ساختار بازی The Witcher 3: Wild Hunt جهان آزاد میباشد

Sorena Asadi

کاربر سایت
Jan 23, 2014
1,041
the-witcher-3-wild-hunt-3_1636534161.jpg


آقای Miles Tost طراح بازی The Witcher 3: Wild Hunt مصاحبه ای با وب سایت Red Bull انجام داده که در این مصاحبه بیشتر در رابطه با ساختار جهان باز بودن این بازی صحبت کرده است و توضیح میدهد استدیو CD Projekt RED به علت گسترش بیشتر گیم پلی این بازی The Witcher 3 را جهان آزاد ساخته است.

" هدف ما این میباشد که یک دنیای بزرگ نقش افرینی را در کنار یک داستان عمیق و هوشمندانه با یک دنیا ای که در ان شما با اختیار خود میتوانید به هر کجا که میخواهید بروید و هرکاری که میخواهید انجام دهید ترکیب کنیم ، این کار تجربه بازی را واقعی تر میکند. گرالت به عنوان یک شکارچی هیولا مسافری میباشد که میتواند با اختیارات گسترده اش در یک جهان ازاد داستانی پر معنی و فریبنده خلق کند که بسیار هیجان انگیز میباشد."

استدیو سازنده قصد دارد عمق بازی را بیشتر کند به همی علت برخی از مناطق با توجه به تصمیم گیری بازیکن قابل تغییر هست. مثلا در یک روستا هیولایی زندگی میکند شما باید تصمیم بگیرید که این هیولا را بکشید یا نه که این تصمیم تاثیری مستقیم بر روی زندگی مردم ان روستا میگذارد. The Witcher 3: Wild Hunt قرار است در فوریه سال 2015 برای PC , PS4 , Xbox One منتشر شود.

منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر