سرخط خبرها

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
11,111
نام
محمد حسین
ابزار مادینگ redkit برای ویچر 3، 21 می بر روی استیم، اپیک و gog عرضه میشود.
این ابزار رایگان بوده و در حال حاضر برای همین 3 فروشگاه عرضه خواهد شد و کاربران با اتفاده از آن، میتوانند شخصیتها، مراحل، مناطق جدید و ... را ایجاد کنند و به گفته cdpr تنها محدودیت شما، خلاقیت شماست


____________
عنوان hades 2 که دیروز بصورت ارلی اکسس عرضه شد، توانست از 103 هزار پلیر همزمان عبور کند، نسخه اول به 37 هزار پلیر همزمان رسیده بود.
 

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,349
نام
مهدی
🔻بازی Redfall قبل از تعطیلی سازنده قرار بود آپدیت بزرگی دریافت کند.
طبق گزارشی که IGN از بسته شدن چهار استودیو زیرمجموعه ایکس باکس/بتسدا تهیه کرده، آرکین آستین در حال توسعه یک آپدیت بود که نیازمندی اتصال دائم به اینترنت Redfall را حذف می‌کرد و بهبودهای دیگری به بازی می‌آورد. آرکین آستین از قبل از انتشار Redfall این وعده را داده بود. اما اکنون با تعطیلی آرکین آستین، دیگر خبری از این به‌روزرسانی نخواهد بود و صرفا سرورهای بازی تا هر وقت که مایکروسافت و بتسدا صلاح بدانند روشن باقی خواهند ماند.
این به‌روزرسانی قرار بود طی ماه میلادی جاری از راه برسد، اما قرار بود در هالووین هم شاهد آپدیت دیگری باشیم که دو شخصیت DLC بازی را بالاخره اضافه می‌کرد. این شخصیت‌ها بخشی از Hero Pass بازی بودند که با خرید نسخه گران‌تر Redfall در دسترستان قرار می‌گرفتند.این برنامه هم لغو شده است و خبری از رسیدن DLCها نخواهد شد. افرادی که Hero Pass را خریده‌اند می‌توانند برای پس گرفتن پول خود اقدام کنند

IMG_4912.jpeg
———————————
🔴 طبق گفته Andrew Wilson مدیر اجرایی EA ، این کمپانی در حال ساخت نسخه بعدی Battlefield است و تیم سازنده آن بزرگترین در کل تاریخ فرانچایز میباشد.این نسخه لایو سرویس خواهد بود و او از دیدن نمایش های اولیه بسیار هیجان زده شده.تاریخ دقیقی برای انتشار بازی در دسترس نیست اما در چند ماه گذشته برخی منابع پاییز 2025 را هدف EA اعلام کرده اند.
نسخه بعدی Battlefield احتمالا واقعی‌ترین تخریب‌پذیری سری را خواهد داشت.
استودیو Ripple Effect، یکی از تیم‌هایی که در حال کار روی بتلفیلد بعدی است، یک آگهی شغلی لیست کرده که در آن به دنبال استخدام یک مدیر جلوه‌های ویژه است. آن‌ها در توضیحات این آگهی نوشته‌اند که به دنبال یک طراح سه‌بعدی ارشد می‌گردند که بتواند «واقعی‌ترین و هیجان‌انگیزترین افکت‌های تخریب‌پذیری در کل صنعت» را بسازد. همچنین اشاره شده که یکی از بخش‌های کلیدی این نقش «ساخت جلوه‌های ویژه بهینه و فوق‌واقع‌گرایانه» است

IMG_4913.jpeg

————————————
🔴 گیم پلی بازی Assassin’s Creed Red در یوبیسافت فوروارد نمایش خواهد داشت.
به‌نقل از منابع اینسایدر گیمینگ، خبرنگاران و تولیدکنندگان محتوا طی رویداد یک هفته‌ای سامر گیمز فست می‌توانند Assassin’s Creed Red را بازی کنند و از ۲۳ خرداد می‌توانند پیش‌نمایش خود از این بازی را منتشر کنند. فعلا مشخص نیست که رونمایی اولیه بازی قبل از یوبیسافت فوروارد اتفاق می‌افتد یا خیر، اما نمایش گیم پلی بازی در یوبیسافت فوروارد تضمین شده است. این رویداد در تاریخ ۲۱ خرداد برگزار خواهد شد.
طبق اطلاعات لو رفته، Assassin’s Creed Red داستان دو شخصیت متفاوت را دنبال می‌کند؛ یک سامورایی مرد به نام Yasuke و یک اساسین زن به نام Naoe. به‌لطف تغییرات فنی گسترده‌ای که یوبیسافت در تکنولوژی خود اعمال کرده، تقریبا تمام بخش‌های بازی همچون انیمیشن‌ها، سیستم پارکور، آب و هوا و… متحول شده‌اند.امسال یوبیسافت با وعده ی انقلاب در فرانچایزهای اساسینز کرید ، استاروارز ، اسپلینترسل ، گوست ریکان و… میخواهد پرقدرت در بازار حضور داشته باشد

IMG_4914.jpeg

—————————————
🧛🏻‍♀️بازی محبوب Resident Evil Village امروز ۳ ساله شد...
جالبه بدونید کپکام برای خلق شخصیت Lady Dimitrescu که تو بازی شباهت‌های بسیار زیادی به خون‌آشام‌ها داره از منابع زیادی الهام گرفته که یکی از اون‌ها واقعی هست!
یکی از منابع خلق این شخصیت، زنی به نام الیزابت باثوری هست که تو قرن ۱۶ به عنوان یک قاتل سریالی خون آشام شناخته می‌شده و عقیده داشته به کمک خون می‌تونه تا ابد جوانی خودش رو حفظ کنه


IMG_4911.jpeg

—————————————

🔻مدیر نینتندو: سوییچ ۲ یک پلتفرم جدید نخواهد بود.
شایعات بسیار زیادی درباره نینتندو سوییچ ۲ وجود دارد و اکنون این شرکت اعلام کرده که قرار نیست با یک پلتفرم کاملا جدید طرف باشیم.
نینتندو در سال مالی جاری قصد رونمایی از Nintendo Switch 2 را دارد، ولی این کنسول قرار نیست یک سیستم کاملا جدید باشد و از خیلی جهات شبیه سوییچ فعلی خواهد بود. شونتارو فوروکاوا (Shuntaro Furukawa)، مدیرعامل نینتندو، در نشست سالانه با سرمایه گذاران به صحبت درباره کنسول نینتندو سوییچ ۲ پرداخت.
یکی از سرمایه گذاران این سوال را مطرح کرد که با سیستم جدیدی طرف هستیم یا کنسول بعدی شبیه سوییچ خواهد بود. فوروکاوا در جواب گفت که مدل بعدی سوییچ نحوه درستی برای توصیف این کنسول است. احتمالا به همین خاطر کنسول جدید نینتندو از بازی‌های نسل قبل سوییچ نیز پشتیبانی می‌کند.

———————————

🔥پوستر جدیدی از انیمیشن Garfield با الهام از فیلم Deadpool & Wolverine منتشر شد.این انیمیشن در تاریخ 4 خرداد ماه ریلیز میشود.
کریس پرت در این انیمیشن صداپیشگی شخصیت اصلی، یعنی گارفیلد را برعهده دارد و در کنار او ساموئل ال جکسون نقش پدر گار‌فیلد، ویک را بازی خواهد کرد.سازندگان وعده لحظاتی بسیار فان را به طرفداران این شخصیت خاطره انگیز قدیمی و دوست داشتنی داده اند

IMG_4906.jpeg IMG_4907.jpeg
 
آخرین ویرایش:

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,942
نام
نریمان
حضور جوکر در MultiVersus تایید شد. مارک همیل وظیفه صداگذاری جوکر رو برعهده داره. بنابراین این آخرین حضور مشترک کوین کانروی و مارک همیل در نقش بتمن و جوکر خواهد بود! :(

 

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,933
نام
مهراد
رئیس جمهور: سرعت اینترنت نباید منجر به حال گیری گیمرها شود!

رئیس جمهور کشورمان در آیین بهره‌برداری از پروژه فیبر نوری استان قم به تأثیر این فناوری بر زندگی انسان و پیشرفت هرچه سریع‌تر آن پرداخت. به گفته وی، اینترنت نامناسب نه‌تنها بر روی راهکارهای ارتباطی، بلکه بر روی کسب‌وکارهای مختلف و حتی وضعیت گیمرهای کشور تأثیرگذار است. او همچنین تاکید کرد که سرعت اینترنت نباید باعث «حال‌گیری» از گیمرها شود.

پ.ن: دیسکورد فیلتر کردید همین هفته پیش، این حرفا رو کجای دلم بزارم آخه؟
 

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,321
Screenshot 2024-05-09 173136.png

بازی Animal Well اولین خروجی کمپانی یوتوبر معروف دانکی!! (به عنوان ناشر البته) خیلی فراتر از چیزی که فکر میکردم از آب دراومده. رسما مدعی اصلی گیم ایندی ساله:D
یوروگیمر 10/10
گیم اسپات 9/10
IGN 9/10
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,660
نام
مــاکــان
بچه ها آقای رییس جمهور داره کاری میکنه که ما دیگه از این به بعد حالگیریمون کمتر بشه\m/

رییسی: حال‌گیری سرعت اینترنت بد است حتی در بازی و گیم!.

View attachment رییسی- حال‌گیری سرعت اینترنت بد است حتی در بازی و گیم! - تابناک.mp4

مرسی آقای رییس جمهور.
خدا رو شکر که هستی.
دیگه وسط بازی نگران حالگیری شدنم نیستم;;)
 

jdepp

کاربر سایت
May 29, 2021
899
بچه ها آقای رییس جمهور داره کاری میکنه که ما دیگه از این به بعد حالگیریمون کمتر بشه\m/

رییسی: حال‌گیری سرعت اینترنت بد است حتی در بازی و گیم!.

View attachment 336784

مرسی آقای رییس جمهور.
خدا رو شکر که هستی.
دیگه وسط بازی نگران حالگیری شدنم نیستم;;)
وقتی تازه درسِت به کلمه "حال گیری" رسیده...
 

malek911

کاربر سایت
Aug 22, 2007
5,955
نام
malek
بچه ها آقای رییس جمهور داره کاری میکنه که ما دیگه از این به بعد حالگیریمون کمتر بشه\m/

رییسی: حال‌گیری سرعت اینترنت بد است حتی در بازی و گیم!.

View attachment 336784

مرسی آقای رییس جمهور.
خدا رو شکر که هستی.
دیگه وسط بازی نگران حالگیری شدنم نیستم;;)
ضرورت سرعت و شتاب؟!!شتاب!!
یکی بیاد شتاب تو اینترنت رو برامون معنی کنه ببینیم اصلا چی هست
 
  • Smile
  • Like
Reactions: HalfLife G and ps34

jdepp

کاربر سایت
May 29, 2021
899
مسئله خیلی مهمی رو داره میگه من خودم چند وقت پیش وسط بارگیری یهو حالگیری شدم.خدا قسمت گرگ بیابون نکنه
ضرورت سرعت و شتاب؟!!شتاب!!
یکی بیاد شتاب تو اینترنت رو برامون معنی کنه ببینیم اصلا چی هست
این کلا هر چندوقت یک یا چند کلمه ی جدید به تورش می خوره و دیگه تمام صحبتاش می شه استفاده از همونا :D واسه همین می گم تازه درسش رسیده به این.
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,660
نام
مــاکــان
ضرورت سرعت و شتاب؟!!شتاب!!
یکی بیاد شتاب تو اینترنت رو برامون معنی کنه ببینیم اصلا چی هست
شتاب تو افزایش قیمت اینترنت.
شتاب تو افزایش تایم اوت ها ، فیلتر شدنها ، تحریمها.
شتاب تو افزایش شمار بازیهایی که هرروز غیرقابل بازی میشن و ما توش حالگیری میشیم و...
اصلا شتاب تو حالگیری...

این همه شتاب تو اینترنت داریم ، شما دل نمیدی.
 

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,349
نام
مهدی
🔺اهدای مجسمه ۳ متری Elden Ring به هر کسی که بتواند بهترین تریلر را بسازد:

شعبه آمریکا بندای نامکو به تازگی اعلام کرده رقابتی برای Elden Ring برگزار خواهد کرد که در آن یک بازیکن مجسمه ۱۰ فوتی (۳ متری) را به عنوان جایزه دریافت می‌کند.
مسابقه ویدئویی Return to Grace که فقط برای ساکنان ایالات متحده برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان را موظف می‌کند تا تریلر خود را برای جشن گرفتن الدن رینگ بسازند.
تریلرها نباید بیشتر از ۵ دقیقه باشند و باید در YouTube، X یا Vimeo آپلود شوند. پس از آپلود، بازیکنان می‌توانند با ارسال لینک به ویدئوی خود وارد مسابقه شوند.
خالق بهترین تریلر برنده مجسمه‌ای به اندازه واقعی از Messmer the Impaler می‌شود که باندای نامکو تخمین زده حدود 10 فوت معادل ۳ متر، ارتفاع خواهد داشت

1715279511421.png

-----------------------------------------------------

🔺تعدیل نیرو در مایکروسافت همچنان ادامه دارد:
مایکروسافت استودیوهای آرکین آستین، آلفا داگ، Roundhouse Games و Tango Gameworks را تعطیل کرده و بنابر گزارشات منتشر شده، در زمینه اداره ای‌پی‌ها و توسعه دهندگان داخلی خود سردرگم است. اکنون جیسون شرایر از بلومبرگ گزارش داده است که این شرکت به تعدیل نیرو ادامه می‌دهد و قصد دارد بازی‌سازهای بیشتری را از کار بیکار کند.
مایکروسافت شروع به ارائه بسته‌های جدایی داوطلبانه به تولیدکنندگان، آزمایش کنندگان تضمین کیفیت و سایر کارکنان ZeniMax کرده است. افراد دیگری نیز در سراسر سازمان گزارش شده‌اند که تعدیل نیرو بیشتری هم در راه است، با این وجود سخنگوی شرکت از اظهار نظر خودداری کرد.
مت بوتی، رئیس استودیوهای ایکس باکس، در ایمیلی به کارمندان، ادعا کرد که این تغییرات در راستای «اولویت دادن به بازی‌های دارای تاثیر بالا و سرمایه‌گذاری بیشتر در بازی‌های بلاک‌باستر بتسدا» انجام شده است

-----------------------------------------------

🔺انتشار ناامیدکننده Suicide Squad بر کل وضعیت مالی استودیو وارنر تاثیر گذاشت:
مدیرعامل و رئیس کمپانی برادران وارنر دیسکاوری، Suicide Squad: Kill the Justice League را به عنوان دلیل اصلی نتایج مالی ضعیف سه ماهه اول ۲۰۲۴ برای کل استودیو عنوان کرده است.
دیوید زاسلاو گفت که این عمدتا به دلیل تفاوت بین انتشار موفقیت‌آمیز Hogwarts Legacy در سال گذشته و انتشار ناامیدکننده بازی Suicide Squad بوده است.
اظهارات زاسلاو بعدا توسط Gunnar Wiedenfels، مدیر مالی شرکت برادران وارنر دیسکاوری منعکس شد که گفت تفاوت بین انتشار هر دو بازی منجر به «تاثیر ۲۰۰ میلیون دلاری بر EBIDTA [درآمد قبل از بهره، مالیات و استهلاک] در سه ماهه اول سال شده است».

IMG_4920.jpeg

—————————————

🔺بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 احتمالا برای پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود

سایت The Verge گزارش داده است که مایکروسافت در حال بررسی ایده عرضه هل بلید ۲ برای پلی استیشن ۵ است. نام Senua’s Saga: Hellblade 2 از زمان آغاز شایعات عرضه بازی‌های انحصاری ایکس باکس برای کنسول‌های رقیب، به گوش می‌رسید و تام وارن از سایت Verge چندین ماه پیش به عرضه این بازی برای PS5 اشاره کرده بود

1715279664788.png

--------------------------------------------------

🔻طبق گزارش منتشر شده، در بازه زمانی ماه آپریل ۲۰۲۳ تا می ۲۰۲۴، اشتراک پلی‌استیشن پلاس و گیم‌پس در کشور آمریکا تنها ۱ درصد رشد داشتند.بازی های ضعیف ماهانه هر 2 سرویس مهم ترین علت بوده

1715279783025.png

---------------------------------------------

🔷شوکیس بعدی پلی استیشن به زودی برگزار می‌شود
جف گراب در پادکست Giant Bomb اعلام کرد که مراسم جدید پلی استیشن که ممکن است State of Play باشد، در تا ماه می (اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد) برگزار می‌شود. این خبرنگار از تاریخ دقیق برگزاری شوکیس PlayStation اطلاع ندارد و ممکن است حتی در هفته آینده رخ دهد

1715279889537.png

-----------------------------------------------

🔺بازی Dead Island 2 تاکنون ۷ میلیون بازیکن داشته است.
چند پیش دومین بسته الحاقی بازی Dead Island 2 به نام SoLA منتشر شد و استودیو دامباستر به خوبی از این عنوان پشتیبانی کرده است. استودیو Dambuster با انتشار پستی در توییتر اعلام کرده است که دد آیلند ۲ در یک سال گذشته ۷ میلیون بازیکن داشته که در مجموع ۲۴ میلیارد زامبی را به بدترین شکل ممکن کشته‌اند

1715279991079.png

--------------------------------------

🔥فیلم جدیدی از دنیای ارباب حلقه‌ها به تهیه کنندگی پیتر جکسون در دست ساخت است و در سال ۲۰۲۶ منتشر می‌شود

1715280029406.png
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر