مراسم The Game Awards 2020

بهترین بازی سال 2020 از نظر شما چیست؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    180
  • نظرسنجی بسته شده است .

last of amir

کاربر سایت
Sep 3, 2014
2,160
نام
Amir

179423
زمان مراسم: 10 دسامبر(جمعه 21 آذر) ساعت 3 بامداد

The Game Awards مراسم سالانه اهدای جوایز و استقبال از دستاوردهای صنعت بازی‌های ویدئویی است. این مراسم میزبان پیش‌نمایش بازی‌های جدید، محتوای آینده و نگاهی عمیق به عناوینی که قبلا معرفی شده‌اند می‌باشد. نمایش‌ها توسط ژورنالیست حرفه‌ای کانادایی Geoff Keighley که سابقه 10 سال فعالیت در Spike Video Game دارد تولید و اجرا می‌شود. TGA امسال به شدت تحت تاثیر بیماری کوید19 قرار گرفته است و امسال مانند هرسال شاهد برگزاری برنامه با حضور هزاران بیننده نخواهیم بود و TGA امسال را می‌توان به صورت زنده از شهرهای لوس‌آنجلس، لندن و توکیو دنبال کرد. آهنگسازی مراسم امسال توسط Lorne Balfe برنده جایزه گرمی، انجام می‌شود.


بهترین بازی سال 2020

THE Last of Us Part 2
185969

برنده بهترین بازی سال از نگاه مخاطبان مراسم گیم آواردز

?13 Sentinels: Aegis Rim
?Final Fantasy VII Remake
?Ghost of Tsushima
?Hades
?The Last of Us Part II
?DOOM Eternal
?Final Fantasy VII Remake
?Hades
?Ori and the Will of the Wisps
?The Last of us part 2
?Final Fantasy VII Remake
?Ghost of Tsushima
?Hades
?Ori and the Will of the Wisps
?The Last of Us Part II
? Ashley Johnson, The Last of Us Part II
?Laura Bailey, The Last of Us Part II
? Daisuke Tsuji, Ghost of Tsushima
? Logan Cunningham, Hades
? Nadji Jeter, Marvel’s Spider-Man: Miles morals
?Animal Crossing: New Horizons
?Among Us
?Call of Duty: Warzone
?Fall Guys: Ultimate Knockout
?Valorant
?Final Fantasy VII Remake

?Ghost of Tsushima
?Hades
?Half-Life: Alyx
?The Last of Us Part II
?Call of Duty: Modern Warfare
?Counter-Strike: Global Offensive
?Fortnite

?League of Legends
?Valoran
?Among Us
?Call of Duty Mobile
?Genshin Impact
?Legends of Runeterra
?Pokémon Café Mix
?Carrion
?Fall Guys: Ultimate Knockout
?Hades
?Spelunky 2
?Spiritfarer
The Last of Us Part II - 10
Hades - 8
Ghost of Tsushima - 7
Final Fantasy VII Remake - 6
DOOM Eternal , Half-Life Alyx - 4
Ori, Animal Crossing - 3


با تشکر از @.Amirone



 
آخرین ویرایش:

Beorn

کاربر سایت
Sep 15, 2020
549
عنوان بعدی ناتی داگ‌ چه بازی جاه طلبانه ای بشه!
هم نیل خودش سر پروژس و مدیرم که هست و هم بخاطر استقبال شدیدی که از Tlou 2 شد کاملا دستشون بازه که هرچی میخوان بسازن!
کی فکرشو میکرد سازنده جک و کرش بیاد دارک ترین و بی رحمانه ترین بازی دنیای گیمو بسازه!عنوان بعدیشون تو هرسالی بیاد بنظرم رقباش تا میتونن تاخیر بزنن که تو اون سال حضور نداشته باشن:D
 

Kurt117

کاربر سایت
Aug 6, 2009
3,636
نام
Ali
اهم.... :-"
جا داره اشاره ای کنیم به جوایز 2 بخش که رسما شبیه جوک بودن... :-"

1. Best mobile game = among us
توی سال و شرایطی که genshin impact منتشر شد واقعا خنده داره که جایزه رو دادن به among us, درسته که امانگ اس بازی خیلی محبوبی هست و یه دفعه همه گیر شد، ولی محبوبیت دلیل کافی برای بهترین بودنه؟! :|
حالا از این میگزریم، زیاد مهم نیست....

2.Best multiplayer game بازم among us :-j:-j:-j

واقعا جالبه شرایط انتخاب برنده رو بیان بگن، among us تا همین الان هم خیلی وقتا کلی مشکل داره و نمیشه مثل ادم یه لابی درست کرد، اون اوایل که معروف شد که اصلا افتضاح بود و با 100 تا دعا و صلوات و نذر و ... باید لابی درست میکردیم :-"

در کل توی خیلی از بخش های کوچیکتر (که میرن زیر سایه جوایز مهمتر) انتخاب ها خیلی خیلی توی در و دیوار بودن...
 
آخرین ویرایش:

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
البته یه چیزی هم که باید در نظر گرفت اسکیل تیم سازنده هستش. قطعا تعداد افرادی که روی تلوپ 2 کار کردن خیلی بیشتر از کسایی بوده که روی هیدیس کار کردن در نتیجه تقسیم کار هم خیلی بیشتر هستش و خیلی از تسک ها هم همزمان پیش میره. منظور اینکه الزاما توی حجم کاری افراد این دو گروه قرار نیست تفاوت اساسی باشه. نه که نباشه ولی اونجور هم که فقط سازندگان AAA جر بخورن و ایندی سازها پاهاشونو رو هم بندازن و ریلکس گیم بسازن نیستش:D البته منیج کردن نیروی کاری بیشتر کار پیچیده تری هستش و از این نظر کار امثال نیل دراکمن سختتره قطعا.
صحبتت درسته و منم نمیگم بازیسازهای مستقل اصلاً سختی نمی‌کشن! :D اتفاقاً بعضی وقت‌ها از استودیوهای بزرگ هم بیشتر به فنا میرن و انقدر بهشون فشار میاد که افسردگی می‌گیرن و خداحافظی می‌کنن با این صنعت! :|
ولی به نظرم مدیریت تولید Hades راحت‌تر از TLoU2 هست. مثلاً همین Hades بخش عظیمی از صداپیشگی شخصیت‌ها رو خود بروبچ استودیو انجام دادن و مثلاً یکی جای ۶ تا کاراکتر حرف زده و یکی دیگه ۲ تا و... اتفاقاً کیفیت‌شون هم خیلی خوبه، ولی به هر حال راحت‌تر از کارهای صداپیشگی برای بازی‌ای مثل TLoU2 هست که باید دونه دونه افراد رو بیاری و کلی احساسات سر بعضی از صحنه‌ها به خرج بدن و عملیات موشن کپچر انجام بدن (حتی برای همین بخش هم یه سری از کاراکترها بازیگر موشن کپچر جدا از صداپیشه داشتن) و همه زوایای لب و دهن کاراکترهای داخل بازی شبیه‌سازی بشه و اگه یه جمله با نوع حرکت دهن فلان کاراکتر همخونی نداشته باشه ملت قیام می‌کنن و... ولی برای Hades، هر کاراکتر یه تصویر ثابت داره که کنارش دیالوگ‌ها هم پخش میشه و بازیکن هم مشکلی نداره و لذتش رو می‌بره. :D
این فقط یه بخش صداپیشگی و موشن کپچر هست (که توی Hades اصلاً نداریم) و برای بقیه موارد مثل گرافیک، هوش مصنوعی، فیزیک و... هم همین‌طور، خیلی اختلاف هست بین ساختار دو تا بازی و برای همین به نظرم مقایسه کرانچ اشتباهه. باز هم میگم کل این صحبت‌ها ربطی به کیفیت بازی‌ها نداره و هر دو فوق‌العاده هستن.

اهم.... :-"
جا داره اشاره ای کنیم به جوایز 2 بخش که رسما شبیه جوک بودن... :-"

1. Best mobile game = among us
توی سال و شرایطی که genshin impact منتشر شد واقعا خنده داره که جایزه رو دادن به among us, درسته که امانگ اس بازی خیلی محبوبی هست و یه دفعه همه گیر شد، ولی محبوبیت دلیل کافی برای بهترین بودنه؟! :|
حالا از این میگزریم، زیاد مهم نیست....

2.Best multiplayer game بازم among us :-j:-j:-j

واقعا جالبه شرایط انتخاب برنده رو بیان بگن، among us تا همین الان هم خیلی وقتا کلی مشکل داره و نمیشه مثل ادم یه لابی درست کرد، اون اوایل که معروف شد که اصلا افتضاح بود و با 100 تا دعا و صلوات و نذری و ... مشیدش لابی درست کرد :-"

در کل توی خیلی از بخش های کوچیکتر (که میرن زیر سایه جوایز مهمتر) انتخاب ها خیلی خیلی توی در و دیوار بودن...
کلاً این Among Us اشتباهی جایزه گرفت! :D درسته که بازی امسال معروف شد، ولی سال ۲۰۱۸ منتشر شده بود و اصلاً بازی ۲۰۲۰ محسوب نمیشه!
مثل این می‌مونه که یه نفر فیلم کوتاهی توی ۲۰۱۸ بسازه که اون زمان مطرح نشده و توی ۲۰۲۱ به دلایلی یهو معروف میشه و بعد توی اسکار اون سال بهش جایزه بهترین فیلم کوتاه رو بدن! :D از نظر من خیلی اشتباهه و مفهوم «سال» از بین میره.
 

Democracy

Stay hungry. Stay foolish.
کاربر سایت
Feb 15, 2010
4,957
کلاً این Among Us اشتباهی جایزه گرفت! :D درسته که بازی امسال معروف شد، ولی سال ۲۰۱۸ منتشر شده بود و اصلاً بازی ۲۰۲۰ محسوب نمیشه!
مثل این می‌مونه که یه نفر فیلم کوتاهی توی ۲۰۱۸ بسازه که اون زمان مطرح نشده و توی ۲۰۲۱ به دلایلی یهو معروف میشه و بعد توی اسکار اون سال بهش جایزه بهترین فیلم کوتاه رو بدن! :D از نظر من خیلی اشتباهه و مفهوم «سال» از بین میره.

نقدهای بازی همه 2020 انجام شده فکر کنم بازی تا قبل 2020 حالت Early Access بوده. پس ایراد وارد نیست :D
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,184
نام
ماکان
اتفاقاً بعضی وقت‌ها از استودیوهای بزرگ هم بیشتر به فنا میرن و انقدر بهشون فشار میاد که افسردگی می‌گیرن و خداحافظی می‌کنن با این صنعت! :|

واقعا هم همینه آریا، خود سپهر مدتیه به تیم ما اضافه شده (به عنوان انیماتور) و کامل مستحضر هست وضعیت تولید به چه شکلیه، قشنگ روزی 12 ساعت کار میکنیم و دائم الکرانچیم! و اتفاقا تو تیم های ایندی وضعیت تولید خیلی سخت تره، هم چون کمتر هستن و هم پروداکشن و تجربه شون کوچک تر و کمتره. به این ها نبود دیسیپلین تیم های بزرگ رو هم اضافه کنی میبینی چقدر سخت تر میشه، اما اتفاقا تیم های ایندی یه خوبی که دارن، خیلی اصلا با گیم دیرکشن به اون معنایی که مثلا تو ND هست طرف نمیشن. خود ما مثلا 11 نفریم الان، این یعنی هر کسی چندتا کار میکنه و برای هماهنگی با یه نفر دیگه فقط کافیه سرت رو بچرخی و با نفر پشت سری صحبت کنی، اما تو تیم های بزرگ 300 400 نفره است که اتفاقا منیج این همه آدم و مهم تر از همه، مهم تر از همه، هژمون کردن این همه ایده و طرز فکر مختلف کار سخت و دشواری میشه. تو تیم ایندی چند نفر با یه تز مشترک جمع میشن کنار هم و بازی میسازن اما تو پروداکشن بزرگ آدم های مختلف، با تفاوت فرهنگی مختلف، موظفن چیزی که وجود نداره رو به یک شکل ببینن و بسازن، و این دقیقا کار دیرکتور هست که به این همه فکر و سلیقه مختلف و متفاوت شکل یکسان بده.

اینکه یه نفر میگه چون اونا کرانچ نداشتن پس گیم دیرکشن بهتر بوده حتا نمیفهمه داره چی میگه! در این حد!
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,184
نام
ماکان

خود جناب استرلی بزرگ UC4 رو با دو ساعت کار در هفته ساختن؟

کرانچ خیلی بده، اما ناخواسته گریبان همه پروژه های AAA رو میگیره، یجورایی ماهیت کاره، چون هرچی میری جلو انبوه کارهای ریز و درشت بیشتر شده و هرچی میسازی بجای تموم شدن بدتر بیشتر میشه کارها، اما هندل کردن یه تیم بزرگ و از پس کرانچ های سنگین بر امدن، بدون اینکه به پروژه آسیب بزنه، نیازمند مدیریت خیلی خفنه. وگرنه که تیم اگزاست میشه میفته به تف مال کردن و نتیجه میشه همین بازی های پر از باگی که میبینیم. مثل AC:V که یوبیسافت میاد تز میده ما کرانچ نمیکنیم، ولی خوب چیزی هم که به عنوان بازی کامل میدن بیرون ارلی اکسسه و غیر قابل بازی کردن.
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
سلام

طبق این منطق به نظرم باید مردم جهان رفتن به مصر و دیدن اهرام بزرگ ثلاثه رو تحریم کنند! زیر ساخت همچین بنایی آن هم آندر کرانچ (!) ارزشش رو نداره!
اصلاً اهرام نمیتونه به عنوان یکی از عجایب ساخت و ساز مورد واقع قبول باشه، چون کاری نداره و اصلاً قبول نیست به زور شلاق همچین بنایی ساختن :D اگه همچین بنایی رو کارگرها طبق ساعات اداری به همراه مزایا و بیمه میساختن اون موقع میشد یه کاریش کرد! lol
 

rezvideo

کاربر سایت
Oct 3, 2005
1,433
نام
رضا چشمی
واقعا هم همینه آریا، خود سپهر مدتیه به تیم ما اضافه شده (به عنوان انیماتور) و کامل مستحضر هست وضعیت تولید به چه شکلیه، قشنگ روزی 12 ساعت کار میکنیم و دائم الکرانچیم! و اتفاقا تو تیم های ایندی وضعیت تولید خیلی سخت تره، هم چون کمتر هستن و هم پروداکشن و تجربه شون کوچک تر و کمتره. به این ها نبود دیسیپلین تیم های بزرگ رو هم اضافه کنی میبینی چقدر سخت تر میشه، اما اتفاقا تیم های ایندی یه خوبی که دارن، خیلی اصلا با گیم دیرکشن به اون معنایی که مثلا تو ND هست طرف نمیشن. خود ما مثلا 11 نفریم الان، این یعنی هر کسی چندتا کار میکنه و برای هماهنگی با یه نفر دیگه فقط کافیه سرت رو بچرخی و با نفر پشت سری صحبت کنی، اما تو تیم های بزرگ 300 400 نفره است که اتفاقا منیج این همه آدم و مهم تر از همه، مهم تر از همه، هژمون کردن این همه ایده و طرز فکر مختلف کار سخت و دشواری میشه. تو تیم ایندی چند نفر با یه تز مشترک جمع میشن کنار هم و بازی میسازن اما تو پروداکشن بزرگ آدم های مختلف، با تفاوت فرهنگی مختلف، موظفن چیزی که وجود نداره رو به یک شکل ببینن و بسازن، و این دقیقا کار دیرکتور هست که به این همه فکر و سلیقه مختلف و متفاوت شکل یکسان بده.

اینکه یه نفر میگه چون اونا کرانچ نداشتن پس گیم دیرکشن بهتر بوده حتا نمیفهمه داره چی میگه! در این حد!
بازی کی آماده می شه ماکان؟
 
  • Like
Reactions: Skuul

reza11

پنج انگشت مثل هم نیستند. به سلایق هم احترام بزاریم
کاربر سایت
Jun 6, 2013
814
نام
رضا
چه با کرانچ چه بی کرانچ کلا انتخاب بازی سال به معنای واقعی برازنده last 2 بود.(از دید خودم بهترین بازی نسل 8) و واقعا خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاد. همش تو این چند وقت فکر میکردم شاید به خاطر حواشی که برای این بازی افتاد ساخت قسمت سوم این بازی دیگه انجام نگیره ولی الان با انتخاب شدن به عنوان بیگ وینر تو این مراسم حداقل دیگه به خودم اثبات شد که استدیو ناتی داگ و دراکمن حتما روحیه خیلی زیادی گرفتن و پارت سوم هم بدون شک ساخته خواهد شد و برای من و همه دوستان طرفدار این بهترین خبر ممکن هست.

پ.ن: دست دوستمون هم بابت امضا درد نکنه:D?
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر