معرفی عنوانی جدید از طرف Obsidian و Paradox در 15 مارس

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
به نظر می‌رسد که به زودی عنوان جدیدی از طرف «Obsidian» و «Paradox» معرفی خواهد شد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

h92p_01_%28copy%29.png


اگر به آدرس زیر سر بزنید، لینک شما را به شرکت در آزمون کوتاه شخصیتی هدایت خواهد کرد. پس از پاسخ دادن به چند سوال کوتاه، صفحه‌ای باز می‌شود که علاوه بر نشان دادن نتیجه تست، تاریخ 15 مارس را به عنوان زمانی برای معرفی چیزی جدید از طرف ابسیدین و پارادوکس نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد که عنوان جدیدی با همکاری این دو معرفی و از طریق Twitch پارادوکس استریم خواهد شد.
باید منتظر ماند دید که آیا این معرفی به صبحت‌های اخیر «Feargus Urquhart» مرتبط است یا خیر؟
در مصاحبه با «گیم‌اینفورمر»، از آقای «Feargus Urquhart» مدیر عامل استدیوی Obsidian درباره‌ی عنوان کنسل شده آنها که با همکاری مایکروسافت در حال توسعه بود و با نام «Stormlands» [با توجه به برخی از منابع] شناخته می‌شد، سوال شد.
Urquhart توضیح داد که این عنوان حالا احیا شده است و با تغییراتی به وسیله ناشری جدید باز خواهد گشت. همچنین وی متذکر شد که بازی در ماه های آینده معرفی خواهد شد.

http://forum.bazicenter.com/thread98507/


Personality Test
 
آخرین ویرایش:

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
Pillars of Eternity به نظر من هم بهترین RPG و هم یکی‌ از بهترین بازی‌های سال قبل بود.شدیدا منتظر این پروژه جدیدشون هستم.

Obsidian کلا تو این چند سال به خاطر کیفیت بالای بازی هاش خوب تونسته خودشو بین طرفدار‌های سبک جا بندازه.تنها مشکلشون وجود ایرادات فنی تو بازی‌هاشون هست که اگه بتونن حلش کنن به نظر من به راحتی‌ یکی‌ از بهترین استودیو‌های حاضر تو صنعت هستن.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر