نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت
May 29, 2011
961
نام
kesha


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:

Refill

کاربر سایت
Jul 11, 2008
4,354
نام
سروش
آخرین تصویر دریافتی از مقرّ ایکس باکس

70786146868605234113.jpg


چادر، خبرنگار واحد مرکزی ایکس باکس ، واشنگتن


_________
اون کچله استیو نیست رو جرثقیل ؟ :d

نه باو مگه بیکاره:d

ویدئو همین بالا بردن بنر کوتاهه :D
 

.:Ranger:.

کاربر سایت
Jan 18, 2010
2,296
نام
فرهاد
از هم اکنون نزدیک به ۴۱ ساعت دیگه ایکس باکس جدید رو نمایی می شه...
من یکی که مردمو. زنده شدم تا این روز بیاد تا ببینیم رقیب اصلیمون چه ماری تو آستین پرورش داده تا دوباره پس از اون روز بحث و دعواهای یک عده افراد متعصب و افراتی بالا بگیره سر دو کنسول نسل جدید:-D
 

kratos.ir

کاربر سایت
May 4, 2007
220
نام
رامتین
كسي در جريان نيست كه اين شبكه جديده رو ماهواره ( ginx tv) كنفرانس رو نشون مي ده يا نه؟؟ چون اون ساعت با اين سرعت اينترنت اصلا نميشه ديدش.
 

ash@ash

کاربر سایت
Oct 15, 2012
955
من یک مثالی در مورد DirectX بزنم متوجه بشید، اولا این که DirectX بعد نرم افزاری سخت افزاری داره، یعنی سخت افزار که باید ساپورتش کنه به کنار، شما در نرم افزار هم باید اون رو تعبیه کنید، در واقع می شه گفت حالت API مانند داره

ببینید، ps4 شاید از لحظ سخت افزاری از DirectX پشتیبانی بکنه که به احتمال خیلی زیاد هم می کنه، اما از بعد نرم افزاری باید پول مبارک رو بریزه توی جیب مایکروسافت تا مایکروسافت یک نسخه DirectX مبتنی بر سیستم عامل موجود در PS4 بسازه و به سونی بده، بعد از اون هم هر گونه آپدیت و تغییری توش باز پول می بره، مظاف بر این که مهندیسین مایکروسافت به کل کد های سیستم عامل سونی دست پیدا می کنند، پس مساله مالیش به کنار ، عقل سلیم می گه نزاری رقیبت بیاد کل جیک و پول سیستم عامل دستگاه ات رو که شامل KEY ها هم می شه بفهمن
 

COH2

کاربر سایت
May 7, 2013
49
نام
PC GAMER
كسي در جريان نيست كه اين شبكه جديده رو ماهواره ( ginx tv) كنفرانس رو نشون مي ده يا نه؟؟ چون اون ساعت با اين سرعت اينترنت اصلا نميشه ديدش.

بنده اکثرکانالهارو با سیسیکم رو چندین مسیر بازگشایی میکنم . مراسمو اگه کانالی پوشش بده سریعا اعلام میکنم
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,074
Just 1 Day and 12 Hours Left To


56317009847857745539.jpg


-----------------

عمو فیل:

46706763587228640082.png


-----------

OMG =))


24580264734708243832.jpg



---------------

:D

94666907707933424260.png



-------------

مارک رین هم از قافله عقب نموند :D

89623332193552745335.png



-----------

55484674214922927142.jpg
 
آخرین ویرایش:

Dreamy

کاربر سایت
Aug 31, 2010
606
Larry Hyrb امیدواره سه شنبه آب و هوا مساعد باشه :
66840209952440005771.png


ولی ظاهرا تو پیش بینی ها احتمال بارش بارون هم هست :d

00269880325018814286.png


و چادر آماده برگزاری مراسم »

97834362781724933341.jpg
 
آخرین ویرایش:

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,074
Larry Hyrb امیدواره سه شنبه آب و هوا مساعد باشه :
BKrnCeoCMAAXm7-.png


ولی ظاهرا تو پیش بینی ها احتمال بارش بارون هم هست :d


Okay, check this.
Storm blows in, huge gusts levels the tent.
All evacuate the area.
There's lightening and thunder and shit.
One single camera remains rolling.
Close up of a darken podium.
The wind is howling all dramatic and stuff.
Flash of lightening quickly illuminates the new box.
:D
 

Lady Ashe

کاربر سایت
Nov 28, 2012
1,595
xboxbingoexampleatfob.png


نمایش هی داره پر بار تر میشه از اون چیزی که گذاشته بودم ...

:d

ولی همچنان همه چیز حول

iqSSlnRNJSFrc.gif


میچرخه
 
آخرین ویرایش:

Lady Ashe

کاربر سایت
Nov 28, 2012
1,595
Larry Hyrb امیدواره سه شنبه آب و هوا مساعد باشه :
BKrnCeoCMAAXm7-.png


ولی ظاهرا تو پیش بینی ها احتمال بارش بارون هم هست :d

BKrmtlwCQAA1VW9.png


و چادر آماده برگزاری مراسم »

weatherredmondtwk99.jpg


بارون هم نباره خیلی سرده ...
_____________________


dOCZrnF.gif



3mNIMhE.gif


 
آخرین ویرایش:

SHePArd

کاربر سایت
Mar 7, 2010
1,549
نام
کاماندر شپارد A.K.A آوسام
عکسا .همه *****ه
اگه پست Fratos رو میگی ، ایراد از اینترنت خودته چون من دارم میبینم :d
آنتی ویروست گیر نداده ؟
 

AmiR2C

کاربر سایت
Nov 14, 2008
1,419
نام
امیر
در کل تمامی مدلهای اشیای 3D بنابه خاصیتی که دارن از تعداد بیشماری راس و مبداهای گرافیکی درست شدن که حاشور خوردن و پر کردن میون این راس هارو تسلیشن میگن که باعث میشه اجسام بعد بیشتری بگیرن و بسیار واقعی تر از گذشته بنظر بیان . چیزی که کار پردازش کارت گرافیکو فوق العاده سخت و دشوار میکنه اینکه در یک سکانس که قرار پردازش شه میلیاردها راس وجود داره که باید توسط TESSELLATOR که در چیپ کارت گرافیکهای مبتنی بر DX11 طراحی شدن باید پر بشه و این فرایند باعث ایجاد حرارت بسیار زیاد ار سوی کارت گرافیک ها خواهد شد .

پس ناراحت نشید اکه کنسول نسل بعدی در پردازش تسلیشن زیادی داغ کرد سوخت برید pc بخرید :))


خوشحال باشید و صبور ببینیم ماکرو چه اشی برامون پخته .

تسلیشن یه جور اضافه کردن سگمنت هست به هر جسم سه بعدی !(یک جسم سه بعدی خودش در حالت عادی از چندین سگمنت بوجود میاد و برای اینکه بتونن روش کار کنن از تسلیشن استفاده می کنن) که این سگمنت ها خوشون از اتصال بین ورتکس ها بوجود میاد (تقریباً درست میگی) حالا بستگی داره شما اون جسم رو چگونه ادیت کنی ؟! البته اکثر موتور های گرافیکی سعی میکنن تعداد ورتکس رو در اشیاء به حداقل برسونن تا فشار کمتری به کارت گرافیک بیاد.
توی dx11 اومدن نوع لود کردن این ورتکس ها رو سریعتر کردن (بازم حرف خودت) البته اینم بگم اگر کنسول ها هم بر مبنای dx11 بخوان بازی هارو اجرا کنن 100% نوع پردازشش با PC فرق میکنه.

بنده چون با 3ds max کار میکنم توضیحاتت رو یکمی برای دوستان واضح تر کردم:d
 

dude

کاربر سایت
Jun 19, 2011
1,927
نام
امیرعلی
فکر کن فردا طوفان و بارون بیاد کل چادرو آدماش مفقود الاثر بشن سونی میلیاردر میشه :d:))
 

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,947
نام
حسین
شک ندارم اگه اولین قسمت شروع کنفرانس با کلاف دیوتی هست .!
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر