نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت
May 29, 2011
961
نام
kesha


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:

Refill

کاربر سایت
Jul 11, 2008
4,359
نام
سروش
سایت xbox.com یه بخش جدید راه افتاده(من تازه دیدم) see what people are saying about xbox نظرات رو با تگ xbox نشون میده خیلی شیکه;;)
26196429385530098447.png
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
15,136
نام
نـــــــویـــــــــد
کی فکرشو میکرد ماکروسافت هایپ رو با " چــادر " شروع کنه واقعا :d
به شدت شور و هیجان در وجودمان موج میزند :d
 

PAYdAR

کاربر سایت
Mar 19, 2013
176
احتمالا افتتاحیشم دو زن روستایی برایا روستاهای اطراف ایران ایکس باکس رو سرشون گذاشتن دارن میرقصن . :d
 

Pythonistas

کاربر سایت
Aug 2, 2007
3,831
نام
رضا
بازم یه سری پیش بینی های آبکی از یه سری سایت بیکار !

مبنع :


Xbox 720 Won’t Require Constant Net Connection for Games


This one is kind of obvious really. At no stage has Microsoft suggested that the next Xbox will require a constant internet connection in order to play games, but actually neither have any of the more plausible rumours. What all this seems to stem from is the completely reasonable and likely suggestion that the next Xbox will have some sort of constant online function, and possibly a requirement for all users to sign up for an Xbox Live account. It may even offer the functionality of requiring a constant internet connection to any devs brave enough to try this (think of EA’s recent Sim City disaster). The “always on” connection could be used for many functions, but one of the most likely is the ability to download and install games/demos remotely, even when your Xbox is “off”.
2) Full-on Backwards Compatibility for Xbox 360

This will be a hot potato, but it’s pretty clear that Microsoft could play a trump card if they announce any kind of meaningful backwards compatibility with the launch of the next Xbox. The danger is that they’ll announce a similar level of backwards compatibility to what Xbox 360 had with the original Xbox (i.e. almost not worth bothering with) and people will see it as an expensive waste of time, so Microsoft needs to play this one big time or not at all – and let’s put our cards on the table here; they’re going to play big time with at least 90% backwards compatibility
.

3) The Sony “Headstart” will Fade Away

PlayStation 4 is an awesome sounding console, and Sony has really turned its reputation as a somewhat difficult company to work with into a developer’s dream. Make no mistake, Sony is going all out in its courting of both AAA and indie developers for PlayStation 4. However, Microsoft is keeping everyone silent on Xbox 720 development until the console has been revealed, meaning we know literally nothing about developer support for Xbox 720. People are getting over-excited about Sony’s current “headstart” with developers and gamers, but we are probably six months off either next-gen console launch, and once the next Xbox is announced it will be a much more level playing field. Microsoft will have its own exclusives and partnership deals, and by the end of the summer both consoles will be firmly established as potential winners. We’ll just have to wait and see how it pans out
.

4) Wii U is the Next Dreamcast

Wii U is actually a pretty cool console, but being a good console never helped anyone if they were around at the wrong time. Take a look at the Sega Dreamcast – an absolutely phenomenal console at the time, yet completely butchered by Sony’s PlayStation 2. The Wii U is either two years too late, or vastly underpowered. Sadly, the market for Wii U is just too small compared to sustain the console for long in this cut-throat industry, and it will fade away as the “real” next gen consoles fight for the top spot
.

5) Motion Control Games are a Fad

It’s easy to underestimate how important game pads are. If you’ve ever used Steam’s “Big Picture” mode on a 40″ TV with a wireless Xbox 360 controller, you’ll know exactly how much of an impact a joypad can make. Of course, not all games are ideal for joypads, but they are one of the main distinguishers of casual gamers and proper gamers. Sure, there are some cool touch screen mobile games out there (Fruit Ninja for example), but most traditional (i.e. non-touch screen) games on smartphones are pretty lame, with on-screen controls that are not only massive and obscure the game with your thumbs, but are also pretty unresponsive and awkard. There are a few PlayStation Move games that are worth playing (Sports Champions 2 in particular) and there are even (allegedly) a few Xbox Kinect games worth playing. But these exceptions aside, gaming is ruled by joypads (and if you’re a PC gamer, keyboard and mouse for FPS and RTS games). Many people in the industry talk about the seemingly inexorable rise of mobile and casual gaming as the harbinger of traditional gaming’s destruction, but there is always going to be a market for non-casual gamers. What’s more, all this “motion control” stuff is fine for a bit of fun, but it’s clearly a fad – people will tire of it like they tired of VR in the early nineties. Gaming with joypads is here to stay
.
 

capitanrayan

ابیلیتی سلیمان از من گرفته شده
کاربر سایت
Jun 23, 2007
8,490
این چادره اینترفیسش هی داره شیک تر میشه ! لامصب شروع نکرده داره Win 8 تبلیغ می کنه :|



تنها چیزی که من منتظرش نیستم ! :d مطمئن باش کپی مترو Win 8 ــه :|
دو حالت داره. یا اصلا شبیهش نیست . یا خود ویندوز 8 روش سوار میشه(فکر میکنم اونقدر عقل داشته باشن دیزاین تکراری روش نزارن!)
 
آخرین ویرایش:

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
نه آقا اون عکس یه پیش بینی از نمای داخل کنفرانس معرفی Windows 8.1 ـه ! که 26 ـه june برگزار میشه
 

Pythonistas

کاربر سایت
Aug 2, 2007
3,831
نام
رضا
اینا چه دخلی به نشست مایکرو دارن !؟:d

این دوتا به خصوص " دومی " رو گذاشتم دور هم بخندیم . :d
 

CAVALRY

کاربر سایت
Oct 7, 2005
372
نام
Librom
کی فکرشو میکرد ماکروسافت هایپ رو با " چــادر " شروع کنه واقعا :d
به شدت شور و هیجان در وجودمان موج میزند :d

مراسمو تو حسینیه ارشاد هم برگزار می کرد قضیه همین بود ملت, چایی معطل قندن
 

.:N!MA:.

کاربر سایت
Sep 1, 2009
1,502
نام
نیما
احتمالا افتتاحیشم دو زن روستایی برایا روستاهای اطراف ایران ایکس باکس رو سرشون گذاشتن دارن میرقصن . :d
حالا چیکار به این روستایی ها داری که مسخره میکنی ...مثلا هموطن ما هستن
Sent from my Windows Phone Board Express
 

PAYdAR

کاربر سایت
Mar 19, 2013
176
حالا چیکار به این روستایی ها داری که مسخره میکنی ...مثلا هموطن ما هستن
Sent from my Windows Phone Board Express
کجاش مسخره کردم ؟ بحث چادرو اینجور چیزا بود هموطن پارسی زبان اکولوژیست دموکرات مسلمان :d
 

ke$ha

کاربر سایت
May 29, 2011
961
نام
kesha
حالا چیکار به این روستایی ها داری که مسخره میکنی ...مثلا هموطن ما هستن
Sent from my Windows Phone Board Express

منظوری نداشت . :d

-----------

به پیشنهاد چن تن از دوستان پست اول رو جارو کردم !:d

پ.ن : لوگوی بازیسنتر رو داشته باش !
yahoo_4.gif
 

AmiR2C

کاربر سایت
Nov 14, 2008
1,419
نام
امیر
پست اول چرا ادیت شد !

حالا که ادیت کردی تایم رو به زمان بندی ایران هم اضافه کن ، دستت درست.
 

Lady Ashe

کاربر سایت
Nov 28, 2012
1,595
همین الان یه موضوع خیلی ساده مثل محل برگزاری کنفرانس که اصلا کسی بهوش توجهی نداره شده موضوع بحث ملت. دلیل از این واضح تر؟ این چادر به این کنفرانس داره یجور شخصیت میده و یونیکش میکنه. همین کافیه.

تبلیغ خوب یا بد نداره از نظر مایکرو و خیلی شرکتای دیگه . اسمش سر زبون ها بودن از همه چیز مهمتره . الان همه دارن در مورد چادر حرف میزنن حالا چه مسخر بکنن چه نکنن . به این میگن تبلیغ بد که تو بعضی مواقع اثرش از تبلیغ خوب بیشتره
biggrin1.gif

اگه وان پیس رو دیده باشید این نظرات منو یاد اون انیمه می اندازه ... باگی دلقکه تو ارک مارینفورد ... هر کاری میکرد اطرافیانش یه عمل اسطوره ای ازش میساختن ... مثلا از میدون جنگ داشت فرار میکرد بر گشتن گفتن داره به دشمنش رحم میکنه ... یا یه ادمیرال همشونن (جز 2 تا)رو منجمد کرد اتفاقی افتاد تو اب جوش ... اطرافیانش برگشتن گفتن ... باگی گذاشت یخ بشه که به بقیه نشون بده چطوری یخشون رو اب کنن

حالا شده مثل مایکرو با این کنسولش هر اتفاقی می افته هر شایعه ای ازش میاد هی اینو میگن که مایکرو این کار رو کرده که فلان کنه ... ببین چطور توجه ها رو به خودش برگردونده ... حتما برنامه ای داره ...

همین جریان همیشه انلاین ... به خدا این شایعه همیشه انلاین جز ضرر و منفور شدن هیچی برای مایکرو نداشته .... الان مایکرو بیاد بگه کنسولمون انلاینه انوقت برام قابل قبول میشه ... که کار خودش بوده و میخواسته اذهان عمومی رو اماده کنه ... ولی اگه بیاد بگه کنسول ما همیشه انلاین نیست ... مردم میگن وای خدا ایول .. دم مایکرو گرم؟ ... نه تازه باید کلی جون بکنه وقت و هزینه کنه تا اون دید منفی که با یه شایعه بوجود اومد رو از بین ببره ...

این چادر هم که واقعا نمیدونم این فلسفه های پیچیده از کجا میاد ... 2 تا حالت بیشتر نداره ... یکی امنیت مراسم و اطلاعات .... یکی هم اینه که دیزاین داخلی کاملا مطابق با میل برگزار کنندگان درست میشه و مطابق با میلشون برای معرفی و پرزنتشون باشه ... دیگه این داره تبلیغات میکنه و توجه ها رو به سمت خودش میگشه ... میشه جریان باگی ...

اتفاقا این چند صفحه کلی سر این چادر و هایپ ترن خندیدم ... با حال بودن عکس های دوستان
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر