ماکروسافت پویت مجانی به حساب کاربران وارد شد!

Hosein M

کاربر سایت
Mar 31, 2009
1,231
ماکروسافت پویت مجانی و جنجالی!

XBL.jpg



با سلام...
شاید تا حالا متوجه نشده اید اما بهتر است اگر اکانت لایو 360 را تا حالا چک نکرده اید حتما این کارو بکنید زیرا در طی یک اتفاق عجیب مقداری ماکروسافت پویت به اکانت اعضای لایو تزریق شده!!
اگر تا به حال دنبال پویت مجانی بودید الان بهترین موقع هست.
به نظر میرسه این یک هدیه از طرف ماکروسافت هست.احتمال اینکه این کار به خاطر یک ارور یا گلیچ بوده هست پس هر چه سریعتر سعی کنید پویت های خود رو خرج کنید.
این اتفاق برای اروپا و امریکا افتاده و به نظر میرسه جهانی هست.به نظر ما چه اتفاقی افتاده؟ایا این اتفاق برای شما هم افتاده؟

اپدیت:

شب قبل کاربران live شاهد یک اتفاق عجیب بودند.اشکالی که در شبکه live پیش امده بود(گلیچ) باعث شد که ماکرروسافت پویت به صورت مجانی به حساب تعدادی از این کاربران ریخته شود و حتی کاربرانی به دنبال این بودند که از این پویت استفاده و قانون شکنی کنند.
اما برخی کاربران ابتدا به دنبال این بودند که چرا این اتفاق افتاده و ایا میتونن از این پویت بدون هیچ مشکلی از این پویت استفاده کنند. توییتر official XboxSupport در پی این اتفاق اعلام کرد که این امتیاز ها مال شماست و این یک موضوع شناخته شده از طرف سیستم پاداش هست و میتونید از این امتیاز ها لذت ببرید!
این حرکت سخاوت مندانه ماکروسافت طولی نینجامید و با وجود اعلامیه های یاد شده از طرف این شرکت امشب این پویت ها از طرف ماکروسافت پس گرفته شد و در پی اعلامیه ای دیگر در توییتر یاد شده اعلام شد که این پویت ها برای برخی کاربران فرستاده شده بوده و اکنون در حال جمع اوری این پویت ها هستند.
به هر حال اگر این پویت به حساب شما واریز شده بود بهتر بود که از ان در همان لحظه استفاده میکردید چون هم اکنون دیگه احتمالا این پویت از حساب شما برداشته شده.

منبع1
منبع2
MSP.png


http://www.nave360.com/mystery-microsoft-points-being-debited-to-xbl-accounts/

---------- نوشته در 06:59 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 06:55 PM ارسال شده بود ----------

من خودم بگم که به حساب من هم وارد شده!
 
آخرین ویرایش:

farzad_10000

کاربر سایت
Oct 11, 2010
9
همه لایو باز ها دنبال همچینین ارور هایی هستند که بعدش اگه شانس بیارن پونیت مجانی بگیرن :d

تربک به لایو باز های که پونیت گیرشون امد ;)
 

shayan720

Ceiling Gazing
کاربر سایت
May 23, 2010
555
نام
شایان
واسه ما هم اتفاقی نیفتاده،البته می افتاد هم فرقی نداشت.اروره mtu مدت هاست که نمیذاره بازی کنیم.:(
 

ven0m

کاربر سایت
Jun 22, 2008
76
اینطور که معلومه کسایی که خواستن با این پوینت ها خرید کنن موقع خرید دیدن balance ـشون دوباره مثل گذشته شده و این پوینت های باد آورده رو باد برد.
اگه میتونید حتما یه چیزی بخرید وگرنه احتمالا از دستتون میپره. اگر چه احتمال زیاد حتی اگه موفق بشید چیزی بخرید بعدا پاک میشه. مثل همون قضیه ی exploit چند ماه پیش.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر