مایکروسافت با جاسوسی دولت و کمپانی ها از طریق کینکت Xbox One مقابله می کند

A.R.A.$.H

کاربر سایت
Mar 26, 2013
3,070
نام
آرش
20130527_xbox_one_kinect.jpg



از وقتی که سیستم و تکنولوژی کینکت Xbox One معرفی شده است، افراد حرفه ای صنعت گیم کمی نسبت به آن عصبی هستند اما Microsoft اعلام کرده است که شدیدا با هر دولتی که بخواهد از طریق این دستگاه در خانه های ما جاسوسی کند برخورد خواهد کرد.
متنی که به The Verge ارسال شده است :
ما قبول نداریم که هر دولتی یا کمپانی که دوربین و میکروفون می سازد مجاز است صدا و فیلم جمع آوری کند.ما در دادگاه با هر کسی که بخواهد ما را مجبور به چنین کاری کند یا خودش انجام دهد مقابله خواهیم کرد
این جملات به دنبال اطلاعاتی می باشد که مایکروسافت با National Security Agency (آژانس امنیت ملی) و چند بخش دیگر از دولت آمریکا، در میان گذاشته است.
برداشت شما چیست؟کینکت تکنولوژی امنی است؟
VG247
 

Naruto

کاربر سایت
Dec 5, 2009
3,383
نام
داود

من هنوز کامنت ها رو نخوندم ولی فکر میکنم قائدتا همون کسایی که میومدن میگفتن مایکرو سافت مجبور بوده و هر شرکت دیگه که هیچ تمام کشور های دیگه اطلاعاتشون رو میدن امریکا ... الان میان میگن این است قدرت مایکرو سافت ... و هر کی در مورد جاسوسی حرف میزنه

ترولره .
توهم توطئه داره ...
و .................................................

تقریبا همین چیزایی هست که گفتی :D البته گرفتن اثر انگشت وقتی دکمه لمسی روشن و خاموش کنسول رو می زنی و سام فیشر اینا رو هم اضافه کن :D
 

reza_cowboy

کاربر سایت
Jan 31, 2012
1,177
نام
رضا
بابا نمیشه به حرفای مایکی اعتماد کرد!!!
البته من خودم به شخصه مشکلی ندارم که بیان منو با شلوارک ببین که جلوی tv دارم پشتک میزنم!!:d
 

Muse

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,273
نام
عارف
واقعا من نگرانم که نکنه وقتی با شلوارک دارم جلوی کینکت دلقک بازی در میارم یه موقع مایکروسافت جهان خوار فیلممو بگیره بده به دولت آمریکا و منو به عنوان دانشمند هسته ای ترور کنن ! :| بابا اصن ۱٪ گیریم مایکروسافت مجبور بشه اجازه بده دولت آمریکا به اطلاعات دسترسی پیدا کنه, آخه کدوم موجود عاقلی پیدا میشه که جلوی کینکت در حال عملیات تروریستی یا طرح و نقشه ریختن و ... باشه ؟!‌ آخر سر همه ی اینا باعث میشه کنسول مایکروسافت بیشتر از هرچیزی توی خبرا بیاد و براشون بهترین تبلیغه ! کسی که به مایکروسافت اعتماد نداره بهتره ویندوز کامپیوترشو پاک کنه, ویندوز فون اگه داره بفروشه, Outlook رو بذاره کنار کلا و از آفیس استفاده نکنه تا یه موقع این شرکت ضد انسانی اطلاعاتشو ندزده ! نمیفهمم چرا ملت مثلا به گوگل گیر نمیدن !؟ گوگل بزرگترین دزد اطلاعات کاربراس اما کسی نمیاد مثلا بگه جیمیل فلانه یا اندروید که اینهمه سوراخ امنیتی داره, گوگل داره اطلاعاتمونه از این راه میدزده‌ !؟ همین شرکتا برای گروهی از مردم خوبن...
 

XagroX

کاربر سایت
Dec 1, 2008
1,268
نام
عرفان
تاااا دلشوون میخواااد جاسوسی کنن نوش جونشون .. حداقل واسه نسل بشر اینا ارزش قائلن .. لایقشونه همه چیزو بدونن
 

ayin.1

کاربر سایت
Sep 19, 2011
34
من اصن کار ندارم جاسوسی میکنن یا نه ولی مثلا ما تو ایران چقدر به اینترنت وصل میشیم با کنسول؟در نسل کنونی که بن میشیم در نصل بعد هم خوب باید کپی خور کنیم دیگهD:
بعدشم ما تو ایران مثلا چه حرف های مهمی میزنیم که نباید بشنوند اونا؟
در اخر اصن جاسوسی کنن تا جونشون دراد b-)
 

slipkboy

Apollo 13
Loyal Member
Mar 3, 2009
3,916
نام
محمد. تـ
بنده توصیه میکنم به تقیه
ورداریم Xone بخریم روی کینکتش رو برگردونیم به دیوار. اینطور تیر اونها به دیوار میخوره و ما هم بازی می کنیم :D
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,684
نام
محمد
من پیشنهاد میکنم شما یک مقدار اطلاعاتت رو روی کلمه ی "جاسوسی" بیشتر کن. صراحتاً داره از جاسوسی صحبت میشه نه از روشن کردن دستگاه به دلخواه و رقصیدن جلوش.
خود گوشی شما حتی در حالت خاموش هم میتونه یک وسیله ی جاسوسی باشه. تمامی پیش نیازهاش که اعم از میکروفن، ارتباط با مرکز مخابراتی و یک باتری هست رو داره. ( حتی در صورت نداشتن باتری میشه روی باتری ساعت گوشی هم حساب کرد )
همین وب کم هایی که همراه تمامی لپتاپ ها عرضه میشه و بسیاری موارد دیگه رو حتی بدون اینکه فرد متوجه بشه میشه روشن کرد. البته چنین توانایی هایی برای کسانی که دستشون به جایی بند نیست به راحتی عملیه، برای دولت که از 0 تا 100 زندگی شما در اختیارشه خیلی فراتر از اینها باید فکر کنی.
خلاصه همین الانش از ایمیل ها و اکانت های شما در وبسایت های معروف به راحتی میتونن جمع آوری اطلاعات کنن. مثل روز روشنه که مایکروسافت باید هم بگه ما این اجازه رو نمیدیم. اما مایکروسافت در برابر یک دولت هم میخاد مقاومت کنه؟ اون هم دولت آمریکا!؟!! عجب...
بله با همه چی میشه جاسوسی کرد، حتی میشه خیلی راحت رو درب یخچال یه تراشه نصب کرد که از آشپزخونه ملت فیلم بگیره! ولی سازمان مربوطه میره بررسی میکنه می بینه چند نفر از خرابکارها طرحشون رو تو آشپزخونه انجام میدن و نتیجه میگیره درصد کمی این کار رو انجام میدن و در نتیجه بیخیال جاسوسی از طریق یخچال میشه! اینجا هم بعید کسی بره جلوی Xbox One و برای مقاصدش نقشه بکشه، در نتیجه بازی کردن عادی طرف به درد هیچ سازمان ضد جاسوسی نمیخوره.
 

Salar 94

کاربر سایت
Oct 24, 2012
287
نام
سالار
ماکروسافت نمی یاد که از مردم موقع گیم فیلم بگیره . جریان خیلی جدی تر از این حرفاست .
میاد از همه اعضای خانواده یه عکس میگره همراه با ضبط صدا و ویژگی های فیزیکی مثل وزن و قد و نحوه ایستادن و حرکت کردن. حتی می تونه چشمو اسکن هم بکنه که مثل اثر انگشت کاربرد داره . بعد اینارو میفرسته دیتاسنتر و طبقه بندی شون میکنه و از طریق ای پی ادرس خونه رو هم پیدا می کنه . و این جوری یه دیتا سنتر کامل از همه مردم امریکا درست میکنه .
حتی وقتی یه نفر میاد خونه ازش می خواد خودشو معرفی کنه و این جوری حتی معلوم می شود مردم با چه کسانی رابطه دارند .

.
images

.
images

.
images

.
kinect_spy_mem-100011822-large.jpg

.

images


.
.
EyeofSauron.jpg
 

Lady Ashe

کاربر سایت
Nov 28, 2012
1,595
تقریبا همین چیزایی هست که گفتی :D البته گرفتن اثر انگشت وقتی دکمه لمسی روشن و خاموش کنسول رو می زنی و سام فیشر اینا رو هم اضافه کن :D


ههههههه ... من یه کلمه از کامنتت هم نفهمیدم ... کلا وقتی نقل قول میکنی کل کامنت رو نقل قول کن ... از حذب باد بودن بعضی ها هم که شکلی درش نیست ... کلا تو مملکتی زندگی میکنیم که هیچکی وجود نداره سر یه دونه از حرفاش بمونه ...تا هنر هم میدونن ... پیچوندیم و از این حرف ها ...
 

Paranormal

کاربر سایت
Jan 9, 2010
936
نام
علی
بله با همه چی میشه جاسوسی کرد، حتی میشه خیلی راحت رو درب یخچال یه تراشه نصب کرد که از آشپزخونه ملت فیلم بگیره! ولی سازمان مربوطه میره بررسی میکنه می بینه چند نفر از خرابکارها طرحشون رو تو آشپزخونه انجام میدن و نتیجه میگیره درصد کمی این کار رو انجام میدن و در نتیجه بیخیال جاسوسی از طریق یخچال میشه! اینجا هم بعید کسی بره جلوی Xbox One و برای مقاصدش نقشه بکشه، در نتیجه بازی کردن عادی طرف به درد هیچ سازمان ضد جاسوسی نمیخوره.
شما چرا فکر میکنی شرکت مربوطه باید با انبوهی از فیلم های ضبط شده رو به رو بشه و دونه دونه بررسی کنه؟ چرا فکر میکنی اصن باید از این روش استفاده کنن. جاسوسی از اشخاص و افرادی که براشون ارزش داشته باشه.
به آشپزخونه منو و شما چکار دارن. یادمه اوباما هم x360 بازی میکرد و خیلی از افراد مهم دیگه. سیاسی و غیر سیاسی. یکی از روش های جاسوسی، شناسایی مخاطبان و زیر نظر گرفتن یه تعداد محدوده. حالا میخان نقشه هاشونو جلوی کینکت بچینن یا نچینن. میخواین با شلوارک جلوی کینکت بازی کنین میخواید کت شلوار بپوشین!! میخاید روسری سر کنید میخواید نکنید!!!! مهم قابلیت های این سخت افزاره. مهم تجاوز به حریم خصوصی آدماست.
 

the dark knight

کاربر سایت
Aug 9, 2008
1,547
نام
سروش
میگم یه سوال.
حالا همه اینا چه ضرری برای ما داره که یهو همه مدافع حریم شخصی شدن؟

جالبه تا دیروز که بحث امکانات آنلاین وان بود، اینترنت همه زغالی بود و هیچکس اصلا نمی تونست از اون امکانات استفاده کنه،
حالا که بحث کینک شد،خدا رو شکر اینترنت ها اونقدر قویه که بتونه ویدئو زندگیتون رو آپلود کنه به سرور های آمریکایی دیگه؟
 

SΛDrA-HhH

Gold User
May 5, 2011
15,227
نام
شیخ صدرا
اصولا در این زمینه مایکروسافت مثل آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند :D
همکاری نکنه یه کاری میکنن نتونه محصولاتشو بفروشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر