ماهنامه بازی نما

Uniq

کاربر سایت
Jul 19, 2015
80
شماره ی آخر به نظرم خوب بود.ولی چند مورد که به نظرم نبودشون می تونه بیشتر کمک کنه تا بودنشونو میگم:
1.عکس تمام صفحه برای fifa 16 در صورتی که برای pes 2016 نیم صفحه کار کرده بودن.(هدررفت فضا)
2.نقد MGS V :در طول 7 صفحه،بیشتر در مورد مفهوم و فلسفه ی داستان و کمی هم گرافیک بحث شد و مباحث گیم پلی،داستان و صداگذاری زیاد مورد توجه قرار نگرفتند.قسمت «در دفاع از پایانی که هرگز ندیدم»از آقای امیر گلخانی می تونست در قسمت اخبار تحلیلی قرار بگیره.
3.در قسمت اخبار ، خبر مربوط به COD:BO 3 دو بار نکرار شده بود.
اما نکات مبث :
1.تبلیغ Fallout 4 که سر و شکل حرفه ای تری به مجله داده بود.(فقط امیدوارم نقدارو تحت تاثیر قرار نده.:d)
2.نقدهای آقایان بهرام بی غرض و مسعود تیموری و شایان فارسی و احمدرضا ناطق الهی برای بازی های Rock Band 4 & Mad Max & H1Z1 & Forza 6.
3.راه اندازی قسمت سینما
4.گزارش نمایشگاه توکیو گیم شو
البته تمام اینا نظر شخصی من بود.
 

nemessis

کاربر سایت
Dec 20, 2005
1,183
از نقد ماریو میکر پیدا بود که آقای جیریایی این بازی انجام ندادن و احتمالا باتوجه به مطالبی که جسته گریخته از سایتهای دیگه خوندن، این مطلب رو نوشته بودن. ولی جدای از اون، چیزهایی به عنوان نکات منفی نوشته شده بود که بیشتر این فکر به ذهن میرسید که نویسنده کلا با سری بازیهای ماریو آشنایی نداره!
مثلا جایی گفتن نمیشه کاری کرد که دشمنان دنبال ماریو راه بیفتند! خب توی هیچ یک از بازیهای ماریو، دشمنی به جز موشهای جور پیدا نمیشن که دنبال ماریو راه بیفتن. و این موشهای کور توی ماریو میکر هم حضور دارن.
یا اینکه گفتن نمیشه رنگ دشمنان رو تغییر داد. البته اگر نویسنده این بازی رو تجربه کرده بودن، قطعا میدونستن که با تکون دادن دست روی صفحه ی گیم پد، میشه تغییراتی توی بعضی از آیتنها ایجاد کرد. از جمله تغییر رنگی بعضی از دشمنان که این تغییر رنگ هم با توجه به رنگهای مختلف اون دشمن در سری بازیهای ماذیو انجام میشه و قطعا نمیشه دشمن جدیدی ساخت.

راستش اون قضیه ی چک پوینت رو کلا نفهمیدم یعنی چی. اگه منظور چک پوینت وسط مراحل هست، که باید بگم چنین قابلیتی توی بازی وجود داره و میشه وسط مرحله پرچم کوچیکِ چک موینت رو گذاشت. ولی اینکه چک موینت چه ارتباطی با قطعی برق کنسول داره، من نفهمیدم!
یا جای دیگه گفتن باز شدن آیتم ها با توجه به روزهای انجام بازیه درصورتی که اگر بازی رو تجربه میکردن، میدونستن که فقط کافیه روز 5 دقیقه با وسایل موجود، به ساخت مراحل بپردازن تا روزِ بعد، سریِ جدید وسایل آزاد شود و بطور کلی در 9 روز میشه کل وسایل رو آزاد کرد و این ربطی به گذشت روزها نداره!
به هر حال همیشه بازینما نه بازیهای نینتندو رو نقد کرده و نه بازیهای ایرانی رو و بنظرم بهتره تا وقتی امکان بازی کردن این دو گروه از بازیها رو پیدا نکرده، هیچ وقت سراغ نقد این بازیها نره. وقتی علاقه ای به بازیهای نینتندو بین گروه بازینما وجود نداره، لزومی هم نداره مطلبی در این مورد بنویسن.
 

LORD SKY

کاربر سایت
May 6, 2014
451
نام
حسین
از نقد ماریو میکر پیدا بود که آقای جیریایی این بازی انجام ندادن و احتمالا باتوجه به مطالبی که جسته گریخته از سایتهای دیگه خوندن، این مطلب رو نوشته بودن. ولی جدای از اون، چیزهایی به عنوان نکات منفی نوشته شده بود که بیشتر این فکر به ذهن میرسید که نویسنده کلا با سری بازیهای ماریو آشنایی نداره!
مثلا جایی گفتن نمیشه کاری کرد که دشمنان دنبال ماریو راه بیفتند! خب توی هیچ یک از بازیهای ماریو، دشمنی به جز موشهای جور پیدا نمیشن که دنبال ماریو راه بیفتن. و این موشهای کور توی ماریو میکر هم حضور دارن.
یا اینکه گفتن نمیشه رنگ دشمنان رو تغییر داد. البته اگر نویسنده این بازی رو تجربه کرده بودن، قطعا میدونستن که با تکون دادن دست روی صفحه ی گیم پد، میشه تغییراتی توی بعضی از آیتنها ایجاد کرد. از جمله تغییر رنگی بعضی از دشمنان که این تغییر رنگ هم با توجه به رنگهای مختلف اون دشمن در سری بازیهای ماذیو انجام میشه و قطعا نمیشه دشمن جدیدی ساخت.

راستش اون قضیه ی چک پوینت رو کلا نفهمیدم یعنی چی. اگه منظور چک پوینت وسط مراحل هست، که باید بگم چنین قابلیتی توی بازی وجود داره و میشه وسط مرحله پرچم کوچیکِ چک موینت رو گذاشت. ولی اینکه چک موینت چه ارتباطی با قطعی برق کنسول داره، من نفهمیدم!
یا جای دیگه گفتن باز شدن آیتم ها با توجه به روزهای انجام بازیه درصورتی که اگر بازی رو تجربه میکردن، میدونستن که فقط کافیه روز 5 دقیقه با وسایل موجود، به ساخت مراحل بپردازن تا روزِ بعد، سریِ جدید وسایل آزاد شود و بطور کلی در 9 روز میشه کل وسایل رو آزاد کرد و این ربطی به گذشت روزها نداره!
به هر حال همیشه بازینما نه بازیهای نینتندو رو نقد کرده و نه بازیهای ایرانی رو و بنظرم بهتره تا وقتی امکان بازی کردن این دو گروه از بازیها رو پیدا نکرده، هیچ وقت سراغ نقد این بازیها نره. وقتی علاقه ای به بازیهای نینتندو بین گروه بازینما وجود نداره، لزومی هم نداره مطلبی در این مورد بنویسن.
من امیر رو خیلی خوب می شناسم. حتی بیشتر از وحید یوسفی و خیلی از بچه های دیگه ی مجله. جدای از این مسائلی گفتید، این بحث که امیر بازی رو تموم نکرده رو کاملاً رد می کنم. بارها شده که نقد بسیاری از بازی ها رو کنسل کرده. چرا که خودش بارها می گفت تا یک بازی رو تموم نکنه و از ریز تا درشتش رو نره سراغ نقدش نمیره. این در خصوص ماریو میکر هم صدق می کنه
در مورد نقد بازی های ایرانی یه نکته ای بگم؛ تنها بازی های ایرانی که بتونن در سطح جهانی مطرح بشن نقد میشن. مثل شمشیر تاریکی که فکر کنم مجید رحمانی نقدش رو کار کرد. برای خودم هم پیش اومده. پرونده ی مفصلی که برای ارتش های فرازمینی(نقد، مصاحبه و ...) ترتیب داده بودم که البته به خاطر این قانون کنسل شد.
 

Uniq

کاربر سایت
Jul 19, 2015
80
از نقد ماریو میکر پیدا بود که آقای جیریایی این بازی انجام ندادن و احتمالا باتوجه به مطالبی که جسته گریخته از سایتهای دیگه خوندن، این مطلب رو نوشته بودن. ولی جدای از اون، چیزهایی به عنوان نکات منفی نوشته شده بود که بیشتر این فکر به ذهن میرسید که نویسنده کلا با سری بازیهای ماریو آشنایی نداره!
مثلا جایی گفتن نمیشه کاری کرد که دشمنان دنبال ماریو راه بیفتند! خب توی هیچ یک از بازیهای ماریو، دشمنی به جز موشهای جور پیدا نمیشن که دنبال ماریو راه بیفتن. و این موشهای کور توی ماریو میکر هم حضور دارن.
یا اینکه گفتن نمیشه رنگ دشمنان رو تغییر داد. البته اگر نویسنده این بازی رو تجربه کرده بودن، قطعا میدونستن که با تکون دادن دست روی صفحه ی گیم پد، میشه تغییراتی توی بعضی از آیتنها ایجاد کرد. از جمله تغییر رنگی بعضی از دشمنان که این تغییر رنگ هم با توجه به رنگهای مختلف اون دشمن در سری بازیهای ماذیو انجام میشه و قطعا نمیشه دشمن جدیدی ساخت.

راستش اون قضیه ی چک پوینت رو کلا نفهمیدم یعنی چی. اگه منظور چک پوینت وسط مراحل هست، که باید بگم چنین قابلیتی توی بازی وجود داره و میشه وسط مرحله پرچم کوچیکِ چک موینت رو گذاشت. ولی اینکه چک موینت چه ارتباطی با قطعی برق کنسول داره، من نفهمیدم!
یا جای دیگه گفتن باز شدن آیتم ها با توجه به روزهای انجام بازیه درصورتی که اگر بازی رو تجربه میکردن، میدونستن که فقط کافیه روز 5 دقیقه با وسایل موجود، به ساخت مراحل بپردازن تا روزِ بعد، سریِ جدید وسایل آزاد شود و بطور کلی در 9 روز میشه کل وسایل رو آزاد کرد و این ربطی به گذشت روزها نداره!
به هر حال همیشه بازینما نه بازیهای نینتندو رو نقد کرده و نه بازیهای ایرانی رو و بنظرم بهتره تا وقتی امکان بازی کردن این دو گروه از بازیها رو پیدا نکرده، هیچ وقت سراغ نقد این بازیها نره. وقتی علاقه ای به بازیهای نینتندو بین گروه بازینما وجود نداره، لزومی هم نداره مطلبی در این مورد بنویسن.

در مورد نقد ماریو موافقم.اما بازی های ایرانی رو نقد می کنن.نمونه اش Shadow Blade Reloaded که تو شماره ی آخر نقد شد.یا مثلا تعامل بازینما با سازندگان خروس جنگی.
البته چون بیشتر بازی های ایرانی،بازی های موبایل اند،در قسمت بررسی کوتاه(بررسی یک صفحه ای) اونها رو نقد می کنند.
 

AMIR DRAKE

کاربر سایت
Mar 27, 2011
883
از نقد ماریو میکر پیدا بود که آقای جیریایی این بازی انجام ندادن و احتمالا باتوجه به مطالبی که جسته گریخته از سایتهای دیگه خوندن، این مطلب رو نوشته بودن. ولی جدای از اون، چیزهایی به عنوان نکات منفی نوشته شده بود که بیشتر این فکر به ذهن میرسید که نویسنده کلا با سری بازیهای ماریو آشنایی نداره!
مثلا جایی گفتن نمیشه کاری کرد که دشمنان دنبال ماریو راه بیفتند! خب توی هیچ یک از بازیهای ماریو، دشمنی به جز موشهای جور پیدا نمیشن که دنبال ماریو راه بیفتن. و این موشهای کور توی ماریو میکر هم حضور دارن.
یا اینکه گفتن نمیشه رنگ دشمنان رو تغییر داد. البته اگر نویسنده این بازی رو تجربه کرده بودن، قطعا میدونستن که با تکون دادن دست روی صفحه ی گیم پد، میشه تغییراتی توی بعضی از آیتنها ایجاد کرد. از جمله تغییر رنگی بعضی از دشمنان که این تغییر رنگ هم با توجه به رنگهای مختلف اون دشمن در سری بازیهای ماذیو انجام میشه و قطعا نمیشه دشمن جدیدی ساخت.

راستش اون قضیه ی چک پوینت رو کلا نفهمیدم یعنی چی. اگه منظور چک پوینت وسط مراحل هست، که باید بگم چنین قابلیتی توی بازی وجود داره و میشه وسط مرحله پرچم کوچیکِ چک موینت رو گذاشت. ولی اینکه چک موینت چه ارتباطی با قطعی برق کنسول داره، من نفهمیدم!
یا جای دیگه گفتن باز شدن آیتم ها با توجه به روزهای انجام بازیه درصورتی که اگر بازی رو تجربه میکردن، میدونستن که فقط کافیه روز 5 دقیقه با وسایل موجود، به ساخت مراحل بپردازن تا روزِ بعد، سریِ جدید وسایل آزاد شود و بطور کلی در 9 روز میشه کل وسایل رو آزاد کرد و این ربطی به گذشت روزها نداره!
به هر حال همیشه بازینما نه بازیهای نینتندو رو نقد کرده و نه بازیهای ایرانی رو و بنظرم بهتره تا وقتی امکان بازی کردن این دو گروه از بازیها رو پیدا نکرده، هیچ وقت سراغ نقد این بازیها نره. وقتی علاقه ای به بازیهای نینتندو بین گروه بازینما وجود نداره، لزومی هم نداره مطلبی در این مورد بنویسن.

سلام بر دوست عزيز و ممنون از اين كه نقد بازي را مطالعه كرديد.

من متاستفانه مجله را فعلا تهيه نكردم و نقدمو نخوندم. اما من بازي را انجام دادم ولي فكر ميكنم كه شما منظور منو از بخش‌هايي از نقد شايد اشتباه متوجه شده باشيد و به خاطر همين يه توضيحاتي را در اين مورد ارايه ميدم.

نكته اول در مورد هوش مصنوعي دشمن ها، درسته حق با شما هستش و تو نسخه‌هايي از ماريو كه داراي چنين استايلي هستند ، دشمن‌ها هميشه يه مسير پيش فرض را طي ميكنن و منم كاملا اين نكته را ميدونم. ولي خوب اون نسخه‌هاي قبلي را از قبل خود سازنده ها طراحي كرده بودن و من توقعم اين بود كه حالا كه چنين قابليت‌هاي گسترده ساخت و ساز وجود داره، نحوه هوش مصنوعي دشمن‌ها هم در اختيار خود بازيباز قرار بگيره و مثلا بشه تعيين كرد كه لاك‌پشت‌ها هم مثل همون موش‌كورها دنبال ماريو بيفتن يا نه تا بازي چالش برانگيزتر بشه.

كلا من اصلا اشاره نكردم كه در قسمت‌هاي قبلي دشمن‌ها دنبال ماريو ميفتادن و اتفاقا در ادامه نقد هم گفتم كه وجود چنين قابليت جديدي باعث مي‌شد كه بازي از مرزهاي هميشگي عنوان‌هاي قبلي فراتر بره.

تو بخش تغيير رنگ دشمنان هم من از كلمه پالت رنگ دشمنان استفاده كردم. يعني منظورم رنگ‌هاي جديدي هستش كه خود بازيباز بتونه بسازه. البته شايد اين كلمه پالت تو نقدي كه منتشر شده جا افتاده باشه. چون مطالبي كه منتشر ميشه همراه با ويرايش هستن، ولي من دقيقا از كلمه پالت رنگ استفاده كرده بودم. كه مشخص بشه منظور اصليم چي هستش.

در مورد باز شدن آيتم‌ها هم منم دقيقا همين نكاتي كه گفتيد را نوشتم و اصلا نگفتم كه فقط بايد روزها بگذره تا آيتم‌هاي جديدي باز بشن و به اين نكته اشاره كردم كه بايد براي مدتي بازي را انجام داد تا آيتمي جديدي براي روز بعد در دسترس قرار بگيره. تو اين بخش نقد دقيقا به اين نكته اشاره كردم:

این باز کردن آیتم‌های بیشتر، ارتباطی به چند ساعت بازی کردن شما ندارد و بر پایه گذشت روزها برنامه‌ریزی شده است. برای مثال پس از مدتی بازی کردن ابزارهای جدیدی در اختیار شما قرار می‌گیرد و سپس پیغامی بر روی صفحه نمایش نقش می‌بندد که خبر از باز شدن یک آیتم جدید را برای روز بعد می‌دهد، روز بعد هم دقیقا چنین شیوه ای دنبال شده و باید با گذشت روزها تمامی اقلام بازی را باز کنید.

كليت متن بالا هم دقيقا اشاره ميكنه كه بايد براي باز شدن آيتم‌هاي جديد، هر روز بايد براي مدتي بازي را تجربه كرد و بعد در ادامه نوشتم كه تمامي‌ آيتم‌ها را ميشه در عرض يك هفته باز كرد. ( البته اشتباه از من هم بوده كه نوشتم بر پایه گذشت روزها برنامه‌ریزی شده است. در حالي كه بايد به جاي گذشت روزها، گذشت روز مينوشتم كه منظورم اشتباه برداشت نشه. چون شايد استفاده از كلمه روزها اين برداشت را ايجاد كرده باشه كه يعني خيلي طول ميكشه. كليت منظور من از استفاده از كلمه روزها يجور جمع بندي از مدت زماني هستش كه تمامي آيتم‌ها باز ميشن )

بعد دوست من، در مورد چك پوينـت‌ها واقعا زود قضاوت كرديد. بازي اصلي به هيچ‌وجه چك پوينت وسط مرحله نداره و من اصلا تو بازي چنين چيزي را نديدم. حتي تو بيشتر نقدهاي خارجي هم به اين نكته اشاره شده و واقعا اگه زماني برق‌ها بره يا كلا Game Over بشيد، بايد از اول مرحله را تجربه كنيد.

اما دليل اين كه كلمه بازي اصلي را پر رنگ نوشتم بخاطر اينه كه چك پوينت هاي بين مرحله تقريبا يك ماه هستش كه با آپديت جديد، به بازي اضافه شده و بدون آپديت بازي چك پوينتي نداره و منم اون موقعي كه بازي كردمش، چنين آپديتي براش نيومده بود. اينم لينك خبر براي صحت ماجرا:

Super Mario Maker Gets Mid-Level Checkpoints and More in Upcoming Update - Nintendo Life

در كل بازم ممنون كه نقد را مطالعه كرديد. ولي من فقط اين شفاف سازي را براي اين انجام دادم كه مشخص بشه بازي را انجام دادم.
 
آخرین ویرایش:

The Outsider

کاربر سایت
Jun 11, 2014
97
نام
-
بنده هم این نکته رو عرض کنم که احتمالا بازی نما اکثرا از نویسنده هایی استفاده میکنه که شاید اون قدر ها تجربه نداشته باشن ولی به هر حال این دوستان هم پیشرفت میکنن؛نکته ای هم که فعلا اهمیت داره اینه که ما فقط یه بازی نما رو داریم و بس.
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
حمید رضا نیکوفرم اگه هنوز وقت و حوصلش داشته باشه خیلی کارامده برای بخش مقاله هر شماره نه ولی بتونن بیارنش بنویسه واقعا جادویی کار میکنه خیلی کاربلده حیف از نویسندگی دور شده..
 

The Sorrow

in Search of Peace and Sanity
کاربر سایت
Nov 1, 2014
581
نام
Hamidreza
خیلی سطح مقالات مجله پایین اومده و مجله خیلی دیر منتشر میشه. آخه وقتی آدم یه بازی رو تموم کرده باشه دیگه خوندن نقدش به چه درد میخوره؟ کلا بد نیست یه کلاسی چیزی برای منتقدای جدیدتون بزارید بلکه یکم بتونن از نگارش و تکنیک های بهتری استفاده کنن.

مجله بازینما نسبت به سال های پیش خیلی پسرفت داشته و فکر میکنم این بخاطر مدیریت ضعیف و نویسنده های غیرحرفه ای هست که این مدت اخیر وارد مجله شدن.
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
خیلی سطح مقالات مجله پایین اومده و مجله خیلی دیر منتشر میشه. آخه وقتی آدم یه بازی رو تموم کرده باشه دیگه خوندن نقدش به چه درد میخوره؟ کلا بد نیست یه کلاسی چیزی برای منتقدای جدیدتون بزارید بلکه یکم بتونن از نگارش و تکنیک های بهتری استفاده کنن.

مجله بازینما نسبت به سال های پیش خیلی پسرفت داشته و فکر میکنم این بخاطر مدیریت ضعیف و نویسنده های غیرحرفه ای هست که این مدت اخیر وارد مجله شدن.
مدیریتش مگه هنوز با یوسفی نیست؟
 

LORD SKY

کاربر سایت
May 6, 2014
451
نام
حسین
خیلی سطح مقالات مجله پایین اومده و مجله خیلی دیر منتشر میشه. آخه وقتی آدم یه بازی رو تموم کرده باشه دیگه خوندن نقدش به چه درد میخوره؟ کلا بد نیست یه کلاسی چیزی برای منتقدای جدیدتون بزارید بلکه یکم بتونن از نگارش و تکنیک های بهتری استفاده کنن.

مجله بازینما نسبت به سال های پیش خیلی پسرفت داشته و فکر میکنم این بخاطر مدیریت ضعیف و نویسنده های غیرحرفه ای هست که این مدت اخیر وارد مجله شدن.
جدای از صحت انتقاد:
ولی خب همه باید از یه جایی شروع کنن. خصلت اصلی بازی نما اینه؛ نویسنده سازه. چیزی که به وفور در این چند سال اخیر دیدیم.
نویسنده های جدید به طور آزمایشی سه تا چهار شماره برای مجله می نویسن؛ بعدش آقای یوسفی برای عضویت اصلی تصمیم گیری می کنند و قبل از هر چیزی وحید یوسفی و محمد میرزایی اون ها رو بررسی می کنن و این غربالگری با عضو شدن در تیم اصلی مجله، میشه گفت سخت تر هم میشه. ولی به عقیده من با کنار رفتن تعدادی از نویسنده های قدیم, نسل جدیدی از نویسنده های بازی نما در راهه. و ضمن این که به قول آقای یوسفی، بازی نما متعلق به شخص خاصی نیست و هر کس که دست به قلم خوبی داشته برای اون در بازی نما جا هست
 
آخرین ویرایش:

mehdi-psp

کاربر سایت
Oct 4, 2007
2,415
نام
مهدي
جدای از صحت انتقاد:
ولی خب همه باید از یه جایی شروع کنن. خصلت اصلی بازی نما اینه؛ نویسنده سازه. چیزی که به وفور در این چند سال اخیر دیدیم.
نویسنده های جدید به طور آزمایشی سه تا چهار شماره برای مجله می نویسن؛ بعدش آقای یوسفی برای عضویت اصلی تصمیم گیری می کنند و قبل از هر چیزی وحید یوسفی اون ها رو بررسی می کنه و این غربالگری با عضو شدن در تیم اصلی مجله، لحظه به لحظه سخت گیرانه تر میشه تا جایی که بازی نما در نهایت نویسنده بسیار حرفه ای رو تنها می خواد. ولی به عقیده من با کنار رفتن تعدادی از نویسنده های قدیم, نسل جدیدی از نویسنده های بازی نما در راهه. و ضمن این که به قول آقای یوسفی، بازی نما متعلق به شخص خاصی نیست و هر کس که دست به قلم خوبی داشته برای اون در بازی نما جا هست

به هر حال یه مطلبی هم که به نظر بنده خیلی مهمه اینه که بازی نما به عنوان یه مجله پیشرو نباید محل آزمون و خطای نویسنده های بی تجربه باشه . حداقل اینه که از نویسنده هایی استفاده بشه که الفبای نویسندگی رو بدونن . متاسفانه تو بعضی از نقد ها و نوشته ها عدم آگاهی نویسنده به نکات نویسندگی و حتی ادبیات فارسی کاملا تو چشم میخوره .
 

BatmanGame

Only DC
کاربر سایت
Jun 7, 2011
1,600
نام
Omid
به نظر من اگه از این نویسنده ها طور دیگه ای تست گرفته بشه و بعد از تائید مقالاتشون چاپ بشه خیلی بهتره
الان بازینما چون تنها مجله ی گیم ایرانیه و رقیبی هم دیگه براش نمونده تو معرض افت کیفیت قرار گرفته که نباید این اتفاق بیوفته
________
یه مطلبی راجع به کاغذ مجله خیلی وقته میخام بگم یادم میره ، امکانش نیست از کاغذ معمولی (نه گلاسه که میگید کم گیر میاد ) برای مجله استفاده بشه بجای کاغذ کاهی ؟ این کاغذ کاهی چاپ مجله و رنگ ها رو خراب میکنه و رنگ ها از حالت شفاف بودن در میان و بخاطر کاغذ کاهی مات میشن رنگ ها ، اگه بشه از کاغذ معمولی استفاده کرد باز خیلی بهتره
 

Hiccup

کاربر سایت
Nov 11, 2015
42
دوستان کسی خبر از شماره جدید نداره؟
حداقل کاش بازی نما عکس جلد مجله وعناوین رو زودتر تو سایتش میذاشت

- - -ویرایش - - -

منم با نظر دوستان درباره ی این که ظاهرا مدیریت مجله خوب انجام نمیشه موافقم
حداقل انتظار یک مخاطب اینه که مسئولین مجله شفاف ودقیق پاسخ سوالات و نظرات اونهارو بدن وبیان شفاف و به طور مداوم روند رو ویا مشکلات و دلایل رو توضیح بدن واین ارتباط دائمی باشه که متاسفانه خیلی کم شاهد این موضوع هستیم واگه همین طوری بیتوجهی بشه به مرور مخاطب دلزده میشه ومجله طرفداراشو ممکنه از دست بده
تنها دوست عزیزمون آقای حسین رضایی هستند که بیشتر و به طور مداوم به مخاطبین اطلاع رسونی میکنند وپاسخشونو میدند در اینجا، که متاسفانه ایشون هم مثل این که برای مدتی نمیتونند باسه مجله مطلب بنویسند که امیدوارم زودتر برگردند آقای رضایی
صمیمانه از ایشون تشکر میکم واز دیگر اعضای مجله درخواست دارم از ایشون ارتباط با مخاطب رو یاد بگیرند
ممنون
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
به نظر من که بیخیال مجله بشن کلا نظم توزیع هم از دست دادن
البته قبلا هم هر بازی موقع عرضه نقد نمیشد و خود وحید یوسفی هم بارها توضیح داده بود امکانش نیست همزمان به نظرم دلایلشم قانع کننده بود
ولی حالا که سران مطالعه هم پایین اومده شدید بهتره مجله رو اینترنتی بزنن
ساختار از توزیع به دکه و کاغذی زدن تغییر بدن به اینترنتی . الان دیگه اینترنت شدید فراگیره اکثرا همه کارها داره باهاش صورت میگیره چه بسا با تبلیغات خوب میتونن اینطوری هم موفق بشن
پولشم بگیرن نه اینکه رایگان باشه پرداخت اینترنتی و دریافت مجله داخل موبایل یا لب تاپ و و خوندنش یدون دردسر با Adobe reader
اینجوری بهتره تو وقت و هزینشونم صرفه جویی میشه و جواب میده دیگه مثل قبل کسی کتابم نمیخونه چه برسه به مجله ..
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر