مطالبی از بازی Too Human

Allurea

کاربر سایت
Jun 11, 2006
1,485
این مطلب کاملا کار Gartall فرخ جان هست.
بعد از انتخاب براي كلاس تكاوري، ما مستقيما به بازي هاي تك بازي كن روي آورديم. ما فهميديم كه آن تعداد كمي كنترل و مكانيكهاي بازي را جهت كاربرد مي طلبد.به صورت يك كماندو، اسلحه اصلي ما يك تفنگ اتوماتيك با يك پرتاب كننده نارنجك بود، و بطور عجيب و غريبي ، دو موشك خيلي متفاوت كه از مخزن مهمات مشابه مي آيند. بعلاوه ، اگر چه اندازه كليپ مهمات اسلحه ، كاملا محدود است، منابع گلوله و نارنجك ما نامحدود است، بنابراين تنها چالش واقعي با مهمات اين مي باشد كه ما در هر فرصتي بتوانيم آنها را دوباره بارگذاري كنيم و با اشتباهات كوركورانه خود در وسط جنگ آن را به پايان نبريم. بطور غير شگفت آوري ،اسلحه اي اصلي كماندوهاي ما ، بسيار خوب گذاشته نشده زماني كه دشمن نزديك و حاضر مي شود، بنابراين ما به دانستن اين مطلب كمك كرديم ، كه تبرزينهاي بزرگ بر پشت او فقط براي نمايش نيست.
اسلحه هاي كماندوها تنها زماني واقعي مي شوند كه دشمنان را در محدوده نگه داريد. زيرا موقعيت دوربين در Too Human‌ كمتر يا بيشتر به نظر مي رسد، نصب صحيح آنالوگ براي انجام اهداف دور بزرگتر : دشمنان ستيزه جو – حمله گر از تمامي روش ها.با يك زمانبندي درست جفت شمارش ، شما مي توانيد دشمنانتان را به هوا پرتاب كنيد جايي كه آنها به كمك مي آيند و مي توان با حمله هاي موشكها بطور متناوب شعبده بازي كرد. بطور حتمي ، نصب صحيح آنالوگ همچنين استفاده مي شود براي حركت دادن crosshair شما بين هدف وقتي از اسلحه هاي داخل محدوده استفاده مي كنيد، و ما فهميديم كه وقتي ما يكبار زمان كوتاهي را با آن بگذرانيم بازي بسيار خوب انجام خواهد شد.در واقع ، كماندوي ما ثابت مي كند كه بصورت يك انتخاب درآمده است كه او موج بعد از موج دشمن را با درست پرتاب كردن نارنجكهايش از بين مي برد، و ما خيلي شگفت زده خواهيم شد اگر رده ها با قدرت كمي انجام شوند بازي تمام خواهد شد. با اين گفته ، ما بايد متذكر شويم كه ما بي نهايت خوشبختيم كه تعدادي از دشمنان را از پاي در آورده ايم،و كماندوي ما شجاعانه همانند كاراكتر مشابهش تشخيص داد كه ما مي خواستيم شروع به خارج شدن از بازي بعد از حدود يك ساعت بازي بكنيم.
2nvwlsg.jpg

اگر شما با سيستم loot/drop در بازيهاي MMO و بازيهاي كه در آن يك نفر نقش بازي كن فعال را دارد آشنا هستيد ، مانند Diablo II ، شما عقيده هاي مدللي خواهيد داشت از اينكه چه انتظارهايي از Too Human‌ مي توانيد داشته باشيد. خيلي از دشمناني كه شما مي كشيد – خيلي از حالتهايي كه تنوع هاي روبوتيك در ديوهاي فانتزي كلاسيك ، جن هاي تيره ، و امثال آن – اسلحه را خواهند انداخت. پييس هاي سلاح، يا گزينه هاي يا گزينه هاي برنامه كاري براي شما جمع آوري شده است. گزينه ها كدهاي – رنگي مطابق با كميابي آنها هستند، و نه بطور شگفت انگيزي ش، اغلب گزينه هاي قوي در بازي آنها هستند كه كمترين تكرار را دارند. نادرترين و قويترين گزينه ها در Too Human‌ مي تواند مي تواند توسط جمع آوري برنامه كاري براي طراحي آنها از يك دشمن تعيين گردد و سپس گذراندن مقدار معني داري از پول براي داشتن گزينه هاي مهارتي. در پايان بازي ، شما تنها قادر خواهيد بود گزينه ها در بين دو سطح بازي انتخاب كنيد، اما در نسخه Demo ما بازي كرده ايم، ما قادر بوديم انجام دهيم به همان نحو در هر زماني.
ما مي گفتيم كه " هزاران " اسلحه و پيس هاي سلاح متفاوت خواهد بود كه در Too Human‌ مي توان آنها را جمع كرد.اگر شما مانند بازي كننده اي هستيد كه ( مانند ما ) لگد زدن واقعي را در خارج از دستانتان با بهترين ادوات را داريد،شما از يادگرفتن آن خشنود خواهيد شد كه ميز loot شامل گزينه هاي رزمي نادر وسيع خواهد بود كه به شما داشتن حق امتيازهايي را خواهد داد وقتي كه شما همه شش پيس سلاح را داريد ، براي مثال ، يكي از كلاسهاي – سلاحهاي رزمي كه به دست ما مي رسد سه شكاف مرموز دارد ، بنابراين ما هيچ زماني را براي تامين چندين رمز هدر نمي دهيم كه ما مي خواهيم آنها را بخاطر بعضي از امتيازها بدست آوريم ، از قبيل loot drops‌ بهتر ، افزايش قدرت تهاجمي و زمان خشاب گذاري مجدد سريعتر. به علاوه براي شش پيس مختلف سلاح، گزينه هاي Too Human داراي 9 كلاس متفاوت از سلاح هاي ستيزه اي و 9 كلاس متفاوت از محدوده اسلحه ها است.، بنابراين فردي كه شما به سمت مواد مخدر مي فرستيدوقتي كه بصورت آنلاين بازي مي كنيد حقيقتا لاغر است.
در حالتي كه شما متعجبيد ، آن جاست كه Baldur و Thor با يك جن سياه مي جنگند.
m7axe.jpg

اولين بازي در تراژدي Too Human سطح كاراكتر شما را تا 50 مي پوشاند ( شما از كاراكتر مشابهي در بازي هاي متوالي استفاده خواهيد كرد.)، و همانطور كه سطح شما افزايش مي يابد، شما امتيازاتي را بدست خواهيد آورد كه مي تواهند به يك از سه درخت مهارتي از كلاسهاي انتخابي شما فرستاده شود. در حالتي كه شما قبلا شما بازي كننده World of Warcraft در سيستم هاي مشابه نباشيد، آن بطور اساسي بدين معني است كه در كلاس شما ، شما مي توانيد از بين يكي از سه زمينه مخصوص انتخاب كنيد. براي مثال ، بعنوان يك كماندو ، گزينه ما در ابتدا شامل گذراندن نقاط جهت افزايش محدوده اسلحه ما يا قوي تر كردن نارنجك هاي ماست.بعدا در بازي ، شما همچنين گزينه هايي براي اصلاح كاراكترهاي خودتان با توسط القا فرمانشناسي خواهيد داشت. با اين وجود ما ادراك متفاوتي را از يك يا دو توسعه دهنده بدست آورديم كه قيمت براي پرداخت براي قسمتهايي از ماشين انتخابي ماوراي آن قسمتهايي كه شما در آن متولد شده ايد را وجود داشته است.
طرح جالب ديگر Too Human كه ما بدست آورديم كه در اولين ملاقات ما از Silicon Knights‌ ديديم cyberspace بود. حجم عمليات جنگي Too Human در منطقه اي متفاوت از جهان شناخته شده بعنوان Aesir‌ اتفاق مي افتد، با نامهايي همانند The Ice Forest ، Hall of Heroes ، و Realm of the Undead . انجام بازي در آن مكانها بصورت combat-based است، اما گهگاه ، شما از عرض يك استخر آب مي آييد كه مي تواند براي مسافرت به نسخه هاي cyberspace در مكانهاي مشابه استفاده مي شود. از آنجاييكه مكانهاي Aesir همگي فضايي سرد مربوط به منظر آينده را دارند ، مناطق cyberspace خيلي گرمتر به نظر مي رسند و خيلي طبيعي تر با سبزي گياهان.انجام بازي در cyberspace اغلب بر پايه هاي اكتشافي استوار خواهد بود ، و اجراي كارهاي ساده در cyberspace ، شما قادر خواهيد بود درهاي ديگر Aesir‌ را باز كنيد.
همه دشمنان در Too Human ربات با نامهاي فانتزي نيستند. اين منظر ناميرا را چك كنيد.
در اين نقطه ، ما بطور قابل ملاحظه اي براي Too Human هيجان زده هستيم سپس برمي گرديم به سفر خودمان به كانادا، اما هنوز ترس شديدي وجود دارد كه ما در مورد بازي نمي دانيم. براي مثال، آيا بازيكنان با سطوح متفاوت كاملا ريشه اي محتمل قادر خواهند بود از طريق لشكركشي با هم بازي كنند؟ آيا گروهها به يك شفا دهنده و يك مخزن نياز دارند تا بتوانند در برابر فرماندهان دشمن ايستادگي كنند؟ ما منتظر خواهيم بود تا شما جواب اين سوالها را بدهيد و همه آنچه كه نه در آينده دور خواهد بود.
20gya9d.jpg
]
برنامه هايي كه براي انتشار در 2008 هم اكنون مي باشد، در اولين بخش ازسه تراژدي Too human,Sillicon Knights(يكي از عمده سوءتفاهم بازي ها در اين صنعت)است حداقل مطابق موسسين و مديران Denis Dyack. ما يك فرصت داشتيم تا اداره كاناداييsilicon knights در اين ماه زودتر را ببينيم و بعد از گذراندن دو ساعت از نسخه كار در حال پيشرفت Too human، ما مي توانيم گزارش بدهيم كه Dyack درست است يا حداقل بوده. هيچ چيزي از Too Human كه به ما اجازه داده شد ببينيم اين باور را از قبل به ما داد كه آن يك چيز ديگري غير از يك گام سريع است ، بازي جنگي يك نفره ،اما حالا ما مي دانستيم كه آن به اين سادگي نيست.براي تازه كارها Too Human خيلي داستان مدار بود و نااميد كننده نسبت به اينكه از اين بيشتر جلو بروند، آن افرادي از شما كه در جستجوي افسانه Norse هستيد(اگر چه با يك sci-fi پيچ خورده است) كه يك رفتار واقعي است.آن افرادي از شما كه از بازيهاي نقش مدار با تاكيد بر مجموعه loot لذت مي برند بايد همچنين به اندازه كافي در Too Human از اين قبيل موارد را داشته باشند زيرا بسته به اينكه ما ازloot سيستم چه مي بينيم، آن مي رود كه يك ذره عظيم شود مانند بازي هاي حجيم آنلاين، شامل World of Warcraft . بعلاوه ، Too Human مي تواند بازي هاي هم عملكرد را نيز پشتيباني كند، و اگر چه ما مطمئن نيستيم چگونه خيلي از بازيكنان مي توانند براي بازي از طريق لشكركشي تيم شوند، ما مي توانيم تاييد كنيم كه پنج كلاس كاركتري متفاوت از حالتهاي قابل انتخاب خواهد بود.
سيستم loot‌ براي اسلحه و سلاح به نظر مي رسد كه بصورت يك robust‌مانند آنچه كه در بازيهاي MMO ديديم باشد.
اگر شما مطلب قبلي ما را در مورد Too Human دنبال كرده باشيد، شما درخواهيد يافت كه پيش كسوت بازيها Baldur است ، جنگاور آكروباتيكي كه بسيار هجومي بود با مهارتي كه در شمشيربازي داشت همان مهارتي كه او در اسلحه گرم داشت. به هر حال ، خصوصيات Baldur‌ در تريلرها و اين گونه موارد ضروري مانند آن Baldur‌ كه شما بازي مي كنيد نيست-- آن فقط آن چيزي است كه شما مي بايست به نظر برسيد اگر شما انتخاب كنيد كه براي قهرماني بازي كنيد. كلاس قهرماني در تمامي بازي ها هست آنهايي كه تنها تخصص در جنگهاي هوايي دارند.—توانايي براي " تردستي" دشمنان و آنها را بالا در هوا معلق نگه داشتن استفاده در حملات مجدد است .كلاس ديگر كاراكترهاي پيشنهادي شامل كماندوها خواهد بود ، كشاني كه درباره اسلحه ها و مواد منفجره تخصص يافته اند؛ ديوانه ها ، كساني كه به خوبي دوچندان از اسلحه هاي رزمي استفاده مي كنند و از توده آسيب ها بهره مي برند؛ كساني كه سپرها را با يك دست و اسلحه در دست ديگر مي توانند حمل كنند و " مخازن " در وضعيت گروهي توسط ترسيم خاكي همراه با ديگر اعضا گروه انجام مي دهند؛ و مهندسان بيولوژيك ، كساني كه شفا مي دهند ، به خوبي جنگاوران. بعلاوه كلاسهاي كاراكترها براي داونلود براي براي از قبل پخش شدن براي Xbox Live در دسترس خواهند بود، اما هيچ كسي در Silicon Knights‌ هنوز فقط درباره آنها صحبت نمي كنند.
با تشکر از فرخ جان
 
آخرین ویرایش:

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
درود
فرخ تو نمیری باید ترجمت رو بدیم یکی ترجمه کنه تا درست حسابی بفهمیم جریان چیه :biggrin1:.

پ.ن. یا شاید هم بدیم ارتش کشف رمز کنه :-".
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
درود
فرخ تو نمیری باید ترجمت رو بدیم یکی ترجمه کنه تا درست حسابی بفهمیم جریان چیه :biggrin1:.

پ.ن. یا شاید هم بدیم ارتش کشف رمز کنه :-".

اگه علاقه به ارتش داشته باشي ميدوني چي گفتم :biggrin1:
ولي دليل مهمش اينه كه تا زماني اطلاع زيادي از بازي نباشه زياد نميشه خوب تو ترجمه منظور را رسوند .
خودت ترجمه كني ميدوني چي ميگم
خوب حالا منظورت اينه كه فرخ كوفتت بشه ديگه :biggrin1::p
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
خدا کنه لاقا 2008 بیاد .من خیلی روش حساب میکنم راستی با اپیک اختلاف داشتن چی شد جریانش؟

تا اينجا كه من تو سايتها خوندم از بازي خيلي تعريف كردند و ممكنه به جمع بازي هاي بزرگ بپيونده .
مشكلشون هم با epic حل شده .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر