نسخه ریمستر The Last of Us Part 2 معرفی شد

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
استودیو «ناتی‌داگ» ساعاتی قبل خبر از ساخت نسخه ریمستر بازی The Last of Us Part 2 را داد. با ادامه خبر با سایت بازی‌سنتر همراه باشید.

قسمت دوم از عنوان تحسین شده The Last of Us در سال ۲۰۲۰ برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شد. عنوانی که در نهایت در همان سال از دیدگاه بیش از ۳۰۰ سایت مختلف به عنوان بازی سال انتخاب شد و همچنین از سایت بازی‌سنتر نمره کامل ۱۰ را کسب کرد.
در قسمتی از نقد این بازی می‌خوانیم:
«تجربه The Last of Us Part 2 به ما ثابت می‌کند که هنوز با بالاترین حد از پتانسیل بازی‌های ویدئویی روبرو نشده‌ایم. شاخه‌ای از هنر که هر سال حرفی تازه برای گفتن دارد و راه تبدیل شدن به کامل‌ترین شکل آن را با سرعتی بی‌سابقه دنبال می‌کند. راهی که سینما و تلویزیون سال‌هاست به انتهای آن رسیده و دیگر توان رقابت با بازی‌های ویدئویی را ندارند. ساخته Naughty Dog به راحتی استانداردهای یک بازی ویدئویی را در تمامی بخش‌ها از جمله داستان، گیم‌پلی، گرافیک و صداگذاری ارتقا می‌دهد. اثری که ما را به دیدن آینده‌ای جذاب‌تر، زیبا‌تر و درگیرکننده‌تر از امروز امیدوار می‌کند.» نقد و بررسی کامل بازی را اینجا بخوانید.

حال نوبت به آن رسیده که شاهد عرضه این عنوان برای کنسول پلی استیشن ۵ باشیم.

tlo2.jpg

نسخه ریمستر The Last of Us Part 2 در تاریخ ۲۹ دی (۱۹ ژانویه سال ۲۰۲4) برای کنسول پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد. این نسخه شامل این موارد می‌شود:

-امکان تجربه بازی با رزولوشن 4K همراه با بهبود های بصری
-کاهش زمان لودینگ بازی به لطف SSD کنسول پلی استیشن ۵
-پشتیبانی کامل از تمام قابلیت های کنترلر دوالسنس
- اضافه شدن مراحل جدید با نام «Lost Levels» (مراحلی که به نسخه دوم راه نیافته بودند)
- لباس‌های جدید برای شخصیت‌های بازی
-اضافه شدن مد «Guitar Free Play»
- یک مد Roguelike جدید
photo_2023-11-17_16-43-49.jpg

همچنین این عنوان برای دارندگان نسخه پلی‌استیشن ۴ با قیمت 10$ در دسترس خواهد بود. علاوه بر این بازی یک نسخه فیزیکی هم با نام WLF edition دریافت خواهد کرد که شامل استیل بوک، تریدینگ کارت، پین، پچ و نسخه فیزیکی بازی می‌شود.
 
آخرین ویرایش:

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,184
نام
ماکان
من الان تریلر رو دیدم و بسیار هیجان زده هستم:D بخصوص که میشه عین آدم با 10 دلار رفت رو نسخه نسل بعدی و البته من به هر صورت دیسکش رو هم دوست دارم بگیرم:D

در خصوص مقایسه TLoU2R با آپدیت های رایگان CDPR و سایبرپانک به نظرم اصلا درست نیست و اساسا غلطه چون CDPR و سایبرپانک مشت نمونه خروار ویدئو گیم نیستن و ما تو دنیایی زندگی نمیکنیم که همه شرکت ها برای بازی هاشون محتوا خیلی زیاد رایگان میدن و این وسط فقط سونی داره 10 دلار اضافه میگیره که مصداق بارز اخاذی و کلاهبرداری محسوب میشه و باید همشون رو گردن زد و قص علی هاذا. و بگذریم که نصف این آپدیت های رایگان و بهبودهایی که سایبرپانک داشت برای تغییر نظر عموم بود و این همه حال دادن تا وجه از دست رفتشون رو برگردونن و البته کلا باز میگم اینا مشت نمونه خروار ویدئو گیم نیستن و چون این کارو کردن دلیل نمیشه اگه کسی نکرد فحش کششون کنیم.

به نظر منی که این همه برای بازی ها پول خرج میکنم و کیف هم میکنم از تجربشون 10 دلار عدد معقولیه. اگه مفت بود واقعا خوشحال تر بودم، اما اینکه 10 دلار بدم هم چیزی نیست که بخوام شاکی باشم سرش. به تجربه این محتوای اضافه می ارزه. انتظار مجانی بازی کردن رو هم نداشتم، بخصوص از سونی:D دیل خوبی هم هست، پول میدی و در عوض یه چیز با کیفیت بازی میکنی.
 

Sobhan_23

کاربر سایت
May 31, 2009
4,163
نام
سبحان
از لانچ پی اس ۵، ۳ سال میگذره و خروجی ناتی داگ فقط ریمیک و ریمستر بوده.😁
این جیم رایان گور به گور شده چه کرد با استودیویی که مرز ها رو با هر بازی جدیدش جا به جا میکرد....
 

Need-More-Speed

کاربر سایت
Jul 1, 2007
4,240
نام
یونس
باید قبول کنیم هزینه ساخت بازی ها 4-5 برابر شده نسبت به قبل ولی قیمت ها تغییر خاصی نکرده.

کمپانی های بازی‌سازی دو راه دارند، یا قیمت بازیارو بشدت افزایش بدند یا اینکه از طرق مختلف با انتشار نسخه های بهبود یافته و ب امکانات بیشترِ بهترین بازی هاشون بخشی از هزینه ها رو جبران کنند. خوشبختانه راه دوم انتخاب شده و این کم ضرر رسان ترین و safe ترین راه ممکن برای گیمر هاست.

از اونور ارزش خیلی از بازیا بیشتر از شصت، هفتاد دلاری هست که بابت شون پرداخت میشه. در مقایسه با دیگر مدیا و سرگرمی ها نسبت منفعتی که از یک گیم میبری خیلی بیشتر از پولی هست که پرداخت می کنی و این طبیعیه برای جبران هزینه ها کمپانی های بازی‌سازی ایس های خودشون رو با گرافیک بهتر و امکانات بیشتر دوباره منتشر کنند.

مخصوصا تلو 2 که سرآمد بازی های سونی و صنعت گیمه.

همین کار رو مسلما راک استار هم با RDR2 هم انجام خواهد داد برای این نسل که لازم هم هست شدیدا.
در اینکه هزینه ساخت افزایش پیدا کرده شکی نیست ولی فروش بازی هام افزایش پیدا کرده :D
همین تلو2 هزینه ساختش 220 میلیون دلار بوده که تا آمار 2022 بالای 10 میلیون نسخه فروش داشته اگه همه 10 میلیون رو هم نسخه 60 دلاری در نظر بگیریم ( بخش زیادی از فن ها مثل خودم نسخه گرونتر رو خریدن) میشه 600 میلیون دلار
نزدیک به 3 برابر هزینه ایی که کردن در آورده چقدر باید سود کنن دیگه؟ انتظار داریم مثلا قیمت پایه بشه 120 دلار که 5/6 برابر سود کنن؟ :D
من خودم این آپگرید 10 دلاری تلو2 رو حتما میگیرم چون فن این سری هستم ولی دلیل نمیشه از افزایش بی رویه قیمت حمایت کنم

بازی خوب هیچ وقت ضرر که نمیده هیچ چند برابر هم سودآوری داره صنعت گیم همچنان یکی از سود ده ترین بازارهای دنیاست
 

AMIN-1399F

خوشا فریاد زیر اب
مدیر انجمن
Oct 29, 2011
5,468
نام
امین
همه حق اعتراض دارند چه کسی که میخواد بخرد چه کسی دوست نداره بخرد
با توجه به نظر شما کسی هم حق نداره به کال اف جدید یا حتی گالوم هم اعتراضی داشته باشه چون فقط باید نخره
فردا هم اگه اپدیت های بهبود بازی هم پولی شد کسی حق اعتراض نداره چون میتونه اپدیت نکنه

تناقض عجیبه تو نوشتت.
کسی که میخواد بخره دیگه چه اعتراضی داره😁
کسی هم که نمی خواد بخره هم چرا اعتراض میکنه😐
 

RoCoCo

کاربر سایت
Apr 23, 2008
4,466
نام
Nimo
فرق cdpr با بقیه همونجایی مشخص شد که یه بازی ناقص عرضه کردن با قیمت کامل 😁
حالا یه سوالی پیش میاد در مورد naughty dog که عرضه یکی از بازی‌ و پورت های فاجعه آمیز تاریخ pc رو رقم میزنه که نمونش کم هست و با قیکت کامل عرضه میشه رو هم فرقشو باید حساب کنیم یا نه ؟
 

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت
Dec 8, 2011
4,985
نام
مهدی
یوبی‌سافت برای بازی‌های ریمستر شده پول می‌گیره. یوبی‌سافت همون ناشری هست که تو بازی سینگل‌پلیرش xp boost می‌ذاره و طراحی بازی رو جوری تعبیه می‌کنه که برای رسیدن به مرحله اصلی یا کلی مرحله فرعی طاقت‌فرسا گرایند کنی یا دست کنی تو جیبت و از استورش میان‌بر بزنی برای لول آپ تا بتونی داستان بازی رو جلو ببری.

مایکروسافت شرکتی هست که می‌گه بیشتر پول بده، چهار/پنج روز زودتر از بقیه بازی‌هام رو بازی کن. مایکروسافت همون شرکتی هست که چند وقت پیش می‌خواست قیمت اشتراک گلدش رو دوبرابر کنه، ولی چون تو فضای مجازی شلنگ گرفتن بهش و چون فعلا بخاطر موقعیتش توانایی زورگویی رو نداره سریع از حرفش پا پس می‌کشه.

سی‌دی پراجکت رد هم با اون گندی که سر سایبرپانک زد به اندازه دو دهه کلاه گذاشت سر گیمرا. حالاحالاها زوده برای اینکه به عنوان مسیحِ صنعت گیم ازشون یاد بشه.

نینتندو هم همینه. سونی هم همینه. هر کدوم از این شرکتا به هر روش متفاوتی که بتونن می‌دوشن. شما اگه نگران جیب ملتی، نیازی نیست برای انتقاد از یک شرکت به فانتزی ساختن از شرکت‌های دیگه رو بیاری.


پ.ن: این مود روگ لایک با اون گیم‌پلی واقعا ترکیب خفنی می‌شه!
 

Vice City FM

کاربر سایت
Aug 2, 2021
2,455
از لانچ پی اس ۵، ۳ سال میگذره و خروجی ناتی داگ فقط ریمیک و ریمستر بوده.😁
این جیم رایان گور به گور شده چه کرد با استودیویی که مرز ها رو با هر بازی جدیدش جا به جا میکرد....
به گزارش Jordan Middler، خبرنگار VGC، یکی از منابع داخلی وی گفته است که تیم نیل دراکمن با تمام قوا در حال کار بر روی بازی اورجینال خود است که نسبت به عناوین قبلی استودیو متفاوت خواهد بود.
مرد حسابی فقط ۳ سال از آخرین بازی ناتی داگ فقط میگذره. این وسط یه ریمیک هم دادند. چه خبرتونه بازی دوزاری مثل ردفال نمیسازن که.
بازی جدید هم سال دیگه نشونت میدن اون موقع مرز هم برات جابجا میکنه.
اونوقت یه سوال این تاد هاوارد و فیل اسپنسر گور به گور شده چیکار میکنند؟ هلببلد ۲۰۱۹ معرفی شده تا الان یه گیمپلی نشون ندادن. استیت او دیکی چی شد. پرفکت دارک چی‌شد؟ فیبل چندساله معرفی شده؟ الدر چندسال پیش تا الان معرفی شده ؟ یه گیمپلی ندارن اینا هنوز فقط یه سری CG نشون دادن.
 

mmirzakhani93

کاربر سایت
Sep 17, 2013
361
حالا یه سوالی پیش میاد در مورد naughty dog که عرضه یکی از بازی‌ و پورت های فاجعه آمیز تاریخ pc رو رقم میزنه که نمونش کم هست و با قیکت کامل عرضه میشه رو هم فرقشو باید حساب کنیم یا نه ؟
بازی روی پی سی مشکل پرفورمنس داشت ولی ناقص نبود
تریلر فیک نشون ندادن
تمام کمال هر چی بود روی واس کنسول فور و فایو و پی سی عرضه کردن
سایبرپانک هم ناقص بود و هم غیر قابل اجرا روی کنسول های نسل قبل
با تریلرهای فیک و قبل عرضه شون هم زمین تا آسمون فرق داشت
نزدیک به سال واس سی دی زمان برد تا به نسخه قابل بازی برسن ( سه سال بازی رو زودتر عرضه کردن )
حتی نسخه پی سی واس خیلی ها خروجی مناسبی نداشت
 
آخرین ویرایش:

challengeeverything

کاربر سایت
Sep 25, 2005
3,594
نام
محمدرضا
من به عنوان کسی که حالم از این ترند ریمستر به هم میخوره، نه تنها به نظرم ده دلار برای این آپدیت مفته بلکه سعی میکنم اون wlf edition هم بخرم.
از نظر شخصیم، داستان این بازی جزو تاپ ۳ بهترین داستان و روایت کل صنعت سرگرمی دنیاس!
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,733
نام
علی
کسایی که این 5 صفحه اعتراض میکنن اسم کاربری و سابقشون مشخص میکنه مشکلشون چی هست ، بالاخره ND هست و طبیعیه
وگرنه بخواییم منطقی نگاه کنیم :
- اسکین های جدید (که خیلی از سازنده ها برا هر اسکین 2تا4 دلار پول میگیرن)
- بخش جدید Lost Levels که مراحل جدید داره
- بخش No Return که یه چیزی مشابه مرسنیریز RE هست
- مود جدید فری گیتار
- آپدیت های گرافیکی (فریم ، رزولوشن ، لایتینگ ، تکسچر ، سایه ها و ...)
- ساپورت DS و 3D audio

حالا اون دوتا خط آخر میگیم هیچی مجانی یعنی بقیه محتوای جدیدی که اضافه شده 10 دلار منطقی نیست ؟ :))
اوکی هر کسی مشکل داره قبلا پچ مجانی دادن الانم میتونه نسخه PS4 رو بزاره 60فریم و 1440p بازی کنه لذت ببره
یه یادآوری هم داشته باشم که مثلا ریمستر نسخه اول TLOU و GTAV حدود 1 سال بعد از نسخه اورجینال اومدن ، آخه دیدم بعضیا خیلی متعجب هستن انگار یه پدیده جدیدی در صنعت گیم به وجود اومده
 

Sobhan_23

کاربر سایت
May 31, 2009
4,163
نام
سبحان
به گزارش Jordan Middler، خبرنگار VGC، یکی از منابع داخلی وی گفته است که تیم نیل دراکمن با تمام قوا در حال کار بر روی بازی اورجینال خود است که نسبت به عناوین قبلی استودیو متفاوت خواهد بود.
مرد حسابی فقط ۳ سال از آخرین بازی ناتی داگ فقط میگذره. این وسط یه ریمیک هم دادند. چه خبرتونه بازی دوزاری مثل ردفال نمیسازن که.
بازی جدید هم سال دیگه نشونت میدن اون موقع مرز هم برات جابجا میکنه.
اونوقت یه سوال این تاد هاوارد و فیل اسپنسر گور به گور شده چیکار میکنند؟ هلببلد ۲۰۱۹ معرفی شده تا الان یه گیمپلی نشون ندادن. استیت او دیکی چی شد. پرفکت دارک چی‌شد؟ فیبل چندساله معرفی شده؟ الدر چندسال پیش تا الان معرفی شده ؟ یه گیمپلی ندارن اینا هنوز فقط یه سری CG نشون دادن.
باز ما یچیزی گفتیم رولی پرید وسط
اصلا من چیکار به اسپنسر و تاد هاوارد و ردشت و اینا دارم؟

خود ناتی داگ آنچارتد ۴ رو ۲۰۱۶ داد، لاست لگسی رو ۲۰۱۷ و نهایتا لست ۲ با اون کیفیت بصری رو ۲۰۲۰.
آره دارن با تمام قوا کار میکنن که بازی جدید بسازن ایشالله برای ۲۰۲۷.
یه مولتی پلیرم داشتن میساختن که خودم حدس میزنم خوب بود ولی جیم رایان بانجی رو فرستاد وسط و تر زدن بهش....

مدیریت بد اینجوری تر میزنه به یکی از بهترین استودیو ها...
 
  • Like
Reactions: { JOHN CENA }

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,928
نام
نـــــــویـــــــــد
وقتی خبر معرفی ریمستر اومد شاید اولین نفر خودم بودم که رفتم تو شکمشون برای قیمت‌گذاری احتمالی ولی الان که تایید شده با ۱۰$ در دسترس هستش استقبال هم میکنم :D خصوصا اضافه شدن مُد روگ‌لایک برای من که عاشق این سبکم بهترین خبر بود. واقعا ترکیب خفنی میشه با ساختاری که این بازی داره. یه شایعه هم دیدم که این ریمستر به عهده‌ی تازه واردهای استودیوها بوده و تمامی اعضای اصلی به رهبری سلطان نیل دراکمن دارن رو آی‌پی جدید کار میکنن پس این ریمستر هیچ اختلالی تو برنامه‌ی استودیو ایجاد نکرده. کاش زودتر یه ویدئو از روگ‌لایک بدن قشنگ ببینیم چی به چیه.

وقتی بازی بو ۵ آپدیت ۶۰فریم گرفت خیلی بازیش نکردم چون قبلش هم ۳بار تمومش کرده بودم دیگه. یکم از ۶۰فریم لذت بردم و بیخیال شدم ولی با این ریمستر دیگه فرصت خیلی خوبی هستش که بازم برگردم و بازی فوق‌العاده رو تجربه کنم. مطمئنم مثل همون بار اول جذاب و زیبا و تلخ و سنگین خواهد بود.

مقایسش با آپدیت سایبرپانک هم خیلی عجیب بود که دوستان بهش دست پیدا کردن ولی دوستی که این مقایسه رو شروع کرد مشکلش این ریمستر نیست، همچنان با داستان بازی و اتفاقاتش مشکل داره و این بار هم فرصت رو غنیمت شمرد تا حمله‌ور بشه به این بازی و ناتی‌داگ.

موفق باشیم.
 

Vice City FM

کاربر سایت
Aug 2, 2021
2,455
یه یادآوری هم داشته باشم که مثلا ریمستر نسخه اول TLOU و GTAV حدود 1 سال بعد از نسخه اورجینال اومدن ، آخه دیدم بعضیا خیلی متعجب هستن انگار یه پدیده جدیدی در صنعت گیم به وجود اومده
همینو میخواستم بگم. خیلی طبیعیه بازیی که تو سال آخر یه نسل ریلیز میشه برای نسل بعد ریمستر بشه. پورت و بکوارد منظورم نیستا. منظورم ریمستر، یعنی از تمام پتانسیل نسل جدید بهره ببره و دوباره بفروشه.
ضمنا GTA V رسما دو بار ریمستر شده و به حول و قوه الهی بعید نیست نسل دهم هم تو یه پک با GTA 6 یه ریمستر جدید بگیره :))
 

last of amir

کاربر سایت
Sep 3, 2014
2,160
نام
Amir
همزمان با ناتی داگ که سال 2020 بازی داد، بلوپوینت و ساکرپانچ هم از استودیوهای سونی همون سال بازی دادن چرا کسی اعتراض نمیکنه که چرا اونا تا حالا سکوت کردن؟ :| اون گوریلا و سانتامونیکایی که بازی جدید دادن بازی قبلی‌شون رو 2017 و 2018 دادن و درحال سی کوئل سازی بودن که تا حدی از زمان ساخت بازی رو کاهش میده. الان شاید شما بیاید بگین اینسامنیاک چرا اینقدر سریع هست؟ خب اونم دلیل داره چون خیلی از است هایی که اینسامنیاک برای بازی جدید استفاده میکنه است های قدیمی هستن و خب داره داخل دنیاهایی بازی میسازه که خیلی چیزاشون از قبل تعیین شده و اصلا با ناتی داگی قابل مقایسه نیست که با هر بازی باید مرزهای ویدیوگیم رو جلو ببره و است های تکراری به هیچ وجه استفاده نمیکنه و داره ip جدید هم میسازه. من به شخصه نگرانی که دارم به خاطر اخبار منفی داخل استودیوعه مگرنه با کوالیتی که اینا قراره ارائه بدن این اختلاف بین انتشار دوتا بازی طبیعیه کاملا.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر