مایکروسافت: وقت نمایشگاه E3 محدود هست توانایی رونمایی از تمامی بازی هایمان را نداریم

Sorena Asadi

کاربر سایت
Jan 23, 2014
1,041
Xbox-One-logo.jpg

آقای فیل اسپنسر رییس استدیو های مایکروسافت به تازگی اعلام کرده انها برنامه های زیادی برای E3 2014 دارند به طوری که وقت محدود 90 دقیقه ای این نمایشگاه به انها اجازه نمیدهد که تمامی بازی هایشان را رونمایی کنند. وی تاکید کرده که انها در حال برنامه ریزی های بسیار دقیق برای نمایشگاه امسال هستند و نمایشگاه امسال بسیار پر اهمیت میباشد.
هنگامی که از وی سوال میشود " ایا امسال بر روی بازی ها در نمایشگاه E3 تمرکز کرده اید؟" وی اینگونه پاسخ میدهد:

"درست است ما حتی وقت اضافه هم نداریم برای کل 90 دقیقه بازی برای رونمایی خواهیم داشت و باید روی برنامه ریزی ها کار کنیم."

به نظر میرسد شرکت مایکروسافت در نمایشگاه امسال هم با دست پر حضور پیدا خواهد کرد.
xbox.ico
 
آخرین ویرایش:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
پلت فورم زیر آواتار مساوی با لایک بیشتر (مخصوصا اگه سونی فن باشه که دیگه باید در تاپیک تخته بشه) خدایی شد یه دفه دوستان سونی فن دست از ترول ماکرو بردارن :|
 

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
مگه نمیخواین این سال نویی باهم دوست باشین؟؟

خداییش اجرا پارسال ماکرو عالی بود. ولی خوب سونی بهتر بود(البته از حق نگزریم اعلام قیمت سونی هم بی تاثیر نبود و ساید بیش از نیمی از این برترین به علت قیمت و قابلیت همیشه افلاین بودنش بود!)

ماکرو حداکثر تلاششو کرد تا انجصاریاشو نشون بده ولی سونی نصف کنفرانسش درمورد بازیای مولتی پلتفرمر بود مثل بتمن-واچداگز - مد مکس- اساسینز - الدر اسکرولز جدید و ...
---------------------------

امسال این میدان خیلی باشکوه تر میشه و امیدوارم هم سونی و هم ماکرو بهتریناشونو رو کنن و دوست دارم هر دو این کنسول ها در یک سطح باشن و رقابتی عالی رو شروع کنن (مثل نسل 7 که رقابتشون خیلی تنگاتنگ بود)
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,511
نام
محمد
E3 2013 که مایکروسافت از نظر اجرای بازی بی نقص بود، هر کی بخواد اینو ترول کنه یعنی اینکه خودش رو ترول کرده :D فقط قیمت کنسول و جریانات DRM بود که رو اجرای کلی E3 تاثیر منفی گذاشت، ولی امسال بتونه در حد همون E3 2013 بازی نشون بده دیگه با یه کنفرانس عالی طرف هستیم. یه Price Cut هم بزنه که دیگه همه چیز تکمیل بشه :D
انقد بازی نشون دادند که نگو و نپرس! برو بنده خدا یک رایس و فورزا جیزی دیگه ای هم بود؟!!
yahoo_24.gif
بقیه هم که مولتی بود
آره درسته، Quantum Break و Titanfall و Sunset Overdrive و Project SPARK و Killer Instinct و ... همشون مولتی بودن :-j
ماكروسافت فقط تو كار كشتن خودى و غير خوديه با پروژه هاى بزرگه مثل مايلو
Still Better than 8Days & Getaway :D
 

MEHRAN ARBABI

کاربر سایت
Aug 20, 2011
1,767
نام
mehran
پلت فورم زیر آواتار مساوی با لایک بیشتر (مخصوصا اگه سونی فن باشه که دیگه باید در تاپیک تخته بشه) خدایی شد یه دفه دوستان سونی فن دست از ترول ماکرو بردارن :|
ما ترول نمیکنیم خودش ترول میکنه :d والا تو e3 قبلی اونجوری که گفتن میخوایم بکشیم :dهمه هایپ شدن بعد دیدن باید 24 ساعت یه بار آنلاین باشی بازی دست دوم اجرا نمیکنه 100$ گرونتره و... واقعا میخوام بدونم اینطوری با این همه شرایط سخت که برا کاربراش میخواست فراهم کنه میخواست سونی ر بکشه 8-|بعد بگید ما ترول میکنیم امسال هم که میگه وقت کم میاره واقعا استاد ماله کشی هست این مایکر خیلی زور داره با اون همه سیاست احمقانه تو e3 قبلی بیاد بگی ما سونی ر میکشم امسال ببینیم دستشون به خون کی آلوده میشه=))

- - -ویرایش - - -

E3 2013 که مایکروسافت از نظر اجرای بازی بی نقص بود، هر کی بخواد اینو ترول کنه یعنی اینکه خودش رو ترول کرده :D فقط قیمت کنسول و جریانات DRM بود که رو اجرای کلی E3 تاثیر منفی گذاشت، ولی امسال بتونه در حد همون E3 2013 بازی نشون بده دیگه با یه کنفرانس عالی طرف هستیم. یه Price Cut هم بزنه که دیگه همه چیز تکمیل بشه :D
فرض کن سونی با 14 تا استدیو انحصاری مثل ناتی داک sp و سانتا و... تو بازی کم بیاره تازه مثل اینکه قراره یه استدیو دیگه معرفی کنن والا مایکر که تا اینجا بیشتره بازی های شاخش مثل هیلو و گرز ر که استدی های خودشون نمیساختن و سره همین مسعله تقریبا از اواسط نسل به بعد ر بد جور ضربه خورد و 3 بهش رسید همین گرز ر هم داشت از دست میداد خدایی ip های سونی خیلی شاخ تر هستن از ip های مایکر (نظر شخصی) tlou یه نمونه ی عالی از این حرفام که دیگه حرفی برا گفتن مخصوصا تو مولتی نزاشت
 

Dark PS

کاربر سایت
Mar 14, 2014
59
ما ترول نمیکنیم خودش ترول میکنه :d والا تو e3 قبلی اونجوری که گفتن میخوایم بکشیم :dهمه هایپ شدن بعد دیدن باید 24 ساعت یه بار آنلاین باشی بازی دست دوم اجرا نمیکنه 100$ گرونتره و... واقعا میخوام بدونم اینطوری با این همه شرایط سخت که برا کاربراش میخواست فراهم کنه میخواست سونی ر بکشه 8-|بعد بگید ما ترول میکنیم امسال هم که میگه وقت کم میاره واقعا استاد ماله کشی هست این مایکر خیلی زور داره با اون همه سیاست احمقانه تو e3 قبلی بیاد بگی ما سونی ر میکشم امسال ببینیم دستشون به خون کی آلوده میشه=))

دوست عزیز سطح پستای شما انقدر پایینه که ما حتی شما رو سونی فن حساب نمیکنیم.;)سونی فن ها هم شما رو حساب نمی کنند.شما کلا این وسط تو برزخ گیر کردی یه فکری به حال خودت بکن.:))
 

MEHRAN ARBABI

کاربر سایت
Aug 20, 2011
1,767
نام
mehran
دوست عزیز سطح پستای شما انقدر پایینه که ما حتی شما رو سونی فن حساب نمیکنیم.;)سونی فن ها هم شما رو حساب نمی کنند.شما کلا این وسط تو برزخ گیر کردی یه فکری به حال خودت بکن.:))
شما با تگ عضو جدیدت انقدر اطلاعات داری الآن؟؟ بزار تگ عضو جدیدت بره بعد نطق باز کن
=)) کارمون به جایی رسیده که شما مار سونی فن حساب کنی یانه:d
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,511
نام
محمد
فرض کن سونی با 14 تا استدیو انحصاری مثل ناتی داک sp و سانتا و... تو بازی کم بیاره تازه مثل اینکه قراره یه استدیو دیگه معرفی کنن والا مایکر که تا اینجا بیشتره بازی های شاخش مثل هیلو و گرز ر که استدی های خودشون نمیساختن و سره همین مسعله تقریبا از اواسط نسل به بعد ر بد جور ضربه خورد و 3 بهش رسید همین گرز ر هم داشت از دست میداد خدایی ip های سونی خیلی شاخ تر هستن از ip های مایکر (نظر شخصی) tlou یه نمونه ی عالی از این حرفام که دیگه حرفی برا گفتن مخصوصا تو مولتی نزاشت
خب الان چه ربطی به کامنت من و موضوع تاپیک داشت؟ :D Halo رو هم همیشه استودیوهای مایکروسافت ساختن 8-| :D
 

MEHRAN ARBABI

کاربر سایت
Aug 20, 2011
1,767
نام
mehran
خب الان چه ربطی به کامنت من و موضوع تاپیک داشت؟ :D Halo رو هم همیشه استودیوهای مایکروسافت ساختن 8-| :D
شما مگه در مورد بی نقص بودن بازی های مایکر حرف نزدی کامنت خودت یادت رفت ؟؟؟
بانجی استدیو مایکر شده؟؟؟l-)
 

MEHRAN ARBABI

کاربر سایت
Aug 20, 2011
1,767
نام
mehran
بانجی از اول استودیو داخلی مایکروسافت بود، سال 2007 از مایکروسافت جدا شد.
امضای قرارداد 10 ساله بانجی با اکتیویژن
به تازگی اکتیویژن خبر از امضای قرارداد انحصاری 10 ساله با استودیوی بانجی داده و وظیفه انتشار محصول جدید این استودیو را بر عهده گرفته است. بعد از جدایی بانجی از مایکروسافت در سال 2007، این برای اولین‌بار است که استودیوی سازنده‌ی هیلو تصمیم به امضای قرارداد با یک ناشر بزرگ گرفته است. این قرارداد به اکتیویژن اجازه می‌دهد تا عنوان اکشن بعدی استودیوی بانجی را به صورت انحصاری در سراسر جهان منتشر کند. همچنین این موضوع را تأیید می‌کند که استودیوی بانجی درحال حاضر برروی عنوان اکشن بعدی خود کار می‌کند.

درحالی که هیچ جزییاتی از این بازی اعلام نشده، این خبر تأیید می‌کند که این عنوان یک بازی چند پلتفرمی است. همان‌طور که در متن این قرارداد به حق انتشار این عنوان برای چند پلتفرم اشاره شده است. همچنین استودیوی بانجی حق مالکیت این عنوان را کاملاً در اختیار دارد و همچنان به صورت یک استودیوی مستقل به کار خود ادامه خواهد داد.

هارولد رایان نفر اول استودیوی بانجی در این مورد چنین می‌گوید: " برای انتشار عنوان بعدی خود، تصمیم گرفتیم با اکتیویژن همکاری کنیم. چرا که تجربه‌ی آن‌ها در انتشار عناوین چند پلتفرمی و توانایی آن‌ها در بازار بین‌الملل بسیار زیاد است. بیش از 9 ماه است که برروی این قرارداد کار می‌کنیم و واضح است که اکتیویژن تعهد لازم را داده تا طرفداران ما بهترین رویارویی با یک بازی را تجربه‌ کنند."

از سوی دیگر آقای توماس تیپل مدیر اجرایی کمپانی اکتیویژن ضمن اعلام این خبر، اذعان داشت: " استودیوی بانجی یکی از برترین‌های این صنعت به شمار می‌رود و ما بسیار مفتخریم که در ده سال آینده فرصت کار با این تیم کارآزموده نصیب ما شده است."

به این ترتیب، اکتیویژن مسئولیت انتشار این بازی جدید را عهده‌دار شده است. البته لزوماً مسئولیت انتشار تمامی عناوین بانجی در 10 سال آینده را برعهده ندارد. این مطلبی است که هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است. همچنین این برای اولین‌بار است که بانجی سری بازی‌های هیلو را کنار می‌گذارد، همان‌طور که در گذشته اعلام کرده بود، بعد از ساخت هیلو ریچ دست به این کار خواهد زد.

بدون شک این خبر برای اکتیویژن، تأثیرات مثبتی به همراه خواهد داشت و گذری از بحران‌های به وجودآمده و دعواهای تمام‌نشدنی بین این کمپانی و اعضای سابق استودیوی اینفینیتی‌وارد خواهد بود.
 

amir nakhaee

کاربر سایت
Dec 13, 2013
1,802
نام
امیر
دوست عزیز سطح پستای شما انقدر پایینه که ما حتی شما رو سونی فن حساب نمیکنیم.;)سونی فن ها هم شما رو حساب نمی کنند.شما کلا این وسط تو برزخ گیر کردی یه فکری به حال خودت بکن.:))
index.php

عزیز بهتره برای دیگران احترام قائل بشی و بهشون توهین نکنین چون شخصا به نظر خودم که معمولا هم نظر نمیدم سطح کیفی اطلاعات شما عملا صفره و اگه کسی جناب اربابی رو سونی فن حساب نکنه مطئمن باش دیگران هم شمارو مایکرو فن حساب نمیکنن .
 

MEHRAN ARBABI

کاربر سایت
Aug 20, 2011
1,767
نام
mehran
امضای قرارداد 10 ساله بانجی با اکتیویژن
به تازگی اکتیویژن خبر از امضای قرارداد انحصاری 10 ساله با استودیوی بانجی داده و وظیفه انتشار محصول جدید این استودیو را بر عهده گرفته است. بعد از جدایی بانجی از مایکروسافت در سال 2007، این برای اولین‌بار است که استودیوی سازنده‌ی هیلو تصمیم به امضای قرارداد با یک ناشر بزرگ گرفته است. این قرارداد به اکتیویژن اجازه می‌دهد تا عنوان اکشن بعدی استودیوی بانجی را به صورت انحصاری در سراسر جهان منتشر کند. همچنین این موضوع را تأیید می‌کند که استودیوی بانجی درحال حاضر برروی عنوان اکشن بعدی خود کار می‌کند.

درحالی که هیچ جزییاتی از این بازی اعلام نشده، این خبر تأیید می‌کند که این عنوان یک بازی چند پلتفرمی است. همان‌طور که در متن این قرارداد به حق انتشار این عنوان برای چند پلتفرم اشاره شده است. همچنین استودیوی بانجی حق مالکیت این عنوان را کاملاً در اختیار دارد و همچنان به صورت یک استودیوی مستقل به کار خود ادامه خواهد داد.

هارولد رایان نفر اول استودیوی بانجی در این مورد چنین می‌گوید: " برای انتشار عنوان بعدی خود، تصمیم گرفتیم با اکتیویژن همکاری کنیم. چرا که تجربه‌ی آن‌ها در انتشار عناوین چند پلتفرمی و توانایی آن‌ها در بازار بین‌الملل بسیار زیاد است. بیش از 9 ماه است که برروی این قرارداد کار می‌کنیم و واضح است که اکتیویژن تعهد لازم را داده تا طرفداران ما بهترین رویارویی با یک بازی را تجربه‌ کنند."

از سوی دیگر آقای توماس تیپل مدیر اجرایی کمپانی اکتیویژن ضمن اعلام این خبر، اذعان داشت: " استودیوی بانجی یکی از برترین‌های این صنعت به شمار می‌رود و ما بسیار مفتخریم که در ده سال آینده فرصت کار با این تیم کارآزموده نصیب ما شده است."

به این ترتیب، اکتیویژن مسئولیت انتشار این بازی جدید را عهده‌دار شده است. البته لزوماً مسئولیت انتشار تمامی عناوین بانجی در 10 سال آینده را برعهده ندارد. این مطلبی است که هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است. همچنین این برای اولین‌بار است که بانجی سری بازی‌های هیلو را کنار می‌گذارد، همان‌طور که در گذشته اعلام کرده بود، بعد از ساخت هیلو ریچ دست به این کار خواهد زد.

بدون شک این خبر برای اکتیویژن، تأثیرات مثبتی به همراه خواهد داشت و گذری از بحران‌های به وجودآمده و دعواهای تمام‌نشدنی بین این کمپانی و اعضای سابق استودیوی اینفینیتی‌وارد خواهد بود.
خوب پس این استدیو به هیچ وجه برای مایکر نبوده شاید قرار داد بستن مثلا 10 ساله ولی مثل استدیوی ناتی داگ یا سانتا یا استدیو هایی که سونی یا کایکر اون ها ر کلا خریدن نیست درسته از اونجا که من فهمیدم استدیو های از این قبیل به هیچ وجه نمیتونن از کمپانی جدا بشن
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,511
نام
محمد
MEHRAN ARBABI
عزیزم بانجی از سال 2000 تبدیل به یکی از استودیوهای First Party مایکروسافت شد و تا سال 2007 که مستقل شد، سه تا شماره اصلی از سری Halo ساخته بود. چی میگی شما اصلا؟ :D
On June 19, 2000, soon after Halo's preview at Electronic Entertainment Expo 2000, Microsoft announced that it had acquired Bungie Software and that Bungie would become a part of the Microsoft Game Division under the name Bungie Studios
 

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
Apr 19, 2011
6,457
نام
Amir Ho3ein
وقت هست، مدیریت زمان درست و حسابی نداره مایکرو!
هر سال یکی رو میارن اون وسط کلی زمان می‌گیره و طرف شعر می‌خونه بقیه برک دنس می‌زنن.
بعد هم 6 روز در مورد فرامین صوتی کینکت حرف می‌زنن و تمام!
 

Tαylor Swift

کاربر سایت
Apr 25, 2012
3,676
نام
N ! M A
بابا دارید یکاری میکنید منی که فن سونیم هم از PS4 بدم بیاد :| اخه این پستا چیه دیگه ؟! :| 4 نفر پستتونو لایک میکنن فکر میکنید خبریه و خیلی بزرگید ......
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر