شایعه: نسخه جدیدی از بازی Silent Hill توسط Japan Studios درحال ساخت است

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
در چند ماه اخیر شایعات مختلفی از سری Silent Hill به گوش رسیده‌اند که خبر از بازگشت آن می‌دهند. اخیرا نیز اطلاعات جدیدی منتشر شده که جزئیات جالبی را از روند ساخت این بازی لو می‌دهد.

Silent-Hill.jpg


این شایعه، از طرف کاربری به نام AestheticGamer در توئیتر (یا Dusk Golem در ResetEra) می‌آید که قبلا اطلاعات مربوط به سری Resident Evil را لو داده‌بود. طبق ادعای این کاربر، نسخه جدید Silent Hill توسط تیم Japan Studios و با همکاری شرکت کونامی و سونی درحال ساخت است. قسمت هیجان‌انگیز این شایعه، آنجاست که کارگردان و نویسنده نسخه اول بازی Silent Hill یعنی آقای Keiichirō Toyama هم‌اکنون در استودیوی نام‌برده فعالیت می‌کند.

حدود دو سال پیش بود که کونامی برای دو پروژه مرتبط با Silent Hill به دنبال نیروهای جدیدی می‌گشت. به نظر می‌رسد شرکت Sony از این فرصت استفاده کرده و طی یک همکاری با کونامی، ساخت نسخه جدید این سری را آغاز کرده‌است. اگر اطلاعات Dusk Golem صحیح باشد، این دو ناشر ژاپنی هزینه ساخت را با هم فراهم خواهند کرد اما بودجه اختصاص یافته به بازی نسبت به سایر عناوین انحصاری پلی استیشن کمتر است.

در پایان نیز Dusk Golem گفت آهنگساز سری سایلنت هیل (Akira Yamaoka) و کارگردان هنری نسخه دوم و سوم (Masahiro Ito) برای کار بر روی نسخه جدید بازگشته‌اند. او مدعی است که احتمالا این بازی در اواخر امسال معرفی خواهد شد. از آنجایی که کونامی پیش‌تر اعلام کرده‌بود به دنبال بررسی راه‌های مختلف برای احیای این سری محبوب و قدیمی است، طرفداران امیدوارند با ورود به نسل بعد پس از چندین سال عنوان جدیدی را از سری Silent Hill تجربه کنند.
Continue reading...
 
آخرین ویرایش:

Silent fans

Stay lostdata
کاربر سایت
Jan 6, 2013
492
نام
Sera
ببینید دوست داشتنی های مهربون.ترول کردن کوجیما کار توجیه پذیری نیست.من نمی گم بهش احترام بزارید. نه!شما آزادید( مثل رودی که از مجاورت گل و لای رد میشه و سنگ ها می دره.یا مثل باد که دشت ها زیر پا می زاره و سخره ها صیقل میده.) بر مبنای وجودیت و تفکرتان,به اقتضای سن و درکتان و به احتساب منش و شعورتان الگوریتم ذهنیتون و واکنش طبیعی تونو به اشتراک بگذارید.(به طور خلاصه تر هر غلطی می تونید بکنید.)
ولی وقتی دارید از کوجیما می گید حتی اگه باهاش حال نمی کنید یکم محافظه کار باشید.از خودتون جک نسازید نازنینانم.
هیچکس کوجیما نمیشه و کوجیما هیچکس نمیشه.
 

reza3533

کاربر سایت
Jun 14, 2006
193
نام
Mreza
سلام.
من دو بازی آخر کوجیما رو بازی کردم. یعنی فنتوم پین و این آخری DS
کاری با کدورت های پیش اومده با کونامی ، دلایلش و اینکه چه کسی شروع کرد و چه کسی مقصر هست ندارم. برای من محصول نهایی مهم هست و فنتوم پین من رو راضی نکرد. هیچوقت تمومش نکردم و اواسط بازی بیخیالش شدم بخاطر تکراری شدن.
و اما حتی اگر بگیم مقصر همه چیز کونامی هست چرا که یک کمپانی لوزر هست چون باعث شد کوجیما از این شرکت بره ، میرسیم به DS. میرسیم به افتتاح استودیوی کوجیما پروداکشنز ، میرسیم به سرمایه گذاری سونی. و اما نتیجه ش : آیا به نظر شما DS بازی خوبی بود ؟
من که میگم بازی بشدت سلیقه ای هست. یکی خوشش اومد و یکی نه. یادمون باشه تا مدت ها توی مراسم مختلف داشتیم تریلر های سینماتیکی میدیدم که هیچی ازش قابل فهم نبود. فقط هایپ زیادی درست میشد ولی دریغ از گیم پلی ... نتیجه آخر؟ یک بازی سلیقه ای. این رو اضافه کنم که از نظر شخص من DS بازی معمولی بود. موسیقی خوب ، منظره های زیبا اما گیم پلی حوصله سربر.
در آخر حرفم این هست که نه کسی ترول کرد و نه بد کوجیما گفت. خوب یا بد ، گیمر نسل جدید اون رو با این دو عنوان آخرش میشناسه. و نمیشه هم با دو بازی آخر کوجیما اون رو بازیساز افسانه ای دونست که خیلیا شعورشون به درک بازی هاش نمیرسه.
این بود نظر شخصی من درباره جناب کوجیما. ممنون.
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,195
نام
ماکان
سلام.
من دو بازی آخر کوجیما رو بازی کردم. یعنی فنتوم پین و این آخری DS
کاری با کدورت های پیش اومده با کونامی ، دلایلش و اینکه چه کسی شروع کرد و چه کسی مقصر هست ندارم. برای من محصول نهایی مهم هست و فنتوم پین من رو راضی نکرد. هیچوقت تمومش نکردم و اواسط بازی بیخیالش شدم بخاطر تکراری شدن.
و اما حتی اگر بگیم مقصر همه چیز کونامی هست چرا که یک کمپانی لوزر هست چون باعث شد کوجیما از این شرکت بره ، میرسیم به DS. میرسیم به افتتاح استودیوی کوجیما پروداکشنز ، میرسیم به سرمایه گذاری سونی. و اما نتیجه ش : آیا به نظر شما DS بازی خوبی بود ؟
من که میگم بازی بشدت سلیقه ای هست. یکی خوشش اومد و یکی نه. یادمون باشه تا مدت ها توی مراسم مختلف داشتیم تریلر های سینماتیکی میدیدم که هیچی ازش قابل فهم نبود. فقط هایپ زیادی درست میشد ولی دریغ از گیم پلی ... نتیجه آخر؟ یک بازی سلیقه ای. این رو اضافه کنم که از نظر شخص من DS بازی معمولی بود. موسیقی خوب ، منظره های زیبا اما گیم پلی حوصله سربر.
در آخر حرفم این هست که نه کسی ترول کرد و نه بد کوجیما گفت. خوب یا بد ، گیمر نسل جدید اون رو با این دو عنوان آخرش میشناسه. و نمیشه هم با دو بازی آخر کوجیما اون رو بازیساز افسانه ای دونست که خیلیا شعورشون به درک بازی هاش نمیرسه.
این بود نظر شخصی من درباره جناب کوجیما. ممنون.

منم موافقم، کوجیما تو این دو بازی آخر رویکرد و فرمول موفق قبلیش، یعنی ساخت بازی های خطی به شدت کارگردانی شده رو کنار گذاشت و زد تو خط بازی OW ساختن اما تجربه هر دو بازی به من اثبات کرده مهارت لازم برای داستان گویی تو یه بازی OW رو نداره و نتونسته مثل قبل فن های خودشو راضی نگه داره.
 
آخرین ویرایش:

reza3533

کاربر سایت
Jun 14, 2006
193
نام
Mreza
منم موافقم، کوجیما تو این دوباری آخر رویکرد و فرمول موفق قبلیش، یعنی ساخت بازی های خطی به شدت کارگردانی شده رو کنار گذاشت و زد تو خط بازی OW ساختن اما تجربه هر دو بازی به من اثبات کرده مهارت لازم برای داستان گویی تو یه بازی OW رو نداره و نتونسته مثل قبل فن های خودشو راضی نگه داره.
برای تجربه عنوان های قبلی کوجیما تنها امیدم به سونی هست که برای نسل بعد بتونه قابلیت بکوارد برای PS3 و ... داشته باشه.
 

GZ454

کاربر سایت
Apr 2, 2020
217
منم موافقم، کوجیما تو این دو بازی آخر رویکرد و فرمول موفق قبلیش، یعنی ساخت بازی های خطی به شدت کارگردانی شده رو کنار گذاشت و زد تو خط بازی OW ساختن اما تجربه هر دو بازی به من اثبات کرده مهارت لازم برای داستان گویی تو یه بازی OW رو نداره و نتونسته مثل قبل فن های خودشو راضی نگه داره.
مشکل اینکه داستان گویی هاشم افت کرده هر چند با توجه به سنش طبیعه کوجیما مثل میاموتو و میکامی باید کنار بکشه فقط تهیه کنندگی کنه و کارو به افراد جوان و با استعداد بسپره که بتونن دنیای ow خوبی رو پیاده کنن همراه با داستان عالی ولی خیلی بعیده همچین کاری کنه
 

GZ454

کاربر سایت
Apr 2, 2020
217
برای تجربه عنوان های قبلی کوجیما تنها امیدم به سونی هست که برای نسل بعد بتونه قابلیت بکوارد برای PS3 و ... داشته باشه.
مشکل اینکه میخواست فیلم سینمایی بسازه نه بازی همین دو سه هفته که جایزه بفتا رو گرفت یه مصاحبه ای کرد که از 3 دقیقه ۲ دقیقش راجع به فیلم های سینمایی صحبت میکرد و یک کلمه از بازیهایی ویدئویی صحبت نکرد انگار نه انگار گیم دولوپره این مشکل اصلیه
 

Holy Diver

کاربر سایت
Jun 2, 2010
1,705
نام
عرفان
سلام.
من دو بازی آخر کوجیما رو بازی کردم. یعنی فنتوم پین و این آخری DS
کاری با کدورت های پیش اومده با کونامی ، دلایلش و اینکه چه کسی شروع کرد و چه کسی مقصر هست ندارم. برای من محصول نهایی مهم هست و فنتوم پین من رو راضی نکرد. هیچوقت تمومش نکردم و اواسط بازی بیخیالش شدم بخاطر تکراری شدن.
و اما حتی اگر بگیم مقصر همه چیز کونامی هست چرا که یک کمپانی لوزر هست چون باعث شد کوجیما از این شرکت بره ، میرسیم به DS. میرسیم به افتتاح استودیوی کوجیما پروداکشنز ، میرسیم به سرمایه گذاری سونی. و اما نتیجه ش : آیا به نظر شما DS بازی خوبی بود ؟
من که میگم بازی بشدت سلیقه ای هست. یکی خوشش اومد و یکی نه. یادمون باشه تا مدت ها توی مراسم مختلف داشتیم تریلر های سینماتیکی میدیدم که هیچی ازش قابل فهم نبود. فقط هایپ زیادی درست میشد ولی دریغ از گیم پلی ... نتیجه آخر؟ یک بازی سلیقه ای. این رو اضافه کنم که از نظر شخص من DS بازی معمولی بود. موسیقی خوب ، منظره های زیبا اما گیم پلی حوصله سربر.
در آخر حرفم این هست که نه کسی ترول کرد و نه بد کوجیما گفت. خوب یا بد ، گیمر نسل جدید اون رو با این دو عنوان آخرش میشناسه. و نمیشه هم با دو بازی آخر کوجیما اون رو بازیساز افسانه ای دونست که خیلیا شعورشون به درک بازی هاش نمیرسه.
این بود نظر شخصی من درباره جناب کوجیما. ممنون.
شما این همه رو “نظرشخصی” تو صحبتات تاکید میکنی بعد نتیجه گیری میکنی گیمر های تازه خوششون نیومده از دو تا بازی آخر کوجیما بنابر این بازیساز افسانه ای نیست. الان این که میگی یه عده دیگه خوششون نیومده نظر شخصی یا چی؟ چون یه عده خیلی زیادی از همون mgsv طرفدار سری شدن و این از فروش مشخص.
 

reza3533

کاربر سایت
Jun 14, 2006
193
نام
Mreza
مشکل اینکه میخواست فیلم سینمایی بسازه نه بازی همین دو سه هفته که جایزه بفتا رو گرفت یه مصاحبه ای کرد که از 3 دقیقه ۲ دقیقش راجع به فیلم های سینمایی صحبت میکرد و یک کلمه از بازیهایی ویدئویی صحبت نکرد انگار نه انگار گیم دولوپره این مشکل اصلیه
از علاقه کوجیما به فیلم که همه خبر دارن چه از توییت هایی که میزنه و چه حتی توی bio اکانتش که نوشته : Game Creator: 70% of my body is made of movies بخاطر همین واقعا بعید نیست اگر یک زمانی فیلم سازی رو شروع کنه.. ولی من به شخصه مشکلی توی این علاقه اش نمیبینم . سینما ، گیم ، کتاب و ... همگی زیر مجموعه ای از یک مجموعه بزرگ به اسم سرگرمی هستن و هم چه خوبه دولوپری در دو نوع از سرگرمی علاقمند باشه چون میتونه الهام بخش کارهای بعدیش باشه.

شما این همه رو “نظرشخصی” تو صحبتات تاکید میکنی بعد نتیجه گیری میکنی گیمر های تازه خوششون نیومده از دو تا بازی آخر کوجیما بنابر این بازیساز افسانه ای نیست. الان این که میگی یه عده دیگه خوششون نیومده نظر شخصی یا چی؟ چون یه عده خیلی زیادی از همون mgsv طرفدار سری شدن و این از فروش مشخص.
قرمز: اگر فروش خوبی این نسخه داشته بنظرم بخاطر پیشینه موفقی بوده که این سری داشته.
آبی: نه این فکت هست. شما یه سرچ بزنی میبینی که خیلیا دوست داشتن و خیلی های دیگه هم نداشتن. دیگه این حرف من نیست که "بازی سلیقه ای هست."
 
  • Like
Reactions: dark souls

Holy Diver

کاربر سایت
Jun 2, 2010
1,705
نام
عرفان
قرمز: اگر فروش خوبی این نسخه داشته بنظرم بخاطر پیشینه موفقی بوده که این سری داشته.
آبی: نه این فکت هست. شما یه سرچ بزنی میبینی که خیلیا دوست داشتن و خیلی های دیگه هم نداشتن. دیگه این حرف من نیست که "بازی سلیقه ای هست."
خوب این حرفی که شما داری میزنی و مدرکی هم براش نداری قطعا. اگه بخوای ازون ماموریت های اکستریم چپتر دوم فاکتور بگیری( که به نظرم نقطه اوج گیم پلی اتفاقا تو همونجا بیشتر دیده میشه) بازی عملا یه شاهکار تو گیم پلی و من میتونم ساعت ها راجع به این که چرا گیم پلی کامل ترین گیم پلی یه بازی stealth صحبت کنم و این فقط حرف من نیست چهار تا نقد راجع بهش بخونی صد برابر بیشتر از من تعریف کردن از بازی.
جدا ازین حرفا من بارها گفتم با این کلمه”سلیقه ای” به شدت مشکل دارم. من تو هیچ نقدی ندیدم ارزش یه بازی رو با لفظ “سلیقه ای” عنوان کنن. بازی یا خوب یا بد شما هم نمیتونی رو این بازی ها برچسب “سلیقه ای” بزنی و بعد نتیجه به قول خودت “فکت” بگیری که کوجیما چون بازیش سلیقه ای پس بازیساز افسانه ای نیست.
 

reza3533

کاربر سایت
Jun 14, 2006
193
نام
Mreza
شما هم نمیتونی رو این بازی ها برچسب “سلیقه ای” بزنی و بعد نتیجه به قول خودت “فکت” بگیری که کوجیما چون بازیش سلیقه ای پس بازیساز افسانه ای نیست.
من بازم باید بگم شما سرچ کنید تا نظرات بقیه رو ببینید؟ یک مثال ، توی همین متاکریتیک یوزر اسکور این بازی زرد هست یعنی Mixed or average reviews . و این فقط مثالی از یک سایت بود. بقیه ش بماند. شما بازی رو دوست داشتید؟ بسیار هم عالی.
 

Holy Diver

کاربر سایت
Jun 2, 2010
1,705
نام
عرفان
من بازم باید بگم شما سرچ کنید تا نظرات بقیه رو ببینید؟ یک مثال ، توی همین متاکریتیک یوزر اسکور این بازی زرد هست یعنی Mixed or average reviews . و این فقط مثالی از یک سایت بود. بقیه ش بماند. شما بازی رو دوست داشتید؟ بسیار هم عالی.
شما لطف کنید یه بار دیگه کامنتی که نقل قول کردید بخونید.
 

reza3533

کاربر سایت
Jun 14, 2006
193
نام
Mreza
یک بازیساز چه وقت افسانه ای میشود؟ زمانی که بازی خوب بسازد
یک بازی چه زمانی خوب هست؟ وقتی در صد زیادی از گیمرها از اون راضی باشند
آیا گیمرها از DS راضی بودند؟ هم بله و هم خیر.
نتیجه؟
 

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
منم موافقم، کوجیما تو این دو بازی آخر رویکرد و فرمول موفق قبلیش، یعنی ساخت بازی های خطی به شدت کارگردانی شده رو کنار گذاشت و زد تو خط بازی OW ساختن اما تجربه هر دو بازی به من اثبات کرده مهارت لازم برای داستان گویی تو یه بازی OW رو نداره و نتونسته مثل قبل فن های خودشو راضی نگه داره.
ماکان Outer Wilds رو بازی کردی؟ از نظر روایی واقعا جذاب ترین چیزیه که تو 10 سال اخیر بازی کردم. بدون اغراق! گفتی داستان گویی OW یادم اومد:D اگه بازی نکردی سرچ نکن چیزی در موردش، هر چی بخونی اسپویله:D
 
  • Like
Reactions: Cloud Strife

GZ454

کاربر سایت
Apr 2, 2020
217
خوب این حرفی که شما داری میزنی و مدرکی هم براش نداری قطعا. اگه بخوای ازون ماموریت های اکستریم چپتر دوم فاکتور بگیری( که به نظرم نقطه اوج گیم پلی اتفاقا تو همونجا بیشتر دیده میشه) بازی عملا یه شاهکار تو گیم پلی و من میتونم ساعت ها راجع به این که چرا گیم پلی کامل ترین گیم پلی یه بازی stealth صحبت کنم و این فقط حرف من نیست چهار تا نقد راجع بهش بخونی صد برابر بیشتر از من تعریف کردن از بازی.
جدا ازین حرفا من بارها گفتم با این کلمه”سلیقه ای” به شدت مشکل دارم. من تو هیچ نقدی ندیدم ارزش یه بازی رو با لفظ “سلیقه ای” عنوان کنن. بازی یا خوب یا بد شما هم نمیتونی رو این بازی ها برچسب “سلیقه ای” بزنی و بعد نتیجه به قول خودت “فکت” بگیری که کوجیما چون بازیش سلیقه ای پس بازیساز افسانه ای نیست.
فروشش در حد mgs4 بود ولی اون ۶ میلیون فقط رو ps3 فروخته بود mgsv رو ۵ تا پلتفرم ۶ میلیون یه افته بنظرم death که حتی به ۱ میلیونم فکر نکنم رسیده باشه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر