نسخه بازی The Crew تا قبل از عرضه به منتقدان داده نمی‌شود

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
the_crew.jpg


بازی The Crew یک عنوان تمام آنلاین (MMO) است به همین دلیل شرکت Ubisoft بازی را تا قبل از عرضه رسمی به خبرنگاران و منتقدان نمی‌دهد.

Ubisoft گفته است که این بازی برای عرضه قبل از انتشار جهانی مناسب نیست و منتقدان باید با بقیه بازیکن ها این بازی را دریافت کنند.

در بلاگ رسمی Ubisoft سازنده بازی عنوان کرد:
"خیلی از شما ها منتظر و مشتاق خواندن نظرات حرفه‌ای ها درباره این بازی هستید و دوست دارید که بدانید احساس آن‌ها بعد از انجام دقیق بازی چه بوده است."

او در ادامه گفت:
"بازی The Crew از ابتدای ساختن آن هدفش این بوده است که محیطی زنده از بازیکنانی زنده و خلاق باشد در نتیجه این مهم زمانی به وقوع می‌پیوندد که شما در حال انجام بازی با بازیکن های دیگر از سراسر جهان باشید و منظورمان از بازیکن های دیگر به معنای هزاران هزار بازیکن دیگر از سراسر جهان است چیزی که با وجود تعداد اندک خبرنگاران و سازندگان بازی قبل از عرضه اتفاق نخواهد افتاد."

در نتیجه خبرنگاران و منتقدان نیز به مانند دیگر افراد بازی را در زمان عرضه رسمی بازی دریافت خواهند کرد تا بتوانند با بقیه بازیکن ها و خریداران این بازی مشغول شوند.

او افزود:
"بدون هیچ شکی بعد از عرضه رسمی بازی کوچکترین ممنوعیت و ممانعتی برای انتشار نقد های بازی از طرف منتقدان وجود ندارد."

سازنده بازی همچنین گفت که طبیعت و ساختار بازی به شکلی است که نقد های روز اول بازی را بی اعتبار نشان می‌دهد و ممکن است که شما را به دلایل مختلف منحرف کنند.

در ادامه:
"ما کاملا آگاه هستیم که شما می‌خواهید نقد ها را در روز عرضه بازی و از همان ابتدا مشاهده و مطالعه کنید اما با توجه به اینکه ما پیش نمایش ها و عنوان های مختلفی را در چندین ماه گذشته از بازی تحت عنوان های Alpha و Beta در اختیار همگان قرار دادیم و همگی دچار کمبودها و کاستی هایی به خاطر طبیعت این نوع از نسخه ها بودند ممکن است که بعضی از منتقدان بدون اینکه بازی را تمام کنند نظراتشان را بر اساس این نسخه ها در معرض عموم قرار دهند."

او خاطر نشان کرد که:
"ما امیدوار هستیم که تمامی بازیکنان وقت کافی را برای انجام بازی و شخصی سازی خودرو هایشان و همچنین مشاهده تمامی 5 مناطق اصلی بگذارند تا از تجربه بی نظیر بازی لذت ببرند، بازی به قدری گسترده است که باید به تمامی نقاط آن سفر کنید، چه تنها و چه با دوستان خود، به مسابقات مختلف بپردازید و با دوستان خود یا علیه دوستان خود به رقابت بپردازید و در جنگ های گروهی شرکت کنید و در نهایت بخش اصلی بازی را با صبر کافی به اتمام برسانید تا بتوانید از تمامی نکات آن بهره‌مند شوید."

نقد های روز اول بازی های تمام آنلاین مطمئنا کاملا معتبر نیستند زیرا زمان کافی برای انجام آنها سپری نشده است مگر اینکه به افراد زیادی قبل از عرضه این بازی داده شود که Ubisoft اینکار را هم برای تجربه کافی بازی مناسب نمی‌داند در نتیجه یوبیسافت نیز برای نقد های روز اول کار خاصی نخواهد کرد و از آنها جلوگیری نخواهد کرد و این بسته به خود بازیکنان و منطقشان است که این نقد ها را باور کنند یا نه هر چند که باز هم نقد های روز اول وجود خواهد داشت و تاثیرات خودشان را خواهند گذاشت.

بازی The Crew در 2 دسامبر بر روی پلتفرم های PC، PS4، XboxOne و در نهایت Xbox360 عرضه خواهد شد.





منبع
 
آخرین ویرایش:

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,736
نام
رضا.آ
گند زده باید جبران کنه درست!
حالا که اومده از بین بهترین بازیاش یکی رو رایگان میده بازم کوبیده میشه! بازی مشکل دار داده دست مردم انتظار دارین بیاد کل کمپانی رو مجانی بده به ملت؟ :| :D همین کاری رو هم که کرده خیلی از شرکتا با اینکه گند میزنن نصفشم انجام نمیدن!

اون گندهایی هم که زده بیا بگو کدوماس :D
الان گنداش میشه Watch dogs و Splinter cell و Farcry و ... که همه متای بالای 80 دارن :-j

فکر کنم شما جزو اون دسته انسانهایی هستی که سود و ضررش رو تو منفعت و ضرر جمعی میبینه ،
اینکه متای بازی سر به فلک کشید اما شما نتونستی به واسطه باگ ها و سیستم اپتیمایز نشده از اون بازی لذت ببری یا بعضا اصلا اجرا نشده که لذتی در کار باشه ، جای خوشحالی هم میزاره برای شما ؟

اگر ملاک لذت بردن شما از فلان بازی متای بالاشه پس متا رو ببیند کافیه ، چه ac u باشه چه fc4 برای شما و امثال شما با این طرز تفکر تفاوتی نداره ، مهم در صدر بودن اسم اون کمپانیه .

مهم اینه که ی جمعی که شما جزوش نیستی و نبودی از بازیشون لذت بردن و satisfy شدن و امتیاز بالا دادن و در اصل اونطور که من متوجه شدم موفقیت اون کمپانی برای شما به مراتب اهمیت بیشتری داره تا لذت بردن خودتون .
 
آخرین ویرایش:

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,377
نام
Majid
فکر کنم شما جزو اون دسته انسانهایی هستی که سود و ضررش رو تو منفعت و ضرر جمعی میبینه ،
اینکه متای بازی سر به فلک کشید اما شما نتونستی به واسطه باگ ها و سیستم اپتیمایز نشده از اون بازی لذت ببری یا بعضا اصلا اجرا نشده ، جای خوشحالی هم میزاره برای شما ؟

اگر ملاک لذت بردن شما از فلان بازی متای بالاشه پس متا رو ببین کافیه ، چه ac u باشه fc4 برای شما و امثال شما با این طرز تفکر فرقی نداره ،
مهم اینه که ی جمعی که شما جزوش نیستی و نبودی از بازیشون لذت بردن ،
واسه خودت میدوزی میبافی :D
متا یک معیار برای نشون دادن کیفیت بازی هست! مطمئنن وقتی کسی میاد میگه این بازی در حد خیلی خوب بود نمیاد بگه چون من خوشم اومده پس خیلی خوبه و چه توی موزیک چه توی فیلم چه توی سریال هم یک منبع معتبر برای نشون دادن کیفیت بازی وجود داره! :D
اصلا متا چیه؟؟ وقتی بازی اونقدر داغون و اپتیمایز نشده باشه منتقدا هم نمیتونن از بازی لذت ببرن که بهش نمره بدن (نمونش AC:U) اینکه یک بازی نمره خوبی میگیره در نتیجه منتقدا خوششون اومده که نمره دادن بهش ولی من به متا کاری ندارم!

کسی اینجا برای متا بازی نمیکنه! اینکه داری میگی بخاطر لگ و باگ و ... لذت نبردن والا من که از واچ داگز لذت بردم و مشکلی باهاش نداشتم فقط لگ داشت که اونم جوری نبود که بزنم به در هیتر شدن :D AC:U رو هنوز بازی نکردم اما Farcry 4 هم که آخرین بازی یوبی سافت بود فقط یک مشکل سیاه شدن داشت که حل شد الان دارم خیلی راحت بازی میکنم و هیچ مشکلی هم باهاش ندارم! فریم دهیشم عالیه! باگ هم تا الان من چیزی به چشمم نیومده!
اها ، پس اون که از اجرا نشدنش روی cpu های 2 و 3 هسته ای شکایت میکرد شما نبودی احتمالا !
جلالخالق ! فریم دهیش هم عالیه ! مطمئنی !
اون مشکل بود که حل شد! اونطرف هم گفتم:)
فریم دهی هم حرف نداره هیچ مشکلی نداره! خیلی هم بهینه هست فقط یک مشکل لگ توی ماشین توی سرعت بالا داره که اونم اصلا در حدی نیست که آزار دهنده باشه! الان که من عین آدم دارم بازی میکنم شما هم که کلا موضعت مشخصه دیگه :D دلیلی هم وجود نداره که با لگ و افت فریم بازی کنم بعد بیام الکی حمایت کنم !!!
 
آخرین ویرایش:

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,736
نام
رضا.آ
اها ، پس اون که از اجرا نشدنش روی cpu های 2 و 3 هسته ای شکایت میکرد شما نبودی احتمالا !
جلالخالق ! فریم دهیش هم عالیه ! مطمئنی !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر