مدت زمان به پایان رساندن بخش تک‌نفره DOOM مشخص شد

AbysswalkerA

کاربر سایت
May 31, 2014
109
نام
Mahdi
civzdbqcjk56x3q0cwtv.jpg



در حالی که استودیو‌های «id Software» و «Bethesda» سخت مشغول کار بر روی ریبوتی (احیای دوباره) جاه‌طلبانه از یکی از سری‌های کلاسیک خود که در وهله اول باعث محبوبیت عناوین اول شخص تیراندازی در بازار‌های صنعت گیم گردید یعنی عنوان «DOOM» هستند، سوالی مبنی بر اینکه مدت زمان به پایان رساندن بخش تک‌نفره داستانی بازی چه میزان خواهد بود، ذهن طرفداران و هوداران بازی را به خود مشغول کرده‌است. حال طی پستی در توییتر «Bethesda» اقدام به پاسخ دادن به این سوال مطرح شده کرده‌است و به‌دنبال آن اعلام داشته‌است که کاربران برای به پایان رساندن بخش تک‌نفره داستانی بازی به‌طور متوسط به 13 ساعت زمان نیاز خواهند داشت، البته باید ذکر کرد که این مدت زمان اعلام شده کاملا بستگی به میزان درجه سختی انتخاب شده از طرف بازیکن نیز دارد. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه باشید.


باتوجه به زمان به پایان رساندن بخش داستانی عنوان‌های تیراندازی اول شخص اخیر و در مجموع نسل هشتم که به‌طور میانگین دربرگیرنده 3 تا 4 ساعت از وقت کاربر را هستند، این مدت زمان برای عنوانی همانند «DOOM» که از همین بازه‌زمانی نیز قول تجربه یک عنوان شوتر ناب و کلاسیک را به هواداران قدیمی و چه‌بسا جدید خود را داده‌است، نیز فوق العاده به‌نظر می‌رسد.


نسخه جدید سری «DOOM» در تاریخ سیزدهم ماه می (بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه) به منظور عرضه روی پلتفرم‌های PS4،Xbox One و PC به معرض انتشار می‌رسد.

آیا برای برگشتن به جهنم و قتل‌عام شیاطین آماده‌اید ؟ آری، پس کمربند‌های خود را محکم ببندید; چراکه راه برگشتی در کار نیست.!

منبع
 
آخرین ویرایش:

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
13 ساعت یکم زیاده به نظرم، از اونجایی که بازی خطیه 7 8 ساعت هم کافی هست براش. البته اگه گیم پلی بازی تا انتها به همین تازگی و fresh بودن تریلرهایی که ازش نشون دادن باشه مشکلی پیش نمیاد.
در هر حال همونطور که خودشون هم گفتن تایم به پایان رسوندن بازی به درجه سختی هم مربوطه.
البته یه بخش تک نفره قدرتمند میتونه ضامن موفقیت بازی و موندگاری اون بشه. مثل نسخه های قبلی همین عنوان که از خاطرات تاریخی صنعت گیم هیچوقت محو نخواهند شد.
 
آخرین ویرایش:

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار
نسل ۶... بازی ها طولانی تر بودن ... ولی هر نسل که که میگذره داره بازی ها دارن کوتاه تر میشن...

دیگه کم کم داره این بخش یک نفره داره حذف میشه
 

!AtMoSpHeRe

کاربر سایت
Nov 19, 2005
2,424
خدا پدر و مادرشون رو واسشون نگه داره مشخصه شیر حلال خورده هستن، تو این زمونه که همه تغییر رویه دادن و اینا سعی و تلاش و پافشاریشون سر اینه که اصل خودشون رو نگه دارن، کاری بس جوانمردانه و ستودنی هست! :bighug: دست ID درد نکنه مرحمت زیاد ....
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر