:thanks:خیلی واسم جالبه که همچین AA رو گنده ترین کارت گرافیکهای جهان فقط میتونن جواب بدن
دقیقا همین طوره ... مقاله اش توی Eurogamer هست
توی مقاله مورد نظر AA بازی Saboteur رو توضیح داده که فقط روی پلتفرم PS3 از این تکنیک استفاده شده
و نتیجه اش خارق العاده بود
به طوری که چنین AA فوق العاده ای که Saboteur روی PS3 داره رو فقط می شه توی PC های Hi-end دید
طبق اعلام رسمی تیم سانتا مونیکا توی فروم رسمی GOW III از این تکنیک در این بازی استفاده شده
که همون MLAA هست
البته چیزی که طبق تحقیقاتم در مورد MLAA متوجه شدم این هست که این تکنیک در واقع توسط Intel خلق شده و قرار هست در آینده برای پردازش AA روی پردازنده های (( لارابی )) ازش استفاده کنن
همون طور که می دونید پردازنده های لارابی مجتمع هستن و قراره به طور همزمان عملیات محاسباتی CPU و GPU رو انجام بدن
به طور خاص این طور به نظر می رسه که Cell به شکل واضحی با این تکنیک هماهنگی داره
پس در آینده می تونیم انتظار کیفیتAA های خارق العده ای روی PS3 داشته باشیم
-----------------------------------------------------------------------------------------------
البته Killzone2 هم از نوعی پردازش AA بر روی Cell استفاده می کرد
اما با این فرق داشت این به نظر بهتر هست