شما قاضی Duke Nukem باشید

slipkboy

Apollo 13
Loyal Member
Mar 3, 2009
3,916
نام
محمد. تـ
استدیوی Gearbox توسعه دهنده ی بازی Duke Nukem Forever در اقدامی جالب از کسانی که این بازی را انجام داده اند، درخواست کرد اینبار بازیکنان قاضی دادگاه "دوک" باشند!

Duke-Nukem-Forever-Logo-psd54202.png


شما میتوانید با مراجعه به صفحه ی نظر سنجی بازی به سوالاتی از قبیل :

نمره ی شما به Duke Nukem Forever چند است؟ آیا شما Duke Nukem Forever را به دوستانتان پیشنهاد می دهید؟ نمره شما به گرافیک، شوخی ها و معما های Duke چند است؟ نظر شما در مورد سیستم های دو اسلحه، بازیابی سلامتی و... بازی چیست؟ پاسخ دهید و نظر خود را در مورد این بازی که بیش از 10 سال انتظار آن را می کشیدید، بدهید.

بازی Duke Nukem Forever در حالی پس از 10 سال منتظر شد که در همان روز های اولیه با دریافت نمراتی بسیار پایین مورد غضب بازیکنان و طرفداران "دوک" قرار گرفت.


اینبار نوبت شماست.


منبع
 
  • Like
Reactions: MOSTAFA VI

Zack_Fair

کاربر سایت
Mar 16, 2010
1,745
نمره من به همه چيش صفره...
البته طرفدارای دو آتيشه دوك مسلما می ريزن نمره بالا می دن،ولی اكثريت كه از بازی ناراضين حتما نمره هایی كه حقشه رو می دن.
 

koorosh sh

کاربر سایت
Dec 10, 2008
7,968
من توقع شق القمر نداشتم ازش با این همه سال تاخیر !!!
چون مشخص بود چی از اب در میاد !!
با توجه به سطح توقعی که از بازی در خودم ایجاد کرده بودم بد نبود ..
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,511
نام
محمد
به نظر من که زیادی تو سر بازی زدن :D بازی نسبتا خوب و سرگرم کننده ای بود، فن بازی هم نبودم و با اون نمره هایی که ازش دیدم انتظار یه فاجعه رو داشتم ولی به نظر خودم حقش بود حداقل بین 6.5 تا 7 بگیره :D
 
آخرین ویرایش:

asi_1447

کاربر سایت
Oct 27, 2010
1,395
نام
احسان
به نظر من که خیلی هم خوب بود. مگه باید شبیه شوتر های جدید باشه؟ همون گیم پلی 10-15 سال پیش رو باز آفرینی کرد. البته به نظر من هنوز هم اگه این چند المان جدید بازیها مثل 2 اسلحه ای بودن و بازیابی سلامتی رو نداشت هنوز بهتر بود.
 

Heart Broken

کاربر سایت
Feb 22, 2011
2,418
نام
Ali
قضاوت کردن نیازی نداره، یک بازی مزخرف محض که ارزش وقت گذاشتن نداشت.گلاب به روتون حالم از بازیای بکش برو جلو بهم میخوره.نمره من به این بازی:3.0(پلت فرم ps3)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر