خبر رسمی شرکت 505 گیمز دفاتر خود در آلمان، اسپانیا و فرانسه را تعطیل میکند

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,605
نام
alireza
505games.jpg

یک گزارش جدید نشان می دهد که شرکت 505 Games دفاتر خود را در آلمان، اسپانیا و فرانسه را تعطیل میکند. این خبر به عنوان بخشی از روند تجدید ساختار شرکت است که سال گذشته آغاز شد. این گزارش که توسط Gamereactor ارائه شده است، بیان می‌کند که اگرچه چندین دفتر در حال بسته شدن هستند، تصور می‌شود که تعداد کارمندان که اخراج خواهند شد، حدود 10 نفر باشد.

کمپانی Digital Bros، شرکت مادر 505 Games است، در نوامبر 2023 اعلام کرد که 30 درصد از کارکنان خود را که شامل تعداد نامشخصی از کارمند 505 گیمز می شود، را اخراج می کند. Digital Bros به منظور اولویت بندی عناوین موفق با کیفیت بالا، در تعدادی از پروژه‌های در دست توسعه تجدید نظر کرده است. ساختار سازمان بر این اساس برای همسویی با محیط رقابتی در حال تحول و برای اطمینان از حداکثر بهره‌وری در میان مدت و بلند مدت بررسی خواهد شد.

دیروز اعلام شد که Remedy Entertainment حق امتیاز مجموعه Control را از 505 Games به قیمت 17 میلیون یورو خریداری کرده است.
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,361
نام
مــاکــان
وقتی موفق ترین عنوان و استودیوت یک عنوان سیم ریسینگ باشه نشون میده شرایط کمپانی خیلی میزون نیست.
درسته که Assetto corsa ها خیلی بیشتر از ظرفیت طرفدارهای این سبک فروختن ولی بالاخره این سبک یک ظرفیت مشخصی داره و نمیتونه با بازیهای تجاری تر در فروش رقابت کنه و سود لازم برای سرپا موندن کمپانی رو بسازه.
با همه اینها مشخصه کمپانی داره تو جاهای اشتباه سرمایه گذاری میکنه و نتیجه ای که میخواد رو نمیگیره.

امیدوارم شرایطی که داره به توسعه Assetto corsa 2 لطمه ای وارد نکنه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر