قیمت Metal Gear Survive کمتر از 60$ خواهد بود

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
اخیرا خبر از ساخت نسخه جدیدی در سری محبوب «متال‌گیر» تحت عنوان «Survive» دادیم. عنوانی که پس از اتفاقات «Ground Zero» جریان خواهد داشت و تمرکز اصلی آن بر بخش کواپ است. این اثر، قیمتی کمتر از 60$ خواهد داشت. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

Metal-Gear-Survive.jpg

در حالی که به دلیل تصمیم «کونامی» و تغییر سبک، بسیاری از طرفداران متال‌گیر از معرفی این عنوان خشمگین شده‌اند، افرادی نیز وجود دارند که از زنده بودن فرانچایز خوش‌حال شده باشند، اما انتظار این افراد نباید چندان بالا باشد، زیرا Metal Gear Survive قرار نیست به عنوان اثری بزرگ چون «Phantom Pain» عرضه شود و این موضوع را می‌توان از قیمت گذاری آن متوجه شد. طی برگزاری نمایشگاه گیمزکام تایید شد که قیمت بازی کمتر از 60$ خواهد بود.

در حالی که قیمت دقیقی برای بازی اعلام نشده است، اما به نظر می‌رسد Metal Gear Survive همچون Ground Zero قیمتی در حدود 30$ داشته باشد.

پس از ترک کردن «هیدئو کوجیما»، این موضوع خوش‌حال کننده است که کونامی سریعا سراغ ساخت نسخه‌ای اصلی و یا MGS 6 نرفته و در حال اماده سازی عنوانی فرعی است. در هر حال کیفیت محصول را نمی‌توان در این بازه زمانی حدس زد. بازی طی سال 2017 برای سه پلتفرم اصلی منتشر خواهد شد.
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,361
نام
مــاکــان
به نظر من اون دولوپرهائی که دارن روی این عنوان کار میکنن، باید خائنین به جامعه بازیسازان لقب گرفته و در هیچ استودیوی دیگری به عنوان سازنده نتونن مشغول به کار بشن.
در آخر فتوای خود را صادر میکنم:
به گیمرهای غيور سراسر جهان مي‌رسانم کارگردان بازی «Metal Gear Survive» که عليه صنعت گیم و کوجیما و مکتب متال گبر، تنظيم شده است، همچنين ناشرين مطلع از محتواي آن، محکوم به اعدام مي‌باشند. از گیمرهای غيور مي‌خواهم تا در هر نقطه که آنان را يافتند، سريعا آنها را اعدام نمايند تا ديگر کسي جرأت نکند به مقدسات گیمرها توهين نمايد. هر کس که در اين راه کشته شود، شهيد است ان شاء الله.
 
  • Like
Reactions: jhoobin

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر