مایکروسافت با Xbox One بدون کینکت سهم از دست رفته خود را پس خواهد گرفت

Sorena Asadi

کاربر سایت
Jan 23, 2014
1,041
9l81mt4grtax9da53pgd.png



پس از نمایشگاه E3 2013 بسیاری از طرفداران شرکت مایکروسافت به این شرکت اعتراض کردند که چرا وسیله ای جانبی همانند کینکت را به اجبار بر روی این کنسول به مردم میفروشد ، شرکت مایکروسافت که تا حدودی در بازار پلتفرم ها به سمت شکست قدم بر میداشت تصمیم گرفت که این وسیله ی جانبی را از روی این کنسول بردارد و قیمت این کنسول را همانند PS4 به 399 دلار برساند. مدیر عامل استودیو Cell Door Games طی مصاحبه ای که با Gamingbolt انجام داده در رابطه با کنیکت Xbox One چنین میگوید:

" به طور صادقانه به نظر من ، وجود داشتن یک کینکت در جعبه Xbox One یک ایده بزرگ به حساب می اید اما نه به خاطر مسائل امنیتی ، بلکه به عنوان یک توسعه دهنده این موضوع خیلی جالب میباشد که بر روی سخت افزاری کار کنید که میدانید همه آن را دارند. کینکت یک تکنلوژی خارق العادست اما هم اکنون که بازار به چند بخش مختلف تقسیم شده ، خیلی سخت میباشد که بخواهی ارزش و سرانجام این سخت افزار را متوجه شوید. من زمانی که این خبر را شنیدم بسیار ناراحت شدم اما اگر بخواهم منصفانه نظری بدهم توسعه دهندگان به سمت این وسیله نخواهند رفت همانطوری که مایکروسافت این کار را انجام داد.(منظور این که خود مایکروسافتم تقریبا بیخیال کینکت شده)"

استدیو Cell Door Games در حال حاضر مشغول ساخت بازی Rogue Legacy برای پلتفرم های PlayStation 4, PlayStation 3 و PlayStation Vita می باشد.

ایشان در ادامه صحبت هایش به این موضوع اشاره کرد که به احتمال زیاد Xbox One بدون کینکت به شرکت مایکروسافت کمک خواهد کرد که سهم از دست رفته خود در بازار پلتفرم ها را به دست اورد. این در حالیست که این شرکت مدتی پیش اعلام کرده بود با حذف کنیکت 10% از GPU این کنسول ازاد میشود و سازندگان میتواند از آن برای ساخت بازی هایی با گرافیک و کیفیت بیشتر استفاده کنند.
منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر