سازنده Oddworld: رم PS4 عملکردی بالغ بر 172GB بر ثانیه دارد

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
Apr 19, 2011
6,457
نام
Amir Ho3ein
oddworld-new-n-tasty.jpg
سایت Gamingbolt به تازگی فرصتی پیدا نموده و مصاحبه ای با آقای Stewart Gilray یعنی کارگردان استودیو Oddworld Inhabitants و رییس استودیو Just Add Water در رابطه با PS4 به انجام رسانده است.
این سایت در رابطه با عدم انتشار عنوان Oddworld: New ‘n’ Tasty برای Xbox One یا Xbox 360 و عرضه آن برای PS4 پرسش هایی مطرح کرده است.
آیا معماری سیستم و رم 8GB GDDR5 این کنسول تاثیری در گرفتن این تصمیم داشته است؟
Gilray در پاسخ به سوال مذکور اذعان می‌کند: "موارد یاد شده (رم و معماری) باعث می‌شوند تا زیاد نگران مسایل نباشیم؛ در واقع عملکرد رم این کنسول چیزی حدود 172GB بر ثانیه بوده که این موضوع واقعا فوق العاده است. در نتیجه ما می‌توانیم مشکلات را بیرون زده و با سرعت بالا و بدون هیچ سختی و رنجشی کار کنیم."
وی افزود: "این قضیه همچنین باعث می‌شود تا بدون ترس از این که کنسول توانایی اجرایی در رم و یا گرافیک را نداشته باشد؛ بر روی PC های فوق العاده قوی (High End) بازی‌ سازی کنیم. البته ما بر روی پلتفرم های دیگر که این محدودیت ها را دارند نیز کار می‌کنیم و به لطف Unity Engine این محدودیت ها کم شده اند."
Gilary همچنین در مورد دکمه Share و تاچ پد موجود در DualShock 4 گفت: "در حقیقت ما هنوز طرحی برای آن ها نداریم؛ به هر حال به نظر من دکمه Share بیشتر شبیه یک وسیله سیستمی است که ویدیو های خودکار ضبط شده توسط کنسول را به اشتراک می‌گذارد."
Oddworld: New ‘n’ Tasty تعطیلات امسال برای PC, PS3, OS X, Linux و Wii U منتشر می‌شود و نسخه PS4 نیز در سال 2014 عرضه خواهد شد.
منبع
 

LBJ4Ever

FedExpress
کاربر سایت
Apr 11, 2011
6,292
نام
Afshin
البته فکر می‌کنم منظورشون از 172GB همون 172Gbit بوده.
و این جای خوشحالی داره که حداقل تا یکی دو سال کنسول‌ها مانع پیشرفت گرافیکی نمی‎شن.
 

S0lid Snake

کاربر سایت
Sep 26, 2012
2,124
نام
آرمان
پرچم بالاست

خب معلومه عرضه نشدن بازی برا کنسول ماکروسافت هیچ ربطی به معماری یا قدرتشون نداره.این سوال های مسخره چیه میپرسن

میگه با معماری و رم ps4 راحت تر و سریع تر میتونن بازی رو بسازن

یعنی چی ربطی به معماری و قدرتشون نداره ؟

حداقل متن خبر رو بخونین
 
آخرین ویرایش:

u_2

کاربر سایت
Aug 20, 2011
2,718
خب معلومه عرضه نشدن بازی برا کنسول ماکروسافت هیچ ربطی به معماری یا قدرتشون نداره.این سوال های مسخره چیه میپرسن

- - -ویرایش - - -

و این جای خوشحالی داره که حداقل تا یکی دو سال کنسول‌ها مانع پیشرفت گرافیکی نمی‎شن.
ولی عامل اصلی بقا و پیشرفت صنعت گیم کنسول ها هستن.تصور کن اگه کنسول ها نبودن چی میشد سالی به زور 2تا بازی درست حسابی هم براpcمیمومد

- - -ویرایش - - -

میگه با معماری و رم ps4 راحت تر و سریع تر میتونن بازی رو بسازن

یعنی چی ربطی به معماری و قدرتشون نداره ؟

حداقل متن خبر رو بخونین
مهندس یعنی wii uاز وان قویتره و بازی سازی براش راحت تره؟؟
خب معلومه ربطی به قدرت و معماری نداره
 

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
و این جای خوشحالی داره که حداقل تا یکی دو سال کنسول‌ها مانع پیشرفت گرافیکی نمی‎شن.
تا پیشرفت گرافیکی چی باشه ؟! بازی های خفن !؟

همین الآن هم کنسول ها جلوی WD , BF , Crysis و امثالهم رو که نگرفتن
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,054
نام
محمد امین
والله این بازی با این سبک گرافیک روی 3DS هم به راحتی اجرا میشه فکر نکنم از اون 170GB این بازی 2GBش هم مصرف کنه..
 

LBJ4Ever

FedExpress
کاربر سایت
Apr 11, 2011
6,292
نام
Afshin
تا پیشرفت گرافیکی چی باشه ؟! بازی های خفن !؟

همین الآن هم کنسول ها جلوی WD , BF , Crysis و امثالهم رو که نگرفتن


جلوی 3 تا بازی رو نگرفتن، جلوی 100 بازی دیگه رو گرفتن!
هر سازنده ای واسش صرفه اقتصادی نداره که بازی رو برای PC جداگونه بسازه، بنابراین Baseـه بازیها معمولاً بر مبنای ضعیف ترین سخت افزار ساخته میشه. این کاملاً طبیعی و منطقی هست.
 

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
جلوی 3 تا بازی رو نگرفتن، جلوی 100 بازی دیگه رو گرفتن!
هر سازنده ای واسش صرفه اقتصادی نداره که بازی رو برای PC جداگونه بسازه، بنابراین Baseـه بازیها معمولاً بر مبنای ضعیف ترین سخت افزار ساخته میشه. این کاملاً طبیعی و منطقی هست.
اینکه بیس رو میگذارن رو سخت افزار ضعیفه که درسته ، عقلانیش هم همینه :-" :D
ولی اینکه جلوی گرافیک های خفن رو گرفتن ، نوچ قبول نداریم :D چون 99% بازی هایی که الآن داره هم برای PC میاد هم برای 360& 3 نسخه ی PCــیشون به مراتب خفن تر از نسخه ی کنسولیشونه و کسی جلوی پیشرویشون رو نگرفته :D
 

LBJ4Ever

FedExpress
کاربر سایت
Apr 11, 2011
6,292
نام
Afshin
اینکه بیس رو میگذارن رو سخت افزار ضعیفه که درسته ، عقلانیش هم همینه :-" :D
ولی اینکه جلوی گرافیک های خفن رو گرفتن ، نوچ قبول نداریم :D چون 99% بازی هایی که الآن داره هم برای PC میاد هم برای 360& 3 نسخه ی PCــیشون به مراتب خفن تر از نسخه ی کنسولیشونه و کسی جلوی پیشرویشون رو نگرفته :D


خب بازم بیس بازی ها یکی هست دیگه. تفاوت توی رزولوشن و فریم ریت و AA خلاصه میشه (در اکثر بازی ها). تعداد معدودی بازی مثل کرایسیس هستن که کاملاً متفاوت با نسخه کنسولی هستن و رسماً مثل نسل بعد هستن.

البته من خیلی گلایه ندارم، همین که کنسول ها یه بیس مشخص رو تعیین میکنند باعث میشه بازیها حداقل برای چند سال توی یه لول گرافیکی مشخص باشن و مجبور نباشی هر سال سخت افزار قوی تر تهیه کنی. الان خیلی ها با سخت افزار سال 2009 دارن بازی ها رو با گرافیک خیلی خوب و بهتر از کنسول اجرا میکنن، ولی اگه قرار بود همه بازیها بر مبنای سخت افزار PC باشه، الان 95%ـه PCـها با اجرای بازی ها مشکل داشتن و مجبور به ارتقا بودن. کلاً کنسول هر بدی داشته باشه از این بابت که یه نُرم گرافیکی رو برای چند سال ایجاد میکنه، خوبه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر