نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت
May 29, 2011
961
نام
kesha


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:

Lady Ashe

کاربر سایت
Nov 28, 2012
1,595
میبخشید کسی نمتونه این مطلب edge رو بزاره(فارسی) ... خیلی جالب میاد


how ps4's controller will change the way we play

نسل قبل ما PS فن ها لهه له شدیم نامردی بود

are you sure you are a ps fan???
 
آخرین ویرایش:

.:N!MA:.

کاربر سایت
Sep 1, 2009
1,502
نام
نیما
AMD chips to make their way to next Xbox console
Microsoft has signed on Advaned Micro Devices to deliver the processing power in its upcoming Xbox console, a new report claims.

The next Xbox, which could be unveiled next month, is a system-on-a-chip (SoC) boasting both AMD's Jaguar CPU and a graphics chip more powerful than the one available in the current Microsoft console, Bloomberg reported yesterday, citing someone who claims to have knowledge of Microsoft's plans.

جلب مخاطب آیا ؟
 
آخرین ویرایش:

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,074
حکایت Lucid و PGR5 همچنان ادامه داره:

xz1.png

و این:

We are looking for an experienced Associate Producer or someone who has performed a similar role with a development team. You have worked with a medium to large development team from inception to live release, released one title from start to finish or have 18 months experience in game development in a senior or self guided position.

Jobs@Lucid – Associate Producer – LUCID

پ.ن. یعنی میشه یه بار دیگه شعاره "زندگی از 170 شروع میشه" رو ببینیم؟ :|
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,074
پسر این دیگه چه شایعه مسخره‌ی هست !!:

A new source e-mails me several days ago. The source has access to a development kit for the next Xbox 360—the codenamed Durango. Accurately describes the look of the new controller, but mentions something he's confused about. The Durango he's seen doesn't just send a signal out through an HDMI port (that's normal). It has an HDMI-in. That's not normal.


که چی خب؟
 

M@SOUD64

کاربر سایت
Mar 23, 2013
2,173
سلام حالا همه این بحثا به کنار قیمت بازیاش مشخص نشده؟؟
 
آخرین ویرایش:

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,074
این next-xbox360 ه.فکر کنم همون مدل ضعیفست
متوجه نشدی! :D میگه این DK های که گرفتن ورودی HDMI داره. خب چرا یه کنسول باید HDMI In داشته باشه؟

---------- نوشته در 01:47 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 01:46 PM ارسال شده بود ----------

سلام حالا همه این بحثا به کنلر قیمت بازیاش مشخص نشده؟؟
EA همین الان بازیهاش رو 69.99$ میفروشه ولی سونی گفته از 1 یا 60$ هست قیمت بازیهاشون. احتمالاً ماکروسافت هم این قیمت رو بزاره.
 

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
آخرین شایعات مهم XBOX 720

Xbox Mini
The “Xbox Mini” is not a 360 add-on, it is a stand alone product that contains Xbox 360 functions for gaming, and alone it is meant to compete with Apple TV. Since it is likely it will not have a disc drive, it is being designed with “always online” in mind, and with internet being required for Live functions. Xbox 360 Games can be played on it by purchasing Games on Demand on Xbox Live (for new purchases) or if already purchased, simply download it. This also applies to music and movies. To further clarify, the Durango will also have these (TV) functions, just with next-genration gaming hardware instead of Xbox 360 at a higher price.
When used with Durango, it offers connectivity with it for backwards compatibility with both disc based and On Demand games, and it’s no more different than what Sony will be doing with Gaikai for playing PS3 games on PS4, only with Xbox it will be done locally and not through the cloud. You can control the Xbox Mini under a single interface and not have to worry about switching between devices in a single display input.
These connectivity functions cannot work with existing Xbox 360 units due to the difference in external interface. The Xbox Mini was designed for this along side Durango​
.

این شایعه اومده توضیحاتی رو در باره یک ورژن از ایکس باکس جدید ( منظورش 360 نیست ) داده که اختصاصا برای رقابت با دستگاه های پخش مدیا تولید میشه . هدفش هم ورود به بازار TV های اینترنتی و کسب سهم از بازار مدیا های آنلاینه . این کنسول یه جورایی ستا باکس ( دستگاه گیرنده دیجیتال ) هم هست و هم یه جورایی میتونه وسیله ای باشه برای اینکه بتونید بازیهای X360 رو روی X720 اجرا کنید و به خودی خودش بازی ای رو ساپورت نمیکنه .

( عجب استراتژی بی نظیری ! هر کس که کنسول X360 و قابلیت سازگاری رومیخواد میتونه این دستگاه رو در کنار X720 بخره ! هر کس هم که چیزی از بازی نمیدونه با خرید این محصول ، ترقیب به خرید X720 میشه ! یه جورایی اومدن ترفند سونی رو پیاده کردن . سونی با PS3 فرمت BLU-RAY رو وارد بازار کرد تا هر کسی که ویدئو های با کیفیت BLU-RAY میخواد ، یه دستگاه PS3 رو بخره و هم دستگاه بازی داشته باشه و هم HD PLAYER مخصوص فیلم های BLU-RAY رو . دقیقامایکروسافت هم داره از همون روش موفق سونی پیروی میکنه با این کارش . البتهتفاوتش اینجاست که شما با این ستگاه هم شبکه های اختصاصی رو دارید ، هم ویدئو های اختصاصی ، هم لایو ، هم قابلیت پخش بازیهای X360 بر روی X720 و هم یک گیرنده دیجیتال حرفهای ).

Microsoft expands its Xbox brand
Getting to the point there are going to be two console as part of the redesigned “Xbox Line” of products. A repackaged and reoriented Xbox 360 unit and the new “Durango” gaming console, both designed to compete with more than Sony in gaming, but against Apple as well.
When the Durango (game machine) launches, it will not support backwards compatibility for 360 games out of the box. Instead, this functionality will come from the other unit that will be networked with the Durango to provide this (not unlike the DVD add-on for the original Xbox).

The purpose of the smaller Xbox unit is to compete with Apple TV, but also provides XBLA and 360 game support which will give it an edge over Apple TV. The rumors of “always online required” comes from the smaller Xbox unit which may not have a disc drive and like Apple TV it would require a network connection and internet to provide any real functionality. It may be possible they will design both consoles to be stackable.
Durango itself will also always be online like any other device (correct with rumors), but it will not be a requirement to play local content and it will not prevent playing used games. Putting in an Xbox 360 disc into Durango will prompt the user to attach the supporting device that is sold separately. By separating the two devices and their functions it will ensure price competitiveness for both pieces of hardware. Microsoft’s delay in announcing these products from April goes more inline with not having a physical set of devices to show (among specification updates), which should be ready by May or June when this information is officially released.

The price goal of the smaller Xbox is $149 or lower and it is likely to not have a disc drive and would require a network connection. Durango will be priced competitively according to PS4′s price.



این شایعه اومده توضیح داده که مایکروسافت برند XBOX رو داره گسترش میده و احتمالا اسم کنسول جدید مایکروسافت XBOX خالی خواهد بود . یعنی میان یه برند XBOX معرفی میکنن و زیر این برند محصولات بسیار زیادی رو برای رقابت با بازارهای تجری مختلف عرضه میکنن . هدف اصلی تواین بخش مبارزه با غول هایی از جمله APPLE و SONY هست . بعد این توضیح رومیده که کنسول جدید در زمان عرضه بازی های X360 رو ساپورت نمیکنه و علاقه مندان باید از دستگاه جانبی دیگه ای استفاده کنن که بهش میگن SUK که احتمالا زیر برند XBOX خواهد بود . توضیحاتش در این پست اومده : عدم نیاز به اتصال دائمی Durango به اینترنت +XTV +دستگاه 360 SKU برای پخش بازیهای X360.

درادامه اضافه شده که این کنسول جدید ، کوچکتر از XBOX اصلی هست و احتمالا بدون درایور خواهد بود . چون هدف اصلی آن رقابت با APPLE TV است . علاوه بر تمامی قابلیت های APPLE TV میتواند XBLA و بازیهای X360 را هم داشته باشد و این کنسول برای ادامه فعالیت هایش نیاز به" اتصال دائمی به اینترنت " دارد .

Kinect 2.0
A different department within Xbox handles Kinect hardware and software. The focus was more on developing and networking both consoles with Kinect more of an after thought at that point, considering dealing with it would be less of an issue even with hardware changes to the main console hardware. Kinect isn’t the primary focus.

The development kits required several pieces of hardware as to combine all “potential” hardware which may or may not be required to work with each other, which also includes the potential for any or all devices to required a network connection, which is where most of the “required” rumors are coming from.​



محور اصلی این شایعه قابلیت های کینکت 2 است . طبق این شیعه کینکت 2 جزئی از بدنه XBOX جدید خواهد بود . گفته شده که تمرکز اصلی مایکروسافت بر روی کینکت 2 نیست . اما بهبود های بی نظیری داشته . از جمله شناسایی چشم های بازیباز ، چندین بدن ، ساپورت رزولوشن HD و... برای اطلاعات بیشتر به 2 لینک زیر مراجعه کنید .

شایعه : مشخصات کینکت 2 فاش شد
عدم نیاز به اتصال دائمی Durango به اینترنت +XTV +دستگاه 360 SKU برای پخش بازیهای X360




November 2012
Despite Microsoft enforcing more non-disclosure agreements on their employees than ever before, we’ve still seen an assortment of small and large leaks escaping from the sealed development suite. The largest of these leaks was that of a 56 page document that detailed everything from V2 of Kinect incorporated within every console, a Blu-Ray drive and even information regarding the all new CPU and GPU. There is still some debate as to whether the report was the real deal, but given the speed at which Microsoft’s lawyers demanded it taken down from websites we think it’s likely to be genuine! If that’s the case then we can expect a console that’s four to six times as powerful as the current Xbox 360. It will be a console that rivals, and potentially exceeds, the graphical prowess of the supposed PlayStation 4.


خبر بالا درواقع شایعه نیست . یه جورایی توضیحاتی در باره درز کردن 54 صفحه محتوای محرمانه مشخصات XBOX بعدی هست . مشخصاتی که معماری و خیلی از امکانات XBOX جدید رو لو داده . تمامی اینها هم علی رغم این موضوع بوده که مایکروسافت با بسیاری ازشرکا و کارمندانش قرار داد عدم فاش کردن اطلاعات رو امضا کرده بود . البته وکلای مایکروسافت هم طبق صحبت های بالا به سرعت این 54 صفحه رو جمع کردن و همین موضوع احتمالا نشون دهنده واقعیت اون 54 صفحه محتوای محرمانه کنسول جدید مایکروسافته .

April 2013
As yet we're still running with rumors when it comes to the potential specification of the Xbox 720; Microsoft is refusing to let the cat out of the bag officially until they choose to give an announcement. One thing we do know is that the Xbox 720 is likely to be comparable to the PlayStation 4 and after Sony's announcement in February we know that the PS4 will be equipped with an 8 core AMD 64 bit x86 'Jaguar' processer, 8GB of RAM, a high speed Blu-ray drive, USB 3.0, Bluetooth and HDMI out. Expect to see a similar specification in the Xbox 720.


تو این شایعه هم در باره این موضوع توضیح داده شده که هنوزهم خبر هایی از پتانسیل بالقوه X720 پخش میشه ! پتانسیلی که احتمالا در مقابل PS3 کم نمیاره و حتی شاید قویتر از اون هم باشه .
DirectX 11.1?
If Xbox 720 includes Windows 8 then the DirectX 11.1 API is sure to follow. DirectX 11.1 includes enhanced GPGPU support (DirectCompute), Direct3D11 with tessellation support, along with improved multi-threading support. This all means that developers can create faster, smoother, higher-quality games without melting the hardware. There seems to be a lot of companies in search of DirectX 11.1 developers which could be a hint that game companies need people so they can build games for the upcoming Xbox 720.



شایعاتی بوده مبنی بر استفاده X720 از یک ورژن مخصوص ویندوز 8 . احتمالا اگر شایعات درست باشه باید منتظر DirectX 11.1 روی X720 هم باشیم . این نسخه از فریم ورک DirectX به صورت ویژه ای از DirectCompute و پردازش های GPGPU ( کسی نمیدونه بپرسه ) پشتیبانی میکنه . Direct3D11 همینطور از تکنیک tessellation ، برای بهبود پردازش های multi-threading استفاده و پشتیبانی میکنه واین به معنی ساخت بسیار راحت و بدون دردسر بازی هایی با کیفیت بسیار بالا و زمان کمتر برای X720 هست .
Backwards Compatibility Coming To Xbox 720? -- April 11, 2013
Well if the rumors regarding a device called the "Xbox Mini" are anything to go by, then the answer to this question could be a big fat yes. It is pretty much guaranteed that the PS4 and Xbox 720 will not offer backwards compatibility out of the box. Sony has announced that they have plans for some kind of digital solution, to play PS3 games on the PS4. Microsoft is rumored to be offering a discount price Mini Xbox, that will plug into your Xbox 720. The "Xbox Mini" will allow you to play your old games on your Xbox 720. The two sites that reported this leak, was The Verge and VG Leaks. They went on to say, that the Xbox Mini will not be available at the Xbox 720 launch, but sometime in early 2014.

چیز مهمی نیست این یکی و در باره قابلیت سازگاری بازیهای کنسول X360 با کنسول جدید صحبت کرده .



Assassin's Creed IV Headed to Xbox 360 and Xbox 720 – 12[SUP]th[/SUP] April, 2013
According to the LinkedIn profiles of a Ubisoft gameplay programmer and a marketing artist, both Assassin's Creed IV and another Ubisoft title, Watch Dogs, will be headed to the next generation Xbox. Although both of these games are likely to have versions for current generation consoles as well as next, seeing that AC4 is heading to "PC, PS3, X360, PS4, X720, WiiU" on the profiles of these employees does seem to confirm their development for the next generation
.

تو این شایعه در باره عرضه Assassin's Creed IV برای X720 صحبت شده و با توجه به زمان عرضه بازی میشه به این نتیجه رسید که کنسول مایکروسافت در اواخر همین سال عرضه خواهد شد . این موضوع با توجه به عرضه Assassin's Creed IV برای X360 گفته شده . مگر اینکه عرضه این بازی برای X720 تاریخ متفاوتی داشته باشه .
 

argon

کاربر سایت
Jun 4, 2008
339
خسته نباشی خیلی باحال بود.چون لایک جوابگو نبود:d
 

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,775
متوجه نشدی! :D میگه این DK های که گرفتن ورودی HDMI داره. خب چرا یه کنسول باید HDMI In داشته باشه؟

---------- نوشته در 01:47 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 01:46 PM ارسال شده بود ----------


EA همین الان بازیهاش رو 69.99$ میفروشه ولی سونی گفته از 1 یا 60$ هست قیمت بازیهاشون. احتمالاً ماکروسافت هم این قیمت رو بزاره.

گرفتم:dحواسم به inش نبود:d.
نمیدونم :d
 

Lady Ashe

کاربر سایت
Nov 28, 2012
1,595
من از این کینکت 2 میترسم ... یه خصوص برای کسایی که دائما با xbox به اینترنت متصل هستن ...

از جمله شناسایی چشم های بازیباز
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,074
درود

تقریبان دو روز شده که کاربران بعضی از مناطق نمیتونن وارد XBL بشن در همین راستا کاز قلابی توئیت گذاشته:

x1.png x2.png

:D.

اوضاع وقتی بیریخت میشه که اکثر کاربرهای گلد Save هاشون رو Cloud میکنن معمولاً. داد ملت در اومده ولی خب، مته به خشخاش میزارن اینها :D.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر