نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت
May 29, 2011
961
نام
kesha


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:

Al!reza

کاربر سایت
Jul 27, 2011
7,549
نام
Alireza
من منتظرم این Destiny رو ببینم چه جوری هاست :D
دوستان نگفتید با سرعت 110 120 میشه 240p دید کنفرانس رو یا نه ؟
الان 60 سرعتم با این که نمیشه ؟:d
 

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
من منتظرم این Destiny رو ببینم چه جوری هاست :D
دوستان نگفتید با سرعت 110 120 میشه 240p دید کنفرانس رو یا نه ؟
الان 60 سرعتم با این که نمیشه ؟:d
بستگی به شانست داره ولی میتونی با 128 ببینی :D

60!؟ :| با دایال آپی ؟! :|
 

The Fade

Winds Howling
کاربر سایت
Jul 6, 2011
1,434
نام
David
من به شدت لحظه شماری میکنم واسه معرفی Forza motorsport 5 با یه گرافیک فک برانداز :bighug:
همینطور Alan wake 2 و Halo بعدی ;;)
یه IP جدید هم نمایش بدن کلا پهن زمین شیم ...

Halo و FM5 رو شاید ولی باید خیال AW2 فعلا از سرمون بندازیم بیرون...
چون IPای معمولا لانچ تایتل میشه که به فروش کنسول کمک کنه ولی فروش AW2 اصلا تضمین نیست.:(
پس بای بای Alan تا مدتی نامعلوم!(حیف)
ولی با حرفت در مورد IP جدید بشدت موافقم.
 

Black Flag

کاربر سایت
Jan 1, 2013
96
نام
Penguine
Forza 5 بهترین ریسینگ تاریخ. هیلو ۵ بهترین شوتر تاریخ. دیگه چی مونده که اینفینیتی بمون نتونه بده. دستشم که بهترین دستس ۱۰۰% لایو هم که بهترین و جامع ترین شبکه آنلاین برای کنسولاس. واقعا بهتر از این میشه؟
 

Farshad360

کاربر سایت
Aug 10, 2010
1,550
نام
فرشاد
Halo و FM5 رو شاید ولی باید خیال AW2 فعلا از سرمون بندازیم بیرون...
چون IPای معمولا لانچ تایتل میشه که به فروش کنسول کمک کنه ولی فروش AW2 اصلا تضمین نیست.:(
پس بای بای Alan تا مدتی نامعلوم!(حیف)
ولی با حرفت در مورد IP جدید بشدت موافقم.
آره فروشش انقدرها هم بالا نیست واسه لانچ تایتل اما موقعیت alan wake 2 به شدت با موقعیتی که شماره یکش داشت تفاوت داره
اون موقع کاملا یه IP جدید و ناشناخته بود اما بعد از اومدنش روی PC و همچنین Nightmare کاملا گیمرها رو با این IP اشنا کرده و تقریبا همه ی اونایی که یکی از این نسخه ها رو بازی کردن واسه شماره ۲ش دارن لحظه شماری میکنن , به شدت فروشش از شماره یکش بیشتر خواهد بود البته اگه با یه نمایش فک برانداز از Remedy روبرو شیم (امیدوارم)
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,074
http://forum.bazicenter.com/thread77116/
یه حسه ..... بهم میگه یه ربع از نمایش برای Cod باشه :d
خیلی بخوان وقت بگیرن 10 دقیقه ست. 3-4 دقیقه دمورد انجین جدید + تعریف و ابراز احساسات نسبت به سخت افزار Next Xbox :D 6-7 دقیقه هم نمایش گیم پلی.
مگر اینکه در اخرین لحظه تصمیم بگیرن کنفرانس 2 ساعته بشه :D.
 

Eury

کاربر سایت
Jul 13, 2008
4,050
نام
Afshin
اگه COD یه دو میلیاردی فروش کنه ممکنه توجه سرمایه گذارها به بازار گیم جلب بشه و گیمینگ پیشرفت کنه
اگر هم تفاوت گرافیکی بین دو نسخه نسل بعد و نسل فعلی زیاد باشه محرک خوبی برای جهش نوب ها به نسل بعده
 

Pythonistas

کاربر سایت
Aug 2, 2007
3,831
نام
رضا
5 بازی بزرگ که ممکن است در 21 می معرفی شود




Project Gotham Racing 5


strip.jpg

. Killer Instinct


strip.jpg


Shenmue III


strip.jpg


Rock Band 4


strip.jpg


Halo 5

به شخصه اگه هارمونیکس Dance Central ول کرد رفت راک بند رو ساخت ! واسم بهترین سوپرایز خواهد بود . !


-+-+-+-+-+-+-+-+--+-+-+-+-+-+-+-+-




10 نمایشی که مایکروسافت در 21 می به آن ها نخواهد پرداخت »




1- پشتیبانی از بازی های کنسول های نسل گذشته
Backwards compatibility is one of those oddly divisive elements of a console that inspires equal devotion and apathy amongst a platform’s fan base. Some demand it, whilst others couldn’t care less. Rumours have surrounded the nature of the 720′s BC for some time now, but it’s unlikely the speculation will be totally silenced until E3. MS may well touch on the issue in May, but don’t expect full details for a while.



2-نمایش جزئیات سخت افزاری


There have been enough rumours out there to put together a comprehensive list of the potential hardware inside the Xbox 720. Not all of the information out there is reliable though, and Microsoft aren’t going to totally put our minds at rest on the hardware front just yet. Considering we don’t even know what the console looks like yet, it’s unlikely we’ll get a full technical specification on the 21st.

3-شکل کنسول




Considering it will be at least a few months before the console is ready for release, it’s highly doubtful a final design has been decided yet for the Xbox 720. With that in mind, much like with the PS4 reveal in February, you shouldn’t expect to see what the new console will look like. That said, MS have had more time than Sony before their announcement, so we may be in for a surprise with this one. I wouldn’t hold my breath though.



4-قیمت

Pricing is
never an early reveal for new hardware. For years, consoles are announced long before their RRP, leaving enough time for hype to develop that will then add to the anticipation for a price announcement. Once the desire has been drummed into potential buyers, the price announcement can either be a nuisance the hype helps customers get over, or a pleasant surprise for loyal fans. Microsoft will save this back for E3.




5-باندل سخت افزاری

In
a similar vein, the actual hardware bundles and configurations you can purchase the console in won’t become apparent right away. Hell, we never know what bundles are available normally until much closer to a console’s release date, so the Xbox 720 is unlikely to break this trend. That said, it’s always good to know what extras you get in the box, so we’ll hopefully get more info on this soon


.

6-بهبود رابط کاربری کنسول

Though Microsoft only launched the Metro interface for Xbox 360 recently, they’re not likely to rest on their laurels for the Xbox 720. User interface changes will most likely be plentiful, but we’ll not get a full run down of these for a while yet. If Sony’s conference is anything to go by, we might get a screenshot or two on the 21st, but actual details will be thin on the ground for the time being
.


7-تکنولوژی
IllumiRoom

A video demonstrating IllumiRoom, a projector for Xbox 720 that extends a standard TV’s field of view, was let loose a few weeks ago. It looks like an interesting and unique concept, but one that won’t be ready for the system’s launch. That’s according to two members of Microsoft’s research team at least, who said the technology won’t be demoed to the public until July.

Kinect 2.0

This is a risky call, but Microsoft might not take the time to properly unveil the next generation of Kinect in May. If they follow Sony’s example, they’ll mainly be focusing on games, something they may need to do anyway to counter Sony’s new focus on attracting developers to the PS4. Showing off such developer solidarity will be paramount on the 21st, so Kinect 2.0 may not get a huge amount of stage time.




9-موارد جدید Xbox Live

Xbox Live really saw some upgrades in the transition over from the original Xbox to the 360. It was a revelation in both features and interface, and we can expect to see a similar improvement in the way we access Xbox Live features on the 720 but, as in the Sony conference, we might not get much of a look into what changes will occur. A screenshot is all we can hope for in May.


10-لوازم جانبی

 
آخرین ویرایش:

mr-game&watch

کاربر سایت
Apr 26, 2012
1,397
2. Killer Instinct

البته اگر بياد بايد به اسم 3 Killer Instinct بياد چون با شماره 2 قبلاً روي آركيد اومده.

اون شمارش نیست ! شماره لیستشه جا مونده !
yahoo_4.gif

داداش مصطفي ضايع شد:d
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,074
Shenmue III
نهایتش یک سال بتونن انحصاری کنن. با اون هزینه میشه 2 تا IP جدید Triple A ساخت :D.
کلاً Shenmue III تایید بشه به هر صورتی و برای هر پلتفرومی، خبر فوق العاده ی میشه.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر