نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت
May 29, 2011
961
نام
kesha


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:

Lord Zeus

کاربر سایت
Sep 15, 2009
1,234
برادران اشتباه متوجه شدید ، 15 بازی انحصاری در سال اول ، نه در لانچ.
 

Hesam_1994

کاربر سایت
Jun 9, 2008
1,459
نام
حسام
طبق معمول مایکروسافت روی Multimedia مانور زیادی داد. گرافیک COD Ghosts هم چیز فک براندازی نبود. خیلی از بازی های این نسل کیفیتی بهتر از اون تریلر رو دارند.
 

ash@ash

کاربر سایت
Oct 15, 2012
955
ظاهرا کنسول سونی قدرتمندتر هست.8 گیگ رم Ps4 همش برای بازی صرف میشه.حالا باز باید اساتید نظر بدن.ولی اگر اینطوری باشه،از لحاظ قدرت از ایکس باکس کاملا برتر هست.

اما از لحاظ بازی و عناوین انحصاری،رسما زد سونی رو ترکوند:|15 عنوان انحصاری برای لانچ؟؟؟؟؟؟؟Cod انحصاری زمانی؟؟؟؟؟؟؟یعنی خدا میدونه چقدر به اکتی پول داده.رسما سونی رو هنوز هیچی نشده ضربه فنی کرد.

کل اطلاعات از سخت افزار اصلی کنسول این بود که پردازنده 8 هسته ای داره با 8 گیگ رم و 500 گیگ هارد، حالا امکانات جانبی مثل wifi, blu-ray odd و ... به کنار

چه جوری مقایسه می کنید اینا رو با هم :d
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,636
نام
محمد
neogaf از لحظه شروع مراسم ترکیده :D در مورد کنفرانس هم واقعا نمی دونم چه انتظاری داشتید، قرار بود کنسول رو معرفی کنن و بازی ها رو بزارن واسه E3، وقتی خودشون میگن اینجوری هست دیگه انتظار چی داشتید خداییش؟ :D ولی با طراحی کنسولش حال کردم، خیلی ساده و شیک، کینکت هم دقیقا بر مبنای کنسول طراحی شده و با هم ست هستن :D
 

Heska

کاربر سایت
Jan 13, 2010
2,550
واقعا باید به مایکروساقت تبریک گفت بابت این کنفرانس چرت
آخه لامصب یک دوتا بازی باحال نشون بده یارو اومده میگه داری فیلم نگاه میکنی یک دفعه میزنه موزیک یک دفعه میزنه تلویزیون
نیم ساعت که چرت و پرت گفتن دو تا بازی هم که نشون دادن همه زاغارت
خدایی دم سونی گرم اون شب کلی کیف کردیم اینا چی بود نشون دادن
Cod که به نظرم موتورشو یک ارتقای سطحی داده که فقط بتونه از رم بیشتری استفاده کنه آخه اینم شد گرافیک واقعا گند بود
همون منتظر ps4 بمونیم بهتره
خودشون گفته بودن بازیا برای E3 و امروز قرار بیشتر در مورد دستگاه حرف یزنن
 

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,945
نام
حسین
اصلا جالب نبود کنفرانس به نظرم می تونست خیلی خیلی بهتر از این باشه !

اون کالاف هم شک نکنید زیر 1 ماه برای بقیه عرضه می کنه !
 

SMM9

عضو تحریریه
Aug 9, 2010
6,840
نام
مرتضی
خب نقاط ضعف و قوت مراسم و کنسول از نظرم:
-پرداخت بیش از حد به امکانات حاشیه ای بود همون چیزی که چند وقت پیش هم درموردش گفته بودم
- انحصاری زیادی نشون ندادن
- نمایش کاملی هم از بازی هایی که نشون دادن نداشتن
- وقت مراسم کم بود
- خیلی درباره ویژگی های سخت افزار حرف نزدن
- بنظرم ظاهردسته اش مدرن تر از پلی4 بود مثه همین نسل
- قابلیت لرزش نقاط مختلف دسته بصورت مجزا واقعا عالیه
- پشت دسته به معنا واقعی زشت و خالیه
- خود کنسول هم بینهایت ساده هست و واقعا مثه یه جعبه هست (امیدوارم سونی طراحیش بهتر باشه چون شخصا نمیتونم هر روز صبح که بیدار میشم دوتا چیز گنده و ساده رو جلو چشم تحمل کنم!) فقط چپ و راست کنسول رو مات و براق کردن
- اینکه کینکت میتونه ضربان قلب رو تشخیص بده جالبه به شرطی که تو گیم پلی استفاده بشه
- درکل دسته زیبا ولی کنسول زشت!
- انحصاری رمدی جذاب بنظر میرسه ولی باید حالا حالاها فکر الن ویک رو از سرمون بیرون کنیم
- فورزا هم که مثه همیشه برای طرفداران عالی بود
- بازی کم معرفی کردن بخصوص انحصاری
- زمان کنفرانس واقعا کم بود
- یک جمع بندی نکردن در اخر کنفرانس
- دو کنسول رقیب ریلیز تقریبا همزمان و شاید با فاصله یکی دوماهه با هم دارن که خیلی جالبه
 

T7T

کاربر سایت
Sep 26, 2010
703
آرام باشید آرام باشید :D
هردو کنفرانس همدیگر و خنثی کردن !!!!
یکی کنسول نداشت و یکی دیگر محتوای کافی :D
بنظر من هم بجای فیلم و سریال و از این قبیل روی کنسول بیشتر تمرکز میشد و یک بازی انحصاری حداقل انحصاری وقت میذاشتن بهتر بود :D

راستی مشخصات بیشتری از کنسول ندادن ؟ اونم رفت E3 ؟
 

UFOPower

کاربر سایت
Dec 23, 2008
5,521
نام
میلاد
مهم ترین نکتش هم این بود که تو مراسم رونمایی کنسول خود کنسول رو هم نشون دادن :D
البته دیدن همچین چیز زمختی فکر نمیکنم زیاد خوشحالی داشته باشه!:biggrin1:
مشخصاتش که دست و پا شیکسته اعلام شد کال آفم که نصف بتل 4 هایپ و قدرت نداشت!
حالا باز E3 ببینیم چی میشه...
 

Refill

کاربر سایت
Jul 11, 2008
4,323
نام
سروش
سخت افزار عالی بود اون چیزی که کلی گفتن ولی باید منتظر جزئیات موند -سیستم یکپارچه سازی سرگرمی عالی بود ولی بدرد ما ایرانی ها نمی خوره:d-15 انحصاری 3>
کنترلر و شکل دستگاه خشگل بود -سریال هیلو 3> -فورزا و بازی جدید remedy دیگه چی میخواین؟ e3 هم میترکه
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,135
به جای این مسخره بازی ها دو تا انحصاری بده بیرون باو:| :D
-----------

اون 20 دقیقه ای که یوسف مهدی اومد از قابلیت های TV ـش نشون داد که خواب آور بود. ویژگی های خوبی داشت ولی میتونست تو 5 دقیقه سر و تهش رو هم بیاره، نه 20 دقیقه! بقیه کنفرانس هم همونی بود که انتظار داشتم. فقط از قابلیت های کنسول نمایش دادن که به نظر من میتونست ویژگی های بیشتری رو برای لایو نشون بده.

بازی هم دو تا انحصاری معرفی کردن با دو تا 3rd party که بیشتر از این نباید هم میبود. این کنفرانس برای معرفی کنسول بود نه بازی. چندین بار هم دان متریک و فیل اسپنسر وسط صحبت هاشون گفتن که در E3 بازی ها رو نمایش میدیم. حالا باید بشینیم حدس بزنیم 15 انحصاری (!) که 7 تاش IP جدید نیست چیا میتونه باشه (البته فورتزاش که معلوم شد:D). 15 تا بازی انحصاری + یه گونی بازی 3rd party برای لانچ فوق العادست. انتظار برای E3 خیلی سخت شد.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,636
نام
محمد
البته دیدن همچین چیز زمختی فکر نمیکنم زیاد خوشحالی داشته باشه
Still better than hichi :D
به نظر من که قشنگ بود، Xbox Slim هم اولش که اومد همه میگفتن زشته ولی از نزدیک مشخص بود چقدر شیکه :D
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
15,045
نام
نـــــــویـــــــــد
اینجا دوستان همچین خودشون رو زدن به کوچه علی چپ که فقط خدا میتونه کمکشون کنه تا خارج بشن ازون کوچه :d وقتی گفته بودن بازی میره برا E3 پس مشکل خودتونه که انتظار بیجا داشتین
از همون اول که Forza Motorsport رو روی DashBoard دیدم کنفرانس تموم شد واسم فقط منتظر یه تریلر بودم که نشون هم دادن . عالی بود . بدبختی لانچ تایتل هم هستش و باید هرجور شده سریع کنسول رو جور کنم تا اومد
بیچاره GT6 با 1000 امید و آرزو بازیشون رو معرفی کردن . در مجموع به عنوان کنفرانس معرفی کنسول خوب بود . IP جدید رمدی هم جالب میزد :d
با ظاهر کنسول هم خیلی حال کردم به شخصه . واقعا زیباست . ساده و زیبا . D-pad رو درست کردن . کینکت هم که کاملا ست هست با کنسول و بسیار زیباست اونم
 

Tidus

کاربر سایت
Apr 30, 2008
1,122
از طراحی کنسول انتظار خیلی بیشتری داشتم .
با توجه به اینکه چیزی در رابطه با نوع رم نگفتند به نظر میرسه شایعات حقیقت داشت و رم کنسول از نوع DDR3 هستش .

بالاخره معلوم شد DLC ها انحصار زمانی هستش یا خود بازی ؟
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر