معرفی بازی مبارزه در خلیچ عدن(یک بازی کاملا ایرانی)

aryan90

کاربر سایت
Aug 26, 2010
109
نام
آرین
9m69ihoawc9zziejksb8.jpg


یک بازی ۱۰۰ درصد ایرانی می باشد که به همت متخصصان داخلی و به دست جوانان توانمند کشور عزیزمان ایران طراحی شده است، این بازی که برای اولین بار در نمایشگاه دیجیتال سال ۹۰ به علاقه مندان و بازی کنان نمایش داده شد و توانست توجه همه را به خود جلب کند و با گیم پلی جذاب که در دموها نمایش داده شد و در کنار ان ، استفاده از یک داستان زیبا و مهم در جهان واقعی و از طرفی گرافیک قابل توجهی که بازی داشت ، همه و همه نشانگر توانایی کشورمان در این صنعت است که امیدواریم با همکاری شما بازی دوستان عزیز و به نوعی پشتیبانی از اثار داخلی ، بتوانیم این عزیزان را در این راه همراهی کنیم.
بازی جنگ در خلیج عدن یک بازی شوتر است که شرکت امیتیس بازی رایان با مشارکت ارتش درحال ساخت ان است که از مذیت های ان میتوان به موارد زیر اشاره کرد: وجود مراحل تمرینی ، حفظ کشتی های تجاری، بازپس گیری کشتی ها ، وجود کمپ ها و مراحل رقابت با ان و…


5wsgssjxqyv8x69x3kvg.jpg


شاهین صیاد حقیقی مدیر عامل شرکت آمیتیس بازی رایان در مراحل تولید ۴ بازی مشارکت داشته و در شاخه هایی نظیر لول دیزاین ، گیم دیزاین ، داستان بازی و طراحی محیطی فعالیت داشته است. حدودا دو سال پیش تصمیم به تاسیس شرکت آمیتیس بازی رایان گرفته است


27rlvqqk0nhpz2ezs.jpg


داستان بازی
شاهین صیاد درباره ی داستان بازی چنین میگوید:"در تریلرهای بعدی که از این بازی منتشر خواهد شد به برخی از اتفاقاتی که در سیر داستانی بازی کاربر با آن مواجه خواهد شد اشاراتی خواهد شد. در این بازی مخاطب در نقش یک تکاور نیروی دریایی به عضویت تیم خط شکن تکاوران نیروی دریایی ارتش پیوسته و به مقابله با دزدان دریایی در منطقه خلیج عدن خواهد پرداخت. به شخصه علاقه زیادی به شوکه کردن مخاطب در روند داستان بازی دارم و در استدیو آمیتیس خلاقیت نزد سایر اعضای تیم در بخش های مختلف به گونه ایست که به شما قول میدهم مطمئنا شاهد یک بازی تاثیر گذار در سایر بخشها خواهید بود به خصوص در سیر داستانی بازی"


ایده ی بازی
ایده اولیه بازی توسط مدیریت هنری ارتش مطرح گردید، منطقه خلیج عدن یک مسیر آبی بین المللی است که از بین بردن امنیت این منطقه ضررهای مالی اقتصادی فراوانی را برای سایر کشورها از جمله ایران فراهم ساخته است . امروزه بسیاری از کشورهای جهان کشتی های تجاری خود را با اسکورت نیروهای ناتو از این منطقه عبور میدهند ، ایران جزع معدود کشورهایی است که کشتی های خود را توسط نیروی دریایی خود از منطقه اسکورت میکند. با توجه به اهمیت موضوع حتی از نگاه بین المللی و البته به تصویر کشیدن واقعه ای که در حال حاضر نیز در جریان است آن هم در قالب یک بازی رایانه ای پیشرفت بسیار خوبی در بازی های رایانه ای در کشور ایرن است


گرافیک
موتور پایه بازی موتور گرافیکی Unity3D است. مکانیزم سبک اول شخص را به همراه هوش مصنوعی بازی به طور کامل توسط تیم فنی شرکت روی این موتور پیاده سازی شده است. و از قابلیت های موتور بازی به خوبی بهره برده است. از نرم افزارهایی نظیر Photoshop ، ۳DS Max ، Maya برای طراحی های سه بعدی ، طراحی بافتها و انیمیت شخصیت ها بهره برداری شده است. در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری از فرآیند تولید این پروژه در دسترس عموم قرار گرفت داد تا بهتر در جریان فعالیت های پشت پرده تولید این پروژه قرار بگیرند .


یکی از دلایل انتخاب سبک اول شخص برای این بازی ساخت بازی با قابلیت شبکه بوده است. در نسخه بعدی بازی، قابلیت مالتی پلیر و آنلاین نیز به آن اضافه خواهد شد.


زمان عرضه ی بازی
بازی مبارزه در خلیج عدن به صورت رسمی بعد از اولین نمایشگاه بازیهای رایانه ای در برج میلاد استارت خورد و نزدیک به سه ماه قبل از آن مراحل پیش تولید خود را سپری کرده است و در اسفند ماه به اتمام خواهد رسید و انشاا… در تعطیلات نوروز منتشر خواهد شد.




obhpbvlzuomlxirm801.jpg



تصویری از اقای شاهین حقیقی و یکی از افراد شرکت امیتیس بازی رایان


دو تریلر از این بازی اومده :


تریلر اول -47 ثانیه-1.6 مگا بایت-برای دانلود کلیک کنید-برای دیدن تریلر کلیک کنید
تریلر دوم -1دقیقه و 51 ثانیه-5.6 مگابایت-برای دانلود کلیک کنید-برای دیدن تریلر کلیک کنید


از سازندگان بازی مصاحبه هم کردن :
مصاحبه با سازندگان-11 دقیقه و 33 ثانیه-21 مگابایت-برای دانلود کلیک کنید-برای دیدن مصاحبه کلیک کنید
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
آره کیفیت تریلر پایین بود و میشه گفت که تقلیدی از سری بازی های cod هستش. ولی من خوشم اومد و خوشحالم که ایران یواش یواش داره توی این صنعت پیشرفت میکنه و این صنعت داره توی کشور جا میفته. امیدوارم بازیه خوبی از آب دربیاد و ازش استقبال میکنم.
 

Captain_Black

کاربر سایت
Jan 6, 2008
890
نام
آرمان
به نظر میرسه بازیهای داخلی هم به سطح استاندارد بالاتری رسیدن.اگه نسخه ی نهایی همین طوری باشه که خوبه.انیمیشن ها هم به نسبت بقیه ی بازیهای داخلی خیلی نرم تر و بهتر بودن
 

aryan90

کاربر سایت
Aug 26, 2010
109
نام
آرین
این یارو قیافش چه ترسناکه ! :d

این بازی اگه مولتی داشت من میخرم !:x

یکی از دلایل انتخاب سبک اول شخص برای این بازی ساخت بازی با قابلیت شبکه بوده است. در نسخه بعدی بازی، قابلیت مالتی پلیر و آنلاین نیز به آن اضافه خواهد شد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر