شایعه سونی عنوان انحصاری‌اش را کنسل می‌کند.

Nameless King

4:20
کاربر سایت
May 5, 2014
663
نام
امیرحسین
یک اینسایدر ادعا می‌کند علی‌رغم شایعات اخیر، عنوان مولتی‌پلیر The Last of Us توسط ناتی‌داگ به طور کامل کنسل شده است.

tloumultiplayergame-blogroll-1654804036579.jpg
امسال، سال پر فراز و نشیبی برای استودیو ناتی‌داگ بود. سریال The Last of Us که از شبکه‌ی HBO پخش شد موفقیتی خیره کننده بدست آورد، ولی می‌توان گفت که موفقیت‌های استودیو به همینجا ختم می‌شوند. اگر واقع بینانه به قضیه نگاه کنیم لانچ نسخه‌ی PC عنوان The Last of Us Part I به طوری افتضاح بود که بسیاری از بازیکنان حتی نمی‌توانستد آن را بازی کنند. سپس قرار بود پروژه‌ی مولتی‌پلیر The Last of Us رونمایی شود که این معرفی هم تا زمان نامشخصی تاخیر خورد. در این بین استودیو تائید کرد که روی یک عنوان سینگل‌پلیر مشغول کار است، و همچنین اینستایدری خبر از ساخت سه بازی متفاوت داد: یک عنوان در سبک و سیاق Mass Effect، عنوان دیگر The Last of Us Part III و در نهایت ریمستر The Last of Us Part II. و اکنون با گذر زمان ما اطلاعات بیشتری از مولتی‌پلیر The Last of Us بدست آوردیم.
این عنوان قرار بود در مراسم PlayStation Showcase در تابستان نمایش داشته باشد، ولی غایب بزرگ مراسم بود. در اواخر ماه مِی استودیو ناتی‌داگ بیانیه‌ای منتشر کرد مبنی بر اینکه: "ما می‌دانیم چیزی که برای بازی بهتر است، این است که وقت بیشتری صرف آن شود."
اخبار و شایعات از این قرار بود که استودیو دوست و همسایه یعنی Bungie در مورد گیرایی و جذب بازیکن در مدت زمان طولانی نگران آن است.
بعد از آن بلومبرگ حدس می‌زد که تیم سازنده‌ی بازی کوچکتر شده است، و همین هفته‌ی پیش خبری آمد مبنی بر اینکه ساخت بازی فعلا متوقف شده ولی کامل کنسل نشده است. این خبر در پی اخراج تعدادی از کارکنان قراردادی ناتی‌داگ منتشر شد. Andres Howard یعنی شخص اصلی که مسئول درآمد و سود بازی (Monetization) بود و از اپیک می‌آمد هم جزو افرادی بود که هفته‌ی پیش استودیو را ترک کردند.
حالا، اینسایدری به نام ViewerAnon در توییتی ادعا می‌کند که بازی کامل کنسل شده و می‌گوید:"مُرده است."
این شخص اولین نفری بود که اولین اطلاعات از The Last of Us Part III را لیک کرد، اما به هر حال باید صبر کرد و دید این ادعاها تا چه حد رنگ حقیقت را به خود می‌گیرند، پس هنوز به این اخبار شک داشته باشید و به چشم شایعه به آن‌ها نگاه کنید. گرچه در هر صورت اخبار خوب و امیدوار کننده‌ای از بازی به گوش نمی‌رسد.

منبع
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,378
نام
سید محمد حسین
این شخص اولین نفری بود که اولین اطلاعات از The Last of Us Part III را لیک کرد،

اصولا ادم باید حرف اینسایدری رو گوش کنه که ادعاهاش یه بار درست از آب دراومدن
طرف اومده مثلا اطلاعات از بازی ای داده که هنوز معلوم نیست چیش به چیه، بعد میخواید بای دیفالت فکر کنیم این بشر بقیه اسرار ناتی داگ رو هم مثلا بلده؟

من نمیگم این جور شایعه ها رو نذارید ها... بذارید اتفاقا خیلی فان ـه :D
ولی قبلش یه نگاه درست به سابقه "اینسایدر"اش بندازید بعد ببینید ارزش تاپیک و بحث داره یا نه
 

SAGAD

کاربر سایت
Nov 1, 2007
2,477
مطمعن باشید بازی کنسل نمیشه شاید جمع جور تر شه ولی امکانش صفر کامل کنسل بشه اینهمه هزینه شده ، یه چیزی می شه مثل overwatch که از بقایای titan هست که کنسل شد
 

Refill

کاربر سایت
Jul 11, 2008
4,249
نام
سروش
جیم رایان ریسک بزرگی کرده تمام استودیو ها درگیر gaas کرده حالا این نیومده کنسل شد خیلی هاشون یک ماه دووم نمیارن و پلیر هاش ریزش میکنه
 

Black Roz

کاربر سایت
Oct 14, 2007
2,793
لست آنلاین 1 به حدی من رو جذب خودش کرده بود که که بیشترین پلی تایم رو داشتم باهاش و هیچ آنلاین دیگه ای من رو مجذوب خودش نکرد...هنوزم که هنوزه دوستان خارجی دارم که بیش از 8 ساله دارم باهاشون بازی میکنم...در واقع پلیرهای وفاداری داره که هنوزم که هنوزه پاشن....ولی این بازی به نظر میرسه درامد زایی خوبی چون نداشت برای شرکت دیگه بهش نرسیدن و ولش کردن....چون تا یک جایی دیگه همه چیز تکراری میشه و هیچ دستاورد دیگه ای برای پلیر نداره و خیلی ها سر همین زده شدن از بازی.ولی بعضی ها از جمله خودم اون ساختار بازی و شکلو شمایلش بودکه من رو همیشه فن بازی کرده بود..اگر چاره ای برای حل این مشکل می اندیشیدن شاید به درامد زایی خوبی میتونستن برسن.
سونی تو آنلاین بعدی که خواست بسازه امد تغییر رویه داد و دل خوش کرد به این که چون ما یک ایپی خدا داریم پس میتونیم یک آنلاین وسیع تو سبک بقا هم باهاش بسازیم و کلی پول دربیاریم ازش..امد دست زد به یک ریسک بسیار بزرگی که معلوم نبود جواب بده یا نه...کلی هزینه کرد ، کلی وقت صرف کرد آخرشم شد این....اگر تو شماره 2 همون روال نسخه یک رو درپیش میگرفت با این تفاوت که ایراداتش رو برطرف می کرد تا پلیر بعد از مدتی احساس تکراری بودن بازی بهش دست نده ( مثل مثلا رنکی شدن بازی و خیلی چیزهای دیگه ) هم میتونست درامدزایی خوبی داشته باشه هم بازی بسیار موفقتری نسبت به شماره 1 باشه .
اما با توجه به اخباری که به بیرون درز پیدا کرده بود ، ساختار انلاین بازی کلا نسبت به شماره 1 دگرگون شده بود و از ریشه های شماره یک کلا دور شده بود . خود من به عنوان یک فن بازی از این موضوع بسیار دلخور بودم ولی بازهم خیلی منتظرش بودم ببینم چجوری میشه این بازی ، که درنهایت خوردیم به یک بن بست بزرگ.
 

Morgoth Bauglir

The Fallen Vala
کاربر سایت
Aug 12, 2017
1,144
نام
Melkor
کلا مولتی لست یه چیز نشدنیه. آنچارتد با تمام بزرگیش مولتی خوبی نداشت. کلا نمیشه، نمی تونم منظورم رو برسونم :D
خیلی از فن ها من جمله خودم به اینکه مولتی لست ۱ پورت بشه به PS5 راضین .
 

NightKing

کاربر سایت
May 22, 2016
338
کلا مولتی لست یه چیز نشدنیه. آنچارتد با تمام بزرگیش مولتی خوبی نداشت. کلا نمیشه، نمی تونم منظورم رو برسونم :D

بجاش پارت ۳ رو بسازین خیلی بهتره :Crying1:
نمی دونم حالا اگه این بازی ریلیز شه من بازی میکنم یا نه چون خیلی حوصله قدیم رو ندارم ولی انلاین لست۱ و U2 و U4 واقعا خوب بود و به من مزه داد.
 
  • Like
Reactions: blak

ar-15

کاربر سایت
Jan 27, 2023
465
مولتی لست 1 خیلی آس و تک بود، نه بخاطر گیم مُد هاش و نه سیستم سروایورز که فقط عدد بالا پایین میشد،
خود گیم پلی با همون سیستم کمپین، عجیب رو مولتی نشسته بود، وان شات شدن با میلی، شیو تو اسموک، گان های متا مثل ال-دیابلو و m4 خارج از لودآت اصلی مشابه کیل استریک میخریدی و واقعا فرق قدرتشون حس میشد.
بعد سونی در یک حرکت احمقانه لست و uc4، شاخترین انحصاریاش رو ناقص و بدون بخشی که بالاترین ریپلی ولیو (برای uc4 مود سروایول- هورد) و باب دندون pc گیمر ها بود، داد بیرون.
 

R O N I N

ŌKAMI
کاربر سایت
Feb 8, 2012
1,028
Factions جزو بهترین تجربه های مولتی پلیری بود که داشتم, هیچ چیزی مثلش وجود نداره. تاکتیکی و مخفیانه یا پر سر و صدا بازی کردن. تیمت بد بازی کنه همه بمیرن Last Man Standing میشه آدنرالین میچسبه به سقف بلد باشی کامبک میزنی بعد اون برد اصلا یه چیزه دیگس. کاستوم میرفتیم با هم دیگه کل کل میکردیم چه دورانی بود.

موقعی که خبر اومد لست 2 مولتی نداره گفتیم بخریم بازیو نخریم چی کار کنیم امیدوارم بودیم بعدش اضافه بشه. تجربه های خوب مولتی به اندازه کمپین و سینگل پلیر مهمن.

امیدوارم حداقل ویدیو و عکسی چیزی ازین پروژه کنسل شده بیرون درز کنه ببینیم چی میپختن این همه وقت.
 

Need-More-Speed

کاربر سایت
Jul 1, 2007
4,239
نام
یونس
مطمعن باشید بازی کنسل نمیشه شاید جمع جور تر شه ولی امکانش صفر کامل کنسل بشه اینهمه هزینه شده ، یه چیزی می شه مثل overwatch که از بقایای titan هست که کنسل شد
اتفاقا اگر پروژه در شرایط و استانداردهای ND نباشه همون بهتر که کنسل بشه، (اگر مجبور شده باشن به نحوی المان های گس رو واردش کنن که واقعا فاجعه به بار میاد) سونی باید اجازه می داد ND همون راهی که برای مولتی 1 رفت و فن بیس خودشم پیدا کرد بره، فضای تلو فضای گس نیست.
زمان زیادی گذشته به قول معروف outdate شدن ایده هام باید در نظر بگیرن شاید اگه سونی اجازه می داد همون 1/2 سال بعد از ریلیز بازی مولتیش می اومد تا الان کلی درامدزایی مازاد هم کرده و بود و پرونده رو می بست
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر