زن ها در Farcry 4 حضور کاملی خواهند داشت

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
اگر چه بازی Farcry 4 دارای شخصیت مونث به عنوان شخصی قابل بازی نخواهد بود، اما همچنان زن ها در بازی نقش کاملی خواهند داشت. این بدین معناست که زن ها در کنار شما مبارزه می کنند و یا آن ها به عنوان دشمن بر علیه شما می جنگند.

y8m8zj3g13a1ojs9hhsd.jpg


Creative Director بازی Alex Hutchinson در این باره توضیح داد: "ما بر روی این موضوع سخت کار کردیم تا درباره شخصیت های منفی بازی مطمئن بشیم. چهار گروه اصلی از شخصیت های منفی در بازی وجود دارد که نیمی از آن ها زن هستند و اما در جناح شما، یکی از رهبران اصلی جناح شورشی زن است. نیمی از شورشیان که در کنار شما مبارزه می کنند، زن هستند. زن ها به صورت کامل در بازی حضور خواهند داشت. آن ها همه جا هستند، درست مثل دنیای واقعی."


با وجود این که زنان در "همه جا" در Farcry 4 حضور خواهند داشت، اما Ubisoft ماه گذشته تایید کرد، بازی Farcry 4 دارای شخصیت مونث به عنوان شخصیت قابل بازی نخواهد بود. همچنین تایید شده بازی Assassin's Creed Unity هم دارای شخصیت قابل بازی زن نخواهد بود.
Hutchinson در این باره گفت، که تیم آن ها فقط چند قدم تا اضافه کردن شخصیت مونث برای بخش Co-Op بازی Farcry 4 فاصله داشتند ولی به دلیل کمبود وقت برای ساخت انیمیشن برای شخصیت های زن از این کار منصرف شدن. البته Hutchinson قول داد که در آینده این مشکلات حل خواهد شد.

بازی Farcry 4 در تاریخ 18 ماه نوامبر برای PC و کنسول های Xbox One, Xbox 360, PS3, PS4 عرضه خواهد شد.

منبع
 
آخرین ویرایش:

VXR HUMAN

کاربر سایت
Jun 30, 2014
50
به نظر من کار بسیار خوبی انجام دادند بسیار استقبال میشه

ولی کلان فکر میکنم با این توضیحات یوبیسافت درجه سنی A هم کم باشه:d
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,582
نام
Mehrdad
تنها چیزی که دنیای گیم نیاز داشت اینه که 2 روز دیگه زن ها بیان اعتراض کنن مثلا چرا زن ها توی Uncharted 4‌حضور کمرنگی دارن! :)) که چی الان می خواستید چیو ثابت کنید؟ مغز سران یوبی همگی با هم رد داده گویا :))
فرانسوی دیدی در مورد جنس مونث رد نده؟:d
 

Dr. Ariamax

کاربر سایت
Feb 1, 2012
2,452
نام
آریا
اميدواريم اين حضور مثل حضور سيترا نشه (البته اين G4Y بودن شخصيت باعث ميشه كه نشه)
به جاي سيترا بايد واس بياد برامون صحنه بسازه :|


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Dark War

کاربر سایت
Jan 9, 2011
2,522
نام
امير حسين
خواهشا به خاطر اخطار نگرفتن خودتونم كه شده اين بحثو كه كي با خواهر كي چيكار كرده و خيلي خوب ميشه كه تو اين شماره فلان كارو بكنه رو حداقل تو اين تاپيك تموم كنيد :d

من كه به شخصه از اين كه حضور جنس مونث تو يه بازي يا فيلم زياد از حد پررنگ بشه اصلا خوشم نمياد چون يه جورايي اون حس نابي كه اون عنوان داره رو برام از بين ميبره و به اتمسفر و حال و هواش ضربه ميزنه. نه اينكه خدايي نكرده بخوام به جنس مخالف توهيني بكنم ولي از نظر من هر چي تمركز سازنده ها رو چنين مواردي بيشتر باشه، بيش تر به ساختار اصلي بازي لطمه وارد ميكنه.

ديديم كه تو اكثر بازيا چندتا شخصيت مونث رو به بازي اضافه ميكنن تا جذابيت بازي رو افزايش بدن و به روند داستاني كمك كنن كه خوب نمونشم Uncharted ـه و خيليم عاليه ولي اينكه ديگه نصف جناح خودي و جناح مخالف زن باشن اونم صرفا به خاطر اينكه بگن زنا هم تو بازي نقش كليدي دارن، زياده رويه به نظرم!
 

FPS Eager

کاربر سایت
Jan 27, 2013
1,334
نام
امیرعلی
خداوکیلی خیلی دور از واقعیته ! کجای تاریخ جنگ بین بومیان و متجاوزان با اسلحه مشمول زن ها بوده؟!
توی نسخه سوم به خوبی نقش خانوما رو نشون دادن (هرچی بدبختی هم کشیدیم تو FC3 از دسته همون سه تا بود!)
 
آخرین ویرایش:

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,378
نام
سید محمد حسین
یعنی تو شماره قبل حضور زن ها کامل نبوده؟!:-o
بابا زن ها دارن دیگه تو هر بازی ای میریزن...کال آف هم توش زن ریختن....
اگه زن ها میخوان عقده حضورشون تو بازیها رو رفع کنن جای این که سر 100 تا بازی غر بزنند..برن و 100 بار بایونتا رو بازی کنند :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر