میاموتو : نینتندو نمی داند چگونه "جذاب" باشد

Pythonistas

کاربر سایت
Aug 2, 2007
3,831
نام
رضا
th


Shigeru Miyamoto می گوید، نینتندو دقیقاً نمی داند چگونه جذاب باشد، صرف نظر از اینکه وی در تاریخ بازی سازی، محبوب ترین و موفق ترین سری بازی ها را خلق کرده است، او معتقد است نینتندو متوجه نیست چگونه روند را دنبال کند، برای نینتندو بهتر است که به آن چیزی که می داند بچسبد.

در دنیایی که پر از واقعیات خشن، اسلحه ها، داستان سرایی بالغانه برای افراد بزرگ سال، در صنعت بازی سازی شیوع پیدا کرده است، آیا نینتندو به جذابیت نیاز دارد؟ آیا باید به ساز بقیه برقصد؟ نه آنقدرها، میاموتو در مصاحبه با Los Angeles Times می گوید.

" این نیست که من داستان های جدی را دوست نداشته باشم یا اینکه نتوانم یکی از آن ها را بسازم، اما در حال حاضر می بینید که خیلی از بازی ساز ها در صنعت بازی سازی، سخت در حال کار برای ساخت بازی خودشان هستند، که واقعاً هم جذاب هم به نظر می رسند. برای بسیاری از ما در نینتندو، بسیار سخت است که تصمیم بگیریم، چه چیزی جذاب است."

" در واقع بسیار آسان است که ما به خودمان بخندیم، تقریباً اگر ما به عنوان اجرا کننده باشیم. مسیر ما ساخت چنین چیزهای سرگرم کننده است، چیزهای عجیب و غریب و مسخره . "

به نظر نزدیک ترین چیزی از نینتندو که به واژه "جذاب" نزدیک است می توان Metroid را نام برد، تنها بازی است از سری اصلی که نینتندو در حال حاضر روی آن کار نمی کند، حداقل این چیزی است که ما می دانیم.
به طور جد به هر حال، آیا می توانید تصور کنید که نینتندو وارد حیطه انبوه بازی های بزرگ AAA شود و بازی بازی با "داستان عمیق" و " سرگرمی ها بزرگسالانه" برای عموم مردم تولید کند؟ کمی بیگانه به نظر می رسد، به نظر نمی رسد ؟ اصلاً کسی Metroid: Other M را یادش هست ؟

نینتندو ! نیازی به جذاب بودن نداری، خصوصاً وقتی که بسیاری از استانداردهای جذاب بودن در صنعت بازی سازی حتی جذاب نیستند، آخرین باری که بررسی می کردم،می خواستم ستاره اکشن تفنگ به دست شوم، 13 سالم بود. حالا، خوشحالم که یک آدم چاق، نتراشیده و یک مردی کاری هستم. فقط خودت باش و مردم تو را دوست خواهند داشت. آیا این چیزیــه که ما این روزها به بچه ها یاد می دهیم ؟



منبع
 

VXR HUMAN

کاربر سایت
Jun 30, 2014
50
کشتار ؟ جنگ ؟داستان ؟ نینتندو ؟:d؟

نینتندو باید اصالت خودش رو نگه داره . با همین رویه ادامه بده کارش ساختست ! تغییر لازمه ! وقتی یه کمپانی مثل نینتندو داره بیشتر تر از 2 دهه با یک نوع تفکر مدیریت میشه نتیجه اش بهتر از این نمیشه
زمان تغییر فرا رسیده باید نینتندو مدیریتش تغییر کنه


ببینید هیچ گیمری که میخواد بازی های multy plat رو بازی کنه wii u رو که انتخاب نمیکنه . میره سراغ Ps4 .xbox one

پس نینتندو هیچ امیدی نباید روی این عناوین داشته باشه .فقط انحصاری های خودش .دنیای شاد و بی غم ماریو . لوییجی
 
آخرین ویرایش:

nemessis

کاربر سایت
Dec 20, 2005
1,183
همین دنیای ماریو و لویجی می‌ارزه به تمام بازیهای مولتی پلتفرم که ذره‌ای ارزش ندارن و خیلی وقته خیلی‌ها رو دیگه سرگرم نمیکنه(مگه به صورت کاذب و زودگذر!).
 

نظامی پور

کاربر سایت
Nov 29, 2011
18
نام
محمد نظامي پور
نينتندو فقط اعتماد به نفس نداره كه اين حرفو زده.اون در بين جوونا كه خيلي اهل خشونتن زياد محبوب نيست ولي خانواده ها و افرادي كه كمي كوچكترن يا از خشونت خسته شدن جزو هواداران نينتندو هستن.درضمن نينتندو تنها شركتيه كه:
1-يكي از اعضاي هيات مديره اش(شيگرو مياموتو)به والت ديزني دنياي بازي و پدر صنعت گيم معروفه.
2-30 ساله كه هنوز به كارش ادامه ميده.
3-سومين شركت پولداره ‍زاپنه.
4-بازي هاي اختصاصيش تا حالا امتياز كمتر از 8 نگرفتن
و مهم تر از همه اين كه همه ي كنسول هاي نينتندو در ابتدا بدترين فروش رو داشته و بعد پرفروشترين كنسول نسل ميشوند.نمونه اش:wii,DS,3DSدر ضمن ويو ديگر كم فروش حساب نمي شود.طبق آخرين اخبار فروش ويو با ps4فقط 2ميلون دستگاه تفاوت دارد در حالي كه تعداد ويو هاي فروخته شده 4 برابر تعداد xbox oneهاي فروخته شده است!
يك جواب هم براي اون هايي كه ميگن نينتندو علاقه اي به بازي جديد نداره:
سري animal crossingفقط پنج ساله كه اومده در ضمن پلي استيشن هم فقط با كمك گاد اف وار فسيل شدش هنوز زندست!اصل استراتزي فروش ايجاد نوستالزي و تسخير قلب هاست(ماريو و گاداف وار و سونيك و ...)
 

OMG

کاربر سایت
Sep 17, 2012
4,223
نام
امیرحسین
طبق آخرين اخبار فروش ويو با ps4فقط 2ميلون دستگاه تفاوت دارد در حالي كه تعداد ويو هاي فروخته شده 4 برابر تعداد xbox oneهاي فروخته شده است!
با اشتباه بودن "آخرین اخبار" کاری ندارم، فقط عزیزم زمانی که تو بازار بودن این 3 تا رو نگاه کردی؟:))
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر