طرفداران nintendo ds

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253

بازگشت یک اسطوره


cover_large.jpg



Publisher:
Nintendo

Developer:
Square Enix

Genre:
RPG

Tags:
Swords, Dragons, Fantasy

Players:
4

Release Date:
11th Jul 2010

Series:
Dragon Quest

Feature Support:
Local multiplayer, DLC

بیشتر طرفداران قدیمی و سرسخت سبک نقش آفرینی ژاپنی عقیده دارند که Dargon Quest یکی از عناوینی است که هنگام عرضه برای NES توانست تبدیل به یکی از بهترین سری بازی های این سبک و در اصلی یکی از پایه گذاران آن شود. عنوانی که تاکنون نسخه های بسیاری از آن در مناطق مختلف جهان عرضه شده و اکثراً نیز در زمان خود عناوینی موفق به شمار می رفتند.


پس از گذشت سال ها از عرضه اولین عنوان از این سری نوبت به شماره نهم از سری اصلی رسیده تا هم چون دیگر بازی های نقش آفرینی ژاپنی برای DS عرضه شود.


کاری که Squre Enix ناشر این بازی در آن مهارت فوق العاده ای پیدا کرده و بدون توجه به ویژگی های بازی مورد نظر، آن را برای DS عرضه می کند. با توجه به محبوبیت های فوق العاده ی این کنسول در همه ی دنیا از جمله ژاپن و آمریکا که بالا 154 میلیون کنسول فروخت .


این موقعیت برای ناشران ژاپنی به وجود آمده که با چشم پوشی از کنسول های ژاپنی دیگر یعنی Wii و PS3 عنوان خود را با صرف هزینه ای، برای DS عرضه کرده و نه تنها همه هزینه های شان را پوشش دهند؛ بلکه سود بسیاری نیز به دست آورند. این در حالی است که سازنده ای محبوب و کاربلد چون Level 5 پشت DQ9 قرار دارد و این عنوان پتانسیل عرضه برای کنسول نسل حاضر سونی را دارد. این جاست که مشخص می شود، SE هم چون گذشته به نظر مخاطب خود اعتنا نمی کند و ترجیح می دهد برخلاف نسل گذشته که تمرکزش بر کیفیت بازی هایش بود،سود بیشتری کسب کند.


large.jpg


باز هم همان ایده قدیمی

تیم سازنده روند کلی گیم پلی DQ9 را مانند عناوین کلاسیک این سبک طراحی و تلاش کرده اند نسبت به اصول این سبک وفادار باشند. بر خلاف بعضی آثار نقش آفرینی ژاپنی در DQ9 بازیباز می تواند در همان ابتدای بازی شخصیت اصلی خود را با استفاده از گزینه های بسیاری که برای چنین عنوانی یک نکته مثبت به شمار می رود، طراحی کرده و در طول بازی نیز ظاهر آن را توسط رزه ها مختلف و اسلحه های متنوع تغییر دهد. بازی در این بخش بسیار خوب عمل کرده و به ویژه در حالت چند نفره، باعث شد تفاوت های زیادی میان شخصیت ها دیده شود.


در بخش های مختلف نقش آفرینی بازی با سیستم شغل روبه رو هستیم که در اصل نقش کلاس را ایفا می کند و در کنار یک سری زیر کلاس قرار گرفته است. نکته مهم در مورد شغل ها، آزاد نبودن آن ها در ابتدای بازی است که کمی از آزادی عمل بازیباز کاسته ولی در ادامه باعث می شود بازیباز حتی برای به دست آوردن شغل های جدید، ماموریت های متنوع و مختلفی را انجام دهد یا با افراد مختلفی آشنا شود تا آن ها به تیم وی بپیوندند.


مانند دیگر عناوین این سبک هر شغل دارای چند مهارت مختلف است که بعضی از آن ها مخصوص آن شغل و بعضی دیگر مشترک هستند . مکانیسم بازی در این بخش کاملا مانند DQVIII طراحی شده و هر شغل دارای 5 حرفه مختلف است؛ اما مشکلی که در این زمینه وجود دارد مربوط به کلاس و شغل های کم اهمیت است که مهارت های ضعیفی داشته و به صورت کلی شباهت فراوانی با بعضی مهارت های دیگر دارند. با این وجود در DQ9 شاهد یکی از کلاسیک ترین سیستم های نقش آفرینی به کار رفته در این چند سال اخیر هستیم. نکته ای که در مورد سیستم مبارزه ای بازی نیز صدق می کند و باعث شده هیچ گونه خلاقیتی در مبارزه های DQ9 دیده نشود.


large.jpg

سقوط یک فرشته

داستان بازی روایت گر ماجراهای فرشته ای است که به عنوان نگهبان یکی از دهکده های انسان ها شناخته می شود. وی که در اصل توسط Celestrian مسئول انجام این کار شده، بعد از مدتی مامور می شود، مقدمات سفرCelestrian را به سرزمین خدایان فراهم کند. در طول مراحل ابتدایی بازی توضیح داده می شود که Celestrian برای سفر به سرزمین خدایان نیاز به میوه درخت جهان یعنی Fygg دارد و برای رشد این مویه، شخصیت اصلی باید خیرخواهی مردم عادی را جمع کند. پس از این که میوه های درخت جهان رشد کرده و همه چیز برای سفر Celestrian فراهم می شود به یکباره سرزمین انسان ها توسط نیرویی ناشناخته مورد حمله قرار می گیرد و میوه های درخت جهان در سطح سرزمین های مختلف پخش می شوند. در همین درگیری ها است که شخصیت اصلی برای پیگیری موضوع روی زمین می آید؛ اما توسط نیروی از پا درمی آید. این فرشته پس از به هوش آمدن متوجه می شود، هم چون یک انسان عادی شده و تمامی قدرت هایش را از دست داده است. در اینجا بازیباز وظیفه پیدا می کند که با پیدا کردن میوه های پخش شده و مقابله با این نیروی ناشناخته کار ناتمام خود را کامل کرده و همراه با دیگر فرشتگان به سرزمین خدایان سفر کند. داستان بازی برای چنین عنوانی کاملا مناسب و دارای پیچ و خم های فراوان است.


که بر عکس شروع ساده و کلاسیکش ، پیوسته بازیباز را با مواردی جدید و جالب رو به رو و او را به تلاش برای آگاهی از ادامه ماجرا ترغیب می کند. اما نکته ای که ضربه اساسی به بازی زده (به ویژه میانه ی راه)، نبود شخصیت پردازی مناسب برای دیگر شخصیت ها است. که عملا نقش به سزایی در گروه همراه بازیباز ایفا می کند. بعضی از این شخصیت ها به سرعت وارد گروه شده و بی هیچ مقدمه ای شخصیت ها او را پذیرفته و در ادامه نیز حرفی از آن به میان نمی آورند. سازندگان در این زمینه عجولانه رفتار کرده اند و این مسائل را کم اهمیت جلوه داده اند. هم چنین باید به سیل عظیم دیالوگ های بی مورد اشاره کرد که به عاملی آزار دهنده تبدیل می شوند و پس از مدتی بازیباز بی توجه، از آن ها می گذرد. این ضعف کوچک از ارزش دیالوگ های اصلی و مناسب بازی نیز کاسته و ضربه بزرگی به آن ها زده است.


یکی از مسائلی که درDQ9 به خاطر بزرگ بودن محیط بازی به یکی از ارکان اصلی بازی تبدیل شده، وسیله نقلیه بازیباز است. بازیباز مانند Legend of Zeldahantom Hourglass این قابلیت را دارد که با استفاده از کشتی خود به بخش های مختلف محیط بازی سفر کند. اما سفرهای دریایی عموما خسته کننده و بدون جذابیت هستند و تنها موجب اتلاف وقت بیشتری می شوند.
سیستم مبارزه های بازی کاملا به صورت نوبتی طراحی شده و از اصول کلاسیک این سبک پیروی می کند. دوربین بازی در زمان مبارزه ها در دو حالت اول و سوم شخص قرار می گیرد و بازیباز می تواند قبل از هر حمله ای در زاویه دید اول شخص دشمن مورد نظر خود را انتخاب کرده و در ادامه و در زاویه دید سوم شخص شاهد حمله های و درگیری های شخصیت های اصلی و دشمن ها باشد. به طور کلی مکانیسم مبارزه ها کاملا کارآمد است و تمامی امکانات مورد نظر را در اختیار بازیباز قرار می دهد؛ اما مشکلی که در این بخش وجود دارد مربوط به حمله های دشمنان است. گاهی در کل یک نبرد همه ی دشمن ها بدون در نظر گرفتن یارهای بازیباز فقط به سمت او حمله کرزده و باعث می شوند موقعیت سختی برای او به وجود آید. نکته ی قابل توجه این که یکی از قابلیت های بازی در اینجا به ضرر بازیباز عمل می کند. به طور کلی اگر چند حمله پشت سر هم به یک شخصیت انجام شود، حمله های بعدی به صورت چند ضرب و با ضریب بالاتری شکل می گیرد که در اینجا باعث می شوند نوار سلامتی بازیباز به یکباره خالی شود. در سوی دیگر نبود قابلیت های تعیین عملکرد سریع در میان نبرد برای بارهای همراه باعث می شود بازیباز نتواند تاکتیک های مشخصی را به کار ببرد. البته این مشکل بیرون از مبارزه ها وجود ندارد و پس از تعیین وظیفه ای مشخص برای هر یک از همراهان، وی تمرکز خود را کاملا بر آن می گذارد و در زمان های مناسب به درستی به آن عمل می کند.


large.jpg


جلوه ای آشنا اما همچنان زیبا

هم چون عنوان قبلی از این سریپ عرضه شده بود ، DQ9 نیز حالتی نیمه کارتونی دارد و سعی کرده بیشتر تمرکز خود را بر طراحی شخصیت ها بگذارد. شخصیت ها از جزییات بالایی برخوردار هستند و ظاهرشان از پیش تعیین شده نیست و با استفاده از هر سلاح و زره جدید، حالتی تازه به خود می گیرند. DQ9 از لحاظ طراحی محیط ها به دو بخش تقسیم می شود. محیط های داخلی و محیط های خارجی در بخش اول به هیچ وجه راضی کننده نیست و نبود جزییات و آبجکت ها کاملا خود را نشان می دهد.


این در حالی است که در زمینه طراحی محیط های خارجی سازندگان بسیار خوب عمل کرده و توانسته اند از قدرت کنسول دستی نینتندو به خوبی استفاده کنند. جالب این که با وجود وسعت بیشتر محیط های خارجی، این محیط ها چه از لحاظ طراحی کلی و چه از لحاظ شلوغی نسبت به نمونه های داخلی بهتر و جذاب تر طراحی شده اند.



اژدها در جایگاهی اشتباه

بی شک گیم پلی و ساختار کنونی بازی از هیچ یک از قابلیت های DS بهره نمی برد و حتی سعی نشده طراحی منوها و دیگر بخش های بازی به صورتی انجام شوند که بازیباز برای استفاده از قلم کنسول راحت تر باشد. البته این مساله چیز جدیدی نیست و بیماری ای است که بیشتر بازی های نقش آفرینی این کنسول به آن دچار شده اند. این در حالی است که کمبود حجم باعث شده سازندگان خود را از صداگذاری دیالوگ ها معاف دانسته و در این زمینه نیز هیچ خرجی نکنند. همین مساله ی به ظاهر کوچک، به عناوین نقش آفرینی ضربه بزرگی می زند؛ ضربه ای که به کم اهمیت شدن دیالوگ ها می انجامد؛ بخشی که یکی از ارکان اصلی یک بازی نقش آفرینی محسوب می شود. با این حال، DQ9 یکی از کلاسیک ترین و زیباترین نقش آفرینی های ژاپنی اخیر است که توانسته نظر بیشتر طرفداران قدیمی این سبک را جلب کند؛ اما به واقع هنوز از نبود نوآوری در رنج است و تنهاکاری که کرده قرار دادن یک سیستم چندنفره مناسب و وجود آزادی عمل برای هر بازیباز در آن است که با وجود بعضی ماموریت های جانبی تمام نشدنی و آپدیت های جدید برای اضافه کردن ماموریت های متنوع می تواند ساعت ها بازیبازهای مختلف را مشغول کند.


نکات مثبت:

رعایت اصول کلاسیک سبک، داستان جذاب، طراحی محیط های خارجی، سیستم چندنفره جذاب


dragon-quest-ix-sentinels-of-the-starry-skies-5.jpg

نکات منفی:

طراحی کم جزییات محیط های داخلی
 

stryk3r

کاربر سایت
Jan 17, 2014
251
نام
جواد
احسان ول نمیکنی این DS رو؟ :)) هی میفروشی هی میخری :d دفعه چندمته؟ :d

میگم این RTS Lite رو از کجا گرفتی؟ چند گرفتی؟ :-/
این Dual-Core ایی که من دارم قدیمی شده :| بعدشم این Dual-Core ها قابلیت Real-Time Save رو ندارن واسه همین میخوام یه دون RTS Lite بخرم چون بشدت به قابلیت RTS نیاز دارم :d

دوستان گلم میشه یه توضیحی در مورد RTS Lite و Dual core بدید تا بدونیم چه قابلیت هایی دارند و فرقشون با همدیگه چیه ، چون من R4 و DSTT دارم و میخوام اگه بشه یه کارت کپیخور خوب بگیرم که همه بازی هارو اجرا کنه.
 

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253
دوستان گلم میشه یه توضیحی در مورد RTS Lite و Dual core بدید تا بدونیم چه قابلیت هایی دارند و فرقشون با همدیگه چیه ، چون من R4 و DSTT دارم و میخوام اگه بشه یه کارت کپیخور خوب بگیرم که همه بازی هارو اجرا کنه.

این دوتا کارت هر دو R4 هستن قبلا فلش کارت ها مموری ها قدیمی بهش میخورد بعد سری SDHC اومد که مموری کلاس 4 و 10 بهش میخورد و سریعتر بود

دوال کور ها سری خیلی قویی هستن 2 تا چیپست دارن به جا یکی و همه بازی ها اجرا میکنه عیب این فلش کارت دوال کور مصرف خیلی بالا باتریه مثلا DS LITE تو با نور 3 یه یره بازی کنی با صدا آخر به فرض 11 ساعت کار کنه اگه دوال کور استفاده کنی این کارکرد به 6 تا 7 ساعت میرسه

حالا فلش کارت من R4I SDHC ه سری جدیده هم سرعت بالاس هم قابلیت RTS Lite داره الان من صدو خورده ای بازی رو DS دارم همه رو اجرا کرد فقط تو یه بازی CARS نسخه مرحله 1 تموم میکنی بعد صفحه مشکی میشه که اونم فکر کنم بخاطر ROM خارب باشه اگر میخواست کار نکنه بازی اصلا نباید بالا میومد

بازی هایی که روی فلش کارت N5 من کار نمیکرد قبلا همه رو این کار کردن


بلاخره نگفتی مدل R4 تو چیه؟



این سایت فایل آپدیت اکثر فلش کارت ها داره

NDS Card Supplier:Professional for 12 years,R4,R4i,R4i Gold,Acekard,DSTTi,DSTWO,EZ-FLASH--nds-card.com


اینم ببین

R4iSDHC RTS LITE 2014 for 3DS V9.3/2DS/DSi/DS Lite、R4iSDHC-Silver, 3DS V9.3.0-21U --nds-card.com
 

stryk3r

کاربر سایت
Jan 17, 2014
251
نام
جواد
احسان جان خدایی دمت گرم، بخش دی اس رو زنده کردی، و پاسخ گویی بسیار قوری ای داری، عکس از R4 اگه میخوای بذاریم ولی دقیقا اینو روش نوشته ( R4 advance revolution for ds ) نمیدونم چه نوع آر فوریه که آپدیت یا براش نیست یا قدیمیه.

- - -ویرایش - - -

راستی الان تمام کاپ های ماریو کارت رو توی 50cc رد کردم و انگار که بازی تموم شد !!!! من توی همه کاپ ها اول شدم ولی نمیدونم چرا یه بار بهم رنک c داد یه بار d یه بار ستاره داد .............. بعضی اوقات در حین بازی با اینکه من اول میشدم و دانکی کونگ سوم میشد ولی به اندازه من که اول میشدم بهش امتیاز میداد !!!!!!!!!!!! میرم برم 100cc رو هم رد کنم راستی دو تا کاراکتر هم باز کرد.
ماریو کارت رو دو نفره با دو تا دی اس ساعت ها بازی کردیم با حال بود ولی یه مشکلی داره که توی حالت دو نفره که کاپ ها رو رد میکنیم هیچی آنلاک نمیکنه و تقریبا میشه گفت فقط به دید کل کل میخوره که رقابتی با خونواده بازی کنیم و اگه بخوای مراحلش آنلاک بشه باید یکنفره بازی کنی همینش بده.
 

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253
احسان جان خدایی دمت گرم، بخش دی اس رو زنده کردی، و پاسخ گویی بسیار قوری ای داری، عکس از R4 اگه میخوای بذاریم ولی دقیقا اینو روش نوشته ( R4 advance revolution for ds ) نمیدونم چه نوع آر فوریه که آپدیت یا براش نیست یا قدیمیه.

- - -ویرایش - - -

راستی الان تمام کاپ های ماریو کارت رو توی 50cc رد کردم و انگار که بازی تموم شد !!!! من توی همه کاپ ها اول شدم ولی نمیدونم چرا یه بار بهم رنک c داد یه بار d یه بار ستاره داد .............. بعضی اوقات در حین بازی با اینکه من اول میشدم و دانکی کونگ سوم میشد ولی به اندازه من که اول میشدم بهش امتیاز میداد !!!!!!!!!!!! میرم برم 100cc رو هم رد کنم راستی دو تا کاراکتر هم باز کرد.
ماریو کارت رو دو نفره با دو تا دی اس ساعت ها بازی کردیم با حال بود ولی یه مشکلی داره که توی حالت دو نفره که کاپ ها رو رد میکنیم هیچی آنلاک نمیکنه و تقریبا میشه گفت فقط به دید کل کل میخوره که رقابتی با خونواده بازی کنیم و اگه بخوای مراحلش آنلاک بشه باید یکنفره بازی کنی همینش بده.

فدات عزیزی :x کاری نکردم وظیفه اس

این فلش کارت R4 خیلی قدیمیه آپدیت هاشم قدیمیه برای سال 2008 ه

بخاطر عملیات ژانگور و ..... که میزنی به خاطراونام امتیاز میده :d کلاس ها بالا 50CC خیلی سخت میشه بخصوص 100CC

همون دونفره بازی کردنش خیلی حال میده :x


بیا برات پیدا کردم اینم آپدیت 2013 برای فلش کارتت اینم لینکش

Wood R4 v1.62 Download,R4DS v1.18 Kernel Download-www.r4ds.com
 

stryk3r

کاربر سایت
Jan 17, 2014
251
نام
جواد
فدات عزیزی :x کاری نکردم وظیفه اس

این فلش کارت R4 خیلی قدیمیه آپدیت هاشم قدیمیه برای سال 2008 ه

بخاطر عملیات ژانگور و ..... که میزنی به خاطراونام امتیاز میده :d کلاس ها بالا 50CC خیلی سخت میشه بخصوص 100CC

همون دونفره بازی کردنش خیلی حال میده :x


بیا برات پیدا کردم اینم آپدیت 2013 برای فلش کارتت اینم لینکش

Wood R4 v1.62 Download,R4DS v1.18 Kernel Download-www.r4ds.com
احسان جان این آپدیت رو نصب میکنم یه صفحه سیاه میاره که وسطش نوشته LODING... و هرچی صبر میکنم اتفاقی نمیوفته به نظرم این آپدیت واسه این کارت نیستش، نظر تو چیه ؟
در مورد ماریو کارت هم بگم که منظورت از ژانگور چیه ؟
 

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253
احسان جان این آپدیت رو نصب میکنم یه صفحه سیاه میاره که وسطش نوشته LODING... و هرچی صبر میکنم اتفاقی نمیوفته به نظرم این آپدیت واسه این کارت نیستش، نظر تو چیه ؟
در مورد ماریو کارت هم بگم که منظورت از ژانگور چیه ؟

اطلاعات مموری کارت یه فایل تو pc بریز مموری کارت با fat32 فرمت کن مموری خالی شد فایل آپدیت از حالت فشرده خارج کن کل فایلا بریز صصفحه اول مموری بریز

آره برای کارته گروه هک ds این آپدیت ساختن برای فلش کارتت

همون آکروبات بازیو این جور کارا
 

stryk3r

کاربر سایت
Jan 17, 2014
251
نام
جواد
اطلاعات مموری کارت یه فایل تو pc بریز مموری کارت با fat32 فرمت کن مموری خالی شد فایل آپدیت از حالت فشرده خارج کن کل فایلا بریز صصفحه اول مموری بریز

آره برای کارته گروه هک ds این آپدیت ساختن برای فلش کارتت

همون آکروبات بازیو این جور کارا
داداش فهمیدم مشکلش چیه، الان دقیقا آپدیتشو پیدا کردم کپی کردم توی داخل مموری گذاشتم داخل دستگاه روشن که کردم کارت رو بالا آورد ولی مینویسه This Is Fake !!!! :)) این R4 که من دارم فیک هستش و مثل اینکه باید به فکر خرید یه R4 دیگه باشم، ولی نمیدونم چرا اینکه فیکه بعضی ار بازی هارو اجرا میکنه ! یعنی با فیک بودنشم بد نیست از بی هیچی بهتره :)
 

mmmrrrkkkk

کاربر سایت
Apr 28, 2012
26
نام
حبیب
آره واقعا بازی خاطره انگیزی برای ما تمام گیمر ها باسابقه و باتجربه هستش :x

البته سری Tiny Toon برای تمام کنسول ها دستی نینتندو اومد و در کنارش برای nes و snes هم اومد


کنسولا دستی نینتندو به ترتیب زیره


gameboy مخففش gb

Tiny Toon Adventures - Babs' Big Break

Tiny Toon Adventures - Wacky Sports

Tiny Toon Adventures - Montana's Movie Madness



gameboy color مخففش gbc

Tiny Toon Adventures - Buster Saves the Day

Tiny Toon Adventures - Dizzy's Candy Quest



gameboy advance مخفشش gba

Tiny Toon Adventures - Wacky Stackers

Toon Adventures - Scary Dreams


این بازی برای کنسولا خونگی نینتندو یعنی nes و snes هم 6 عنوان از این بازی منتشر شده


آخرین سری بازی Tiny Toon برای کنسول دستی gba ساخته شد gba سال 2001 وارد بازار شد و کنسول دستی قبلی ds بود ds lite حتی کارتج ها gba هم ساپورت میکنه

اینم اسکرین شات ها نسخه gba

Scary Dreams - Tiny Toon Adventures Wiki



بازی کامیک زون که خلاقیت بی همتا تو زمان خودش داشت و همچین بازی دیگه هیچوقت ساخته شد عالی بود و هنوزم اگر بازیش کنی هم واقعا اسخته و جذاب . نسخه ارتقا پیدا کرده این بازی ( از نظر فریم و کمی کیفیت ) آخرین بار برای کنسول دستی نینتندو gba منتشر شد

لینک دانلود نسخه gba این بازی

Comix Zone (E)(Independent) ROM < GBA ROMs | Emuparadise



درباره سونیک کمپانی سگا بازی سونیک رنگ ها ( Sonic Colors ) به صورت انحصاری برای 2 کنسول نسل هفتی نینتندو یعنی wii و ds منتشر کرد سونیک رنگ ها بهترین سونیک نسل هفت لقب گرفت این نسخه سونیک تو نسخه wii به صورت محیط 2.5d ساخته شد و برای نسخه ds حال 2d ساخته شد که هر دو نسخه پرفروش بودن


لینک دانلود بازی Sonic Colors نسخه ds

Sonic Colors (U) ROM < NDS ROMs | Emuparadise




به صورت کلی ds حدود نسخه sonic داره


Sonic & Sega All-Stars Racing

Sonic Chronicles - The Dark Brotherhood

Sonic Classic Collection

Sonic Colors

Sonic Rush

Sonic Rush Adventure

واقعا تشکر از تمام طرفداران نینتندو
 

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253
داداش فهمیدم مشکلش چیه، الان دقیقا آپدیتشو پیدا کردم کپی کردم توی داخل مموری گذاشتم داخل دستگاه روشن که کردم کارت رو بالا آورد ولی مینویسه This Is Fake !!!! :)) این R4 که من دارم فیک هستش و مثل اینکه باید به فکر خرید یه R4 دیگه باشم، ولی نمیدونم چرا اینکه فیکه بعضی ار بازی هارو اجرا میکنه ! یعنی با فیک بودنشم بد نیست از بی هیچی بهتره :)

داداش لینک آپدیتی که من گذاشتم روی فلش کارت ها فیک و کلون هم جواب میده


واقعا تشکر از تمام طرفداران نینتندو

فدات داداش
 

stryk3r

کاربر سایت
Jan 17, 2014
251
نام
جواد
داداش لینک آپدیتی که من گذاشتم روی فلش کارت ها فیک و کلون هم جواب میده




فدات داداش
خب پس چرل برا من ج نمیده، رم رو فرمت هم کردم ، فایل ها رو دوباره ریختم ، فرمت رم هم فت 32 هستش، هرکاری بود کردم نشد ، بی خیال، در هر صورت ممنون تو واقعا کمکم کردی احسان جان

- - -ویرایش - - -

ولی کاش این ماریو کارت گسترده تر میبود، یعنی مثل کراش تیم ریسینگ ps1 یه عالمه مرحاه و مد واسه بازی میداشت
 

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253
خب پس چرل برا من ج نمیده، رم رو فرمت هم کردم ، فایل ها رو دوباره ریختم ، فرمت رم هم فت 32 هستش، هرکاری بود کردم نشد ، بی خیال، در هر صورت ممنون تو واقعا کمکم کردی احسان جان

- - -ویرایش - - -

ولی کاش این ماریو کارت گسترده تر میبود، یعنی مثل کراش تیم ریسینگ ps1 یه عالمه مرحاه و مد واسه بازی میداشت

نوکرتم داداش . با سخت افزاری که ds داره ماریو کارتش در حد ماریو کارت wii در اومده واقعا شاهکاره بعد اینکه حجم بازی ماریو کارت ds خودت دیدی چقدر کمه اما حجم بازی مثل کراش ۴ ببین

کلا حتی یه کنسول دستی قدرتش با یه کنسول خونگی یکی باشه اما بازیا اون کنسول دستی هیچوقت به اون کنسول خونگیی نمیرسه بخاطر محدودیت در سخت افزار و محدودیت باتری به جا برق و .....
 

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253

Assassin's Creed II: Discovery


cover_large.jpg



Publisher:
Ubisoft

Developer:
Griptonite

Genre:
Action, Adventure

Tags:
Stealth, Sequel

Players:
1

Release Date:
17th Nov 2009 USA

این بازی برای کنسول دستی پرفروش DS هم منتشر شده و ما رو با حال و هوای شهر ونیز و قهرمان اون یعنی اتزیو آشنا می کنه.

بازی به صورت 2D Platformer با اکشنی سریع و نفسگیر هستش که با بازی قبلی این سری در کنسول DS , برتری آشکاری داره.

بازی قبلی که توسط یکی از شرکتهای سازنده ی بازیهای موبایل ساخته شده بود در برابر این بازی حرفی برای گفتن نداره.

همونطور که گفتم بازی اکشن بسیار سریعی داره و در اکثر مواقع شما در حال بالا رفتن از دیوارها و پرش از یکی به دیگری هستید و حتی بعضی وقتها مجبورید که از زیر موانع هم عبور کنید و قل بخورید !

سیستم مبارزات بازی هم بسیار زیبا کار شده و حتی شاهد صحنه آهسته در مبارزات نیز هستیم.


images



images

 
آخرین ویرایش:

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253
اصلا DS یه چیز دیگس!!! مخصوصا این DS LITE و DSI :x واقعا یکی از رویایی ترین کنسول های جهانه!!! (اول DS هـ :d بعد GBA هـ :love: بعد Wii :x)

ولی بازم من نمدونم چرا DS رو بیشتر از GBA دوست دارم!!! شاید فقط به خاطر عنوان J-RPG ایشه که خ خ خ خ خ خ خ باهاشون حال کردم!!!

یعنی Golden Sun :love: :love: :love:

این Golden Sun - The Dark Dawn که واسه DS هـ، هم تراز نسخه GBA ه!!!

البته بازی Summon Night - The Swordcraft Story هم روی GBA عالی بود!!! مخصوصا نسخه دومش: Summon Night - The Swordcraft Story 2! داستانش عالی بود! :love: battle System اش هم محشر بود!!! توی نسخه DS عالی بود Battle System :(( البته نسخه DS و GBA از یه سری نبودن!!! واسه GBA سری Swordcraft Story بود. واسه DS سری خاصی نیست!!!

3 Summon Night - The Swordcraft Story هم ساخته شد، ولی به دلایلی هیچ وقت واسه غرب نیومد!!! یعنی فقط نسخه ژاپنیش هستش. البته یه Fan-made Translate Patch هست که هنوز کامل نشده!!! دو ماه پیش %70 بود! حتما کامل میشه... منم حتما میگیرم بازیش میکنم :x

ببخشید سرتونو درد آوردم :d چون میدونم اینجا J-RPG باز نیست کسی :d
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر