نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت
تاریخ عضویت
May 29, 2011
ارسال ها
961
نام
kesha


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:

amirmahmood

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Nov 12, 2009
ارسال ها
3,207
نام
امیر محمود
پهنای باند کم حافظه نسبت به PS4 توسط esram قابل جبران است و می تونه به اندازه حافظه GDDR5 موثر واقع بشه.



According to their data, there’s roughly 50GB/s of bandwidth in each direction to the SoC’s embedded SRAM (102GB/s total bandwidth). The combination of the two plus the CPU-GPU connection at 30GB/s is how Microsoft arrives at its 200GB/s bandwidth figure, although in reality that’s not how any of this works. If it’s used as a cache, the embedded SRAM should significantly cut down on GPU memory bandwidth requests which will give the GPU much more bandwidth than the 256-bit DDR3-2133 memory interface would otherwise imply. Depending on how the eSRAM is managed, it’s very possible that the Xbox One could have comparable effective memory bandwidth to the PlayStation 4

AnandTech | The Xbox One: Hardware Analysis & Comparison to PlayStation 4
----------------------------------
تنها چیزی که بین X one و PS4 اختلاف قابل توجه به وجود اورده کمتر بودن تعداد Compute Unit هست.
PS4=18CU
X One=12CU
که قدرت خام پردازشی برای X one به 1.2 ترافلاپس کاهش پیدا کرده.
که عملا Developer بازی در PS4 قدرت بیشتری در اختیار داره که گرافیک بهتری خلق کنه. در عناوین Multi-Platform این اختلاف پردازشی شاید به چشم نیاد اما مطمئنا در بازی های انحصاری که سازنده بازی بر روی یک پلتفرم تمرکز داره،اون 1.8 ترافلاپس قدرت خام پردازشی بهشون برای خلق گرافیک بهتر کمک بیشتری می کنه تا 1.2 ترافلاپس.
----------------------------------------------------------
دوستان که طرفدار سونی هستن، بهتر هستش که منطقی باشن و بخاطر 600 گیگافلاپس بیشتر اعصاب خودشون و بقیه دوستان رو خورد نکنن.
کلا 1.2 و 1.8 ترافلاپس در سال 2013 رقم بسیار ناچیزیه.(البته برای یک کنسول که قرار هستش با قیمت کم عرضه بشه مناسبه!)
کارت AMD Radeon 5870 هم سال 2009 عرضه شد و 2.7 ترافلاپس قدرت خام پردازشی داشت.
نتیجه اینکه سودش رو شرکت های دیگه می کنن و خلاصه ارزش نداره بخاطر این مسائل خودتون و دیگران رو اذیت کنید!
:)
 
آخرین ویرایش:

Mehrdad

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Nov 23, 2009
ارسال ها
2,242
نام
Big Boss
اینم آنالیز کامل سخت افزار Xbox1 از Digital Foundry:
Spec Analysis: Xbox One • Articles • Eurogamer.net

در مورد GPU دو کنسول:



البته بدلیل اینکه:
if you're wondering why Xbox One has a weaker GPU than PlayStation 4, it's because both platform holders have similar silicon budgets for the main processor - Sony has used the die-space for additional compute units and ROPs (32 vs. 16 in One), while Microsoft has budgeted for ESRAM and data move engines instead. From the Xbox perspective, it's just unfortunate for Microsoft that Sony's gamble paid off - right up until the wire, it was confident of shipping with twice the amount of RAM as PlayStation 4.
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
تاریخ عضویت
Jan 3, 2009
ارسال ها
7,028
نام
محمد امین
احساس میکنم باز مثل همیشه تلاش میکنین تا یه حرف مفت رو حفظ کنین و تا آخر نسل استفاده کنین. از همین الان میگم PS4 اصلا 50 درصد قوی تر از one نیست فقط آنالیزایی که سایتایی مثل DF میدن بیرون نشون میده که سخت افزار متفاوتی دارن و روی کاغذ PS4 قوی تره و احتمال میدیم که با توجه به PC گونه بودنه معماری کنسولا , روی کاغذ = واقعیت

پ.ن : پس الکی از الان حرف مفت جور نکنین واسه خودتون . ممنون

مثلا الان فکر کردی df گفته و تائید کرده که کنسول ps4 دو برابر قویتره داره بر طبق مشخصات gpu روی کاغذ و اطلاعات نتیجه گرفته . نسل حاضر هم همین قضیه را داشتیم یادتون هست ؟!
من همچین حرفی زدم ؟ من فقط گفتم از DF چه خبر :D

خونسرد و مودب باش.اگه منظورت اون حرف من بود که فقط ترجمه کلی از نتیجه گیری اون متن انگلیسی توی پست اون دوستمون بود.
حداقل اینا روی کاغذ بر اساس شواهد موجود حرف میزنن و نتیجه میگیرن! نمیان بگن :
از همین الان میگم PS4 اصلا 50 درصد قوی تر از one نیست!
نه من اصلا پست شما رو ندیدم . منظور من این بود که طرفداران مایکرو این 50 درصد رو که تو یکی دو پست میبینن حفظ نکنن تا آخر نسل ازش استفاده کنن واسه مسخره بازی . چون همچین چیزی امکان نداره . منظورم با شما نبود اصلا . اگه به خودت گرفتی معذرت میخام :D

سر یکی از خبرهاش ضایع شدی
biggrin1.gif
همونی که برات پیغام کردم جواب ندادی
biggrin1.gif
اگه منو میشناختی من زیاد به پ.خ ها جواب نمیدم . اگه تو ذهنته یه بار دیگه بگو:D البته منم منظورم همینه دیگه تا زمین و زمان رو با DF پر کرده بودی الان حتی از کلمه DF هم استفاده نمیکنی :D
 
آخرین ویرایش:

Gartall

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Nov 30, 2006
ارسال ها
7,804
نام
فرخ
فرخ از Digital Foundry چه خبر ؟ همونکه پستای 2000 کلمه ای ردیف میکردی ازش :D

مثلا الان فکر کردی df گفته و تائید کرده که کنسول ps4 دو برابر قویتره ؟ داره بر طبق مشخصات gpu روی کاغذ و اطلاعات حال حاضر نتیجه گرفته . نسل حاضر هم همین قضیه را داشتیم یادتون هست ؟!

خود df گفته هنوز اطلاعات دقیق از چیبهای به کار برده شده مثل ESRAM نیست و چقدر پهنای باند میده تائید نشده فقط بر طبق شایعات هست مثلا هنوز معلوم نیست Move engines کار اصلیشون چیه .
الان مثلا بر طبق همین گفته تو فرومها گفته میشه one میتونه 200 گیگابایت پهنای باند ایجاد کنه بر طبق اطلاعات ps4 که میتونه 178 گیگابایت پهنا ایجاد کنه . الان میخوای نتیجه بگیرم ؟!
شما بهترین کاری که انجام میدی تا e3 صبر میکنی تا اطلاعات کامل ازشون منتشر بشه و مشخص بشه این چیبهای one به چه دردی میخورن و کدوم نکات ضعف را پر میکنن و......... بعد میشه راحت نتیجه گرفت وگرنه این نتیجه گیری ها میشه مثل نتیجه گیری های اوایل این نسل از کنسولها که با اعداد ارقام ثابت میکردند ps3 دو برابر قدرت داره !
من همچین حرفی زدم ؟ من فقط گفتم از DF چه خبر
biggrin1.gif
سر یکی از خبرهاش ضایع شدی :D همونی که برات پیغام کردم جواب ندادی :D
 
آخرین ویرایش:

ke$ha

کاربر سایت
تاریخ عضویت
May 29, 2011
ارسال ها
961
نام
kesha
FIFA 14 will support EA Sports’ new Ignite engine on Xbox One and PS4, but PC gamers

22-05-2013-11-32-58.jpg
 

amir-yorke

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Mar 11, 2007
ارسال ها
170
نام
امیر
@amin
خونسرد و مودب باش.اگه منظورت اون حرف من بود که فقط ترجمه کلی از نتیجه گیری اون متن انگلیسی توی پست اون دوستمون بود.
حداقل اینا روی کاغذ بر اساس شواهد موجود حرف میزنن و نتیجه میگیرن! نمیان بگن :
از همین الان میگم PS4 اصلا 50 درصد قوی تر از one نیست!

 

mehran

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Jul 16, 2006
ارسال ها
809
نام
Wander
بالاخره معلوم شد HDMI in برای چی هست ؟
 

AmiR2C

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Nov 14, 2008
ارسال ها
1,419
نام
امیر
مثلا الان فکر کردی df گفته و تائید کرده که کنسول ps4 دو برابر قویتره ؟ داره بر طبق مشخصات gpu روی کاغذ و اطلاعات حال حاضر نتیجه گرفته . نسل حاضر هم همین قضیه را داشتیم یادتون هست ؟!

خود df گفته هنوز اطلاعات دقیق از چیبهای به کار برده شده مثل ESRAM نیست و چقدر پهنای باند میده تائید نشده فقط بر طبق شایعات هست مثلا هنوز معلوم نیست Move engines کار اصلیشون چیه .
الان مثلا بر طبق همین گفته تو فرومها گفته میشه one میتونه 200 گیگابایت پهنای باند ایجاد کنه بر طبق اطلاعات ps4 که میتونه 178 گیگابایت پهنا ایجاد کنه . الان میخوای نتیجه بگیرم ؟!
شما بهترین کاری که انجام میدی تا e3 صبر میکنی تا اطلاعات کامل ازشون منتشر بشه و مشخص بشه این چیبهای one به چه دردی میخورن و کدوم نکات ضعف را پر میکنن و......... بعد میشه راحت نتیجه گرفت وگرنه این نتیجه گیری ها میشه مثل نتیجه گیری های اوایل این نسل از کنسولها که با اعداد ارقام ثابت میکردند ps3 دو برابر قدرت داره ! سر یکی از خبرهاش ضایع شدی :D همونی که برات پیغام کردم جواب ندادی :D

منم باهات موافقم باید یه 20 روز دیگه هم صبر کنیم !! با این چیزایی که معلوم شده من در عجبم چرا فقط 5 گیگ رو به بازی اختصاص دادن !؟ آخه 3 گیگ رو میخوان چه کنن ؟ یعنی اینقدر سیستم عاملشون سنگینه !

فکر نمیکنم کینکت حجم زیادی از رم رو درگیر کنه :(
 

king ps3

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Jun 8, 2009
ارسال ها
1,367
نام
プレイステーション
دوستانی که قدرت ps3 تو این نسل رو به سخره میگیرن دارن خودشون رو مسخره میکنن.ps3 چه رو کاغذ و چه در واقعیت از x360 قوی تره.اما این برتری به این دلیل تو بازی های مولتی خودش رو نشون نداد چون که برنامه نویسی اون اوایل نسل برای ps3 مشکل بود.البته بازی های انحصاری قضیه شون جداس که اونم برمیگرده به قطر کالیبر سازنده ها.الان که معماری ps4 به معماری pc تشبیه شده و سازنده ها هم اعلام کردن که کار کردن با ps4 خیلی راحته.پس دیگه قضیه سختی برنامه نویسی منتفیه و سازنده ها هیچ دلیلی ندارن که گرافیک رو ps4 بهتر نباشه.ضمنا خودتون حساب کنید اگه این 7 گیگ رم به دست یه شرکت خونخواری مثل naughty dog:d بی افته چکارهایی که نمیتونه باهاش انجام بده.

اون اقایی که کارش شده مسخره بازی بگه ببینم کنسول محبوبش میتونه همچین گرافی تحویل بده؟؟؟

9971155.jpg
 

danial.wwf

کاربر سایت
تاریخ عضویت
May 15, 2010
ارسال ها
2,214
با اجازه دوستان از این به بعد به xbox one ، بگیم ابر اژدها.چون مطمعنا از ps3 قوی تره:d
میدونم که این پست نامزد شماره 1 واسه پاک شدنه:bighug:
....
king ps3 الان اون عکس رو گزاشتی،خوب تاپیک تا چند دقیقه دیگه پر میشه از عکس های halo 4 که.حد اقل به فکر ترافیک ما باش:d
 

M@jidp

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Jan 17, 2010
ارسال ها
924
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر