لیست عناوین برتر سال 2015 را از دیدگاه شرکت آمازون مشاهد فرمایید

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

AbysswalkerA

کاربر سایت
May 31, 2014
109
نام
Mahdi
87d85eqmwho2tl752g6k.jpg

به‌تازگی در بازه‌زمانی که تب و تاب انتخاب بهترین عناوین سال 2015 از طرف مراجع مختلف صنعت گیم به‌شدت فراگیر است، بخش گیمینگ شرکت محبوب «Amazon» اقدام به انتشار لیست ده عنوان برتر سال 2015 از نقطه‌نظر این شرکت را کرده‌است، که از بین آنها می‌توان به عناوین موفقی از جمله; «The Witcher 3: Wild Hunt»، «Super Mario Maker»» و عنوان جنجالی امسال یعنی «Fallout 4» اشاره کرد. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه باشید.

شما می‌توانید لیست کامل ده عنوان برتر سال 2015 از دیدگاه شرکت «Amazon» را در زیر مشاهده نمایید:

1.Super Mario Maker
2.Fallout 4
3.The Witcher 3: Wild Hunt
4.Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
5.Cities: Skylines
6.Bloodborne
7.Batman: Arkham Knight
8.Life Is Strange
9.Splatoon
10.Rocket League

نامزد‌های افتخاری قابل ذکر:


  • Elite: Dangerous
  • Ori and the Blind Forest
  • Assassin's Creed Syndicate

همانطور که در لیست فوق مشاهده می‌کنید، عنوان «Super Mario Maker» پلتفرم Wii U توانست با غلبه بر رقبای دیگر در صدر این لیست قرار بگیرد و از طرف این شرکت به عنوان بهترین عنوان امسال لقب گیرد. در این بین «Amazon» پیرامون دلایل انتخاب شدن این عنوان توضیحاتی نیز در مورد آن به اشتراک گذاشته است:

«در حالی که امروزه عناوین انگشت‌شماری وجود دارند که به کاربران خود معنای واقعی آزادی‌عمل در بروز خلاقیت‌ها و خلق چیز‌های جدید درون یک بازی را می‌دهد، عنوان «Super Mario Maker» توانسته‌است با در اختیار گذاشتن آزادی‌عمل فراوان در خلق چیزهای جدید و بروز خلاقیت‌های فراوان در یک بازی، در میان یکی از این عناوین انگشت‌شمار قرار گیرد. در این زمینه «نینتندو» توانسته‌است معنای واقعی صنعت گیمینگ را ارائه دهد.»

همچنین شایان ذکر است که این لیست هیچ ارتباطی به میزان فروش و میزان موفق عملکرد هر یک از عناوین در این زمینه ندارد و تنها این انتخاب ها توسط اعضای بخش گیمینگ شرکت «Amazon» انجام گرفته‌است.

منبع
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر