مراسم PlayStation Experience در دسامبر

بهترین کنسول سونی از نظر شما؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    411

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,073
نام
آریا
سلام!



pssuoqk55u6d6hp63df0.jpg


سونی تصمیم دارد در روزهای 6 و 7 دسامبر مراسمی عظیم را تحت عنوان PlayStation Experience برگزار کند. این مراسم از مدتی پیش در دست طراحی بوده و اینک همزمان با 20 سالگی PlayStation در بهترین زمان ممکن شاهد آن خواهیم بود.
افراد 18 سال به بالا برای شرکت در PlayStation Experince می توانند با پرداخت 50 دلار برای یک روز (90 دلار برای دو روز) به محل برگزاری مراسم در لاس وگاس واقع در نوادا رفته و از بخش های مختلفی لذت ببرند. تجربه انواع بازی های پلتفورم های PlayStation، نشست های متنوع، ملاقات با تعدادی از بهترین بازیسازان این صنعت، بدست آوردن آیتم های مختلف و شانس خرید وسایل کلکسیونی کمیاب از استودیوهای مختلف جزو برنامه های این مراسم خواهد بود. در کنار این ها، حاضرین می توانند به صورت اختصاصی اولین نمایش بعضی عناوین سال 2015 را شاهد باشند.
PlayStation Blog نیز در تاریخ ذکر شده به پوشش مراسم پرداخته و گزارش هایی برای افرادی که نمی توانند در مراسم شرکت کنند، ارائه خواهد داد.



موفق باشین!

ویرایش:

Saturday, December 6th

10:00am PlayStation Experience keynote
11:30am Dying Light live gameplay
12:00pm Destiny: The Dark Below gameplay
12:30pm Virtual Reality: A New Era for Games (live panel
1:30pm The Tomorrow Children live gameplay
2:00pm God of War: Retrospective (live panel excerpt
2:30pm World Wide Studios Town Hall (live discussion
3:00pm No Man’s Sky gameplay and discussion
3:300pm The Journey of Diablo III on PS4 (live panel excerpt
4:00pm Tearaway Unfolded PS4 live gameplay
4:30pm LittleBigPlanet 3 Community Creations
5:00pm Inside the Dev Studio (live panel

Sunday, December 7th

10:30am Opening welcome and recap with special guests
11:00am The Witness live gameplay
11:30am Grim Fandango Remastered live gameplay
12:00pm The Tomorrow Children live gameplay
12:30pm Prototype to Product (live panel excerpt
1:00pm Lara Croft & The Temple of Osiris live gameplay
1:30pm World Wide Studios Town Hall (live discussion
2:00pm Far Cry 4: From the Developer’s Mind to the Gamer (live panel excerpt
2:30pm Amplitude live gameplay
3:00pm Tearaway: How Media Molecule Built a Living Papery World
4:00pm Secret Mystery Game live gameplay
4:30pm Axiom Verge live gameplay

5:00pm Story Time (live panel


 
آخرین ویرایش:

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,073
نام
آریا
کسی خبر داره چه بلایی سر Shadow of the Beast اومده ؟
یحتمل کنسل شده که بعد از این همه مدت هیچ خبری ازش نیست. :D
زدم ببینم اخبار یک سال اخیر در مورد بازی چی بوده، توی لینک های اول یه پست از جناب Tidux (مثلاً insider خفن! lol) بود که 4 ژوئن نوشته بوده: ?Remember Shadow of the Beast
یعنی واقعاً آدم از این خنده دارتر وجود نداره! :D اومده 5 روز قبل از E3 2014 این رو نوشته که اگه شانسش زد و بازی رو توی کنفرانس سونی نشون دادن، بگه ما میدونستیم و فلان و چنان. ولی وقتی خبری نشده، اینم ساکت شده و دیگه چیزی نگفته!
 

aiat_gamer

کاربر سایت
Mar 7, 2008
4,321
نام
ayat
من امتیاز ندادم بهش ولی میدونم زیر این عددی گه گفتم حقش نیست هر چی که باشه

پس چرا همه استقبال کردن ؟؟ غیر گیم اسپات هم بودن تجربه کردن ign و ... چرا ایرادی که گیم اسپات گرفته نگرفتن؟؟ ign که خودش قبلا قطع امید کرده بود ولی با این دمو خیلی امیدوار شد کلی تعریف کرد نه تنها ign بلکه خیلی از منتقدای دیگه از اون طرف خیلی از گیمرا هم که امیدی نداشتن خوششون اومده حالا این وسط کی حرفش درستر؟
برادر من از Aliens Colonial Marines هم کلی تعریف کردن قبل از اومدنش برو یه مقدار preview هاش رو بخون. حرف کسی درست یا غلط نیست، طرف تو GS اومده میگه زیادی QTE داره و بازی به نظر زیادی خطی میاد، حالا شما مخالفی؟ کلا همین جمله رو که گفتی معلوم شد سیستمت چیه:
زیر این عددی گه گفتم حقش نیست هر چی که باشه


کلا من ترجیح می دم به جای اینکه برم تو جو این جور Hype ها صبر کنم ببینم بازی بیاد.
 

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
xr4uicsd0m6mgxr2okzb.png


دقیقا همون تصور و خواب و خیالی که داشتم از یه ادونچر با دنیای بزرگ و رازآلود دقیقا خود همین نسخه ـست ! :d صحنه ای که نیت از صخره ها بالا میاد، بر فراز جنگل های انبوه و پوشیده، اونجایی که پرنده ها دارن اونجا پرسه میزنن و صدای انواع جک و جونور رو آدم میشنوه، آمازون که چه عرض کنم، انگار واقعا یه جا و مکان کشف نشده قرار داری ! تماشاش مو به تن هر آدمی رو سیخ میکنه لامصب ! وسعت و دورنماها و چشم اندازهای وسیع (به معنای واقعی کلمه) خارق العاده کار شده ! امیدوارم سازندگان توم رایدر جدیدم حداقل یاد بگیرن که ادونچر یعنی چی ؟! باور کنین کسی که عاشق سبک ادونچر باشه و انچارتد رو تجربه نکرده باشه، اصلا ادونچر بازی نکرده به نظرم ! :d
نمایش The Order فقط اون مبارزات تک نفره و میلی ـش خیلی من رو گرفت ! فکر کنم به خاطر فضاسازی و اتمسفرش بیشتر جالب شده بود ! نمایش مبارزات و کامبت که همچین عالی نبود، ولی میلی خیلی خوب بود ! یاکوزا هم که خیلی خوب بود خبرش ! :d

یه نمایش جدیدم از بازی جدید جاناتان بلو خیلی میچسبه، هنوز فکر نکنم از The Witness نمایش جدیدی منتشر شده باشه..پنل ها هم که هیچکدوم در دسترس نیستن هنوز !
AMA یوشیدا و ادام بویز هم فکر کنم امروز راه افتاده باشه، تا چندروز دیگه احتمالا خبرهای بیشتری در مورد The Last Guardian میشنویم، فن ها تو این چندروز اینا رو کچل نکنن ول کن نیستن..

خلاصه به نظر من ادونچرینگ خونمون از لحاظ ماجراجویی و فان با این بازی ناتی داگ تا خرخره فول خواهد شد، فقط میمونه یه ادونچرینگ و یا بهتره بگم Journey و سفر اونم از نوع سیاحتی معنوی ـمون که فقط با The Last Guardian پُر میشه که رفت برا E3 سال بعد ! :)) خداییش اگه تو این هفت سال Ueda یه بازی دیگه تو کیک استارتر کلید میزد، والا تا الان ساخته شده بود، نمیدونم دارن چیکار میکنن، لول ! حداقل لعنتیا خب بگین کنسل شده بازی بعدی تیم ایکو رو معرفی کنید ! =)):d جاس کیدین، وعده دیدار E3 سال بعد، لول !
 

Lord Odin

کاربر سایت
Mar 19, 2013
2,014
یحتمل کنسل شده که بعد از این همه مدت هیچ خبری ازش نیست. :D
زدم ببینم اخبار یک سال اخیر در مورد بازی چی بوده، توی لینک های اول یه پست از جناب Tidux (مثلاً insider خفن! lol) بود که 4 ژوئن نوشته بوده: ?Remember Shadow of the Beast
یعنی واقعاً آدم از این خنده دارتر وجود نداره! :D اومده 5 روز قبل از E3 2014 این رو نوشته که اگه شانسش زد و بازی رو توی کنفرانس سونی نشون دادن، بگه ما میدونستیم و فلان و چنان. ولی وقتی خبری نشده، اینم ساکت شده و دیگه چیزی نگفته!
فکر نمیکنم واسه داغ کردن مجلس نشونش داده باشن. یحتمل مثل TLG کارشون به خنسی خورده :D.
 

KAPOW

کاربر سایت
Dec 3, 2014
38
بقولا چرا مثل ادم نمیگن TLG کنسل شده و Team Ico داره یه بازی جدید میسازه؟ :|

چون چندین بار از اشخاص مختلف نقل شده که بازی در حال ساخته
یوشیدا در این مورد حرف زیاد زده ، هر بار هم یه جوری پیچونده ولی در حال ساخت بودن بازی رو تایید کرده

بازی جدید به کنار ، اصلا معلوم نیست Team Ico ای وجود داشته باشه
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
یوشیدا که می گه روند ساخت بازی به خوبی داره پیش می ره
منتظر زمان مناسب برای معرفی دوباره هستیم !!!!!

بازی جدید به کنار ، اصلا معلوم نیست Team Ico ای وجود داشته باشه

برای خودش میگه ! بازی که 8 الی 9 ساله از تاریخش گذشته باید بندازی سطل اشغال!

البته خودمم مطمئنم که Team Ico داره رو یه IP جدید کار میکنه.
 

Dreamy

کاربر سایت
Aug 31, 2010
606
من یه چیزی درباره TLG میگم نه بخاطر جواب دادن به کسی، فقط واسه روشن شدن ذهن کسایی که زیاد با جزئیات بالا و پائین های این پروژه و دلایل تخیلی که اینجا واسه مردن ـش آورده میشه آشنا نیستن، حالا میخواین از روی منطق بهشون نگاه کنین یا از روی احساس و صرف اینکه چون سرکار میریم سر هر مراسم پس بزار کلاً خیال خودمون رو راحت کنیم و ترجیحاً یه فحشی هم بدیم! دیگه اون رو خودتون می دونین:

1.هیچ دلیلی وجود نداره که Yoshida و Adam Boyes و Scott Rohde بخوان بخاطرش از احدی بترسن و بجای اعلام کردن اینکه TLG کنسل شده مداوم روی اینکه "تو بهترین شرایط در حال توسعه ـست" حرف بزنن! اون هم وقتی که حداقل 2-3 بار تو این 2 سال اخیر من جمله E3 سال پیش شایعه های کنسل شدنش حتی به مرز Official شدن هم رسید با کاری که IGN کرد و کاملاً فضای نت مهیا بود که تأییده آخر رو هم خودشون بدن اون هم با این مزیت که بعد چند ساعت تقریباً همه دیگه رفته بودن تو فاز قبول کردن اینکه بلاخره کنسل شده ولی اینا دقیقاً کار عکس رو انجام میدن و تو 24 ساعت شایعه رو تکذیب می کنن! و همچین فرصت مناسبی رو از دست میدن.

2.سونی با کنسل کردن پروژه Santa Monica نشون داد که هیچ واهمه و شکی تو متوقف کردن پروژه هایی که میدونه آینده مد نظرش رو ندران نشون نمیده، حالا هر چند میلیون دلار میخواد خرجش شده باشه و هر استدیویی که میخواد ساخته باشه اونو! با این وضع هیچ کاری دقت کنید هیچ کاری واسش نداره که نه فقط TLG رو کنسل شده اعلام کنه بیاد و به کل Team ICO رو هم برای همیشه منحل کنه بندازه کنار.

3.درباره اینکه چون 6-7 سال ـه تو ابهامه و کلاً معلوم نیست اون تو دارن چیکار می کنن، در نتیجه ناامیدکنندست و به تعبیر دوستان کارشناس به درد سطل آشغال میخوره و همون بهتر که منتشر نشه و... قطعاً، قطعاً اگه همچین وضعیتی درباره TLG صدق می کرد اونایی که تو SCE کار می کنن همین عقلی که ما داریم و دارن و همون موقع که Ueda کشید کنار - 4 سال پیش! - فاتحه پروژه رو خونده بودن و دیگه بیشتر از این نمیذاشتن ادامه پیدا کنه نه اینکه دقیقاً برعکس Scott Rohde توی E3 سال قبل دلیل اینکه هنوز سونی از TLG حمایت می کنه رو تو همچین جمله ای بخواد بگه:

in this case, [game director Fumito Ueda] has created something that’s great, it’s just going to need some time.

great از نگاه Rhode همون آشغال ـه شماست،

کلاً تو این فرضیه مردن TLG همه یه مشت دروغگو ـن از Yoshida و Boyes گرفته تا خود Ueda هیچکدومم از ترس اینکه شب یه نفر با اسلحه نیاد بالای سرشون جرأت گفتن حقیقت رو تو 6 سال پیدا نکردن برعکس هر روزم پر روتر میشن و بیشتر دروغ میگن!

نتیجه اینکه کسی که فکر می کنه TLG مرده و وجود خارجی نداره یا اینکه داره ولی خروجی ـش لایق سطل آشغاله و ناامید کنندست، آزاده هر فکری دلش میخواد بکنه منتها حقیقت و اون حرفی که از طرف آدمایی با همچین سِمَت هایی که از روند توسعه ـش خبر دارن زده میشه اینهاست.
غیر از این TLG هیچ وقت بنظرم 6-7 سال روش کار نشده! اینا حتی اگه بگیریم از 2008 هم کار تحقیقاتی رو شروع کرده باشن تا اواخر 2010 درگیر ساخت بودن، به مشکلاتی خوردن، Ueda بیرون اومده بعد از اون بخاطر معلق بودن پروژه Kaido هم بیرون اومده، نیروهای Team ICO بین بقیه تیم های JP Stuido پخش شدن و حالا بعد چند سال - از شروع نسل بعد - دوباره توسعه ـش واسه PS4 از سر گرفته شده. فرضیه New IP ـه Team ICO هم بیشتر شبیه جوک می مونه، سَوای اینکه معلوم نیست کی قراره جای Ueda دیزاینر و کارگردان این New IP باشه، اینا اگه بجای TLG روی IP تازه دیگه ای کار رو شروع کرده بودن عملاً دیگه این قضایا هیچ ربطی به Ueda نداشت و دلیلی نداشت حتی مصاحبه های سال پیش رو هم Ueda حاضر بشه درباره TLG انجام بده و عذرخواهی کنه یا اینکه هنوز TLG رو به عنوان پروژه سومش تو صفحه شخصیش و توئیترش باقی بذاره! و به فکرش نرسه که اینکه کلاً نابود شد بزار پاکش کنیم لااقل!

حتی اسم The Last Guardian رو هم عوض نمی کنن، زمان همه چی رو معلوم می کنه...
 
آخرین ویرایش:

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,963
نام
فرهاد
توییت پایین همه چیش معلومه. فقط این TT یوشیداست که رو مخ میره.مخفف TT تو خیلی جاها کاربرد داره ولی اگه بخواییم ساده بیانش کنیم Till tomorrow یا Telegrahic Transfer هم میشه. کلا جواب فلسفی داده!
h3vv72z309p2tbkx2tae.jpg
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر