منتظر باشید ، شاهکاری در راه مولتی شدن ، Diablo III در راه کنسول.

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,964
نام
فرهاد


Diablo-3-Banner.jpg


درود .

شرکت بزرگ بیلزارد در این روزها سرش با عناوین مهم و زیبایی گرم میباشد ، این شرکت در حال ساخت شاهکارهایی چون Diablo III ، World of Warcraft ، StarCraft II و نسل جدیدی از بازیهای MMO یعنی Titan میباشد . در همین راستا شرکت بلیزارد در سایت خود در قسمت فرصت های شغلی اعلام کرده است که نیازمنده 150 کارمند در قسمتهای مختلف بازی سازی میباشد . چیزی که در این میان زیاد به چشم میخورد این است که در فهرصتی که بلیزارد در قسمت نیازمندیهای بازی Diablo III ارائه کرده است، افراد متخصص در سه گزینه برای کنسول میباشند . لیست بلیزارد به شرح زیر است .

مهندس ارشد نرم افزار . کنسول ، متخصص کنسول PS3
حداقل 5 سال سابقه کاری با در زمینه برنامه نویسی .
حداقل یک عنوان AAA برای کنسول PS3 شیپ کرده باشد .
و ....
مهندس ارشد نرم افزار. کنسول ، متخصص گرافیک .

مهندس ارشدنرم افزار، کنسول ، متخصص در امر شبکه .

با دیدن این سه گزینه میفهمیم که شرکت بزرگ بلیزارد در حال اماده سازی و جذب نیروهای متخصص در زیمنه کنسول میباشد . ایا بلیزارد پس از سالها وفاداری به PC این عنوان را برای کنسول نیز عرضه میکند >؟ این چیزی است که در طول زمان شاهد ان خواهیم بود .

همچنین شرکت در دیگر بخشهای این بازی نیازمند اینگونه افراد میباشد .
Art Department Manager
Game Designer
Lead Animator
Senior Quest Designer/Scripter



Source


 
آخرین ویرایش:

Delta Ex

کاربر سایت
May 5, 2011
838
نام
رفیق مَمّد
وقتی یه سری اطلاعات رو ندارید برای چی اینجا میاید هر حرفی میخواید میزنید؟؟
چرا فکر کردید بلیزارد واسه پول ممکنه نسخه کنسول بده؟؟؟به خاطر Piracy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یه نگاه به فروش محصولات بلیزارد تو پارسال انداختید؟؟
StarCraft II: Wings of Liberty تا الان 4.5 میلیون نسخه فروخته ( تازه خرید های دیجیتالی حساب نمیشه) بعد میگید فروش محصولاتش کمه؟؟؟!!!!!!!!!!
مطمئن باشید diablo III رو کنسول صدهزار نسخه هم نمیفروشه
در ضمن دوستان مطمئن باشید بلیزارد بازار فروشی که رو PC داره رو به حطر نمیندازه و مثل همیشه یه شاهکار بیرون میده
شما میاید وسط گود به همه توهین میکنید بعد خودتون یک دُرّی میندازید که خبطِ رسالت شما رو عیان میکنه. Super.
 
  • Like
Reactions: Darkfie1d

Amir_dbcopper

کاربر سایت
Sep 11, 2010
128
کجا توهین کردم؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این که میگم نمیفروشه چون این جور RPG ها رو کنسول اصلا جالب نمیشه، همین diablo شماره یکش رو PS اومد، اصلا نتونست شاهکاری باشه که رو PC هست، دوستان گفتن این بازی رو کنسول شاهکار نمیشه، یه نگاه به dragon age: Origin بنداز و نسخه کنسول رو با PC مقایسه کن، بعد بیا ایراد بگیر از جمله من، هر بازی که رو PC خوب بود و خوب فروش کرد دلیل نمیشه نسخه کنسولشم خوب باشه
 

Scαrface

Aspect of Life
کاربر سایت
Jan 17, 2010
3,239
نام
محمد
حرف ما ها هم اینه که اقا بلیزارد .Bioware و یا هر شرکت دیگه ایی نیست ... اگه قرار باشه دیابلو رو کنسول خوب اجرا نشه مطمئن باشید بازی روی کنسول عرضه نخواهد شد . این 100 بار :D
 

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
بیلیزارد رو خواستید با کسی مقایسه کنید ولو دمه دسته :D حداقل با اون مقایسه کنین که بیش تر جور در بیاد :D با این که مولتی شد اما بهترین کیفیت فقط رو PC :D
 

bluestar

کاربر سایت
Oct 7, 2005
1,024
باور کنید ما هارد کورهای pc به تنها شرکتی که بیشتر از چشمانمان اعتماد داریم همین بلیزارد است. و اگر قرار باشه بازی رو وارد بازار کنه من چشم بسته بازی رو خواهم خرید چون به کارهاش اعتقاد دارم. کنسول در این سالها انقدر دست خوش بازیهای گوناگون و بی مفهوم شده که کم کم داره به یک اسباب بازی برای بچه ها تبدیل میشه. کارشناسان بلیزارد هم به راحتی به این موضوع پی بردنند و برای همین تصمیم گرفتن که سازندان بازیهای کنسول رو که هر چرت و پرتی به دستشون میرسه میدن بیرون با این کار تحقیر کنند و نشان بدن که تنها سازندگان بازیهای PC هستند که با اقتدار می توانند بهترین بازی را با بهترین گیم پلی و داستان و گرافیک برای کنسول هم خلق کنند و این به این معنی است که شما کنسولی ها با این کار بلیزارد بیشتر مورد تحقیر ما هارد کور ها قرار بگیرید چون حتی بازیهای انحصاری شما کنسولی ها به گرد بازیهای مولتی بلیزارد هم نمی رسه:))
=))=))=))=))=))=))
بابا تو دیگه کی هستی!!!!
حالا من به این بازی و طرفدارش اصلا کاری ندارم ( خودم هم با بازی حال میکنم ) ولی خداییش این نتیجه گیری هات واقعا عارفانه هستش!
قدرت تخیلت هم بسیار بالاست با اون قسمت هایی که رنگی کردم میشه رمان علمی تخیلی نوشت!!!:d
رفیق ناراحت نشیا ، کلا باهات حال میکنیم.
معلومه پول سیستم زیاد دادی!! ولی .... و در نهایت دچار این قانون فیزیک شدی p=f/a
 
  • Like
Reactions: Polaris

mahi58

کاربر سایت
Feb 19, 2007
1,987
نام
محمود
بله اینم خب نظریه! ولی هر نظری جایی و مکانی داره! البته با عرض شرمندگی از تمامی دوستان و کولرهای این تاپیک و ناظمان انجمن.
ما آخر مفهوم این پی سی هاردکور رو نفهمیدیم؟ یعنی یه چند میلیون بریزی تو حلق کیس و بعد بشینی Chicken Invader,Shank,Angry Birds و ... رو با تمامی جزئیات بازی کنی؟سر یک سال هم نشده باز یه سخت افزار جدید بیاد و روز از نو و روزی از نو؟؟؟
نمونه بلیزارد زیاد بود . یکیش همین برادران یرلی و شرکت کرایتک. مسلما همتون جنایت آخر اونا رو به نام کرایسیس 2 به خاطر دارین!
منظورتون از بازی های گوناگون و بی مفهوم و اسباب بازی و چرت و پرت ایناس؟
Alan Wake,Halo,KillZone,Uncharted,Castlevania,God Of war,Gears Of War,Gran Turismo,Forza,Ratchet and Clank ,Metal Gear Solid,Fable
در ضمن اگه لطف میکنی شماره همکار کارشناستو که تو بلیزارد کار میکنه رو به من بده تا کمی با ایشون اختلاط کنم و از گمراهی درش بیارم !

1. اگر بلد باشی چطوری خرج کنی داشتن PC با داشتن کنسول تفاوت چندانی نداره! اون هم توی این شرایط که 360 پول خون پدر هستش و برای بازی های نسل جدید هم هر روز داره خبر میاد که خیلی دنبال گرافیک بالاتر نیستند...
فقط نباید بیخودی احساسی بشی بری گرافیک 700 تومنی بخری! خریدها باید معقول باشه...

2. این نکته که فرمودید بازی های کنسول شامل Alan Wake,Halo,KillZone,Uncharted,Castlevania,God Of war,Gears Of War,Gran Turismo,Forza,Ratchet and Clank ,Metal Gear Solid,Fable هستش، و بازی های PC هم شامل Chicken Invader,Shank,Angry Birds هستند رو هم بیشتر به حساب شوخ طبعی تون می ذارم! :thinking:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر