فروش بازیهای دست دوم به جای پلمپ در برخی فروشگاه ها(به خصوص توپخونه)!

lebron

کاربر سایت
Jan 21, 2011
427
راستی یک نکته رو هم بگم.
بازیهایی که قبل از تاریخ ریلیز رسمی میاد ایران،معمولا سلفونشون باز شده و دستی دوباره پلمپ شده! دلیلش هم اینه که برای لو نرفتن اسم فروشگاهی که بازی رو زود تر فروخته، باز میکنن و کد بغلش رو می تراشند.:d
 

amin_sh

کاربر سایت
Nov 13, 2009
663
نام
امین
چیزی که ما به عینه می بینیم هرکی داره حروم می خوره عمر 80-90 ساله داره و بدترین مریضی اش سرما خوردگیه ، هرکی که حالال خوره داره جوون از دست می ده و یه مرض هایی می گیره که بیشتر از این که خونه باشه روی تخت بیمارستانه :)

خوب اون که خوبه بین بدها نمیمونه و سریعتر میره ! این قانون دنیاست ! خوبها اول میرن !
کلا تو اون محیط کثیف توبخونه این چیزا متاسفانه بین همه هست ! مختص شخص خاصی نیست ! تو توپخونه همه از این کثافت کاریا میکنن !
بازی رو مفت یز میدارن ! و دست کم رو هر بازی 70 80 تومن میخورن ! هیچ کسو قانونی هم نداره ! خدا بده برکت ! هر کس خواست به هر اندازه ای که دلش خواست فرو میکنه !
به جرعت میشه گفت حدود 90 % بازیهای موجود تو بازار باز و دست دوم هستند ! و تو اینجا پلمپ میشن !کاسبای اونجا با هم هستند و باهم کار میکنن و کاملا یک شکل !
حدود 11 12 سال پیش مغازه های اونجا اجاره نبود و کاسبای قدیمی یه برو بیاو مرام معرفت خاصی داشتن !
کاسبای جدید هم همه کسایی هستند که میخوان راه یک ساله رو یک روزه برن ! و میرن ! اما آخرش میشه درد بلا و ناله و مشکلات که شاید اولش خوب باشه ولی بعدش داستانو درد سره ! ولی کیه که این چیزارو درک کنه ! حتی بعضیاشون میبینن که دارن داغون میشن اما باز هم به کارشون ادامه میدن !
چند روز پیش واسه خرید یه دیسک بازی وارد یه مغازه شدم ! یه پسر بچه حدود 12 ساله با پدرش اومدو بازی بتلفیدی که ممنوع بود رو خواست !فروشنده یه نگاه کردو گفت ببین دوست من بازیش ممنوعه اما اگر بخوای واست میارم 50 تومن میشه دو دیسک بازی 360 کپی 50 تومن ! دیگه اومدم بیرون نفهمیدم چی شد !
خدا خودش میدونه با اینا چیکار کنه !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر