مارک کرن: طرف‌داران ایکس‌باکس از مایکروسافت دستمزد می‌گیرند

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,709
نام
Ebrahim
63omOayo.jpeg
پیامد پرونده FTC علیه مایکروسافت حداقل تا اینجای کار بسیار جالب بوده و به این دلیل است که وضعیت هنوز تا حل‌شدن فاصله دارد و از طرفی دیگر، همه منتظر نتیجه هستند. درحالی‌که هنوز چند روز باقی‌مانده، خبر دیگری منتشر شده است که به‌سرعت در رسانه‌های اجتماعی در حال انتشار هست و جامعه ایکس‌باکس نسبت به آن احساس خوبی نخواهد داشت.

به نظر می‌رسد که کسی واقعاً تحت‌تأثیر پرونده اخیر مایکروسافت و FTC (از طرف سونی) قرار گرفته و احتمالاً به همین دلیل است که آنها توییتی را به اشتراک گذاشتند که می‌تواند جنجال بزرگی را در اینترنت به‌ویژه در میان طرف‌داران ایکس‌باکس ایجاد کند.

نکته جالب‌تر این است که این توییت توسط شخصی ارسال شده است که قبلاً با World of Warcraft (معروف‌ترین IP اکتیویژن) مرتبط بوده است؛ همان ناشری که مایکروسافت در تلاش است تا ۶۸.۷ میلیارد دلار آن را خریداری کند.

مارک کرن، طراح تایوانی - آمریکایی بازی‌های ویدئویی که بیشتر به‌خاطر رهبری تیم در World of Warcraft شناخته می‌شود، اخیراً در توییتر نظرات خود را در مورد جامعه طرف‌داران ایکس‌باکس به اشتراک گذاشته است؛ او درحالی‌که توییت خود را منتشر می‌کرد، نوشت که طرف‌داران هاردکور که مایکروسافت را ستایش می‌کنند واقعی نیستند.

طبق گفته‌های کرن، بسیاری از این دسته طرف‌داران ایکس‌باکس، یا دستمزد می‌گیرند یا ربات هستند و این یک روش استاندارد در حال حاضر در جنگ‌های گروهی است و در ادامه توییت کرن این‌گونه آمده است که وضعیت فعلی «با هوش مصنوعی» بسیار بدتر خواهد شد!

“Xbox Fans Are Paid”, Says Former World of Warcraft Designer
 

Deathbringer

کاربر سایت
Jan 2, 2023
601
نام
Death
البته این بنده خدا فنای اونور آبو دیده. خبر نداره داخل ایران که حتی یه شوکیسم نمیتونیم بریم و گاها یا تحریمیم یا فی.تر و برا خرید کنسول و بازی n برابر بیشتر باید خرج کنیم از صدتا فن خارجی غیورتریم و داخل یه تاپیکی عملا از شرف و خون داریم مایه میزاریم برای نبرد حق بر علیه باطل :D
موندم اگه جنگ و دعوای مارو میدید میخواست چی بگه و چه نرخی براش تعیین میکرد!
 

reach usa

کاربر سایت
Dec 28, 2009
1,209
نام
hassan
ولی میگم حالا متوجه شدید من چرا طرفدار Gears 5 و Redfall بودم؟
یادته که من بهت شک کرده بودم !!

فکر کنم مایکرو منو امسال بازنشست کنه بشینم خونه حقوق بازنشستگی بگیرم
۲۰ سال خدمت صادقانه
چه زود گذشت ....
 
آخرین ویرایش:

milad.ps4

کاربر سایت
Aug 5, 2014
3,662
نام
milad
واسه من ۳ بار ۶۰ هزار دلار ریختن ۷ بار ۸۰۰ هزار دلار فردا هم واسه شام دعوتم کردن رستوران سیزن تو شهر سان‌فرانسیسکو اگه پس فردا بود با ماشین بوگاتی خودم میرفتم اما ناچارا باید با جت شخصیم برم
قصد دارم دریافتی های بعدیم رو صرف خیریه تو ایالت ارکانزاس کنم
 

FarSeeR

کاربر سایت
Jun 18, 2013
1,128
گوه تو این زندگی :| اگر این خبر واقعی بود الان نصف ویلاهای لواسان مال من بود
قطعا ماکروسافت باید به تو پول بیشتر بده که ازش طرفداری نکنی xD من از وقتی که تو این فروم یادم میاد، چیزایی از تو دیدم که برای اکانت های فیک مسی فن تو اینستاگرام هم قفله :))
 
  • Smile
Reactions: SiminSecret

MadysoNx

کاربر سایت
Feb 14, 2019
1,199
نام
نیما
+سلام خانم میشه بپرسم این ماشین رو تو این سن چجوری خریدید ؟
-بله حتما بنده فن مایکروسافت هستم
+یعنی میگید با فن بودن میشه به همچین ماشینی دست پیدا کرد ؟
-بله چرا که نه
+میشه به منم یاد بدید ؟
-حتما، من یه پیج دارم که توش صفر تا صد فن بودن رو گذاشتم و آموزش های رایگانم روی هایلایت پیجم هست اگر میخوای تو هم به پول برسی منو فالو کن
+خیلی ممنون وقت گذاشتید :-bd

(بر گرفته از تبلیغات اینستای مایکروسافت از طریق اساتید پکیج فروش)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر