مراسم PlayStation Experience در دسامبر

بهترین کنسول سونی از نظر شما؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    411

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,093
نام
آریا
سلام!



pssuoqk55u6d6hp63df0.jpg


سونی تصمیم دارد در روزهای 6 و 7 دسامبر مراسمی عظیم را تحت عنوان PlayStation Experience برگزار کند. این مراسم از مدتی پیش در دست طراحی بوده و اینک همزمان با 20 سالگی PlayStation در بهترین زمان ممکن شاهد آن خواهیم بود.
افراد 18 سال به بالا برای شرکت در PlayStation Experince می توانند با پرداخت 50 دلار برای یک روز (90 دلار برای دو روز) به محل برگزاری مراسم در لاس وگاس واقع در نوادا رفته و از بخش های مختلفی لذت ببرند. تجربه انواع بازی های پلتفورم های PlayStation، نشست های متنوع، ملاقات با تعدادی از بهترین بازیسازان این صنعت، بدست آوردن آیتم های مختلف و شانس خرید وسایل کلکسیونی کمیاب از استودیوهای مختلف جزو برنامه های این مراسم خواهد بود. در کنار این ها، حاضرین می توانند به صورت اختصاصی اولین نمایش بعضی عناوین سال 2015 را شاهد باشند.
PlayStation Blog نیز در تاریخ ذکر شده به پوشش مراسم پرداخته و گزارش هایی برای افرادی که نمی توانند در مراسم شرکت کنند، ارائه خواهد داد.



موفق باشین!

ویرایش:

Saturday, December 6th

10:00am PlayStation Experience keynote
11:30am Dying Light live gameplay
12:00pm Destiny: The Dark Below gameplay
12:30pm Virtual Reality: A New Era for Games (live panel
1:30pm The Tomorrow Children live gameplay
2:00pm God of War: Retrospective (live panel excerpt
2:30pm World Wide Studios Town Hall (live discussion
3:00pm No Man’s Sky gameplay and discussion
3:300pm The Journey of Diablo III on PS4 (live panel excerpt
4:00pm Tearaway Unfolded PS4 live gameplay
4:30pm LittleBigPlanet 3 Community Creations
5:00pm Inside the Dev Studio (live panel

Sunday, December 7th

10:30am Opening welcome and recap with special guests
11:00am The Witness live gameplay
11:30am Grim Fandango Remastered live gameplay
12:00pm The Tomorrow Children live gameplay
12:30pm Prototype to Product (live panel excerpt
1:00pm Lara Croft & The Temple of Osiris live gameplay
1:30pm World Wide Studios Town Hall (live discussion
2:00pm Far Cry 4: From the Developer’s Mind to the Gamer (live panel excerpt
2:30pm Amplitude live gameplay
3:00pm Tearaway: How Media Molecule Built a Living Papery World
4:00pm Secret Mystery Game live gameplay
4:30pm Axiom Verge live gameplay

5:00pm Story Time (live panel


 
آخرین ویرایش:

armintn

کاربر سایت
Jan 11, 2012
1,617
نام
Armin
من که به شدت دوست دارم سانتامونیکا بازی کنسل شده شو برگردونه، راجع به مقایسه ND و سانتا همین و بس که اگه مقاله های Df و راجه به بازیای هر دو بخونید به وضوح شاهد برتری سانتا مونیکا توی نسل قبل هستید، حالا نسل قبلترش بماند که مقایسه جک و دکستر با gow 1 , 2 بیشتر شبیه جوکه، خلاصه ND تو هرچیزی خدا باشه توی بحث فنی و تکنیکال گرافیک فعلا باید شاگردی سانتارو بکنه، در اینده نه چندان دور هم بازیهای هردوشون میان بالاخره و نتیجه بر همگان مشخص میشه
 

M ξ λ δ ζ

کاربر سایت
Feb 11, 2011
6,215
نام
مهدی
بچه ها جنگ داخلی نشه :d
اما بنظرم SM و PD بالاتر از ND قرار میگیرن فعلا!! البته بین گیمرها ND ابهت بیشتری داره اینو از نمایش لوگو و تشویق های حضا هم میشه فهمید
 

old_ashkan

کاربر سایت
Jul 17, 2014
140
همین الان آنچارتد 4 ـشم انقدر خفن نیست :D چــــــــی میگه این Cory Barlog !!!
what-onion-head-emoticon.gif

اولا نمیدونم این دموئه چیه و از کجا اومده ولی
شما یه تصویر بی جزئیاتی که اصلا معلوم نیست رو چی رندر شده با آنچارتد خر جزئیات با اون همه دار و درخت و گل و شن و ماسه و آب رو لباس و گل خشک شده رو صورت و.... که روی 60 فریم اجرا میشه با کله تو فضای ماتریس مقایسه میکنید؟؟؟
مقایسه هاتون اینجوریه که میگید SM از ND سرتره دیگه.
نمیدونم دنبال چی هستید ولی ND سر تلو ثابت کرد پروردگار جزئیاته .
 

PoPEye

کاربر سایت
Jul 5, 2014
626
نام
ایمان
با توجه به این که بحث SM تو تاپیک داغه فعلا :d
Richard Greenspan از افراد با سابقه Santa monica که طراح بخش تکنیکی هست، عقیده داره چیزی که بازی های SM رو خاص میکنه سابقه درخشان این استدیو هست:

I sometimes reminisce about my career at @SonySantaMonica and I'm reminded of all the great individuals who I used to work with.
In the moment you think that these amazing colleagues and friends are going to be around forever.
But time goes by and old faces are replaced with new. I like to think of our studio as an old seasoned skillet.
We are constantly refining the game development process but our history is what gives our Studio and in turn our games a unique flavor.

"بعضی وقت ها که گذشته خود در SM برمیگردم متوجه میشم که با افراد بسیار خوبی کار کرده ام. در اون لحظه شما فکر می کنید که این دوستان و همکاران شگفت انگیز برای همیشه در کنار شما هستند. اما با گذشت زمان مشاهده می کنید که چهره های جدید به جای افراد قدیمی جایگزین شده اند. ما به طور پیوسته در حال کار بر روی بازی های خود هستیم، اما این تاریخچه ی هست که به بازی هایمان رنگ و بوی بی نظیری می بخشد."
ws0esv9lt3t9zpd1nw5g.jpg



 
آخرین ویرایش:

victor hogo

کاربر سایت
Dec 20, 2011
3,784
نام
علی
خب با اجازه ی همگی من هم نظرم رو مورد این استودیوهایی که بحثش رو کردین می گم!:d
خب نکته ی اول اینکه nd بدون شک موفقترین و در عین حال فعالترین استودیوی نسل قبل بود که خب در تمامی بازی هاش گل کاشت و با امثال آنچارتد 2 و تلو جوایز رو درو کرد! حتی در شروع نسل جدید هم با نسخه ی R عنوان تلو باز هم فعالیتش رو مثبت نگه داشته!
از اون طرف سانتا مونیکا رو شاید بشه کم کار تر از چیزی دونست که انتظار می رفت و تنها بازی مهش همون gow3 بود و gow:a نه تنها توسط تیم اصلی ساخته نشد بلکه بیشتر برای این بود که نسل هفتم برا ps3 فقط با یک نسخه از gow که درخشانترین عنوان نسل ششمی سونی بود تموم نشه! البته غافل نشیم از اینکه سانتا مونیکا به خیلی از استودیو های دیگه کمک کرد!
در بحث تکنیکی و دستاورد های فنی و خلاصه جلوه های بصری به نظر من یک کمی سانتا مونیکا بالاتره! هنوز که هنوزه اگه خدای جنگ 3 رو بازی کنیم گرافیکش برامون به روز و چشم نوازه! به طور کل این استودیو در بین عناوین کنسولی از هر استودیویی تو زمینه ی گرافیکی و فنی بالاتره ولی خب نزدیکترین رقیبش هم همین ناتی داگ و صد البته گوریلا گیمز هست!
اما اگه فی المجموع حساب کنیم و بازی رو در همه ی ابعاد در نظر بگیریم ناتی داگ تو نسل هفتم یک سر و گردن از هر استودیویی بالا بود از جمله همین سانتا مونیکا!
چرا که هم آی پی های متنوع تری داشتن و هم در هر کدوم از این آی پی ها موفق بودن و هم اینکه خیلی فعال بودن ( 3 تا آنچارتد + تلو+ لفت بیهایند اون هم در اوج کیفیت)
البته این رو هم بگم که تک نسخه ی خدای جنگ 3 هم از لحاظ کیفیت کلی قابل رقابت با آنچارتد ها و تلو هست و همین باعث میشه باورکنیم که اگه سانتا مونیکا بخواد عنوانی خلق کنه و فعال باشه چیزی از ناتی داگ کم نداره!
خلاصه ناتی داگ در نسل هفتم چیزی برای سونی بود که سانتا مونیکا در نسل ششم بودش! و چی میشه که در نسل هشتم ناتی داگ کماکان ناتی داگ نسل هفتم باشه و در کنارش سانتا مونیکا هم همون سانتا مونیکای نسل شش باشه:d

در بخش تکنیکی و فنی یک نکته ی دیگه این که قدر تهای سونی فقط به این 2 استودیو ختم نمیشه و برای اینکه بدونید قدرت سوم چی هست شما رو ارجاع می دم به اون گرافیک های وحشتناک کیلزون 2 و 3! وقتی که کیلزون 2 اومد بهترین گرافیک کنسولی رو ارائه داد که تا اون موقع عرضه شده بود و هنوزم که نوزه میشه از دیدن اون گرافیک لذت برد!
از این به بعد هم باید READY AT DAWN رو هم به جمع غولهای تکنیکی سونی اضافه کرد با این چیزی که قرار زمستون عرضه کنن!
نتیجه نهایی:
سانتا و ناتی هر دو در یک سطح هستن ولی نکته اینجاست که سانتا در نسل 6 و ناتی در نسل 7 در اوج بودن و چون نسل هفت رو تازه گذروندیم و مزه ی عناوین ناتی داگ بیشتر زیر زبونمونه برخی احساس می کنن که ناتی داگ خیلی برتره! البته اگه منصف باشیم یک برتری نسبی داره ولی اونطوری نیست که اختلاف داشته باشن! هر وقت فکر کردید ناتی داگ خیلی غولتره بشینید کمی خدای جنگ 2 و3 بازی کنید حرفتون رو پس می گیرید!:d

من هم موافق این نظر هستم که سانتا هم باید 2 تیم بشه ( شاید هم شده) یکی به رهبری CB بشینه پای خدای جنگ 4 و یکی هم با یک کارگردان قدرتمند دیگه یک آی پی جدید خلق کنه! امکانات سخت افزاری سانتا هم شدیدا بالاست و پتانسیل تشکیل دو تا تیم رو داره!
و در آخر هم بگم که چشم ما نباید فقط به این دو تا باشه! مدیا مولکور رو فراموش نکنیم که نسل قبل چه معجزه ای کرد و همینطور گوریلا گیمز که با کیلزون 2 چه شاهکاری خلق کرد! درکنار این ها استاد یامائوچی و خیلی از استودیوهای دیگه که هر لحظه از اونها انتظار خلق یک شاهکار میره!
 

GUѦRDiAN

کاربر سایت
Jun 25, 2011
986
نام
Esmaiel
اولا نمیدونم این دموئه چیه و از کجا اومده ولی
شما یه تصویر بی جزئیاتی که اصلا معلوم نیست رو چی رندر شده با آنچارتد خر جزئیات با اون همه دار و درخت و گل و شن و ماسه و آب رو لباس و گل خشک شده رو صورت و.... که روی 60 فریم اجرا میشه با کله تو فضای ماتریس مقایسه میکنید؟؟؟
مقایسه هاتون اینجوریه که میگید SM از ND سرتره دیگه.
نمیدونم دنبال چی هستید ولی ND سر تلو ثابت کرد پروردگار جزئیاته .

البته اون Tech Demo برای جزئیات چهره و realityـیشه که احسان منظورش فقط از این نظر بود
در این شکی نیست که ND تا الان با U4 طبیعی ترین طراحی چهره و نزدیک ترین به CG رو برای یک Video Game نشون داده ... بازیی که بهتر ازش باشه تا الان معرفی نشده !
 

almoh2

کاربر سایت
Oct 19, 2013
380
اینم اون Challenge ـیه که طرف Cory رو بهش دعوت کرده. جالبه Cory میگه ما همین الانش هم از لحاظ گرافیکی جلوتر از اینیم!!!
=========

این دیگه چی بود؟ :-o واقعی تر از واقعیت؟ :o :d
Cory Barlog تو SM کار میکنه؟ یعنی اینا دارن با این انجین بازی میسازن؟

54vv5sgmhgrgy91vdpea.png
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,359
نام
ماکان
ماکان این بالایی ها عکس چیه ؟‌

اینا بخشی از طراحی های آقای MACIEJ KUCIARA هستن که کانسپت آرتیست اصلی سری Cyberpunk هست. البته منظورم سری اصلی یعنی خود برد گیمش هست نه اینی که الان CD داره میسازه. یعنی مطمئن نیستم که تو گیم دیجیتال سایبرپانک هم هست یا نه!

مگه سانتا چه تغییری توی گیم پلی GoW بعد از عرضه PS3 به وجود آورد که الان انتظار داری با PS4 اینکار رو انجام بده؟!

شوخی میکینی دیگه؟ مطمئنی HnS بازی؟:D بزرگترین ویژگی GoW3 ارتقا سیستم کنسلینگ و در نتیجه داینامیک های سوییچ بین هر اسلحه بود که هنوزم که هنوزه کسی بهش نزدیک نشده و نمیشه. و در درجه بعدی بهتر شدن هوش مصنوعی و گنده تر شدن دشمن ها که نتیجش مبارزات فوق حماسی بازی بود. حتما که نباید یه دو جین حرکات جدید به کریتوس اضافه بشه تا بگیم بازی پیشرفت کرده! GoW:A هم که دیگه رسما کامبتش یه سر و گردن از همه گاوهای قبلی بهتر شده بود. مگه اینکه بازی نکرده باشیش تا بدونی چقدر عوض شده بود.

همه این تغییرات هم در نتیجه قدرت PS3 بود. الانم با PS4 الزاما نباید مکانیک های جدید به بازی اضافه بشه. یعنی یه چیز عجیبی بسازن و عین ایده ان یارو بازی رو FPS کنن یا یه اسلحه چت جدید دست کریتوس بدن تا بشه نوآوری. نه! همینکه انیمیشن ها بیشتر و بهتر بشه، سیستم کنسلینگ بازم ارتقا پیدا کنه، حرکات جدید اضافه بشه و از همه مهم تر هوش مصنوعی دشمن ها و داینامیک های که درست میکنن بهتر و بیشتر بشه کافیه. همه اینها که گفتم رو اعمال کنن کامبت بازی رویایی میشه.

در مورد داستان ، هر چند میلیون داستان و خدا و افسانه و اسطوره که توی یونان وجود داشته باشه ترکیبش با کریتوس میشه کشتن خداها ... نه بیشتر :biggrin1: گاو 4 : کریتوس خدای فلان را میکشد ، گاو 5 : کریتوس خدای فــلان را میکشد ، گاو 6 : کریتوس خدای فـــــــلان فــلان را می کشد .... یعنی ظاهر داستان شاید به نظر جدید بیاد ولی تم کلی کار یه چیز مسخره و تکراری و صد البته مهم تر بی هدفه :biggrin1: (کریتوس = انتقام زن و بچه)

با این تفسیری که جناب عالی میکنی میشه به راحتی آفتابه رو گرفت روی همه سری های موفق تاریخ!:D مثلا UC: گشتن دنبال گنج و زدن مخ النا. UC2:گشتن دنبال گنج و زدن دوباره مخ النا. UC3: گشتن دنبال گنج و زدن دوباره و دوباره مخ النا. UC4: گشتن دنبال گنج و احتما زدن مخ النا. و ...... یا مثلا داستان سری MGS یا کلا هرچی که تو بگی! این که نشد دلیل آخه!:D میشه برای کریتوس انگیزه های جدید درست کرد. و حداقل سری UC نشون داده که خود داستان میتونه چندان مهم نباشه. مهم نحوی روایت و نمایش ان داستان هست. و البته درگیر کردنش با گیم پلی.

و مهم تر از همه اینکه الان دقیقاً تنها بخشی از گاو که در کنار داستان کریتوس تموم شده همین گیم پلی ای هست که 8-9 ساله داره دوشیده میشه :biggrin1:

بالاتر توضیح دادم چقدر کامبت سیستم بازی ارتقا پیدا کرده اما شما بیا توضیح بده به ما مثلا گیم پلی سری DMC یا NG یا Halo و.... چه تغییرات اساسی توی هسته خودشون داشتن؟

همین الان آنچارتد 4 ـشم انقدر خفن نیست :biggrin1: چــــــــی میگه این Cory Barlog !!!

خوب برای اینکه ND کلا از نظر فنی اندازه SM خفن نیست!:D
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
شوخی میکینی دیگه؟ مطمئنی HnS بازی؟:D بزرگترین ویژگی GoW3 ارتقا سیستم کنسلینگ و در نتیجه داینامیک های سوییچ بین هر اسلحه بود که هنوزم که هنوزه کسی بهش نزدیک نشده و نمیشه. و در درجه بعدی بهتر شدن هوش مصنوعی و گنده تر شدن دشمن ها که نتیجش مبارزات فوق حماسی بازی بود. حتما که نباید یه دو جین حرکات جدید به کریتوس اضافه بشه تا بگیم بازی پیشرفت کرده! GoW:A هم که دیگه رسما کامبتش یه سر و گردن از همه گاوهای قبلی بهتر شده بود. مگه اینکه بازی نکرده باشیش تا بدونی چقدر عوض شده بود.

همه این تغییرات هم در نتیجه قدرت PS3 بود. الانم با PS4 الزاما نباید مکانیک های جدید به بازی اضافه بشه. یعنی یه چیز عجیبی بسازن و عین ایده ان یارو بازی رو FPS کنن یا یه اسلحه چت جدید دست کریتوس بدن تا بشه نوآوری. نه! همینکه انیمیشن ها بیشتر و بهتر بشه، سیستم کنسلینگ بازم ارتقا پیدا کنه، حرکات جدید اضافه بشه و از همه مهم تر هوش مصنوعی دشمن ها و داینامیک های که درست میکنن بهتر و بیشتر بشه کافیه. همه اینها که گفتم رو اعمال کنن کامبت بازی رویایی میشه.

اون بخش Bold شده رو یکم توضیح میدی؟!

اگه اشتباه نکنم منظورت قابلیت تعویض سلاح های به صورت Real Time ـه که اگه بین کمبوها اینکار رو بکنی تعویض سلاح همراه میشه با اجرا شدن یه کمبوی جدید توسط سلاح جدیدی که انتخاب کردی و ادامه پیدا کردن کمبو. اگه منظورت با اینه که خب درسته تغییر جالبیه ولی اینقدری که میگی بزرگ و خاص نیست.

خیلی وقته GoW III بازی نکردم ولی تا اونجایی که یادم میاد توی تعویض سلاح هیچ کنسلینگی صورت نمیگیره. حتی اگه وسط کمبو هم باشی بازی صبر میکنه تا انیمیشن حرکت قبلیت تموم بشه و بعد تعویض سلاح و انیمیشن ضربه جدید رو شروع میکنه. این موضوع فقط به تعویض سلاح هم برنمیگرده و تا اونجایی که یادم میاد GoW توی مبارزاتش کلا کنسلینگ نداره. یکی از مسائلی که خود من قبل از عرضه GoW:A توی تاپیکش میگفتم و دوست داشتم توی بازی باشه همین قابلیت کنسل کردن ضربات بود.

در مورد اینکه کسی نتونسته توی این قابلیت به GoW نزدیک بشه هم..... لول :D خداییش HnS هایی که این چند ساله اومدن رو بازی کردی؟! DS2 عینا همین قابلیت رو داره (تازه اگه اشتباه نکنم اونجا کنسلینگ هم اتفاق میوفته) و همینطور DmC که نه تنها میشه حرکات رو با تعویض سلاح کنسل کرد بلکه پاش رو یه قدم جلوتر هم گذاشته و یکی از معدود بازی هایی که قابلیت Cross-Combo داره. یعنی میشه کمبوی A یه سلاح رو توی کمبوی B یه سلاح دیگه کنسل کرد.
 

Lord Odin

کاربر سایت
Mar 19, 2013
2,014
تنها مشکل SSM اینکه با یک دست چندتا هندوانه برمیداره :D. خودشون گیم میسازن که هیچ، دست یاریشون تا کمر توی پروژه های 3rd Party دیگه. اینها نبودن یا بودن و %100 وقتشون رو سره کاره خودشون میزاشتن شما الا اینقدر ND ND نمیکردید و بدتر از همه نه Journey ـی بود نه the orderـی و نه خیلی گیمهای دیگه.


پ.ن. اون وقتی که Jak ـهای ND مارو خنده مینداخت ملت با سری GoW برتری کنسول رو به رخ بقیه میکشیدن :D. Ninja Gaiden شاخ بود همه رقمه ولی گاو یه چیزه دیگس درکل!.
 

GUѦRDiAN

کاربر سایت
Jun 25, 2011
986
نام
Esmaiel
تنها مشکل SSM اینکه با یک دست چندتا هندوانه برمیداره :D.
البته تیم اصلی یا همون تیم Cory Barlog هیچ دخل و تصرفی در پروژهای External نداره
تازه کمکی هم که Santa بهشون میکنه در موارد تکنیکی یا مشابه خلاصه میشه نه بیشتر
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,755
نام
علی
خیلی وقته GoW III بازی نکردم ولی تا اونجایی که یادم میاد توی تعویض سلاح هیچ کنسلینگی صورت نمیگیره. حتی اگه وسط کمبو هم باشی بازی صبر میکنه تا انیمیشن حرکت قبلیت تموم بشه و بعد تعویض سلاح و انیمیشن ضربه جدید رو شروع میکنه. این موضوع فقط به تعویض سلاح هم برنمیگرده و تا اونجایی که یادم میاد GoW توی مبارزاتش کلا کنسلینگ نداره. یکی از مسائلی که خود من قبل از عرضه GoW:A توی تاپیکش میگفتم و دوست داشتم توی بازی باشه همین قابلیت کنسل کردن ضربات بود.
در مورد اینکه کسی نتونسته توی این قابلیت به GoW نزدیک بشه هم..... لول :D خداییش HnS هایی که این چند ساله اومدن رو بازی کردی؟! DS2 عینا همین قابلیت رو داره (تازه اگه اشتباه نکنم اونجا کنسلینگ هم اتفاق میوفته) و همینطور DmC که نه تنها میشه حرکات رو با تعویض سلاح کنسل کرد بلکه پاش رو یه قدم جلوتر هم گذاشته و یکی از معدود بازی هایی که قابلیت Cross-Combo داره. یعنی میشه کمبوی A یه سلاح رو توی کمبوی B یه سلاح دیگه کنسل کرد.
ببین عزیز , خیلی وقته که میبینم شما کلا گیر دادی به GOW ولی مشکل اینه که شما نظره خودتو کاملا درست میدونی و HnS هم دقیقا فقط همینی میتونه باشه که شما میگی و گیم پلی خوب هم = تعداد کمبو و سرعت بالا
اینجا چند تا نکته وجود داره , یکی اینکه کریتوس با اون ابهت و قدرت شخصیتی نیست که بخواد n تا کمبو بزنه برا کشتن دشمناش (مگر باس خوب باشه) و سبک جنگ باستانیش هم همینو مجاب کرده که به این صورت باشه پس با دانته و اون سبکه سرعتیش و ... اینقدر مقایسه نکنید . نکته دیگه ای که وجود داره کار آمدیه سلاح ها هست ! شما کارآمدیه سلاح ها مثلا در GOW 3 با همون DMC عشق شما مقایسه کن ! در GOW3 تمام قدرت ها و سلاح ها کاملا کارآمده و باید به موقعش استفاده کنی اینطوری نیست که مثل تفنگ بیشتر جنبه نمایشی داشته باشه و در باس ها رسما به کار نیاد ! نکته دیگه اینه که یه جا دیدم در صفحه های قبلی گفتید تا جایی که خنجرهای کریتوس پا برجا باشه تغییری حاصل نمیشه(حالا دقیقا کامنت یادم نیست ولی منظور همین بود) ! مگر میشه یکی از ارکان اصلی و به نوعی شناسنامه بازی بخواد حذف بشه ! این میشه تغییر ؟ هر وقت تفنگ های دانته حذف شد اینم حذف میشه (تازه کارامدیشون قابل قیاس هم نیست) . شما نباید یه سری چیز رو به صورت فکت در نظر بگیری و بری جلو ! دوستون هم گفت برا همین هم در GOW3 سه تا سلاح کارآمده جدید با انیمیشن های جدید و قدرتی های خاص خودشون اضافه شد (که در قدرتی سلاح hades به تنهایی کلی تغییرات میتونستی در نوع کارش بدی با تعویض نوع ارواح ها) + شمشیر اولیمپوس که بالانس فوق العاده ای ایجاد شد و blade of chaos همچنان کارایی خودشو حفظ کرد . به نظرم اگه یکم برخی فکت های خوب بودن و واجبات راجب کمبو و ... حذف بشه بهتر میشه راجبش بحث کرد که البته اینجا جاش نیست ولی نتونستم دیگه تحمل کنم نشد :d
 
آخرین ویرایش:

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
اولا نمیدونم این دموئه چیه و از کجا اومده ولی
شما یه تصویر بی جزئیاتی که اصلا معلوم نیست رو چی رندر شده با آنچارتد خر جزئیات با اون همه دار و درخت و گل و شن و ماسه و آب رو لباس و گل خشک شده رو صورت و.... که روی 60 فریم اجرا میشه با کله تو فضای ماتریس مقایسه میکنید؟؟؟
مقایسه هاتون اینجوریه که میگید SM از ND سرتره دیگه.
نمیدونم دنبال چی هستید ولی ND سر تلو ثابت کرد پروردگار جزئیاته .

مرد مومن از جای دیگه دلخوری چرا اینجا خالی میکنی ؟ :D
اگه اون یه رندر بی جزییات و فلانه خب اینم مشابه همونه دیگه :



یا نکنه کلی درخت و کوه و جنگل پنهان اون پشت مشت ها هست که شما میبینی و ما نمی بینیم ؟ :D



با این تفسیری که جناب عالی میکنی میشه به راحتی آفتابه رو گرفت روی همه سری های موفق تاریخ!:D مثلا UC: گشتن دنبال گنج و زدن مخ النا. UC2:گشتن دنبال گنج و زدن دوباره مخ النا. UC3: گشتن دنبال گنج و زدن دوباره و دوباره مخ النا. UC4: گشتن دنبال گنج و احتما زدن مخ النا. و ...... یا مثلا داستان سری MGS یا کلا هرچی که تو بگی! این که نشد دلیل آخه!:D میشه برای کریتوس انگیزه های جدید درست کرد. و حداقل سری UC نشون داده که خود داستان میتونه چندان مهم نباشه. مهم نحوی روایت و نمایش ان داستان هست. و البته درگیر کردنش با گیم پلی.

اون آنچارتدی (مگس به طرز تابلویی خیلی گسترده تر از این حرفهاست) که مثال زدی داستان های ساده و سرسری ولی با روایت عالی هستن :D گاو توی زمان خودش شاید یکی از متمایز ترین و جالب ترین داستان های اساطیری رو داشت و فک کنم جزو بهترین اقتباس ها هم بود :D فرق یه بازی ای که یه داستان عام و ساده رو ور میداره و به جای خود داستان روی روایتش کار میکنه خیلیه با بازی ای که سعی میکنه از لا به لای یه سری وقایع خودش یه داستان خلق کنه :D
اون مثالت در مورد ایجاد انگیزه ی جدید برای کریتوس یه چیزی تو مایه های تلاش های مذبوحانه توی فیلم و سریال های وطنیه :D

بالاتر توضیح دادم چقدر کامبت سیستم بازی ارتقا پیدا کرده اما شما بیا توضیح بده به ما مثلا گیم پلی سری DMC یا NG یا Halo و.... چه تغییرات اساسی توی هسته خودشون داشتن؟

هیلو ؟ نه مرگ من هیلو :D بابا داریم از HnS (اگه بشه به گاو همچین چیزی رو نسبت داد) حرف میزنیم :D
اول از همه اون سیستم کنسلینگی که میگی توی گاو وجود خارجی نداره ! چیزی مثل جامپ کنسلینگ یا دش کنسلینگ و اینا به طرز خیلی بدوی و پیش پا افتاده فقط یه سایه ای ازش توی بازی هست در صورتی که سایر بازیهای این سبک به طرز بی نهایت حرفه ای و پر کاربرد دارن ازش استفاده میکنن :D
تغییر ریل تایم اسلحه هم اولین بار توی DMC 4 بود تازه اونجا تغییر ریل تایم Style هم داشتیم :D توی این مورد گاو می تونه بره سوت بلبلی بزنه :D

و در ادامه اینکه کامبت سیستم GOW III به مراتب پخته تر و کامل تر از GOW : A بود :D برات قبلاً ویدئو هم گذاشتم فک کنم :D

مشکل خیلی بزرگی هم که در مورد کنسلینگ هست همون زنجیر های کریتوسه ، فریمی که برای استارت آپ ، اکتیو و ریکاوری هر ضربه تلف میشه به مراتب خیلی بیشتر از فریم هایی هست که توی سایر بازیها با شمشیر دستی اعمال میشه :D کنسل کردن هم رابطه ی مستقیمی با همین فریم ها داره ، هر چی این فریم ها و قر و فمیش ضربه بیشتر باشه کنسلینگ کم رنگ تر و کم رنگ تر میشه ، چون تو فرض کن نمیشه بیان گیم پلی رو اینجوری کنن که هنوز زنجیر از دست بابا در نیومده و وسطای راهه یهو با کنسل روی هوا غیب بشه و جاش رو بده به یه حرکت دیگه ! اینجوری کل انیمیشن های بازی توی هم فر میخورن :D

خوب برای اینکه ND کلا از نظر فنی اندازه SM خفن نیست!:biggrin1:

:D
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,359
نام
ماکان
عنی میشه کمبوی A یه سلاح رو توی کمبوی B یه سلاح دیگه کنسل کرد.

یعنی چی؟:D

اینی که تو کلا داری میگی چین کامبو هست. DMC هم که کلا خالق و استاد این موضوع. خراکش چین کردن و رسیدن به استایل های مختلف هست. کلا بحثش جدا.

کنسلینگ یه چیز دیگس که در واقع از یه باگ توی بازی SF2 وارد عرصه گیمینگ شده. اینکه بتونی یه سیکل انیمیشن رو کنسل کنی و وارد یه سیکل دیگه بشی. بزرگترین کاربردش هم که خود GoW ابداع کرده تغییر سبک مبارزه از ضربات سرعتی به قدرتی هست. چون هر فرمی اصولا ریکاوری تایم خودش رو داره. یعنی چی؟ مثلا شما بخوای یه چین قدرتی بزنی برای حدود یک ثانیه میری تو ریکاوری تایم و ان موقع یکی میتونه بزنه صافت کنه. اما میشه با ریتم سریع بازی کرد، و با کنسلینگ قطعش کرد و بدون هیچ ریکاوری تایمی وارد سیکل ضربات قدرتی شد. اگه SF باز باشی قشنگ متوجه میشی چی دارم میگم. چون GoW هم اینو از این بازی برداشته و تو خودش ترکیب کرده.

GoWIII امد اینو با سیستم سوییچ بین سلاح ها ترکیب کرد و به یک کامبت جدید رسید که اصلا تبدیل به یک تاک شد. حالا الان حسش نیست بیشتر توضیح بدم اما برو توی گاماسوترا درباری اکشن عمقی و اکشن خطی سرچ کنن ببین تفاوت این سیستم GoW توی یک اکشن عمقی با یک سری چین کامبو توی یک اکشن خطی عین DMC یا NG چیه! (این خطی ربطی به بازی نداره ها، عمقی یا خطی بودن مبارزه سیستم درگیری با دشمن ها و مربوط به کامبت سیستم هست)

کلا من نمیدونم با چه رویی به کامبت سیستم GoW گیر میدید؟:D من خودم از LD بازی اصلا خوشم نیومد و از اینکه هی ان زنجیر رو میرفتی بالا و میومدی پایین بدم امد اما کامبتش از اصول دینه!:D هسته گیم پلی یا همون مبارزات عمقی که دیوید جفی تو GoW ابداع کرد رو حفط کرده چون اصلا همین اکشن به GoW معنی میده اما از نظر جزییات و اجرا خیلی خیلی پیشرفت کرده.

Noᴄtis Luᴄis

بیا برو احسان به جوونی خودت رحم کن!:D GoW باید بره جلوی DMC4 بوق بزنه؟ من کلا دیگه حرفی ندارم!

پ.ن. اون وقتی که Jak ـهای ND مارو خنده مینداخت ملت با سری GoW برتری کنسول رو به رخ بقیه میکشیدن
:biggrin1:
. Ninja Gaiden شاخ بود همه رقمه ولی گاو یه چیزه دیگس درکل!.

آره بقرآن! کلا افتخار بازی های HnS اینه که بتونن با GoW مقایسه بشن بعد این سخیفان بازیسنتر میگن GoW باید بره جلوی آشغال ترین DMC بوق بزنه!:D


پ.ن: یهو بی ربط یاد صحبت های ایتاگاکی خدابیامرز قبل از ساخت NGII افتادم. میگفت میخوام یه بازی بسازم که سازنده های GoW با دیدنش منو تحسین کنن، سازنده های DMC کف کنن و سازنده های HS به گریه بیفتن!:D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر