سازنده بازی Xenoblade در ساخت Zelda: Breath of the Wild مشارکت دارد

.:BigBoss:.

کاربر سایت
Nov 8, 2007
1,025
نام
حسین
درود

بعد از نمایش زیبای بازی «The Legend of Zelda: Breath of the Wild» در E3 امسال، نکات زیادی در مورد آن دستگیرمان شد. تکاتی از جمله این‌که بازی را می‌توان بدون به پایان رساندن داستان کامل آن، تمام کنید. از دیگر نکات، می‌توان به این اشاره کرده کرد که Link می‌تواند از سپر خود به عنوان اسنوبرد استفاده کند و این‌که جدیدترین بازی «The Legend of Zelda»، قهرمان مونث قابل بازی نخواهد داشت. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.
ff2a_screenshot_4-768.jpg

خالق افسانه‌ای این بازی، آقای شیگرو میاموتو، به گیم اینفورمر گفت که کمپانی سازنده بازی «Xenoblade» در ساخت بازی «The Legend of Zelda: Breath of the Wild»، به آن‌ها کمک می‌کند. نام این کمپانی Monolith Soft است.
میاموتو: «بله، آن‌ها در ساخت جدیدترین بازی Zelda نقش دارند. اشخاصی از شهر توکیو و کیوتو در حال همکاری با یکدیگر برای ساخت این بازی هستند. یک تیم با حضور بیش از صد نفر (از طرف Monolith Soft) در حال کمک کردن به تیم سازنده The Legend of Zelda: Breath of the Wild است که همکاری آن‌ها بسیار موثر و مفید است.»
گیم اینفورمر این نکته را گفت که Monolith Soft قبلا نیز در ساخت «The Legend of Zelda: Skyward Sword» نقش داشته است. میاماتو اشاره نکرد که کدام استودیوی سازنده «Xenoblade» در ساخت Zelda مشارکت دارد اما با توجه به سابقه کاری Monolith Soft، ذره‌ای نمی‌توان شک کرد که کمک آن‌ها مفید واقع نشده باشد.

«The Legend of Zelda: Breath of the Wild» سال 2017 برای Wii U و NX عرضه خواهد شد.

[URL='http://www.gamespot.com/articles/zelda-breath-of-the-wild-dev-getting-help-from-xen/1100-6441013/']منبع[/URL]​
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,195
نام
ماکان
من هرچی بیشتر به تریلرهای بازی نگاه میکنم بیشتر عاشقش میشم!

Zelda جزو معدود بازی هایی هست که از نظر من هنوز یه بازی مونده. جدی نمیگیره. درگیر واقعیت نیست. و اهمیت نمیده اتفاق ها با منطق جور در میاد یا نه. منظورم داستان و اینا نیست. مثلا تنه یه درخت رو قطع میکرد تا باهاش پل درست کنه، وقتی میفتاد خودش شاخه های میریخت و تبدیل به یک پل میشد. در صورتی که بازی های دیگه تاکید دارن روی اینکه با چه فیزیکی بیاد پایین و....

فقط اینکه خدا نینتندو رو لعت کنه! الان باید صبر کنم تا NX بیاد اون رو بخرم. دیگه خرید Wii U اصلا معنی نداره!
 

KingAmir

کاربر سایت
Apr 19, 2016
402
monolith...
عالیه دیگه. روند توسعه با سرعت و کیفیت هر چه تمام تر پیش میره :D
اگه اشتباه نکنمMiddle-earth: Shadow of Mordor رو هم monolith ساخته....
 

RezaRazeR

کاربر سایت
Feb 4, 2008
2,432
نام
Reza
من گیم پلیش رو دیدم آب چشمم ریخت،اشکم دراومد ! چشم نواز بودن یک بازی هنر میخواد،نیازی به سخت افزار خدا نداره،خلاقیت میخواد...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر