سونی فروش 3DS نمایانگر ظرفیت بازار برای کنسول های دستی هستش .

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
Jim Ryan که CEO بخش SCEE سونی هستش با بیان این که رشد فروش بالای Nintendo 3DS در بازار سرگرمی نمایانگر همه چی هستش در مقابل افرادی که "بیان میکردن کنسول های دستی موفق نمیشن" . کی گفته فضای مناسب و اختصاصی در بازار کنونی برای کنسول های دستی وجود نداره .

metallicred-3ds.jpg



اون همچنین بیان کرد که تاریخ عرضه کنسول Vita در اروپا در تاریخ 22 فوریه هستش .این در حالی هستش که کنسول جدید فروش زیاد بالای نداشته پس از عرضه درماه گذشته در ژاپن .

در همین حال Ryan در مصاحبه با MCV بیان کردش که کمپانی سونی فروش فعلی 3Ds رو مورد ستایش قرار میده .



اون بیان کرده : یکی از دلایلی که ما کنسول 3DS رو مورد ستایش قرار میدیم فروش این کنسول در کرسمس هستش که افراد با نظر های مخالف با موفقیت کنسول های دستی بودن " کی گفته که فضای اختصاصی و کافی در بازار برای کنسول های دستی وجود ندارد" .


"و تا اون جای که ما 3DS رو مرود ستایش قرار دادیم برای کاری که در ماه گذشته انجام داد"


Ryan همچنین با بیان این که کنسول Vita و 3Ds در کنار هم در چشم انداز آینده کنونی قرار دارن.


" در حال حاظر دو بازار متفاوت وجود داره . کیفیت کلا . همجانبه بودن . ارزش های تجربه . این چیزی هستش که ما بهش باور داریم و ما ارائه میکنیم بر روی Vita . این چیزی هستش که ما بیشتر از هر چیزی بهش اعتقاد داریم و اون امکاناتی هستش که وجود داره بر روی هر نوع از گوشی های هوشمند.

 
آخرین ویرایش:

Haruna

کاربر سایت
Dec 16, 2011
47
نام
سروش
و باز هم بعضی ها ضایع میشوند! باور کنید تا آخر این نسل کنسولهای دستی به این چرت و پرت ها ادامه میدن که اسمارتفون ها bluh...bluh....
 

اوباما

کاربر سایت
Dec 12, 2011
31
و باز هم بعضی ها ضایع میشوند! باور کنید تا آخر این نسل کنسولهای دستی به این چرت و پرت ها ادامه میدن که اسمارتفون ها bluh...bluh....
آقاجان اینا اگه منطق داشتن وضع ما این نبودکه!
کلا هرچی سونی میده بیرون دوستان هیتر باید یه ایرادی ازش بگیرن
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر