ليست كاراكتر هاي Batman: Arkham Asylum اعلام شد

619

مدیر انجمن
Nov 23, 2007
6,178
نام
كسري
Arkham_Asylum.jpg



شركت Eidos امروز ليست تمامي كاراكتر هاي بازي Batman: Arkham Asylum را منتشر كرد. تعداد اين كاراكتر ها 26 عدد هست. از اين تعداد 5 نفر طرف قهرمان بازي هستند ( از جمله خود Batman ) و 21 نفر مابقي دشمنان بازي هستند.

Alfred Pennyworth (voiced by Efrem Zimbalist Jr.)
2. Amygdala
3. Bane
4. Batman (voiced by Kevin Conroy)
5. Blue Beetle
6. Catwoman
7. Commissioner James Gordon (voiced by Tom Kane)
8. Firefly
9. Harley Quinn (voiced by Arleen Sorkin)
10. Hugo Strange
11. Hush
12. Joker (voiced by Mark Hamill)
13. Killer Croc (voiced by Clancy Brown)
14. Killer Moth
15. Maxie Zeus
16. Mr. Freeze (voiced by Michael Ansara)
17. Mr. Zsasz (voiced by Danny Jacobs)
18. Oracle (voiced by Brittany Byrnes)
19. Penguin (voiced by Paul Williams)
20. Poison Ivy (voiced by Diane Pershing)
21. Ra’s al Ghul
22. Ratcatcher (voiced by Neil Kaplan)
23. Riddler (voiced by Wally Wingert)
24. Scarecrow
25. Tweedledum and Tweedledee
26. Two-Face (voiced by Richard Moll

Batman: Arkham Asylum در تاريخ 25 اگوست براي PC , X360 , PS3 توسط Eidos Interactive و Warner Bros منتشر خواهد شد.
 

POW3R

کاربر سایت
Oct 11, 2007
2,483
نام
کیان
MR FREEZE دوست دارم :biggrin1: فقط موندم این همه آدم که من تا حالا اصلا اسم بعضی هاشو نشنیدم چه جوری میخوان تو بازی جاش بدن؟:confused:
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
به به ، كلا Bane باشه بقيه رو وولش :biggrin1:.

MR FREEZE دوست دارم :biggrin1: فقط موندم این همه آدم که من تا حالا اصلا اسم بعضی هاشو نشنیدم چه جوری میخوان تو بازی جاش بدن؟
خب Arkham ديگه! يك جورايي زندان بتمن ، بعد فكرش بكن با هرچي كه دوست داشتي تو عمرت مبارزه كني توي اين بازي ميتوني :biggrin1:.
 

POW3R

کاربر سایت
Oct 11, 2007
2,483
نام
کیان
خب Arkham ديگه! يك جورايي زندان بتمن ، بعد فكرش بكن با هرچي كه دوست داشتي تو عمرت مبارزه كني توي اين بازي ميتوني :biggrin1:.
ای گفتی خیلی وقته منتظر همچین بازی از بتمن هستم ولی باید داستان بازی خیلی قوی باشه که اینا توش جا بشن:biggrin1:
 

Captain Mitchell

کاربر سایت
Sep 21, 2007
4,228
اگه داستان اصليش رو دستکاری نکنن مطمئناً عالی خواهد بود... اميدوارم لا به لاش زمانی که مربوط به داستانش ميشه از slide های مختلف باشه مثل بازی : infamous ...

خيلی قشنگ ميشه... مثل comic ش
 

Wroth Master

کاربر سایت
Jun 21, 2007
1,264
نام
بهزاد
بیا آریا Hush هم هست ... مث که ما با اون پیوند خوردیم :d
خوب Catwoman هم هست پس میشه انتظار صحنه های رمانتیک هم داشت :d
تیریپ هارلی هم یه جوریه ! گویا جذاب تر شده :d از لحاظ شخصیتی عرض میکنم البته :d
فقط نمی دونم چرا از رابین ها خبری نیست !
به هر حال همه امیدواریم بازی خوبی از آب دربیاد !
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,017
نام
آریا
بیا آریا Hush هم هست ... مث که ما با اون پیوند خوردیم :biggrin1:
بهزاد اتفاقآ خواستم بگم یادم رفت ! اصلآ انتظارشو نداشتم !!

Robin هم فکر میکنم بیشتر به خاطر نوع گیم پلی بازی باشه که نیاوردنش. اگه ببینی به جای Batgirl هم از Oracle استفاده کردن که فلج هست و نمیتونه کارهای Batgirl رو انجام بده. یعنی در پشت صحنه کمک میکنه :D فقط احتمال داره Catwoman یه جاهایی باهامون دشمن باشه و یه سری جاها هم کمک کنه !
البته Blue Beetle هم برای کمک هست ولی به نظرم کلآ اضافیه و به جو بازی نمیخوره.
 

Wroth Master

کاربر سایت
Jun 21, 2007
1,264
نام
بهزاد
Robin هم فکر میکنم بیشتر به خاطر نوع گیم پلی بازی باشه که نیاوردنش. اگه ببینی به جای Batgirl هم از Oracle استفاده کردن که فلج هست و نمیتونه کارهای Batgirl رو انجام بده. یعنی در پشت صحنه کمک میکنه فقط احتمال داره Catwoman یه جاهایی باهامون دشمن باشه و یه سری جاها هم کمک کنه !
البته Blue Beetle هم برای کمک هست ولی به نظرم کلآ اضافیه و به جو بازی نمیخوره.
آره کلا نیرو کمکی کم داره این بازی :d مثلا Huntress و NightWing و Black Canary هم نیستند ... از Oracle فلج هم کار خاصی بر نمیاد :d
مثلا خواستن تمرکز اصلی رو خود بتمن باشه و اینکه خودش همه کارس (که در واقع هم هست!) و از این صحبتا :d
 
آخرین ویرایش:

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,017
نام
آریا
سلام !
سایت IGN در مورد تعدادی از دشمنهای بتمن در بازی Arkham Asylum توضیحاتی داده که در زیر میخونین :

Bane
Bane کسی هست که موفق شده یک بار بتمن رو خونه نشین بکنه. در کمیک 497 بتمن , این هیولای عظیم الجثه , بتمن رو بلند میکنه و به شدت به زمین میکوبونه. ضربه ای که باعث میشه بتمن برای چند ماه خونه نشین بشه و نتونه به کارهای همیشگی خودش برسه. قدرت عجیبی که Bane داره , به خاطر تزریق ماده ای شیمیایی به بدن اون هست. در این بازی هم Bane رو ملاقات می کنیم ولی با هیکلی به مراتب بزرگتر از قبل !
batman-arkham-asylum-20090709000510575.jpg


Harley Quinn
دکتر Harleen Quinzel در Arkham Asylum به شغل شریف پرستاری مشغول بود و به مداوای بیمارانی که اغلب مشکلات روحی روانی داشتن می پرداخت. ولی دیدار یک نفر باعث شد همه چیز عوض بشه. Harley با دیدن Joker یک دل نه صد دل عاشقش شد و تحت تآثیر اون قرار گرفت. در این بازی Harley مثل همیشه به کمک Joker میاد و اون طور که ما دیدیم , به تمام سوراخ سنبه ها و دوربینهای Arkham دسترسی داره و Gordon بیچاره رو هم گروگان گرفته. لباس و ظاهر Harley Quinn در این بازی با گذشته تفاوتهای زیادی داره !
batman-arkham-asylum-20090709000514231.jpg


Mr.Zsasz
زندگی و گذشته Victor Zsasz تفاوت چندانی با Bruce Wayne نداره. یک آدم ثروتمند و مقتدر که زندگی خودش رو میگذرونه تا وقتی که والدینش در یک حادثه قایق سواری کشته میشن. Zsasz به قماربازی روی میاره و کم کم همه دارایی و ثروت خودش رو از دست میده و به تدریج از حالت عادی هم خارج میشه. Zsasz بعد از کشتن یک آدم ولگرد و بدبخت , به این نتیجه میرسه که باید مثل یک ماشین آدم کشی آدم بکشه و اونها رو از زندگی بدون هدف و بی ارزششون نجات بده ! ایشون با کشتن هر آدم , یک علامت روی بدن خودش حک میکنه و قصد داره در Arkham علامتهای بیشتری به بدنش اضافه کنه !
batman-arkham-asylum-20090709000508575.jpg


Killer Croc
اگه شما با بیماری نادری به دنیا بیاین که پوست و بدنتون شبیه کروکدیل بشه , بهتره زندگی رو زیاد سخت نگیرین , چون در غیر این صورت شبیه Killer Croc میشین. Killer Croc بعد از سالها تحمل سختی و عذاب , به کارهای خلاف روی میاره و قلمروی خودش رو در فاضلابهای Gotham City ایجاد میکنه. این Killer Croc ای که شما در بازی می بینینین , بزرگترین Killer Croc ای هست که تا حالا دیده شده ! اولین باری که این شخصیت در بازی دیده میشه , در حال خزیدن در کنار یکی از آسانسورهای مخوف Arkham هست. وقتی بتمن این موجود عظیم الجثه رو میبینه , بهتره آماده یک مبارزه سخت و سنگین باشه !
batman-arkham-asylum-20090709000512246.jpg


Poison Ivy
مثل خیلی از دشمنهای بتمن , Pamela Isley هم از اول آدم شروری نبوده. ایشون یک محقق و گیاه شناس بوده که در اثر یکی از آزمایشاتش به ترکیبی مخوف از انسان و گیاه تبدیل میشه. Pamela روان پریش میشه و فکر میکنه باید نسل بشر رو از بین ببره تا طبیعت و گل و گیاه ها سالم بمونن ! لبهای زهرآلود و قدرت ذهنی ای که اون داره , باعث میشه هر مردی در عرض چند ثانیه قربانی اون بشه. Pamela حتی میتونه به بعضی گیاهان دستور هم بده و از سربازهای گیاهی خودش برای رسیدن به اهدافش استفاده کنه. ما هنوز چیز زیادی از Poison Ivy توی این بازی ندیدیم , ولی صحنه ای که اون یک گیاه آدم خوار رو احضار میکنه به اندازه کافی رضایت بخشه !
batman-arkham-asylum-20090709000517840.jpg


Joker
دشمن درجه یک بتمن ! کسی که Robin رو کشت و Batgirl رو فلج کرد. هیچ کس به اندازه Joker برای بتمن مشکل آفرین نبوده و هیچ کس نتونسته به اندازه اون Gotham City رو آشفته کنه. Joker با خنده های شیطانی و نقشه های زیرکانه خودش باعث و بانی اکثر آشوبهای Gotham هست. همه آشوبهای Arkham Asylum در این بازی هم زیر سر Joker و افرادی که اون از قبل وارد Arkham کرده هست. مبارزه پایانی بازی با این شخصیت دیوانه باید جالب باشه. کسی که لقب Crown Prince of Crime رو از آنِ خودش کرده !
batman-arkham-asylum-20090709000516215.jpg


موفق باشین
 

MG.Snake

کاربر سایت
Aug 7, 2008
1,021
نام
آرین
آریا انگشتات باید طلا گرفت.....
با اینکه جوکر تو این چهرش خیلی ضایع هست ولی واقعا دوست دارم بدونم داستان بازیش دقیقا چیه.......
چطور میخوان این همه کاراکتر منفی تو یک بازی قرار بدن؟؟؟!
 

Sweet Jesus

کاربر سایت
Oct 11, 2007
3,036
نام
امیر آزاد
چون اون جوکر یه جوکر اصیل بود؟! لااقل از جوکر نولان بیشتر به کامیک شباهت داشت...

پ.ن: لطفا منو جر ندید، توهینی به جوکر نولان نبود... چون همه تو این سایت جوکرشناسی پاس کردن، فقط اینکه سینما و کامیک دو دنیای متفاوت هستند و هرکدوم جوکر خودشونوم لازم دارن
 
آخرین ویرایش:

M8CRX

کاربر سایت
Feb 21, 2007
589
نام
مهرداد
آریا جان ، واقعاً عالی بود .

فقط خدا کنه این بازی چنان داستان قدرتمند و چندلایه ای داشته باشه که این همه شخصیت عمیق که هر کدوم پیشینه طویلی دارن ، درش جا شن .
فیلم نامه نولان که حقیقتاً قابل بحث نیست ، فقط باید بشینی ، لذت ببری . نولان ثابت کرد حداقل Bathman به هیچ وجه اون طور که گفته میشه و معموله ، اصلاً کمیک ساده ای نیست و دو شخصیت بزرگ و تاریخی ژوکر و بتمن میتونن مصداق بارز چالش برانگیزترین موضوعات عقلی و اخلاقی بشری باشن . خدا کنه این شیوه در بازی هم طی شده و مورد توجه بوده باشه .

تقریباً همه چیز که تا حالا خوب بوده ، فقط گوش شیطون کر وجود طوفانی از پتانسیل ، عناصر متکامل ، بستر آماده و شخصیت های بی نظیر و اسم این Eidos Interactive تن آدمو میلرزونه ، ولی کاشکی با کمک Warner Bros ، اشتباه بزرگ دیگشون (MATRIX) رو هم اصلاح میکردن ، حالا که نولان عظیم و قدیر پرتو افشانی میفرمایند !

پ.ن: لطفا منو جر ندید، توهینی به جوکر نولان نبود... چون همه تو این سایت جوکرشناسی پاس کردن، فقط اینکه سینما و کامیک دو دنیای متفاوت هستند و هرکدوم جوکر خودشونوم لازم دارن

فرمایش شما متین ، اما الحق ژوکر نولان با تمام سیاهیش به قدری دوست داشتنی و حقیقی بود که قدرت انتخاب بین سیاه و سفید واقعی و حقیقی رو از مخاطب میگرفت اونم با بازی یگانه لجر . این شخصیت به قدری بین مخاطبا جا باز کرده که جداً بهتر بود از همون گریم برای مدل ژوکر استفاده میشد . طرح کمیک خیلی مصنوعی و از طرفی برای خیلی ها جدید و در هضم ثقیله گرچه وفادارانه تر و اصیل تره .
 
آخرین ویرایش:

Sweet Jesus

کاربر سایت
Oct 11, 2007
3,036
نام
امیر آزاد
بنده هم عرض کردم که... کلا خیلی شاکی میشدم اگه میومد و همون جوکر کامیکی-نیکسلونی رو ارائه میداد. من کامیک رو یه دنیای دیگه میدونم و سینما رو یه دنیای دیگه، بنابراین هرکدوم از این جوکرا خاص خودشون هستن. و در اینکه جوکر کامیک اصیله شکی نیست :D و اگه قراره بازی از روی اصالت بتمن ساخته بشه نه از روی فیلمش،‌ جوکر باید همین شکلی باشه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر