

کاربر سایت
Apr 2, 2013
1,595
نام
وحید
تو چه گیری دادی به من..!

خب میخوام بدونم میشه باهات بحث کرد یا نه !!

چون نشون دادی ادمی هستی که بعد چند دقیقه ظرت 180 درجه عوض میشه و با همچین ادم هایی نمیشه بحث کرد و روحرف هاشون حساب باز کرد چون ممکنه دوباره نظرشون عوض بشه !! و خودت رو خسته کنی فقط !
 

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
نسل قبل هم بعداز 4-5 سال تونستن کنسول رو هک کنن ایندفعه دیگه فکر نکنم بشه با این طرحی که سونی پیاده کرده .
احیاناً میدونی که کپی خور چقدر تاثیر داره توی فروش و محبوبیت یک کنسول؟!

تا جایی که یادمه C4EVA همون سال اول X360 و هک کرد . تیم های مختلف هم خود کنسول PS3 رو تونستن ظرف یکی دو سال اول هک کنن . اما مشکلشون دیسک های بلوری بود که در نهایت جو هاتز اومد روش دانگل رو ابداع کرد و کنسول واونطوری هک کرد . برای همین 4 سال طول کشید .
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,640
نام
محمد
Amazon کلیه بازی های تایید شده واسه Xbox One رو واسه پیش فروش گذاشته، یادمه قبلا گفته بودن که خرده فروشی ها از عدم پشتیبانی بازی های دسته دوم کلی ضرر میکنن و اگه کنسولی نخواد بازی دسته دوم رو پشتیبانی کنه اونو تحریم میکنن. حالا این قضیه و اینکه GameStop هم گفته که Xbox One رو کامل ساپورت میکنه دو تا احتمال رو بوجود میاره:

1- قضیه بازی های دسته دوم به اون وحشتناکی که به نظر میاد نیست (هر چند هر مدلی حساب کنیم واسه ما وحشتناکه :D)
2- مایکروسافت یه برنامه ای چیده که خرده فروشی ها هم یه چیزی این وسط گیرشون بیاد.

من خودم مورد دوم رو محتمل تر می دونم ولی بازم خیلی عجیبه همچین کاری. به فرض آقای X هر دو تا کنسول رو داره و میخواد CoD رو تهیه کنه، قاعدتا میره اون نسخه ای رو تهیه میکنه که واسش فروشش راحت تر باشه و کلی هم جنگولک بازی واسه اجراش نداشته باشه. احتمالا خیلی ها هم مثل آقای X هستن، حالا علاوه بر اینکه از فروش CoD روی XOne کم میشه، از تعداد اونایی که به خاطر CoD میرن Gold میخرن هم کمتر میشه و این برای مایکروسافت سودمند نیست به هیچ وجه. فقط خدا کنه این قضیه دسته دوم تو E3 کامل مشخص بشه تا ملت تکلیف خودشون رو بدونن.
 

ash@ash

کاربر سایت
Oct 15, 2012
955
تا جایی که یادمه C4EVA همون سال اول X360 و هک کرد . تیم های مختلف هم خود کنسول PS3 رو تونستن ظرف یکی دو سال اول هک کنن . اما مشکلشون دیسک های بلوری بود که در نهایت جو هاتز اومد روش دانگل رو ابداع کرد و کنسول واونطوری هک کرد . برای همین 4 سال طول کشید .

C4eva همون 6 ماه اول درایو 360 رو زد، وقتی توی xbox-scene زد عالم و آدم مسخرش می کردن اما وقتی تست کردن فکشون اومد پایین، البته به این نمی گن هک در واقع، هک وقتی می گن که شما بتونی unsinged code به صورت native اجرا کنی که این کار سال 2006 انجام شد اما مایکروسافت پچش کرد و هیچ وقت King Kong Exploit ریلیز نشد که بعد از ماجراهایی سال 2009 بر اساس یک آسیب پذیری بر مبنای KK Exploit هکش ریلیز شد

مشکل ps3 هم blu-ray و اینا نبود، جالبه بدونید otheros رو سونی به خاطر این که کنسولش هک نشه حذف کرد، Geohot هم اصلا دانگل ابداع نکرد، دانگل کار تیم psjailbreak خدا بیامرز بود، خلاصه داستان داره اما ps3 هم همون 1-2 سال اولش هک شد اما به سرنوشت king kong exploit روی 360 دچار شد از لحاظ کلی

البته اوایل حضور X360 که از لینوکس استفاده میکرد ، تمام چیزاش باز بود . اون موقع به راحتی تونستن اون لینوکس وهک کنن . مخصوصا با Exploit هایی که پیدا کرده بودن کارشون کلی جلو افتاد که بعد مایکرو اومد و با یه اپدیت زد کل اون لینوکس و از کار انداخت !!! بعدش هم که روش هک J-TAG و در حال حاضر RGB با برش دادن سطح بورد X360 و خارج کردن KEY مادربورد انجام میگره . خلاصه حیف شد . تیم C4 خیلی قدرتمنده ، اما از همون اول رو مدیا مشکل داشتن . اون زمان هم رو مدیای HD-DVD که برای X360 بود مشکل داشتن . اما تو هک فریمیور و نوشتن فریمور شبیه فریمور اصلی استادن . الانم مثل اینکه تیمشون شده 2 شاخه ! یکیشون اختصاص برای XBOX ONE داره خودشو اماده میکنه . فقط نمیدونم چه طوری میخوان از پس کد های رندوم بر بیان ! مگر اینکه سرورمجازی بزن .


ولش کن حاجی بخوایم در این مورد بجث کنیم کلا تاپیک منحرف می شه چون من تا حرفم رو به کرسی ننشونم یا این که کامل متقاعد نشم ول بکن نیستم
 
آخرین ویرایش:

Lady Ashe

کاربر سایت
Nov 28, 2012
1,595
الکی دلتونو خوش نکنید که کپی خور بشه یا هر چیز دیگه ای ، اگه بخواد بشه دوتاش با هم میشه . احتمال xone بیشتره، نسل قبل هم بعداز 4-5 سال تونستن کنسول رو هک کنن ایندفعه دیگه فکر نکنم بشه با این طرحی که سونی پیاده کرده .
احیاناً میدونی که کپی خور چقدر تاثیر داره توی فروش و محبوبیت یک کنسول؟!

بله قطعا میدونم ... موارد نمونش رو همین جا به خوبی دیدم ... ;)

نه مگه ما گفتیم حالا که این جریان دیسک دسته دوم رو سونی نداره .. پس هک میشه ... خودمون خیلی بهتر میدونیم که عمرا !!!! سونی تمام تلاشش رو برای هک نشدن کنسولش کرده و میکنه ....

این حرف ها که معماری نزدیک به PC فردا که اومد هکش میکنیم ... حرف الکیه ... حداقل خوشبینانه چند سال طول میکشه ...

اما در مورد خودم بگم ... همین چند ماه اخر که وصل شدم PSN و انلاین بازی کردم و بعد تو کنفرانس هم امکانات گایکای رو دیدم مطمئنم این نسل به هیچ وجه سمت کپی نمیرم ... گرونی دیسک هاش هم مشکلی نیست به برادرم میگم از اونور بگیره برام بفرسته ...

مسئله اینجاست که روی PS4 میتونیم تبادل کنیم و یا بدیم دوستامون بازی کنن ... ولی با این شرایط اگه بی خیال نشن روی X-BONE امکانش نیست ... مگه اینکه از خر شیطون بیان پایین ...

بهاین میگن هزینه ثابت هر واحد تولید شده . این هزینه رابطهمعکوس با تعداد تولید داره . یعنی هر چی تولید بره بالا ، هزینه کاهش پیدا میکنه و اگه تولید کمتر باشه ، هزینه بیشتر میشه . تو مسل بعد وقتی تعداد تولید بازیها بره بالا ، هزینه به صورت ثابت برای مشتری چیزی حدود 60 دلار در میاد .

خوب با یک میلیارد دلار به نظر شما میشه 30-40 تا بازی aaa ساخت ؟؟؟؟ تا اونجا که من اطلاع دارم برای ساخت بازی aaa تو این نسل بین 50 تا 100 میلیون دلار هزینه میبرده
 

!AtMoSpHeRe

کاربر سایت
Nov 19, 2005
2,424
کنسول One ، امکانات تفریحی بیشتر به غیر از Games + بازیهای اختصاصی چندبرابر نسبت به نسل قبل و کنسول رقیب. این میشه نسل بعد مایکروسافت .
این طرز فکرتون که کنسول واسه گیمز نیست لطفاً ببرید یه جای دیگه تا سیر بشید! :dنه اثبات داره و نه دلیل و منطق این حرف، چون فقط از دهن یه مشت فن بوی بیرون میاد! x360 هم شباهت های زیادی به xone داره پس همچین دور از انتظار نبود کاری که سونی شاید نتونست انجام بده ! مشخصات بیشتر کنسول هم کمتر از 3هفته دیگه مشخص میشه .
 

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
C4eva همون 6 ماه اول درایو 360 رو زد، وقتی توی xbox-scene زد عالم و آدم مسخرش می کردن اما وقتی تست کردن فکشون اومد پایین، البته به این نمی گن هک در واقع، هک وقتی می گن که شما بتونی unsinged code به صورت native اجرا کنی که این کار سال 2006 انجام شد اما مایکروسافت پچش کرد و هیچ وقت King Kong Exploit ریلیز نشد که بعد از ماجراهایی سال 2009 بر اساس یک آسیب پذیری بر مبنای KK Exploit هکش ریلیز شد

مشکل ps3 هم blu-ray و اینا نبود، جالبه بدونید otheros رو سونی به خاطر این که کنسولش هک نشه حذف کرد، Geohot هم اصلا دانگل ابداع نکرد، دانگل کار تیم psjailbreak خدا بیامرز بود، خلاصه داستان داره اما ps3 هم همون 1-2 سال اولش هک شد اما به سرنوشت king kong exploit روی 360 دچار شد از لحاظ کلی

البته اوایل حضور X360 که از لینوکس استفاده میکرد ، تمام چیزاش باز بود . اون موقع به راحتی تونستن اون لینوکس وهک کنن . مخصوصا با Exploit هایی که پیدا کرده بودن کارشون کلی جلو افتاد که بعد مایکرو اومد و با یه اپدیت زد کل اون لینوکس و از کار انداخت !!! بعدش هم که روش هک J-TAG و در حال حاضر RGB با برش دادن سطح بورد X360 و خارج کردن KEY مادربورد انجام میگره . خلاصه حیف شد . تیم C4 خیلی قدرتمنده ، اما از همون اول رو مدیا مشکل داشتن . اون زمان هم رو مدیای HD-DVD که برای X360 بود مشکل داشتن . اما تو هک فریمیور و نوشتن فریمور شبیه فریمور اصلی استادن . الانم مثل اینکه تیمشون شده 2 شاخه ! یکیشون اختصاص برای XBOX ONE داره خودشو اماده میکنه . فقط نمیدونم چه طوری میخوان از پس کد های رندوم بر بیان ! مگر اینکه سرورمجازی بزن .

- - -ویرایش - - -

بله قطعا میدونم ... موارد نمونش رو همین جا به خوبی دیدم ... ;)

نه مگه ما گفتیم حالا که این جریان دیسک دسته دوم رو سونی نداره .. پس هک میشه ... خودمون خیلی بهتر میدونیم که عمرا !!!! سونی تمام تلاشش رو برای هک نشدن کنسولش کرده و میکنه ....

این حرف ها که معماری نزدیک به PC فردا که اومد هکش میکنیم ... حرف الکیه ... حداقل خوشبینانه چند سال طول میکشه ...

اما در مورد خودم بگم ... همین چند ماه اخر که وصل شدم PSN و انلاین بازی کردم و بعد تو کنفرانس هم امکانات گایکای رو دیدم مطمئنم این نسل به هیچ وجه سمت کپی نمیرم ... گرونی دیسک هاش هم مشکلی نیست به برادرم میگم از اونور بگیره برام بفرسته ...

مسئله اینجاست که روی PS4 میتونیم تبادل کنیم و یا بدیم دوستامون بازی کنن ... ولی با این شرایط اگه بی خیال نشن روی X-BONE امکانش نیست ... مگه اینکه از خر شیطون بیان پایین ...



خوب با یک میلیارد دلار به نظر شما میشه 30-40 تا بازی aaa ساخت ؟؟؟؟ تا اونجا که من اطلاع دارم برای ساخت بازی aaa تو این نسل بین 50 تا 100 میلیون دلار هزینه میبرده

اصلا ربطی نداره . مایکرو یا هر شرکت دیگه ای میاد یه هزینه ثابت انجام میده ! بااین هزینه یه بازی میسازن . هر چی میزان فروشاین بازی بیشتر بشه ، هزینه ساختشکاهش پیدا میکنه . این قانونه کهدرنهایت باعث میشه قیمت تمام شده کاهش پیدا کنه .
 

Lady Ashe

کاربر سایت
Nov 28, 2012
1,595
اصلا ربطی نداره . مایکرو یا هر شرکت دیگه ای میاد یه هزینه ثابت انجام میده ! بااین هزینه یه بازی میسازن . هر چی میزان فروشاین بازی بیشتر بشه ، هزینه ساختشکاهش پیدا میکنه . این قانونه کهدرنهایت باعث میشه قیمت تمام شده کاهش پیدا کنه .

شرمنده من نمیتونم متوجه این موضوعی که میگید بشم ...

بازی تا قبل از عرضه با یک هزینه مشخص و ثابت ساخته میشه

حالا فروش بازی چه ارتباطی پیدا میکنه با کاهش هزینه ها ... حالا هر چقدر هم که بفروشه و سود کنه .... چه فرقی تو هزینه که برای ساخت بازی صرف شده به وجود میاره ... ؟؟؟

حرف من اینه که با یک میلیارد چه تعداد بازی میشه ساخت که حداقل هزینه ساختشون نزدیک به 50 میلیون دلاره ...
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,074

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
شرمنده من نمیتونم متوجه این موضوعی که میگید بشم ...

بازی تا قبل از عرضه با یک هزینه مشخص و ثابت ساخته میشه

حالا فروش بازی چه ارتباطی پیدا میکنه با کاهش هزینه ها ... حالا هر چقدر هم که بفروشه و سود کنه .... چه فرقی تو هزینه که برای ساخت بازی صرف شده به وجود میاره ... ؟؟؟

حرف من اینه که با یک میلیارد چه تعداد بازی میشه ساخت که حداقل هزینه ساختشون نزدیک به 50 میلیون دلاره ...

این که چیزی نیست ! ببین هر چیزی که تولید میشه یه هزینه ثابت داره . اوکی ؟ این هزینه همیشه رابطه معکوس با تعداد تولید داره . یعنی باافزایش تولید ، هزینه میاد پایینو با کاهش میره بالا .

مایکرو اومده یه هزینه ثابت به مقدار مثلا 1 میلیارد انجام داده . با این یه ملیارد فرضا 2 تا بازی بزرگ AAA میشه ساخت . حالا هر چه قدر این بازیها فروش بیشتری ( معمولا پیش فروش تو خارج ) داشته باشن ، هزینه ساختشون میاد پایین . این هزینه هم شامل نسخه های بعدی و همینطوری بازیهای AAA جدید هم میشه . حالا متوجه شدی ؟ ( از یه جا شروعمیشه و به همه جا سرایت میکنه ) .
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر