مایکروسافت کنسول نسل بعدی ایکس باکس را تایید کرد | یک کنسول فوق العاده قدرتمند

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
این روز ها اخبار مختلفی از شرکت مایکروسافت و ایکس باکس به گوش می‌رسد. از مولتی پلتفرم شدن بازی های این کنسول تا ساخت کنسول دستی و اما و اگر هایی پیرامون آینده برند ایکس باکس. یکی از این خبر ها مربوط به کنسول نسل بعدی ایکس باکس می شود. با ادامه خبر با سایت بازی سنتر همراه باشید.

1000021526.jpg


ساعاتی قبل و در طول پادکست رسمی ایکس باکس که به برنامه های آینده شرکت مایکروسافت در قبال بخش سرگرمی و ایکس باکس می‌پرداخت، شاهد تایید کنسول نسل بعدی ایکس باکس بودیم.

به نظر می‌رسد مایکروسافت یک بار دیگر همان سیاست مشابه برای ساخت کنسول ایکس باکس سری ایکس را در پیش گرفته و برای مارکتینگ و معرفی جدیدترین کنسول ایکس باکس از کلید واژه «فوق العاده قدرتمند» یا همان «ultrapowerful» استفاده کرده است.



1000021525.jpg



سارا باند مدیر ایکس باکس در این خصوص در طول پادکست گفت:

«تعطیلات پایانی امسال منتظر خبر های هیجان انگیزی باشید و موردی که ما روی آن تمرکز کرده‌ایم، ارائه بزرگترین جهش فنی است که تا به حال در یک نسل سخت‌افزاری دیده‌اید. این مورد باعث تجربه بهتر برای گیمران و همچنین کمک به سازندگان بازی برای ساخت دیدگاه خود می شود.»



در اطلاعات قبلی که در دادگاه مایکروسافت در مقابل FTC به بیرون درز پیدا کرده بود، سال ۲۰۲۸ به عنوان سال عرضه نسل جدید ایکس باکس در نظر گرفته شده بود. با این حال شایعات دیگری مبنی بر عرضه کنسول نسل بعدی ایکس باکس در سال ۲۰۲۶ هم به گوش می‌رسد.



1000021527.jpg



کنسول ایکس باکس سری ایکس در طول مراسم The Game Awards سال ۲۰۱۹ معرفی شد و دور از ذهن نیست که مایکروسافت یک بار دیگر برای معرفی کنسول جدید ایکس باکس از این مراسم استفاده کند. مراسم The Game Awards در ماه دسامبر سال ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد.



منبع
 

Attachments

  • 1000021525.jpg
    1000021525.jpg
    54.3 KB · مشاهده: 50
آخرین ویرایش:

Sysbother

کاربر سایت
Oct 16, 2015
93
تشک
ماکروسافت سود عملیاتی بخش نمیده و امسال هم تنها راهی که تونستن سود عملیاتی اکتی رو حدس بزنن، فقط اینه که یجا اعلام کردن

تو گزارش q2 24ماکرو اعلام کردن که هزینه های ادغام و انتقالات بر روی اکتی و درآمدش اعمال شده
و چون در دو بخش مجزا که یکی بخش هزینه کرد عملیاتی داشتن و دیگری هزینه درآمد
اون هزینه درآمد رو هزینه انتقالات گرفتن و بعد سود اکتی 3 ماهه رو حدود 490 تا دونستن که با توجه به هزینه کردهای انتقالات و ادغام که بیش از 0.93 میلیون بود در کل منفی خورد
________
ماکرو اعلام ریز بخش نداره و صرفا سود عملیاتی کل رو میده با درآمد تمام بخشها.
تشکر بابت اطلاعات تکمیلی خودم هم احساس کردم اون 144 میلیون که گفتم اشتباه هست. سر همین اظهار داشتم که ۶ ماه بعدی اکس باکس به واسطه اکتیویژن بلیزارد به سوددهی میرسه. بله مایکروسافت از نوامبر ۲۰۱۴ دیگه آمار درآمدی اکس باکس رو به طور کامل منتشر نمی‌کنه.

اینکه اکس باکس به سوددهی برسه به واسطه این سرما گذاری عظیم دور از دسترس نیست.
 

Sysbother

کاربر سایت
Oct 16, 2015
93
چقد ؟
تنها سندی که منتشر شد این
View attachment 329027
فقط بخش اکتی به خاطر هزینه های خرید 440 میلیون دلار ضرر داده
مشخص نیست بخش xbox + بتزدا چه عملکردی داشته :-?? البته مشخص اون هم ضرر داده ( اگه سود می داد که نیازی به عرضه بازی ها روی ps و سوییچ نبود )
---------------------
مایکروسافت نگران فروش کنسول نیست؟؟؟؟
View attachment 329028
مایکروسافت پیش بینی کرده در طول سه ماهه اول 2024 کنسول های xbox حدود 300 میلیون دلار درامد خواهند داشت :)):)):))در طول 3 ماه دو کنسول ( سری x + سری s ) در تمام جهان ( امریکا / اروپا / اسیا ) روی هم بین 700 تا 850 هزار دستگاه خواهند فروخت :))
این احتمالا بدترین عملکرد یه کمپانی کنسول ساز در تاریخ گیم
بله در پاسخ به دوست عزیزم اشاره کردم که رقمی که گفتم اشتباه بوده.

از سال ۲۰۱۸ مایکروسافت دیگه کنسول رو در مرکز کسب و کار گیمینگ‌ خودش نمی‌بینه. فروش کنسول بحرانی است چون بازی های مایکروسافت همه جا در دسترس هست. مایکروسافت عنوان System Seller هم نداره که منجر به فروش کنسول بشه. عنوان Starfield هم عمده فروش اش در استیم بوده.

شما وقتی یک نرم افزا (در این‌جا عناوین بازی) رو بتونی بفروشی خیلی بهتر است که یک سخت افزار رو بفروشی که مشتریان در آن نرم افزار رو بخرند.

بازار کنسولی از نسل ۷ هیچ بهبود قابل توجهی در میزان پلیر بیس تجربه نکرده مجموع کاربران PS3/Xbox 360 و PS4/Xbox One و در نسل جدید که شاهد کاهش هستیم همیشه در حد یکسانی بوده و به 200 میلیون نفر تجاوز نکرده.

دیر یا زود سونی هم در این مسیر باید حرکت کنه.
 

SΛDrA-HhH

Gold User
May 5, 2011
14,801
نام
شیخ صدرا
حتی اگه ایکس باکس نسل بعد قدرتمندتر از PS6 باشه هم به نظرم خیلی جای ترس و نگرانی برای سونی نداره. :D یعنی فاکتور قدرت با اینکه چیز خوبیه، ولی هیچ‌وقت اصل ماجرا نبوده و مثال هم براش زیاده.
ولی دو تا مورد هست که من جای مسئولین سونی باشم، بیشتر نگران اون‌ها می‌شم. یکی خریدهای مایکروسافته که بعیده تموم بشه و احتمالاً در آینده به خریدهای بزرگ ادامه می‌ده. حتی اگه اون بازی‌ها برای پلی استیشن هم بیان، باز به هر حال از سود سونی کم می‌شه چون قابلیت بازاریابی رو از دست می‌ده. یعنی مثلاً سودی که Call of Duty در این سال‌ها برای پلی استیشن داشته، بعیده در آینده به همون میزان ادامه پیدا کنه چون خبری از محتوای انحصاری و تبلیغات و باندل و... نیست و همین قضیه می‌تونه بعدها برای FIFA و چیزهای دیگه هم به وجود بیاد.
مورد مهم دیگه هم کنسول بعدی نینتندو هست. :D نینتندو سال‌هاست که یه گوشه نشسته ماستش رو می‌خوره و کلاً بازارش از سونی و مایکروسافت جدا شده. یعنی موفقیت عظیم Wii و سوییچ، خیلی فشاری روی کنسول‌های دیگه وارد نمی‌کرد ولی شاید کنسول بعدی‌شون این‌طوری نباشه.
سوییچ بیشتر از هر چیزی به خاطر بازی‌های انحصاری درجه یکش شناخته می‌شه، ولی از یه جایی بعد کم‌کم شرکت‌های مختلف دیدن عجب کنسول محبوبیه و شروع کردن به عرضه بازی‌های بزرگ، از The Witcher 3 و Doom تا یکی از جدیدترین نمونه‌ها که Red Dead Redemption بود. حالا این دفعه قراره نینتندو با یه سخت‌افزار خیلی قوی‌تر وارد میدون بشه و از اون طرف هم اگه دست به ژانگولربازی نزنه و درست حسابی پیش بره (نه مثل Wii U بعد از موفقیت Wii)، می‌تونه به راحتی روی هایپ سوییچ سوار بشه و مخاطب‌های عظیم اون رو به سمت کنسول جدید بکشونه و بازار رو بترکونه!
وقتی شرکت‌های بزرگ می‌بینن سوییچ داره تبدیل به پرفروش‌ترین کنسول تاریخ می‌شه، تشویق می‌شن از همون اول سراغ پشتیبانی کامل از کنسول بعدی برن و این قضیه کار رو برای سونی سخت‌تر می‌کنه. چون دیگه بحث ایکس باکس نیست که توی بعضی از بازی‌های مولتی‌پلتفرم شاهد اختلاف فروش زیادی بین نسخه‌های پلی استیشن و ایکس باکس هستیم، بلکه بحث غولی به نام نینتندو مطرحه. مثلاً اگه قسمت سوم FFVIIR برای ایکس باکس بیاد، شاید خیلی تأثیر عظیمی روی PS5 نذاره ولی انتشار همین بازی روی کنسول بعدی نینتندو، می‌تونه به ضرر سونی تموم بشه. حتی چونه زدن سونی برای انحصار/انحصار زمانی هم سخت‌تر می‌شه و شرکت‌ها تقاضای پول بیشتری می‌کنن که از خیر کنسول نینتندو بگذرن.
کلاً این کنسول بعدی نینتندو رو دست کم نگیرین. :D به نظرم خیلی کار رو برای سونی سخت می‌کنه و بازی‌های بزرگ مولتی‌پلتفرمی که براش میان، به مراتب بیشتر از سوییچ خواهند بود. و دیگه کنسول‌گیمرها مجبور نیستن برای تجربه ده‌ها بازی مولتی‌پلتفرم خفن، فقط بین پلی استیشن و ایکس باکس انتخاب کنن، بلکه یه گزینه سوم به نام نینتندو هم وجود داره که نظر خیلی‌ها رو به خودش جلب می‌کنه.

اين خريداى مايكروسافت ادامه داشتنش فقط در گرو مولتى پلتفرم موندن ميتونه ادامه پيدا كنه.
مثلا بخوان يه سال بعد ea رو ١٠٠ مليارد بخرن ديگه فك نكنم راحت اجازه داده بشه همين
اكتى واقعا كنسل شدنش خيلى نزديك بود
اين وسط نكته اصلى اينه كه آيا نينتندو از اين كنج امن بى استرس و پول ساز خودش خارج ميشه يا نه؟
من باشم عمرا همچين كارى نميكنم :D
 
  • Like
Reactions: m.a.t and Dinosaur

AMIN-1399F

خوشا فریاد زیر اب
مدیر انجمن
Oct 29, 2011
5,464
نام
امین
اینکه اعلام شد نسل بعد سخت افزاری xbox وجود داره و قدرتمند هم هست خبر خوبیه.
این مهم بود که به شایعه های خروج xbox از ساخت کنسول به طور واضح جواب داده بشه.

مورد گیم پس هم تا زمانی که فقط روی xbox باشه و روی ps نباشه xbox میتونه به همین حدود فروش کنسول برسه.
سخت افزار جدید همیشه جذابه و امیدوارم هر چی زودتر معرفی بشه تا از شر این انتخاب رزولوشن و فریم راحت بشیم.
عرضه بازیهای xbox روی ps هم معامله دو سر بردی هست واسه همه.
صد البته مشخصه که از روی سخاوت نیست و شرایط فروش و بازار این مهم رو ایجاد کرده.

مشکل اصلی xbox رو نسل 9 تا اینجا نبود بازی انحصاری عام پسند هست که کامل و درست بتونه از قدرت استفاده کنه، هیلو اینفینیت باید این کار رو میکرد که موفق نشد.
تنها گزینه فقط گیرز 6 هست که هم سابقه داره، هم اکشنه و شناخته شده هم هست کلا تو گیم و نیازی به بازاریابی و جا افتادن نداره و اگه بتونن از نظر گرافیکی خروجی خفنی بده میتونه نظرهای زیادی رو سمت کنسول بکشونه.
این معطلی رو واسه اوردن کال اف ها روی گیم پس رو درک نمیکنم، همون شماره های اولیه هم میتونه محرک خوبی باشه.
 

Natural Killer

ناظم انجمن
Jan 10, 2015
2,735
مشکل اصلی xbox رو نسل 9 تا اینجا نبود بازی انحصاری عام پسند هست که کامل و درست بتونه از قدرت استفاده کنه، هیلو اینفینیت باید این کار رو میکرد که موفق نشد.
تنها گزینه فقط گیرز 6 هست که هم سابقه داره، هم اکشنه و شناخته شده هم هست کلا تو گیم و نیازی به بازاریابی و جا افتادن نداره و اگه بتونن از نظر گرافیکی خروجی خفنی بده میتونه نظرهای زیادی رو سمت کنسول بکشونه.
به نظرم تنها گزینهxbox گیرز6 نیست . همین fable هم که احتمالا سال بعد منتشر بشه اگر قوی ظاهر بشه میتونه اینکار رو بکنه
 

AMIN-1399F

خوشا فریاد زیر اب
مدیر انجمن
Oct 29, 2011
5,464
نام
امین
به نظرم تنها گزینهxbox گیرز6 نیست . همین fable هم که احتمالا سال بعد منتشر بشه اگر قوی ظاهر بشه میتونه اینکار رو بکنه

راستش fable رو تو کل جامعه گیم در نظر بگیریم اصلا و ابدا قابل مقایسه با گیرز نیست.
الان تو فن بیس ps بگی گیرز همه میشناسن ولی fable 🤔
واسه همین گفتم گیرز چون تموم پیش زمینه های موفق شدن رو داره.
اگه بنظرم بتونه از زیر این سایه شوم و سیاه صورتی شدن و رنگین کمونی بیرون بیاد و یه محیط دارک و خفن مثل 3 گانه رو با یه گیم پلی سریع و نفس گیر و گرافیک بالا ارائه بده میتونه خیلی موفق باشه و به کنسول هم یه تکونی تو فروش بده.
بازی اکشن خیلی خیلی تو جذب مخاطب اثرگذارتره تا یه بازی RPG
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,762
نام
مراد حلیمی
به نظرم تنها گزینهxbox گیرز6 نیست . همین fable هم که احتمالا سال بعد منتشر بشه اگر قوی ظاهر بشه میتونه اینکار رو بکنه
با یه بازی اتفاق خاصی نمی افته - باید جریانی از انتشار پیوسته بازیهای انحصاری موفق عامه پسند ایجاد بشه تا مشتری به این اطمینان برسه که وارد شدن به این اکوسیستم و هزینه کردن و لایبرری ساختن توش ارزشمنده.(کاری که نینتندو و سونی تونستن انجام بدن)
برای اینکارم بنظرم باید تو دو سال آینده حداقل بتونن 3 تا بازی انحصاری خفن با متای +90 عرضه کنن.
منابعشم داره ها مایکرو ولی تو عملکرد قوی نیستن متاسفانه

.
 
آخرین ویرایش:

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,357
بله در پاسخ به دوست عزیزم اشاره کردم که رقمی که گفتم اشتباه بوده.

از سال ۲۰۱۸ مایکروسافت دیگه کنسول رو در مرکز کسب و کار گیمینگ‌ خودش نمی‌بینه. فروش کنسول بحرانی است چون بازی های مایکروسافت همه جا در دسترس هست. مایکروسافت عنوان System Seller هم نداره که منجر به فروش کنسول بشه. عنوان Starfield هم عمده فروش اش در استیم بوده.

شما وقتی یک نرم افزا (در این‌جا عناوین بازی) رو بتونی بفروشی خیلی بهتر است که یک سخت افزار رو بفروشی که مشتریان در آن نرم افزار رو بخرند.

بازار کنسولی از نسل ۷ هیچ بهبود قابل توجهی در میزان پلیر بیس تجربه نکرده مجموع کاربران PS3/Xbox 360 و PS4/Xbox One و در نسل جدید که شاهد کاهش هستیم همیشه در حد یکسانی بوده و به 200 میلیون نفر تجاوز نکرده.

دیر یا زود سونی هم در این مسیر باید حرکت کنه.
از سال ۲۰۱۸ مایکروسافت دیگه کنسول رو در مرکز کسب و کار گیمینگ‌ خودش نمی‌بینه ؟؟؟؟
مایکروسافت بی خود و بی جهت چند میلیارد دلار برای طراحی / ساخت / عرضه دو تا کنسول سری x + سری s هزینه می کنه ؟
بر اساس قصه های سارا باند کنسول های بعدی هم چند میلیارد دلار هزینه خواهد داشت
همین الان تمام بازی های مایکروسافت روی کلاد و pc عرضه می شه ( یه بازار عظیم که روی کاغذ چند برابر کنسول ) چه نیازی به التماس برای عرضه بازی ها روی بازار محدود کنسول هست ؟
مدیران مایکروسافت دیوانه شدن ؟
نه بزرگوار
در کل دنیا
250 تا حداکثر 300 میلیون کنسول گیمر
حدود 1.7 میلیارد موبایل گیمر
بیش از 1 میلیارد pc گیمر وجود داره

با این حساب (بر اساس تعداد پلیر ) بخش کنسول کمترین درامد داره ؟ نه
1708418039706.png
( بر اساس نسبت تعداد پلیر به درامد) بخش کنسول با اختلاف موفق ترین بخش دنیای گیم و هر کنسول پلیر چندین برابر pc و موبایل گیمر هزینه می کنه

به همین دلیل که مایکروسافت برای جذب ارزشمند ترین مشتری های دنیای گیم ( کنسول گیمر ها ) چند میلیارد دلار هزینه می کنه
به همین دلیل که کوچک ترین موفیقت کنسول xbox تو بوق و کرنا می کنن
Microsoft CEO Praises 'Market Leading' Sales Of Xbox Consoles In 2022
Microsoft Xbox Series X and S consoles break all sales records

به همین دلیل بعد از 6 سال قصه گویی در مورد بازار کنسول ( ادعای رسیدن به بازار 3 میلیارد گیمر ) مجبور شدن سینه خیز برگردن :))
به همین دلیل که 2 روز دیگه ( در Nintendo Direct ) موج اول بازی های فرست پارتی مایکروسافت برای سوییچ / ps5 معرفی می شه

حالا چرا مدیران مایکروسافت رسما دروغ می گن ؟
به خاطر ترس از سهامدار ها / رسانه ها / گیمر ها
و گرنه همین الان و بعد از خرید اکتی هم بیش از 60 درصد درامد بخش گیم وابسته به کنسول xbox و استور xbox ( قبل از خرید اکتی بیش از 80 درصد وابسته به کنسول و استور بود )
چرا فیل اسپنسر با وجود اینکه بیش از 80 درصد درامد بخش xbox وابسته به کنسول بود رسما دورغ می گفت ؟
به خاطر فرار از پاسخ گویی در مورد فروش فاجعه کنسول و کیفیت و فروش فرست پارتی ها :-??
 
آخرین ویرایش:

Sysbother

کاربر سایت
Oct 16, 2015
93
از سال ۲۰۱۸ مایکروسافت دیگه کنسول رو در مرکز کسب و کار گیمینگ‌ خودش نمی‌بینه ؟؟؟؟
مایکروسافت بی خود و بی جهت چند میلیارد دلار برای طراحی / ساخت / عرضه دو تا کنسول سری x + سری s هزینه می کنه ؟
بر اساس قصه های سارا باند کنسول های بعدی هم چند میلیارد دلار هزینه خواهد داشت
همین الان تمام بازی های مایکروسافت روی کلاد و pc عرضه می شه ( یه بازار عظیم که روی کاغذ چند برابر کنسول ) چه نیازی به التماس برای عرضه بازی ها روی بازار محدود کنسول هست ؟
مدیران مایکروسافت دیوانه شدن ؟
نه بزرگوار
در کل دنیا
250 تا حداکثر 300 میلیون کنسول گیمر
حدود 1.7 میلیارد موبایل گیمر
بیش از 1 میلیارد pc گیمر وجود داره

با این حساب (بر اساس تعداد پلیر ) بخش کنسول کمترین درامد داره ؟ نه
View attachment 329093
( بر اساس نسبت تعداد پلیر به درامد) بخش کنسول با اختلاف موفق ترین بخش دنیای گیم و هر کنسول پلیر چندین برابر pc و موبایل گیمر هزینه می کنه

به همین دلیل که مایکروسافت برای جذب ارزشمند ترین مشتری های دنیای گیم ( کنسول گیمر ها ) چند میلیارد دلار هزینه می کنه
به همین دلیل که کوچک ترین موفیقت کنسول xbox تو بوق و کرنا می کنن
Microsoft CEO Praises 'Market Leading' Sales Of Xbox Consoles In 2022
Microsoft Xbox Series X and S consoles break all sales records

به همین دلیل بعد از 6 سال قصه گویی در مورد بازار کنسول ( ادعای رسیدن به بازار 3 میلیارد گیمر ) مجبور شدن سینه خیز برگردن :))
به همین دلیل که 2 روز دیگه ( در Nintendo Direct ) موج اول بازی های فرست پارتی مایکروسافت برای سوییچ / ps5 معرفی می شه

حالا چرا مدیران مایکروسافت رسما دروغ می گن ؟
به خاطر ترس از سهامدار ها / رسانه ها / گیمر ها
و گرنه همین الان و بعد از خرید اکتی هم بیش از 60 درصد درامد بخش گیم وابسته به کنسول xbox و استور xbox ( قبل از خرید اکتی بیش از 80 درصد وابسته به کنسول و استور بود )
چرا فیل اسپنسر با وجود اینکه بیش از 80 درصد درامد بخش xbox وابسته به کنسول بود رسما دورغ می گفت ؟
به خاطر فرار از پاسخ گویی در مورد فروش فاجعه کنسول و کیفیت و فروش فرست پارتی ها :-??
احساس می‌کنم به طور کامل متوجه منظور بنده نشدید. من صرفاً نظرات خودم رو بر اساس چیزی که مشاهده می‌کنم بیان میکنم.

کنسول در مرکز توجه مایکروسافت نیست منظور از سخت افزار اکس باکس است.

معلوم است که ساتیا نادلا در گزارش مالی شرکت به فروش اکس باکس در تعطیلات تعطیلات آخر سال اشاره می‌کنه.

سینه خیز به کجا برگشتند ؟ بازار کنسولی که اشاره کردید شامل حال نینتندو هم میشه. چند درصد رو اکس باکس تشکیل میده در این بازار ؟

فکر کنم فیل اسپنسر، ساتیا نادلا، سارا باند و تمامی مدیران اکس باکس در سالهای گذشته بارها و بارها اعلام کردند که رتبه سوم در فروش کنسول هستند و از گفتن این هم ترسی نداشتند.

کنسول اکس باکس در مرکز کسب و کار مایکروسافت نیست چون با اشتباهات خودشون بازار رو نسل گذشته تقدیم به پلی استیشن و سونی کردند و هیچ شرکتی توان رقابت با سونی رو در این بازار نداره. نینتندو یک بازار جدا برای خودش تشکیل داده.

عرضه عناوین فرست پارتی بر روی پلی استیشن و نینتندو که به طور مکرر اعلام می‌کنید هم به خاطر شکست در بازار کنسولی هست. در آخر درآمد بیشتر هدف است چیزی که منم دارم مکرر بهش اشاره می‌کنم.
 
  • Like
Reactions: pbgame

Cait Sith

Dauntless Feline Hero
کاربر سایت
Jan 21, 2009
2,932
کلاً این کنسول بعدی نینتندو رو دست کم نگیرین.
کنسول بعدی نینتندو خیلی واقعا احتمالش کمه سخت افزار قوی داشته باشه، فی الواقع حتی گیم کیوب و N64 هم چندان چیز سری نبودن تو مقایسه با رقبا، جفتشون مشکل کمبود حافظه فرمت هاشونو داشتن اولی کارتریجش حجم پایین داشت دومی باز مینی دی وی دی میخورد سر همین دولوپرهای زیادی دورشون رو‌ خط کشیدن مثل اسکوئر انیکس که فاینال براشون نداد
SNES و NES هم حتی نسبت به سگامگا درایو و مستر سیستم خیل کامپیوترهای اون زمان ضعیفتر بودن
فقط این ضعف از زمان Wii مشهود شد که نینتندو رسما سخت افزار نسل قبلشو سر نسل دوباره لانچ کرد.
الانم واقعا بعیده به نظرم یه کنسول همطراز PS5 بده، کل بیزنس نینتندو روی یه سری عناوینیه که اصولا گرافیک بالایی ندارن و آمیبو و احتمالا لوازم جانبی مشابه این رو نسل بعد گسترش بده، که راه خوبیم هست در آینده و حال چون نینتندو حکم یه جور اسباب بازیساز (که البته بزرگسالا مثل منم جذب میکنه:D) رو هم داره سهم بالاش تو بازار تضمین شده س
 
  • Like
Reactions: pbgame and Dinosaur

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,357
احساس می‌کنم به طور کامل متوجه منظور بنده نشدید. من صرفاً نظرات خودم رو بر اساس چیزی که مشاهده می‌کنم بیان میکنم.

کنسول در مرکز توجه مایکروسافت نیست منظور از سخت افزار اکس باکس است.

معلوم است که ساتیا نادلا در گزارش مالی شرکت به فروش اکس باکس در تعطیلات تعطیلات آخر سال اشاره می‌کنه.

سینه خیز به کجا برگشتند ؟ بازار کنسولی که اشاره کردید شامل حال نینتندو هم میشه. چند درصد رو اکس باکس تشکیل میده در این بازار ؟

فکر کنم فیل اسپنسر، ساتیا نادلا، سارا باند و تمامی مدیران اکس باکس در سالهای گذشته بارها و بارها اعلام کردند که رتبه سوم در فروش کنسول هستند و از گفتن این هم ترسی نداشتند.

کنسول اکس باکس در مرکز کسب و کار مایکروسافت نیست چون با اشتباهات خودشون بازار رو نسل گذشته تقدیم به پلی استیشن و سونی کردند و هیچ شرکتی توان رقابت با سونی رو در این بازار نداره. نینتندو یک بازار جدا برای خودش تشکیل داده.

عرضه عناوین فرست پارتی بر روی پلی استیشن و نینتندو که به طور مکرر اعلام می‌کنید هم به خاطر شکست در بازار کنسولی هست. در آخر درآمد بیشتر هدف است چیزی که منم دارم مکرر بهش اشاره می‌کنم.
فکر کنم فیل اسپنسر، ساتیا نادلا، سارا باند و تمامی مدیران اکس باکس در سالهای گذشته بارها و بارها اعلام کردند که رتبه سوم در فروش کنسول هستند و از گفتن این هم ترسی نداشتند. ????????؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بزرگوار کلا 1 سال اخبار دنبال می کنی ؟

اون زمان که مایکروسافت ( همراه رسانه های که رسما پول گرفته بودن ) در مورد گیم پس افسانه می بافت ( گیم پس اینده صنعت گیم :)) ps بزودی به خاطر نداشتن سیستم مشابه و عرضه بازی 60 و 70 دلاری نابود می شه :)) با وجود گیم پس فروش xbox چند برابر می شه :))و.... ) اخبار دنبال نمی کردی ؟

سال 2019 / 2020 چه قصه های در مورد ps5 و برتری مطلق سری x می گفتن ( اسناد رسمی منتشر شده )
Microsoft leak reveals what Phil Spencer really thinks of the PS5: "We have a better product than Sony does, not just on hardware"

In the wake of Sony's reveal, however, Spencer said that he was "proud of our team. We have a better product than Sony does, not just on hardware but equally important on the software platform and services on top of the hardware. We have the ingredients of a winning plan
215165.gif
Unredacted reaction to PS5's reveal, "We have a better product than Sony does" - Phil Spencer 30% GPU advantage
1708437959792.png
قصه های رتبه سوم و چهارم کنسول به خاطر دادگاه اکتی به وجود اومد و گرنه تا قبل از دادگاه مایکروسافت ادعای برتری داشت :))

-------------

نینتندو یک بازار جدا برای خودش تشکیل داده ؟
بیشتر خریداران , سوییچ به عنوان کنسول دوم خریدن
Over 50% Of Switch Owners Own PS4, Over 40% Own Xbox One – NPD Group
یه بازار جدا 140 میلیون وجود نداشته ( مثلا نینتندو یکدفعه این بازار به وجود اورده باشه ) کسانی که ps4/xbox /pc داشتن برای تجربه انحصاری های ابر شاهکار نینتندو / علاقه به کنسول دستی , سوییچ خریدن

----------------
کنسول در مرکز توجه مایکروسافت نیست منظور از سخت افزار اکس باکس است ؟

اگه مرکز توجه نبود که بخش xbox چند ماه پبش بسته می شد و یه ناشر ثردپارتی متولد می شد :-??
کنسول همیشه مرکز توجه مایکروسافت بوده / همیشه دنبال شکست سونی بودن و هستن ( اسناد دادگاه اکتی بالا فرستادم )
همین الان هم فیل اسپنسر پشت پرده به نادلا ایمیل داده و وعده میده
ما 2026 یه کنسول دستی عرضه می کنیم و با نینتندو رقابت می کنیم :)) یه کنسول قدرتمند بر پایه ai عرضه می کنیم که تمام بازی های مولتی پلیر چند لول بهتر از ps5 اجرا می کنه :)) با این استراتژی خاطرات xbox 360 تکرار می کنیم و 2 سال قبل از ps6 بازار تصاحب میکنیم :))
اما در رسانه ها رسما دروغ می گه کنسول برای ما اهمیتی نداره / ما بی خود وجهت چند میلیارد دلار برای کنسول های نسل 9 و 10 هزینه می کنیم
 
آخرین ویرایش:

Sysbother

کاربر سایت
Oct 16, 2015
93
فکر کنم فیل اسپنسر، ساتیا نادلا، سارا باند و تمامی مدیران اکس باکس در سالهای گذشته بارها و بارها اعلام کردند که رتبه سوم در فروش کنسول هستند و از گفتن این هم ترسی نداشتند. ????????؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بزرگوار کلا 1 سال اخبار دنبال می کنی ؟

اون زمان که مایکروسافت ( همراه رسانه های که رسما پول گرفته بودن ) در مورد گیم پس افسانه می بافت ( گیم پس اینده صنعت گیم :)) ps بزودی به خاطر نداشتن سیستم مشابه و عرضه بازی 60 و 70 دلاری نابود می شه :)) با وجود گیم پس فروش xbox چند برابر می شه :))و.... ) اخبار دنبال نمی کردی ؟

سال 2019 / 2020 چه قصه های در مورد ps5 و برتری مطلق سری x می گفتن ( اسناد رسمی منتشر شده )
Microsoft leak reveals what Phil Spencer really thinks of the PS5: "We have a better product than Sony does, not just on hardware"

In the wake of Sony's reveal, however, Spencer said that he was "proud of our team. We have a better product than Sony does, not just on hardware but equally important on the software platform and services on top of the hardware. We have the ingredients of a winning plan
View attachment 329130
Unredacted reaction to PS5's reveal, "We have a better product than Sony does" - Phil Spencer 30% GPU advantage
View attachment 329132
قصه های رتبه سوم و چهارم کنسول به خاطر دادگاه اکتی به وجود اومد و گرنه تا قبل از دادگاه مایکروسافت ادعای برتری داشت :))

-------------

نینتندو یک بازار جدا برای خودش تشکیل داده ؟
بیشتر خریداران , سوییچ به عنوان کنسول دوم خریدن
Over 50% Of Switch Owners Own PS4, Over 40% Own Xbox One – NPD Group
یه بازار جدا 140 میلیون وجود نداشته ( مثلا نینتندو یکدفعه این بازار به وجود اورده باشه ) کسانی که ps4/xbox /pc داشتن برای تجربه انحصاری های ابر شاهکار نینتندو / علاقه به کنسول دستی , سوییچ خریدن

----------------
کنسول در مرکز توجه مایکروسافت نیست منظور از سخت افزار اکس باکس است ؟

اگه مرکز توجه نبود که بخش xbox چند ماه پبش بسته می شد و یه ناشر ثردپارتی متولد می شد :-??
کنسول همیشه مرکز توجه مایکروسافت بوده / همیشه دنبال شکست سونی بودن و هستن ( اسناد دادگاه اکتی بالا فرستادم )
همین الان هم فیل اسپنسر پشت پرده به نادلا ایمیل داده و وعده میده
ما 2026 یه کنسول دستی عرضه می کنیم و با نینتندو رقابت می کنیم :)) یه کنسول قدرتمند بر پایه ai عرضه می کنیم که تمام بازی های مولتی پلیر چند لول بهتر از ps5 اجرا می کنه :)) با این استراتژی خاطرات xbox 360 تکرار می کنیم و 2 سال قبل از ps6 بازار تصاحب میکنیم :))
اما در رسانه ها رسما دروغ می گه کنسول برای ما اهمیتی نداره / ما بی خود وجهت چند میلیارد دلار برای کنسول های نسل 9 و 10 هزینه می کنیم
دیدگاه های شما از منظر طرفداری و یک طرفه است. اکس باکس سریز اکس بر روی کاغذ همچنان قوی‌ترین کنسول است. اسپنسر در ایمیل های داخلی دروغ تحویل نداده است. اگر منبع شما در برتری کنسول ها Digital Foundry است که فکر می‌کنید این گفته ها دورغ است جان لینمن از دیجیتال فاندری اشاره کرده که در سال ۲۰۲۲ از بازی هایی که بررسی کردند تمامی کنسول ها عملکرد یکسان داشتند به غیر از ۸ بازی که اکس باکس سریز اکس برتر بوده. این کنسول ها اختلاف فاحشی با یکدیگر ندارند. اگر ملاک شما برتری پلی استیشن ۵ با اختلاف %5 در پایداری فریم ریت یا لودینگ های چند ثانیه سریع‌تر به نفع پلی استیشن است که دیدگاه شما است.

نینتندو بازار جدا تشکیل داده که در مبحث کنسول های دستی یکه‌تاز است.

قبل از دادگاه ها که اسپنسر ادعای رقابت با سونی نمی‌کرد.

اگر به ایمیل 2019 ما بوتی اشاره می‌کنید که مایکروسافت میخواد سونی رو از بازار خارج کنند که Outspent به معنی بیشتر خرج کردن است نه از بازار خارج کردن یا نابودی رقیب. دو خط بالاتر از اون ایمیل مت بوتی از گیم پس به عنوان Moat یا همان خندق اشاره کرده. اصطلاح خندق رو وارن بافت باب کرده به معنی کسب و کاری که در آن درآمدزایی در بلند مدت به صورت پیوسته باشه که کسب و کار در بازار رقابتی دوام بیاوره. گیم پس و محتوا گیم پس همون برگ برنده مایکروسافت است که مت بوتی اشاره می‌کنه باید بیشتر از سونی در آن هزینه کنند.

هیچ ذهن توسعه یافته ای فکر نمی‌کنه که مایکروسافت تا به امروز بیش از ۹۰ میلیارد دلار در صنعت گیم سرمایه‌گذاری کرده است که محدود به ۴۰ میلیون کاربر کنسول پلتفرم‌اش باشد.
 

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,357
دیدگاه های شما از منظر طرفداری و یک طرفه است. اکس باکس سریز اکس بر روی کاغذ همچنان قوی‌ترین کنسول است. اسپنسر در ایمیل های داخلی دروغ تحویل نداده است. اگر منبع شما در برتری کنسول ها Digital Foundry است که فکر می‌کنید این گفته ها دورغ است جان لینمن از دیجیتال فاندری اشاره کرده که در سال ۲۰۲۲ از بازی هایی که بررسی کردند تمامی کنسول ها عملکرد یکسان داشتند به غیر از ۸ بازی که اکس باکس سریز اکس برتر بوده. این کنسول ها اختلاف فاحشی با یکدیگر ندارند. اگر ملاک شما برتری پلی استیشن ۵ با اختلاف %5 در پایداری فریم ریت یا لودینگ های چند ثانیه سریع‌تر به نفع پلی استیشن است که دیدگاه شما است.

نینتندو بازار جدا تشکیل داده که در مبحث کنسول های دستی یکه‌تاز است.

قبل از دادگاه ها که اسپنسر ادعای رقابت با سونی نمی‌کرد.

اگر به ایمیل 2019 ما بوتی اشاره می‌کنید که مایکروسافت میخواد سونی رو از بازار خارج کنند که Outspent به معنی بیشتر خرج کردن است نه از بازار خارج کردن یا نابودی رقیب. دو خط بالاتر از اون ایمیل مت بوتی از گیم پس به عنوان Moat یا همان خندق اشاره کرده. اصطلاح خندق رو وارن بافت باب کرده به معنی کسب و کاری که در آن درآمدزایی در بلند مدت به صورت پیوسته باشه که کسب و کار در بازار رقابتی دوام بیاوره. گیم پس و محتوا گیم پس همون برگ برنده مایکروسافت است که مت بوتی اشاره می‌کنه باید بیشتر از سونی در آن هزینه کنند.

هیچ ذهن توسعه یافته ای فکر نمی‌کنه که مایکروسافت تا به امروز بیش از ۹۰ میلیارد دلار در صنعت گیم سرمایه‌گذاری کرده است که محدود به ۴۰ میلیون کاربر کنسول پلتفرم‌اش باشد.
یه لحظه صبر کن
فیل اسپنسر در ایمیل رسمی به نادلا ادعا کرده سری x ( در قدرت gpu ) 30 درصد قوی تر از ps5
شما ادعا می کنی این کنسول ها اختلاف فاحشی با یکدیگر ندارند پس فیل اسپنسر دروغ نگفته ؟؟؟

really-seriously.gif

فیل اسپنسر در ایمیل رسمی به نادلا ادعا کرده که با winning plan :)) قراره برنده نسل 9 باشن , بعد ادعای رقابت با سونی نمی‌کرد ؟؟؟؟

وقتی در صنعت گیم که کلا 180 میلیارد دلار ارزش داره , 100 میلیارد دلار هزینه می کنی نشانه تلاش برای نابودی رقبا نیست ؟

بله گیم پس خندقی که مایکروساف داخل اش گیر کرده ( در دو سال گذشته با وجود اخبار اکتی و وعده اضافه شدن cod عملا رشد که نداشته که هیچ , ممکن تعدادی از مشترکین اش هم از دست داده باشه )

به چی محدود کنه ؟ مایکروسافت همین الان هم تمام بازی هاش روی xbox / کلاد / pc عرضه می کنه / بازی های اکتی روی کنسول /pc / موبایل عرضه می شه
 
  • Like
Reactions: HalfLife G

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر