شایعه مایکروسافت انتظار نمره بالای 90 را از بازی Hellblade 2 دارد

MJ_KING

عضو تحریریه
Sep 14, 2023
358
نام
محمد جواد جعفری
ظاهرا بعد از آزمایش‌های داخلی بازی Senua’s Saga: Hellblade 2، مایکروسافت از موفقیت این اثر اطمینان حاصل کرده و از آن انتظار کسب نمره بالای 90 را به هنگام عرضه دارد.

senuas-saga-hellblade-2-300x169.jpg


سال 2023 از نظر عرضه بازی‌های انحصاری و فرست پارتی برای ایکس باکس، نسبتا سال بهبود دهنده‌ای بود. با عرضه نام‌های بزرگی مثل Starfield، Hi-Fi Rush و Forza Motorsport، برند ایکس باکس توانست بسیار بهتر از سال 2022 در زمینه عرضه عناوین انحصاری عمل بکند.

طبیعتا برنامه ردموندی‌ها برای 2024 هم تکرار و افزایش این موفقیت در زمینه بازی‎‌های فرست پارتی است. درکنار چند عنوان تایید شده که در سال جاری به کنسول‌های ایکس باکس خواهند آمد، یکی از بازی‌هایی که توجهات زیادی را از چند سال قبل جلب کرده، Senua’s Saga: Hellblade 2 است که توسط استودیو نینجا تئوری درحال توسعه است و انتظار می‌رود که بتواند موفقیت نسخه اول خود را تکرار بکند.

در همین رابطه، افشاگر برجسته Natethehate، اعلام کرده است که براساس آنچه در سال گذشته شنیده بود، پیش بینی‌های داخلی مایکروسافت برای این بازی کسب امتیاز بالای 90 در وبسایت متاکریتیک است.

البته این افشاگر می‌گوید مطمئن نیست که این موضوع صرفا براساس بررسی‌های آزمایشی داخلی است یا اینکه مایکروسافت بررسی‌های خارجی را هم موردنظر قرار داده؛ اما بنظر می‌رسد که این شرکت انتظار تحسین گسترده منتقدان را برای عنوان انحصاری جدید خود دارد.

البته به این بررسی‌های داخلی نمی‌توان زیاد اعتماد کرد؛ بطور مثال، سال گذشته فیل اسپنسر اعلام کرد که بررسی‌های آرمایشی داخلی شرکت، نشان از این دارد که بازی Redfall احتمالا نمره‌ای بین 70 تا 100 را بدست خواهد آورد، درحالی که نمره این بازی در متاکریتیک از 56 تجاوز نمی‌کرد!

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در تاریخ نامشخصی از سال 2024 برای ایکس باکس سریز ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.
 

Erehx

Gold User
Dec 13, 2023
196
نام
?Who knows
یاد این که استارفیلد قرار بود تاریخ رو به قبل و بعدش تقسیم کنه افتادم :D



Starfield is the “starting gun” for a line-up of great exclusives on Xbox

شاید بنده خدا منظورش تفنگ آب‌پاش بوده نباید قضاوت کنیم. بیچاره تو‌ موج بازیای تاپ چندماه اخیر ۲۰۲۳ تو لودینگ گیر کرد و آخرشم سر از ماتریکس درآورد. هنر میخواد هر جفت آرکین و بتزدا داخل ۱ سال بازی بدن تازه اونم AAA انحصاری و رو هم ۱۰ تا گوتی هم نبرن (متاهارو حالا می‌بخشیم بهشون).
این وسط فقط سر فیل اسپنسر و سهامدارای غیررسمی ایرانی کلاه رفت که فکر کنم کلا همش زیر سر تاد هاوارد بود که رسما داشت همشونو ترول میکرد :D یاد گنده گویی های فیل اسپنسر میفتم سر این استارفیلد به اندازه تماشا ۱۰ تا فیلم کمدی خندم میگیره! هرچقدر مدیر مزخرفیه ولی کمدین خوبی میتونست باشه بنده خدا.
برای هلبلید ۲ تنها راهکاری که بتونه به متا بالا ۹۰ منجر بشه افزایش تعداد سایتهای Xboxه که لااقل کمبود استارفیلد اونجا جبران بشه.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر