مصاحبه ی اختصاصی 411mania با سازندگان Resident Evil 6

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
43500989787409908679.jpg


درود


411mania.com
مصاحبه ای منحصر بفرد و جالب رو با سازندگان رزیدنت اویل 6 انجام داده که به نکات جالبی در مورد ویژگی های بعضی شخصیت ها در مورد رزیدنت وایل 6 اشاره کرده.

Jeffrey Harris: هدف نهایی شما از ساخت بازی رزیدنت اویل 6 چی بوده؟


Hiroyuki Kobayashi:
نقطه ی شروع برای ما - بود. من سازندگی رزیدنت اویل 4 رو بر عهده داشتم بنابراین تو رزیدنت 5 دخالتی نداشتم اما رزیدنت اویل 5 یک موفقیت بزرگ برای ما بود و فریبک های زیادی رو بهمراه داشت چه مثبت چه منفی من فکر میکنم بازخور ها بیشتر بیشتر مثبت بود تا منفی اما هدف رزیدنت اویل 6 این بود که ما چطور میتونیم بازی رزیدنت اویل رو بهبود بدیم و نقاط ضعف اونو برطرف کنیم. چطور ما میتونیم مواردی که مردم تو رزیدنت اویل 5 دوست داشتن رو حفظ کنیم و جنبه های بد و نقاط ضعف بازی که علاقه ای به اون نداشتن رو وارد بازی نکنیم.

Jeffrey Harris: استاد کوبایاشی رزیدنت اویل 4 یک معیار سنجش بزرگ برای فرانچایز رزیدنت اویل محسوب میشد. این بازی انقلابی رو در فرانچایز بوجود اورد و شخصا این بازی مورد علاقه ی من تو سری هست. فکر میکنید رزیدنت وایل 6 بتونه از این بازی رو پشت سر بزاره و حتی بهتر و بزرگتر از اون ظاهر بشه؟

Hiroyuki Kobayashi: خب من میتونم با اطمینان کامل بگم که این بازی رزیدنت اویل 4 رو پشت سر میزاره و از اون هم بهتره این بازی داره نقاط ضعف بازی رو از بین میبره و باعث بهبود اون میشه.
برای مثال تو رزیدنت اویل 4 شما فقط لیان رو داشتید این بار شما لیان کرس و شری رو از رزیدنت اویل های قبلی دارین بنابراین شما میتونید داستانهای مربوط به اون کرکتر ها رو دنبال کنید همینطور شما سه تا کرکتر جدید رو دارید مثل هلنا جیک و پیرس بنابراین ما در رابطه با اکشن بازی چیز های بیشتری نسبت به مواردی که تو رزیدنت اویل 4 داشتیم داریم کنترل بازیکنان کارهایی که شما قبلا قادر به انجام اونا تو رزیدنت اویل های قبلی نبودید ولی توی این بازی میتونید اونا رو انجام بدید.
الان ما برخورد داستان ها رو تو بازی داریم.ما میخواستیم تا یک داستان واقعا درامیتیک داشته باشیم تا بتونه خطوط داستانی تمام این شخصیت ها رو به هم وصل کنه و بوسیله این ما تونستیم سیستم کراس اور رو تو موقعیت های مشخصی از بازی بیاریم که بتونه داستانهای مختلف این کرکتر ها رو بهم ارتباط بده در نتیجه وقتی شما بتونید در این شرایط همه ی اینارو در کنار هم بیارید
من فکر میکنم ما رزیدنت اویل 4 رو پشت سر گذاشتیم .

Jeffrey Harris: پرتنر جدید کرس پیرس نیوانز هست راجع به اون بگید نقشش, تجربیاتش, گذشته ی داستانیش ؟

Yoshiaki Hirabayashi: اون کرکتر شخصا شخصیت مورد علاقه ی من تو رزیدنت اویل 6 هست برای اینکه اون یک کرکتر جدید تو فرانچایز محسوب میشه و همچنین در این بازی. داخل بازی اطلاعات زیادی در مورد اینکه اون از کجا اومده و کی هست داده نشده اما تو ژاپن ما منگا سری رزیدنت اویل رو داریم منتشر میکنیم که اطلاعاتی از قبیل اینکه اون کی هست و از کجا اومده رو تو اون میتونید پیدا کنید. کرس به مقام فرماندهی B.S.A.A ترفیع درچه پیدا کرده و پیرس به عنوان یک عضو جدید به عضویت تیم در اومده اون انتخاب شده تا فرمانده بعدی گروه بشه! و کرس داره با انجام تمرینات و مسئولیت هایی که به اون میده اونو برای انتصاب فرمانده بعدی تیم در آینده آماده میکنه. بنابراین manga series, Maruhawa Desire شامل جزئیاتی در مورد اینکه چطور اونا همدیگرو ملاقات کردند و جطور دارن در کنار هم کار میکنن میشه!

Jeffrey Harris: لیان کندی همیشه به عنوان کسی که توجه خیلی از زنها رو به خودش جلب کرده دیده شده! تو این بازی هلنا! ایدا ونگ در این بازی و همچنین در بازیهای قبلی! بنظرمیاد شری بیرکین هم که الان دیگه بزرگ شده به اون علاقمند هست اشلی تو رزیدنت اویل 4 آنجلاا میلیر تو رزیدنت اویل دیجنریشن و همچینین هانیگان هم تو لیست هست راجع به لیان اس کندی بگید کسی که تمام زنها بهش علاقمند میشن و دلشون میخواد با اون باشن

Hiroyuki Kobayashi: من فکر میکنم یکی از دلایلش
این باشه که اون پسر جذابیه! فکر میکنم اون بعضی از نظرات طعنه آمیز و جوک هایی که در موردش گفته میشه رو دوست داره کنایه هایی که بیشتر حالت شوخی داره! بنابراین در واقع این کمک میکنه!
من اینطور فکر مینکنم که تو دنیای رزیدنت اویل این شخصیت نزدیک ترین شخصیتی به ستاره های هالیوودی باشه که ما داریم. به این معنی که این میونه یکی از معیار های ارزش این شخصیت باشه! ما باید این موضوع رو روشن کنیم که شاید هدف اصلی ما با لیان این نیست و عمدی در کار نبوده و شاید لیان با خودش این فکر رو نمیکنه که مرد رویاهای زنها هست! اما من میتونم پلیر هایی رو ببنیم که چطور در کنار این شخصیت دارن بزرگ میشن و در مورد این شخصیت این برداشت رو دارن!


Jeffrey Harris : میتونید بگین هر کدومتون به کدوم شخصیت زن رزیدنت اویل علاقه دارین؟

Yoshiaki Hirabayashi: برای من جیل ولنتاین . و من فکر میکنم دلیلش اینه که یکی از اولین بازی هایی که من برای کپکام کار کردم Resident Evil 1 برای کنسول گیم کیوب بود. واسه اینکه این اولین بازی بود که ما رزیدنت اویل رو با گرافیک بالایی ساختیم و شخصیت جیل ولنتاین رو میتونستید در ظاهری واقعی ببینید! من فکر کردم که اون فوق العاده بود و wow اون میتونه یک شخص واقعی باشه! به این علت من اونو انتخاب کردم به عنوان کرکتر مورد علاقم . من همیشه از سازندگان مدل (کسایی که چهره ی شخصیت ها رو از روی مدل گرفته شده اونا میسازن) میپرسم چطوری این کارو انجام میدین ؟ چطوری میتونید یک کرکتر رو انقدر واقعی خلق کنید؟!

Hiroyuki Kobayashi: خب شخصیت زن مورد علاقه ی من ایدا ونگ هست کسی که من اونو تو رزیدنت اویل 2 به دنیای رزیدنت اویل معرفی کردم اون شخصیتی هست که خیلی تو بازی های رزیدنت اویل ظاهر نمیشه اما وقتیم ظاهر میشه همیشه به موقع هست ! حتی تو رزیدنت اویل 6 هم اون در چند صحنه ظاهر میشه! و این خصوصیتی هست که باعث میشه اون شخصیتی فوق العاده داشته باشه!

Jeffrey Harris: من واقعا Reisndet Evil : Degeneration رو خیلی بیشتر از فیلم های اکشن پال اندرسون دوست دارم امیدی هست که ما فیلم های بیشتری مثل اونو رو ببینیم؟

Hiroyuki Kobayashi: چرا که نه بله ما عنوان جدیدی از این سری فیلم رو داریم که ما مشغول کار رو اون بودیم و دیکه تقریبا کامل شده که ما اسم اونو Resident Evil : Damnation گذاشتیم. فردا قراره روی پنل رزیدنت اویلاطلاعات بیشتری راجع به اونو منتشر کنیم ما همچینین قراره ورژن بلو ری North America اونو معرفی کنیم که قرار بزودی عرضه بشه!

Yoshiaki Hirabayashi: خب با این حساب شما از ایدا خوشتون میاد ؟

Jeffrey Harris: ایدا دختر مورد علاقه ی من تو فرانچایز هست بله!

Yoshiaki Hirabayashi: البته! ایدا تو رزیدنت اویل 6 نقش مهمی رو بازی خواهد کرد همچنینی تو دمنیشن و رتریبوشن در این فیلم هم حضور پر رنگی داره!


Jeffrey Harris: تو بازی آیا وسکر مرده یا اون برگشته؟

Yoshiaki Hirabayashi: بله اون مرده و این دلیلی هست که ما پسر اونو وارد بازی کردیم بنابراین شما الن دیگه جیک (پسر وسکر) رو تو رزیدنت اویل 6 دارید.

Jeffrey Harris: خیلی ممنونم از وقتی که در اختیار ما قرار دارید بازی جدید شما فوق العاده بنظر میاد و من واسه بازی کردنش لحظه شماری میکنم.

Hiroyuki Kobayashi: ما اونو بهتر از رزیدنت اویل 5 میسازیم بنابراین فکر میکنم شما از اون لذت میبرید و شما یکی از طرفدارای ایدا هستید خب ما در آینده اخبار مهم بیشتری رو در مورد این شخصیت برای شما داریم!

 
آخرین ویرایش:

.Evanescence.

کاربر سایت
Oct 7, 2011
2,896
اینا عملا تمام مصاحبه هاشون و تعریف هاشون از بازی رو بعد از نمایش گیم پلی تو E3 زیر سوال بردن!!! حداقل امیدوارم تو شخصیت پردازی و داستان کم نذارن
 

hdxc

کاربر سایت
Apr 29, 2011
1,581
نام
امیرحسین
خط اول رو که خوندم قشنگ تصمیم خودکشی گرفتم...
فک کنم تنها کسی که میگه فیدبک های RE5 مثبت هستن همین MR.LOL ه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر