نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت
May 29, 2011
961
نام
kesha


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:

u_2

کاربر سایت
Aug 20, 2011
2,718
ظاهر کنسول خیلی باحاله وقتی نگاش میکنی احساس قدرت بهت میده میگی وای این یه ابر سیستمه:D
 

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
خوب مثل اینکه حالا میشه چندتا پست خوب خوند
ظاهرش به نظر من قشنگ و کلاسیک اما ابعادش گندست که خیلی بد.البته من که یادم نرفته اوایل با PS3 مردم دنبل می زدن حالا این بار با XO :d
دستش واقعا زیبا طراحی شده.اینکه برا دکمه ها feedback گذاشتن و همین طور لرزش در همه جای دسته وجود داره،کاملا منو برای یک دسته نسل بعدی متقاعد می کن اما فکر می کنم گزاشتن یک صفحه تاچ تو دسته می تونست تنها ایراد دسته رو بر طرف کن
فورزا که حکم ناموس داره برا من و خیلی های دیگه،قطعا خبر تایید شدن ادامه بهترین ریسینگ نسل 7 باعث میشه عنان از کف بدیم :D اما دروغ چرا منتظر PGR بودم:(
رمیدی هم من خوشحال شدم که داره AW2 رو معرفی می کن که اون هم با بدشانسی ما به یک بازی انحصاری دیگه تبدیل شد.حالا تریلرش که بد نبود تا ببینیم گیم پلش چطوریاست.چند ثانیه ی نشون داد ازش که سوم شخص هم بود و شبیه به AW
به عنوان فن halo هم واقعا خبر خوبی بود که دارن از رو این بازی سریال میسازن اون هم کی میسازه اسپیلبرگ!همون Forward Unto Dawn هم برا ما کلی لذت بخش بود چه برسه به این یکی که هم بهتر هم بزرگتر
هیچی نشده همه بهش میگن ایکس او!!که باحاله مخففش! :D
15 تا بازی انحصاری تو سال اول که 8تاش ip جدید هستن،به شخصه منو راضی می کن.با بازی های کینکت هم هیچ مشکلی ندارم اگر کیفیتشون خوب باشه
===========================
8 گیگ رم،5 بیلیون ترازیستور،درایو بلوری،یو اس بی 3 و native 64-bit architecture کانفیگ خوب و قابل قبولی برای یک کنسول نسل بعدی
اسمارت گلس به صورت native رو پلتفورم وجود داره و به راحتی می تونه با بقیه device ها سینک بشه
و خیلی چیز های دیگه که دوستان گفتن

به نظز من که در کل خوب بود،نصفی از بازی هایی که سونی هم تو کنفرانسش نشون داد مولتی پلتفورم بودن و دیگه دلیلی نداشت مایکرو هم اونا رو رو یک pc قوی تو کنفرانسش نشون بده
می مونه E3 که مشخص می کن کدوم با برنامه تر و بهتر
 

joopi_gam3r

کاربر سایت
Nov 3, 2006
1,116
حالا یه چیز دیگه ، بازیهایی که با تاچ پد دسته ps4 میخان هماهنگ کنن تو گیم پلی خیلی تاثیر داره و دسته one که این قابلیت رو نداره چی میشه؟

همونطور که sixaxis بدرد عمه کن کوتاراگی هم نخورد این هم به همون عاقبت دچار خواهد شد ! در کل تاثیری نخواهد داشت
 

CAVALRY

کاربر سایت
Oct 7, 2005
372
نام
Librom
یه سری نکات تو after show وجود داشت که gpu 1.2 TFLOPS ه
CPU هم custom شده خودشونه و 4برابر 360 سرعت داره
ram هم فقط 5 گیگش برای بازیه
یه شایعه ی هم که بود اینه که x1 شدید از مشکل حرارتی رنج می بره
 

M@jidp

کاربر سایت
Jan 17, 2010
924
اون کسی که کیسو طراحی کرده باید بهش تبریک گفت چون با این بردی که من میبینم نمیشد طرح دیگه ای داد
خیلی برد بزرگیه !!! باید یکم جمع و جورش میکردن:

20130514-XBOX-ONE-TEARDOWN-014-660x440.jpg
 
آخرین ویرایش:

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
خوب مثل اینکه حالا میشه چندتا پست خوب خوند

8 گیگ رم،5 بیلیون ترازیستور،درایو بلوری،یو اس بی 3 و native 64-bit architecture کانفیگ خوب و قابل قبولی برای یک کنسول نسل بعدی
اسمارت گلس به صورت native رو پلتفورم وجود داره و به راحتی می تونه با بقیه device ها سینک بشه
و خیلی چیز های دیگه که دوستان گفتن

به نظز من که در کل خوب بود،نصفی از بازی هایی که سونی هم تو کنفرانسش نشون داد مولتی پلتفورم بودن و دیگه دلیلی نداشت مایکرو هم اونا رو رو یک pc قوی تو کنفرانسش نشون بده
می مونه E3 که مشخص می کن کدوم با برنامه تر و بهتر

مشکل اصلی این کنسول مایکرو فعلا اینه که همه چیش به صورت دیتا موو انجین هست !!! و اینکه مشخص نیست APU هست یا نه!!! بااین چیزی کهمندیدم این کنسول به صورت تئوری نزدیک به 50% ضعیف تر PS4 هست !
 

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
الان تریلرهای COD G رو با کیفیت بالا دیدم اون قسمتهایی که میگفتن ریل تایم هست گرافیکش خیلی بالاس حداقل نسبت به اون چیزی که سونی از killzone shadow fall نشون داد گرافیک بهتری داره با اینکه به احتمال زیاد COD G روی 60 fps با رزولوشن 1080p اجرا میشه و KZ S روی 30fps
 

Karchect

hardcore will never die, but you will
کاربر سایت
May 26, 2010
4,989
نام
کیان
بعید می دونم، الان اقوام زیاد خارج دارم و هر کدومشون رو نگاه می کنم از وسایل مربوطه برای سرگرمی هاشون استفاده می کنند تا بهترین استفاده رو ببرند. ولی از جهاتی هم شما درست می گید کسی که اینترنت n مگ و یه خروار $ داره حال کنه میاد از کنسول استفاده غیر گیم هم می کنه، لاکن در کل استفاده اصلی کنسول گیمینگ هست نه چیز دیگه.
امیدوارم وضع جوری شه که ما هم بتونیم از تمام امکانات نسل بعد بهره ببریم
میدونی، بحث حال کردن نیست این مساله الان توی کشورای پیشرفته بیشتر یه نیازه. تفکر آدماشون بر اساس صرفه جویی توی وقت و هزینه ـست.
مثلا خود من گیمرم، سینما، موسیقی و ورزش رو هم دارم دنبال میکنم. خیلی وقتا به این فکر میکنم که چرا نمیتونم این نیازهای مولتی مدیام رو توی فضای کمتری خلاصه کنم!؟ رسیور، کنسول، کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون و کلی خرت و پرت دیگه دور خودم جمع کردم و مدام دغدغه شبکه کردن و استفاده ازشون رو دارم! اگه زیرساخت مناسب رو تو کشور داشتیم به راحتی میتونستم با یه کنسول نسل جدید همه این علایقم رو توی یکجا خلاصه کنم.
اون قابلیت سوئیچ بین بازی و شبکه تلویزیونی با موسیقی و ... و تاکید روی اون دقیقا به همین دلیل بود
 

Arkham City

کاربر سایت
Aug 11, 2010
336
این واقعا چی بود ؟ واقعا ادم برای چی باید XBOX ONE بگیره ؟
من کنفرانس سونی رو انلاین دیدم واقعا فوق العاده بود ولی واقعا این چیه ؟؟
چرا با وجود PS4 ادم باید طرف این کنسول بیاد ؟
به شخصه پی سی گیمرم و فن هیچ کنسولی نیستم و بدون هیچ تعصبی میگم کنفرانس سونی چندین برابر بهتر و شگفت انگیز تر بود !
 

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
الان تریلرهای COD G رو با کیفیت بالا دیدم اون قسمتهایی که میگفتن ریل تایم هست گرافیکش خیلی بالاس حداقل نسبت به اون چیزی که سونی از killzone shadow fall نشون داد گرافیک بهتری داره با اینکه به احتمال زیاد COD G روی 60 fps با رزولوشن 1080p اجرا میشه و KZ S روی 30fps

من زیاد به این کنسول مطمئن نیستم از لحاظ سخت افزاری . مخصوصا اینکه مایکرو به جای استفاده از استاندارد متداول که gpu memory interface از معماری GCN هست اومده از custom move engine استفاده کرده ! سونی یه راست اومده APU زده با سرعت بالا ! اما مایکرو ...
 
آخرین ویرایش:

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
الان تریلرهای COD G رو با کیفیت بالا دیدم اون قسمتهایی که میگفتن ریل تایم هست گرافیکش خیلی بالاس حداقل نسبت به اون چیزی که سونی از killzone shadow fall نشون داد گرافیک بهتری داره با اینکه به احتمال زیاد COD G روی 60 fps با رزولوشن 1080p اجرا میشه و KZ S روی 30fps

KZ از 3 گیگ رم PS4 فقط استفاده کرده فکر نکنم روی 60fps اجرا شده باشه، اگرم شده باشه کمتر از نصف قدرت PS4 ـه
در کل نباید رو بازی ها سال اول واسه قدرت کنسول حساب کنی
 

Zack_Fair

کاربر سایت
Mar 16, 2010
1,745
این واقعا چی بود ؟ واقعا ادم برای چی باید XBOX ONE بگیره ؟
من کنفرانس سونی رو انلاین دیدم واقعا فوق العاده بود ولی واقعا این چیه ؟؟
چرا با وجود PS4 ادم باید طرف این کنسول بیاد ؟
به شخصه پی سی گیمرم و فن هیچ کنسولی نیستم و بدون هیچ تعصبی میگم کنفرانس سونی چندین برابر بهتر و شگفت انگیز تر بود !
نمی شه اینطور قضاوت کرد، حتما به خاطر نزدیکی زمان رونمایی کنسول و E3 مجبور بودن یه سری چیزا رو برای E3 نگه دارن و فقط کنسول رو نشون دادن.
 

Lions Gate

プレイステーション
کاربر سایت
Feb 17, 2008
3,270
الان تریلرهای COD G رو با کیفیت بالا دیدم اون قسمتهایی که میگفتن ریل تایم هست گرافیکش خیلی بالاس حداقل نسبت به اون چیزی که سونی از killzone shadow fall نشون داد گرافیک بهتری داره با اینکه به احتمال زیاد COD G روی 60 fps با رزولوشن 1080p اجرا میشه و KZ S روی 30fps

شوخی میکنی دیگه ؟ والا من که تریلرCOD دیدم هنوز شک دارم که این بازی نسل بعد هست .
 

CAVALRY

کاربر سایت
Oct 7, 2005
372
نام
Librom
مگه smart tv ها همه این کارای kinect رو انجام نمی دن؟یا حداقل تا یکی دو سال دیگه به همچین کیفیتی می رسن من موندم چرا انقدر روش مانور می دادن
در کل برگزاری کنفرانس با همچین سطح کیفی برای ماکروسافت منو یاد تف سر بالا می ندازه
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر